Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tossa 22.8. pakotettiin juoksutauolle, kun vasen lonkka tulehtui. Sitä ennen tuli vedettyä yksi pitkis 21,5 km / 1.59, kevyt palauttelu 10 km. Sittepä koipi sanoki sopimuksen irti.

Lepotauolla olen polkenut aktiivisesti crossaria, uinut, kävellyt ja käynyt salilla teutaroimassa punttien kimpussa (viikkotunteina treeniä on onneks tullu 6-10, vähän riippuen). Nyt vaan perkeleellistä flunssaa pukkaa ulkomaanreissun jälkilöylynä, että taitaa ainoo reeni vähään aikaan olla möyhintä peiton alla pimeässä.. ;)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^Tosi harmillita toi vammautuminen, onneksi olet osannut pitää itsesi muilla tavoin aktiivisena.

Itselläkin tuntuu välillä ihmeellisiä kipuja, ei mitään pysyviä kuitenkaan. Angstaaja kun olen, niin pelkään jatkuvasti sitä, että tulee joku vamma tms enkä pystykään urheilla. Välillä polvet tuntuu hassulta, penikat yrittää tulla uudestaan .. ja lonkka naksuu. Ehkä nää paikat kestäis paremmin, jos saisin vähän painoa alas.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mennyt viikko:

ma: tunnin säbäilyt
ti: -
ke: sali (rinnalleveto + vatsat)
to: futispeli (lämpö + 2x45min)
pe: 22,5min soutu + 22,5min pyörä - paljon vetoja kummassakin
la: -
su: säbäpeli (lämpö + 3x15min)

Ihan hyvä viikko, vaikkei juostua tullutkaan. Oikean jalan akillesjänne edelleen vihoittelee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

su: sienimettällä / suolla tarpomista
ma: lenkki + ylämäki vetoja
ti: sienimettällä / suolla tarpomista
ke: säbätreenit
to: säbäpeli
pe: -
la: ~30 km fillarilenkki
su: sienimettällä / suolla tarpomista

Alan jo kohta tottumaan noihin hirvikärpäsiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolmen viikon lepäilyn jälkeen kyykkääminen sujui kuin kaljanjuonti, hunttia ei edes huomannut olevan selässä paitsi eräässä sarjassa kun onnistuin jättämään tangon leikkausarven päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mennyt viikko:
ma: lepo
ti: tunnin säbäilyt
ke: sali
to: 30min soutu + 30min pyörä
pe: lepo
la: 40min pyöräily
su: futispeli (2 x 45min + lämmöt)

Oikea kantapää edelleen kipeä, joten lenkit nounou. Ihan perusviikko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kävin salilla ja runttasin kuntopyörällä vielä vuoden enkat loppuun, aijai mun JALAT!
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää viikko on mennyt jo nyt puluille. En ole ehtinyt liikkua, koska hyvä perheenisä ja hyvä siippa. Tänäänkin tarjolla olis vain kello yhdeksän lenkki sitten joskus. Ans kattoo. Sunnuntaina on onneksi säbäpeli, johon sain vaimolta lipun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Kaksi viikkoa tosi olematonta liikkumista.

Nyt takas ruotuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:Kaksi viikkoa tosi olematonta liikkumista.
Nyt takas ruotuun.
Eilen sentään säbäpeli, muuten viikko säälittävän heikko. Voisin tilata Ruotuväen myös. Akillesjänne sai sentään parantua rauhassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

huima kirjoitti:Kaksi viikkoa tosi olematonta liikkumista.

Nyt takas ruotuun.
Täällä sama. Tietysti perus koiralenkit ja pari tanssituntia ym. rävellystä per viikko, mutta salitreeni jäänyt täysin. Muutto tosin on pakottanut hyötyliikunnallisiin voimailusuorituksiin, niillä mentäneen myös pari seuraavaa viikkoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nokitan seitsemällä viikolla liikkumattomuutta, alkaa kohta pää poksahtaa. Ja kun vihdoin pääsin kipsistä eroon, pukkasi flunssan ja ensi viikollahan operoidaan taas. Eli veikkaisin kokonaissaldoksi sellaista yhdeksää viikkoa. Phuuuuh.
Viimeksi muokannut Vesper, 19.09.2011 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Dumiz kirjoitti:Tunti salilla heilumista. Ei polvi oikein vieläkään kestä rasitusta noilla kevyillä painoilla, kipua on. Ehkäpä se joku viikko loppuu kun lihakset ovat tarpeeksi voimistuneet, sitä ennen ei kyllä uskalla painaa rajoilla.
Vajaa parisen kuukautta siihen meni. Perjantaina painoin jo "täysillä", eli niin paljon kuin jaksoi, kuitenkaan riskeeraamatta. Tänään taas salia, täytynee painottaa fillariin, jalkalihakset kun ovat mulle tärkeimmät.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tiistaina treeni salilla, meni vähän yli tunnin. Painot eivät olleet raskaita, mutta toistot olivat nihkeitä. Hapenottokyky kuosiin ja kunnon tankkaus ennen reeniä, niin kyllä nuo sarjatkin lähtee luistaa.

Treenaaminen on taas kivaa kun ei tartte kituutella minipainoilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eilen taas tunti sätkimistä salilla. Ei oikein irronnut.
Ruokalan kalapuikko Pena
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Salilla sätkin, irtosi. Muutaman viikon puolivaloilla eteneminen (flunssa+kiire) on tuottanut tulosta: levon jälkeen rauta taas nousee. Penkissä saattaisi olla paukkuja päästä oikeille satalukemille jo tämän vuoden puolella. Tämä olisikin vasta neljäs tuhoa edeltävä nousu satkun kerhoon, tähän asti homma aina karannut laiskotteluksi juuri rajan mentyä rikki. Mutta nythän taas kaikki on toisin.

Kyykkyä ei pääse kokeilemaan ennen keskiviikkoa, kun pitäisi olla tiistaina hierottavassa kunnossa ja huomennakin on pakollinen huilipäivä. Mavetsuk toimi eilen ihan mukavasti, vaikka pienehköillä painoilla vielä heiluinkin. Siinäkin pitäisi olla varaa paukutella satasia joskus kevään puolella, jos ei hajoille paikat. Kyykky voipi olla proplemaattisempi laji; haluaisin puhkaista siinäkin 200kg rajan ennen kuin/samalla kun laskeudun hautaan, mutta se ei ole ihan näköpiirissä ja kun funktioon lisää mukaan mm. polvien alttiuden alkaa vittuilemaan, voipi olla tekemättömissä ylipäätään. Taidan varmuuden vuoksi lisätä testamenttiini klausuulin, jonka mukaan mut pitää laskea monttuun salivermeisiin puettuna, pystyasennossa ja se parin satkun tanko seljässä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuluva viikko:

ma: tunnin säbä
ti: futispeli (lämmöt + 1h peliä)
ke: lepo
to: lenkki (8km)
pe: tunnin säbä
la: sali (puolen tunnin kuntopiiri)
su: kohta futispeliin Mänttään (lämmöt + 2 x 45min)

Oikein hyvä viikko. Jalat olleet hyvässä kunnossa, kiitos viime viikon lepoilun. Tuo ainut lenkki oli eka sitten kuukauden päivät. Vaikka jalat toimivat, sykkeet huiteli liian korkealla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hävittiin sitten vielä kauden vikakin matsi ja tiputaan kutoseen. Kuulin, ettei seuraa todnäk ensi vuonna ole, koska miespula. Täytyy siis ilmottautua futiskortistoon ja etsiä uusi seura. Kuulkaas, se ei ole helppoa tällaiselle ensi kaudella jo ikämiesikäiselle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain yhteydenoton uuden futisseuran pomolta. Mitä he oikein minussa näkevät? Siis kaiketi jotain sellaista mitä itse en huomaa. Mitähän muuten fanini tuumaavat, jos vaihdan paikalliskilpailijaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Viimeviikko oli tavallaan aika laiska urheilun suhteen, tuli himmattua ihan tarkoituksella, jotten vahingossakaan olisi telonu itseäni

ma: lihaskuntoa himassa
ti: lihaskuntoa himassa + uinti
ke: salitreeni + crossausta
to: tunnin crossausta
pe: lihaskuntoa himassa
la: ks pe + kevyesti uintia
su: ½ maraton Espoossa
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

^No kui se maraton män?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^erittäin hyvin, kiitos kysymästä :)

Paransin edellistä virallista maratonaikaani vartilla, vähän reilu kybää minsaa pois vielä seuraavalla kerralla, niin pääsen alle kahteen tuntiin tuon.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

DitaVonShagwell kirjoitti:
Paransin edellistä virallista maratonaikaani vartilla, vähän reilu kybää minsaa pois vielä seuraavalla kerralla, niin pääsen alle kahteen tuntiin tuon.
Hyvähyvä! Onnea uudesta enkkarista :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^
kiitos :h:
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas kerran pidemmän tauon jälkeen salille. Ihan kevyesti keikuttelin rautaa, mutta siltikään ei meinaa palkkari pysyä sisällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin