MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Tää flunssa sais vaan loppua, ehanalle blondi-hoitsulle olis taas tilausta.
Kutsuit? Pitäisi päästä näkymään ennen joulua, mulla on sulle lämminhenkinen lahja. Miten herran torstai-ilta, mulla olisi hetki vapaata ennen illan keikkaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Pikku-Akka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mida kirjoitti:Joululahjat ostettu kaikki. Yhtä suklaarasiaa lukuunottamatta, mutta sen saa lähimarketista eikä tarvi kärsiä tungosta.

Hammaslääkäri tänään. Pitäkää peukkuja ettei satu...
Onnittelut. Mulla on vielä vaikka ja mitä ostamatta...
Peukut pystyyn!!! Ei se satu.

Nyt tämä tyttö pakkaa kimpsut ja kampsut ja läppärit ja muut ja lähtee anoppilaan kattoon, mitä evästä sieltä sais..
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Tää flunssa sais vaan loppua, ehanalle blondi-hoitsulle olis taas tilausta.
Kutsuit? Pitäisi päästä näkymään ennen joulua, mulla on sulle lämminhenkinen lahja. Miten herran torstai-ilta, mulla olisi hetki vapaata ennen illan keikkaa.
Torstai? Kuulostaa yhtä kaukaiselta kuin vuosi 2019, mutta pidetääs tuo mielessä, ehkä sitä vois jossain pyörähtää. Nyt kotiin vihdoin...
Exsat

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Järjestäkääs joku tänne pohjoiseen(kin) uudenvuoden vastaanotto. Mielellään ilman pakkoulkoilua ja raketteja. Kiitos!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Huomasitteko te mun elämäni ensimmäisen avatar-kuvani? Siinä on karvainen sääreni itsensä Martan ikuistama.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:Huomasitteko te mun elämäni ensimmäisen avatar-kuvani? Siinä on karvainen sääreni itsensä Martan ikuistama.
Tost ei näy karvoja. Taisittenminäoonsokea.

Ah, sohva kutsuu :oops: .
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Huomasitteko te mun elämäni ensimmäisen avatar-kuvani? Siinä on karvainen sääreni itsensä Martan ikuistama.
Tost ei näy karvoja. Taisittenminäoonsokea.
Kyllä näkyy ihan selvästi. Olisitpa nähnyt sen isokokoisena.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kaipa se päivä on vihdoinkin pulkassa. Printtaan vaan muutaman raporttin huomista palaveria varten ja sitten kaupan kautta salille.

Jotenkin masentaa?!? Onkohan tämä ennenaikaista 3-kympin vitutusta vai jotain kaamoshöpinää... Kuka piristäisi pikku Tonttua?
Sannu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

On jotenkin ollut harvinaisen vittumainen maanantai! Aion kuitenkin repiä itseni jumpalle tunnin sisään...jos siitä vaikka sisältöä elämään.

Mites, jotenkin on havaittavissa, että vähän yks sun toinen aikoo pitää taukoa Kityilystä...mistäs moinen johtuu? Vai olenko vain tulkinnut väärin?
Runkkis

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:On jotenkin ollut harvinaisen vittumainen maanantai! Aion kuitenkin repiä itseni jumpalle tunnin sisään...jos siitä vaikka sisältöä elämään.

Mites, jotenkin on havaittavissa, että vähän yks sun toinen aikoo pitää taukoa Kityilystä...mistäs moinen johtuu? Vai olenko vain tulkinnut väärin?
Pitäisi ilmeisesti itsekkin pitää, kun Kityn lukeminen ei enään oikein jaksa innostaa/huvittaa... Mutta vannomatta paras...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Jotenkin masentaa?!? Onkohan tämä ennenaikaista 3-kympin vitutusta vai jotain kaamoshöpinää... Kuka piristäisi pikku Tonttua?
Se on sekä että dear. Tervetuloa vaan joukkoon kummaan.. *ampuu piristysruiskeen pikku Tontun kankkuun, täysillä*
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mun eilinen itkisolo on onneks nyt ohi. Työpäivä meni ältsin nopeesti palaverissa istuen.
Kävin varaamassa matkan Espanjaan tammikuun alkuun, ou jee! Siellä on parasta olla lämmintä sitten kans. Tänään ei ollut tallilla Sipoossa lämmintä, karsee tuuli ja koko alue ihan jääkenttänä. Onneks mulla on hieno poni joka pysyy hyvin pystyssä olosuhteissa kun olosuhteissa. Poni oli muuten taas eilen keksinyt jekkuja, hypellyt tarhan aitojen yli metsään ja jäänyt sinne kökkimään.. ei mikään maailman viisain eläin :roll:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sannu kirjoitti: Mites, jotenkin on havaittavissa, että vähän yks sun toinen aikoo pitää taukoa Kityilystä...mistäs moinen johtuu?
Susta.
Vaola kirjoitti:Ja mennä illaksi kuuntelemaan the Arkia!!!!
I hate you guys..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kittys

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Rakas rippituoli..
Mä oon vissiin hirveen omalaatuinen tylsimys. Tuol pyörii Aku Ankan leffa, mut se ei kiinnosta pätkääkään. Mä en oo ikinä koskaan, never never ollu mikään Aku Ankka fani.. ja koskaan en oo sen suuremmin piitannu mistään sarjakuvistakaan. Tai no, myrkky on ainoo :oops: .


Kääpiö se sentään tykkää, istuu ihan kuuromykkäsokeena tuol :h:
huima

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ann kirjoitti:I hate you guys..
You are not fat, you are just big boned...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

4560g siankylkeä maustettu, leikelty siivuiksi ja pistetty odottamaan grilliin pääsyä Utin perämetsissä. Myös iso kaukalollinen pinaatilla maustettua perunamuussia lähdössä mukaan. Kaippa noilla eväillä kaksi miestä yhden illan pärjää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pikku-Akka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Exsat kirjoitti:Järjestäkääs joku tänne pohjoiseen(kin) uudenvuoden vastaanotto. Mielellään ilman pakkoulkoilua ja raketteja. Kiitos!
Meillä on jonkinlainen vastaanotto, mutta meillä kuitenki poksutellaan niitä raketteja ja siinä samalla tulee se ulkoilukin hoidettua. Todennäköisesti pikkuihminen on myös menossa mukana..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi ihmeessä ihmiset päästetään kommentoimaan näin humailaista ketujua, heil työpaikka! Ei minusta ole kommentoimaan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita?
Mulli75

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Perhana kun pitäisi lukea kirjaa eikä tunnu kiinnostavan. Hitaasti hyvä tulee vai miten se sanonta meni.
Kid

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Safka oli hyvää, lenkkiseura parempaa ja päikkärikaveri kaikääänst ehanin.
Kohta lettujen paistoon.
Nussusta ei paljoo seuraa tänä iltana oo, ko hää tekee läksyjä. Riivaan siis ainakin hetken teitä.
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Tullut nukuttua taas liian vähän. :P
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

mustaenkeli kirjoitti:
Mojo kirjoitti:kirjoitti pienellä tekstillä....
Mitä sie oikein meinaat ommella?!!

*utelias*
Kerron kyllä jos siitä tulee hyvä.

*tietopihtaa*
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Runkkis

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kävin salillla hieman piristyin. Nyt ei tosin jaksa enään välttämättä tehdä kotitehtäviä, mutta jos sitä huomenna tekisi niitä sitten enemmän.

Unohdin sitten salikamoja pakatessa unohdin puhtaat alusvaatteet. Ei muuta kuin kommandona kaupungille...

Nyt voisi palkita itsensä yhdellä oluella.

Voi, että mä haluisin jonnekkin retkelle. Joku paikka kehäkolmosenkin ulkopuolelle kävisi. Vantaata ei lasketa. Sinne olen menossa jouluna ja Espooseen en uskalla...
Pikku-Akka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Oli puhetta mennä tänään aikasin nukkumaan. Mitä varten mä vielä keikun hereillä? Nyt sänkyyn mars. Nukkumisesta sitte en tiiä.
Vastaa Viestiin