Tomppelitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:lonkero.
Jos maailman ehkä paras kitaristi Albert Järvinen joi lonkeroa äijä-statustaan menettämättä, niin eiköhän sitä voi muutkin lipitellä?
En kans tajunnut tätä. Mun mielestä lonkeroa lipittävät naiset on pikkasen butch. Ehkä jopa sitä valkoista paskasakkia.
Bluntly on asian ytimessä. Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, ei juo lonkeroa tai makeaa siideriä. KK:n esimerkki vain vahvistaa pointin: voit saada erityisoikeuden juoda lonkeroa olematta urpo jos olet Albert Järvinen. Muuten olet urpo, joka kuvittelee olevansa kuin Albert Järvinen, eli melkoinen tupla-urpo.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Naurahdin.
küllküll

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

urpiainen kirjoitti:Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, juo sitä mitä itse haluaa ja paskat nakkaa muiden mielipiteistä
Korjasin vähän :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, juo sitä mitä itse haluaa ja paskat nakkaa muiden mielipiteistä
Korjasin vähän :)
Kyllä mun pitäis kahdesti harkita parisuhdetta miehen kanssa, jonka lempijuoma olisi päärynäsiideri.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Setämieskin on oikeassa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

küllküll kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, juo sitä mitä itse haluaa ja paskat nakkaa muiden mielipiteistä
Korjasin vähän :)
Ei ei ei. Sä et nyt ymmärrä, minkälaisten sosiaalisten paineiden ristiaallokossa sitä nykyisin on luovittava. Ei siinä ole tilaa tuollaiselle cowboy-asenteelle. Sitäpaitsi, kuten Vesper todistaa, päärynäsiideri.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, ei juo makeaa siideriä.
Oletan, että puhut tästä kotimaisesta omenaviinipohjaisesta juomavalmisteesta, etkä aidosta tavarasta. Ainakin ranskalainen cidre doux on mainio juoma, joka on alkoholipitoisuudeltaan ykkösoluen luokkaa, joten siten ei oikeastaan kuulu aiheeseen. Sitä ei vaan valitettavasti saa suomesta, vaikka sen luulis olevan hinnaltaan kilpailukykyinen vaihtoehto. ALKOkin myy vain alkoholipitoisempia cidre bruteja.

Onneksi sieltä sentään saa Stowford pressiä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Melko homoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, ei juo makeaa siideriä.
Oletan, että puhut tästä kotimaisesta omenaviinipohjaisesta juomavalmisteesta, etkä aidosta tavarasta. Ainakin ranskalainen cidre doux on mainio juoma, joka on alkoholipitoisuudeltaan ykkösoluen luokkaa, joten siten ei oikeastaan kuulu aiheeseen. Sitä ei vaan valitettavasti saa suomesta, vaikka sen luulis olevan hinnaltaan kilpailukykyinen vaihtoehto. ALKOkin myy vain alkoholipitoisempia cidre bruteja.

Onneksi sieltä sentään saa Stowford pressiä.
Äijähän, vittu, hifistelee!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:^Melko homoa.
Voi tätä nykynuorison rappiota ja sivistyksen puutetta :shock:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Melko homoa.
Voi tätä nykynuorison rappiota ja sivistyksen puutetta :shock:
Mee setä bingoon!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Hölmöilevä omenaviini naamariin ja diskoon oksentamaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, ei juo makeaa siideriä.
Oletan, että puhut tästä kotimaisesta omenaviinipohjaisesta juomavalmisteesta, etkä aidosta tavarasta. Ainakin ranskalainen cidre doux on mainio juoma, joka on alkoholipitoisuudeltaan ykkösoluen luokkaa, joten siten ei oikeastaan kuulu aiheeseen. Sitä ei vaan valitettavasti saa suomesta, vaikka sen luulis olevan hinnaltaan kilpailukykyinen vaihtoehto. ALKOkin myy vain alkoholipitoisempia cidre bruteja.

