Laari Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sipsukka

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Mulla on elokuvatyökalu ja se on koukottavan hauska. Tulee onnistuneita pätkiä, ei sille voi mitään.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Voi ei, olen tehnyt typeryyksiä TAAS! Pitäisi asentaa alkolukko koneelle. Mutku... En kestä sitä, että erittäin rakas läheinen ystäväni on vähän "kaksinaamainen".

Meillä on/oli yhteinen ystävä, joka puhui paskaa meistä molemmista ja heitteli piikkejä. Välit menivät poikki, mutta tämä ihana ystäväni on taas hänen hännystelijänsä. En kestä katsoa sitä enkä voi mitään, että olen myös huolissani luottamuksestamme.

Ääh, inhoan tällaista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^En mä vaadikaan mitään ja kaikkein vähiten on minun tehtäväni vaatia toista ihmistä luopumaan toisista ihmissuhteista. En ole sellainen.

Mutta tämä tilanne nyt vaan rassaa eikä sitä auta se, että tämä ihana ystävä on minulle itse vannottanut oma-aloitteisesti, ettei aio olla tekemisissä tämän kusipään kanssa.

Minulle oli paskan tultua esille itsestään selvää, että heivasin tämän sontakasan pois enkä takaisin ota. En tarvitse ympärilleni ihmisiä, joihin en voi luottaa.

En olisi ihminen, jos en olisi hämmentynyt tästä tilanteesta. Ja tämän hämmenykksen kerroin ihanalle ystävälle. Olisin tosin voinut kenties harkita sananni paremmin, mutku mutku.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Muuten, mulla ei ole ikinä aiemmin ollut tällaista "ongelmaa". Tämä kusipääosapuoli on itserakas "narsisti", joka yritti taannoin kääntää minut ja ihanan ystävän toisiamme vastaan. Valheet kuitenkin paljastuivat ja välit menivät poikki.

Tästä on aikaa noin vuosi ja about muutamia kuukausia sitten tämä ihana ystäväni "lankesi" takaisin siihen vitun (sori, voimasana) kaksinaamaiseen paskaläjään. Paskis on tosi loistava leikkimään ystävää, vaikka veitsi odottaa teroitettuna selän takana.

Luotan ihanaan ystävääni, mutta tajuan että minun on vaikea luottaa siihen, että hänen luottamuksensa kestää paskiksen manipulointia.

Paskishan on siis uhannut minua mm. poliisilla ym. perustuen ei mihinkään. Paskis käyttää kamaa. Maailma pyörii Paskiksen mielestä hänen ympärillään. Paskis on vainoharhainen.


Oho, avautuminen. No, menköön samaan konkkaan tämäkin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^En minä vaadi mitään, kuten mainitsin aiemmin. En ole koskaan pyytänyt häntä tekemään mitään valintaa tmv. Enkä aio sellaista pyytääkään.

Olen vain itse aika hukassa tämän tilanteen kanssa. Mietin jopa, että katkaisen välini tähän ihanaan ystävään, koska en kestä tätä tilannetta. Siis MINUN ongelmanihan tämä on enkä oikein tiedä, mitä tehdä. Olen tähän mennessä vain yrittänyt olla ajattelematta asiaa, mutta sitten tulee näitä hetkiä, kun suoraan sanottuna etoo.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Peli vie, peli tuo.

Voitot poukkerissa pikkuturneissakin lämmittää aina mieltä, vaikka päivätyötä(?) ei voikaan vielä noiden vuoksi jättää. Jollain 15$ turneetasolla pystyisi näemmä grindaamaan rahaakin, jos aikaa riittäisi. Käsittämättömän huonoja pelaajia, vaikka irtorahat ko. lajissa pitäisikin olla jo nyhdetty kaikkien opittua pelaamaan edes jollain tasolla. Ei tarvinnut liikaa miettiä rangeja ja pottikertoimia, kun tyypit kippaa kaiken paitsi monstereiksi mieltämänsä lippulaput. Vajaissa pöydissä noilla tyypeillä ei ole paljon jakoa, mulle voittavaan peliin riittti lyönti joka kädellä ja kippi mahdollisen vastapallon osuessa otsaan. Rahat kouraan ennen floppia ehkä 7/8 jaossa. Oi aikoja, oi tapoja. Vika luuseri nokitti hupissa mun miniraiseen saman suuruisella korotuksella KK:lla, flopissa mulle kaksi kaksi kärkiparia (A8 ) ja tyyppi on tsekin jälkeen merkit keskellä vahvasti spekulatiiviseksi muuttuneella kädellään. Kiitti vaan dude, that's poker. No, parin tunnin liksa parin tunnin työllä, eipähän tarvinnut kantaa pianoja ja sai juoda viinaakin työaikana muuten kuin salaa taskupullosta naukkaillen. Aika olisi rahaa, harmi ettei ole aikaa...
Vastaa Viestiin