Onneksi sieltä sentään saa Stowford pressiä.
Oletat oikein. Mä en itse oikein ole siiderimiehiä, mutta joskus takavuosina vierailin erään ystäväni pariisilaisresidenssissä, jossa tapoihin kuului juoda erinäisiä ja erinomaisia ranskalaissiidereitä sunnuntai-aamiaisilla. Ei niillä juomilla kyllä paljoa ollut tekemistä tämän suomalaisen teiniensekoituslitkun kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:lonkero.
Jos maailman ehkä paras kitaristi Albert Järvinen joi lonkeroa äijä-statustaan menettämättä, niin eiköhän sitä voi muutkin lipitellä?
En kans tajunnut tätä. Mun mielestä lonkeroa lipittävät naiset on pikkasen butch. Ehkä jopa sitä valkoista paskasakkia.
Tää ei varmasti yllätä ketään mutta :yo:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lasken kuitenkin omaa 0,13% statustani ja kerron juovani "lonkkua". Tosin teen sen sekoittamalla saskiaa, greippi funlightia ja giniä.

Viimeaikoina mauttomat keskarit ovat olleet kulutuksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:greippi funlightia
Homo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Oletat oikein. Mä en itse oikein ole siiderimiehiä, mutta joskus takavuosina vierailin erään ystäväni pariisilaisresidenssissä, jossa tapoihin kuului juoda erinäisiä ja erinomaisia ranskalaissiidereitä sunnuntai-aamiaisilla. Ei niillä juomilla kyllä paljoa ollut tekemistä tämän suomalaisen teiniensekoituslitkun kanssa.
Juu, ei ole. EU kun on rajoittanut monessa elintarvikkeessa hämäävän nimen käyttöä, ellei kyse ole aidosta asiasta, niin kuin esim voi tai feta, niin mun mielestä olisi syytä rajoittaa myös siideri nimi ainoastaan omenoista suoraan siideriksi käytetyille juomille. Omenaviini+omenamehu+esanssit juomille pitäisi yritysten keksiä joku ihan oma nimi. Onneksi sentään omenamehu+viina+esanssit juomat sentään kiellettiin suomessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
küllküll kirjoitti: Jos maailman ehkä paras kitaristi Albert Järvinen joi lonkeroa äijä-statustaan menettämättä, niin eiköhän sitä voi muutkin lipitellä?
En kans tajunnut tätä. Mun mielestä lonkeroa lipittävät naiset on pikkasen butch. Ehkä jopa sitä valkoista paskasakkia.
Bluntly on asian ytimessä. Itseään kunnioittava henkilö, oli mies tai nainen, ei juo lonkeroa tai makeaa siideriä. KK:n esimerkki vain vahvistaa pointin: voit saada erityisoikeuden juoda lonkeroa olematta urpo jos olet Albert Järvinen. Muuten olet urpo, joka kuvittelee olevansa kuin Albert Järvinen, eli melkoinen tupla-urpo.
Se on päivänselvää, miksi Albert Järvinen juo lonkeroa. Tai miksi kaikki katu-uskottavat hapot juovat sitä. Kylmä ginipohjainen greippilonkero on ankaraa ryyppäämistä X päivän putkessa harjoitettaessa kaikkein helpommin alas menevä ja siellä pysyvä tasoittelujuoma.
Universaali disclaimer.
küllküll

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:Hölmöilevä omenaviini naamariin ja diskoon oksentamaan.
Done that. Osittain tuplasin eli join kaksi kolmen vartin ploa, mutta oksensin muistaakseni vain kerran. En skorannut.
küllküll

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Kyllä mun pitäis kahdesti harkita parisuhdetta miehen kanssa, jonka lempijuoma olisi päärynäsiideri.
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, jos tyydyt faghagin rooliin.
Silläkin uhalla että todistan aikaisempia teesejäni > hetero-MIES ei juo """päärynäsiideriä""".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:greippi funlightia
Homo.
Lepso!

Minulle yksi olut on yksi olut.

Monta on monta olutta.

Työpaikalla ei saa kysyä että oletko homo? Lain mukaan.
Mutta ovesta ulos astuttuaan voi kysymyksen esittää! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

küllküll kirjoitti: Silläkin uhalla että todistan aikaisempia teesejäni > hetero-MIES ei juo """päärynäsiideriä""".
Eikä kunniallinen, sivistynyt leidi juo olutta. :P
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tomppelitorstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kreitsu kirjoitti:
küllküll kirjoitti: Silläkin uhalla että todistan aikaisempia teesejäni > hetero-MIES ei juo """päärynäsiideriä""".
Eikä kunniallinen, sivistynyt leidi juo olutta. :P
Allekirjoitan tään. Samoin, kuin tuon heteromies/päärynäsiiderijutun. :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin