Päivän paras kuva

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
küllküll

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:^Toki feikki, mutta kohtuullisen hauska.

Mutta tietysti todettava, että eihän kukaan teini-ikäinen poika kieltäytyisi, jos puppylove tyttöystävä laittaisi tuollaisen viestin tulemaan.
Eikä ihan jokainen isäkään.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://naurunappula.com/799401/vaara-auto.png

Paras on kuitenkin kommenteista löytyvä

" Itsellä kävi aikoinaan niin niin kun olin isäukon ässä Mesellä hakemassa kavereita stadista vkl. yönä niin pysähdyin tohon Vanhan ylioppilastalon eteen. Minuutin olin ehtinyt olla parkissa niin eiköhän sinne takapenkille hyppää kivitalon kokoinen känniääliö ja sanoo Vantaalle kiitos. Siinähän yritän selittää että tää ei oo mikään taxi niin sieltähän ilmoitetaan että "vitun tolppahomo kai minä nyt taksin tunnistan" ja sitten se vanukki sammui sinne takapenkille. No enhän mä sitä jaksanut sieltä ulos yksin repiä, onneksi kaverit tuli niin saatiin se nutipää nelistään revittyä Mesestä ulos nukkumaan Mannerheimintien sivuun:D "
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuva
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

[img][img]http://85.25.153.81/screen/b5/dc/b5dc45 ... 626299.jpg[/img]

Määrätyllä tavalla Beeta+, määrätyllä tavalla Alfa-
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei Dave mikään a- ole, joko b+ tai sitten a+. Älyä varmasti löytyy (toisin kuin a-) ja massia on, joten lähempänä varmaan a+. Itse lienen b+, kun en osaa laittaa sellaista suuntaa elämälle, että taikinaa alkaisi kertyä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Ei Dave mikään a- ole, joko b+ tai sitten a+. Älyä varmasti löytyy (toisin kuin a-) ja massia on, joten lähempänä varmaan a+. Itse lienen b+, kun en osaa laittaa sellaista suuntaa elämälle, että taikinaa alkaisi kertyä.
No mä tarkastelen tätä vähän laajemmin kriteerein kuin kuvassa mainituilla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Viimeksi muokannut nowaysis, 11.10.2011 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä tarvitse miettiä missä joukoissa seison.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:No mä tarkastelen tätä vähän laajemmin kriteerein kuin kuvassa mainituilla.
Älä tarkastele, se saa munani kutiamaan. Olet a+, know your place bitch!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hämäävää kun tossa annetaan ymmärtää, että urheilullisuus ja älykkyys olisi toisistaan riippuvaisia ja vielä kääntäen verrannollisia. Kumpaan alfaan tässä nyt pitäisi sitten samaistua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave, eikö tommosten postaaminen oo vähän surullista? Tarvitko muitten alemmuudentuntoisuutta oman egon buustaamiseen?
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:Hämäävää kun tossa annetaan ymmärtää, että urheilullisuus ja älykkyys olisi toisistaan riippuvaisia ja vielä kääntäen verrannollisia. Kumpaan alfaan tässä nyt pitäisi sitten samaistua.
Ei kait tossa sanota, etteikö Alfa+ voisi olla myöskin urheilullinen ja komea?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Dave, eikö tommosten postaaminen oo vähän surullista? Tarvitko muitten alemmuudentuntoisuutta oman egon buustaamiseen?
Ööä nyt en kyllä ihan allekiroile. Kyllä mä veikkaan, että kitinässä on monia kaikilla mittareilla mitaten menestyviä tyyppejä, joten en näe, että olisin hakenut jotenkin muiden alemmuudentuntoisuutta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait tossa sanota, etteikö Alfa+ voisi olla myöskin urheilullinen ja komea?
Ei mutta alfa- kohdassa sanotaan, että urheilulliselta ihmiseltä puuttuu älyä :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait tossa sanota, etteikö Alfa+ voisi olla myöskin urheilullinen ja komea?
Ei mutta alfa- kohdassa sanotaan, että urheilulliselta ihmiseltä puuttuu älyä :D
No niinhän tuossa näytetään väittävän. On se kumma, kun ei voi enää luottaa internjetin kuvalautoihin elämän totuuksia etsiessä.

Tietysti tuota voi tulkita niin, että Alfa- atleettisilta komistuksilta puuttuu älyä, mutta jos ei puutu, niin he ovat Alfa plussia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Itse olen toki B+, joka kuvittelee harhaisesti olevansa A+.
Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait tossa sanota, etteikö Alfa+ voisi olla myöskin urheilullinen ja komea?
Ei mutta alfa- kohdassa sanotaan, että urheilulliselta ihmiseltä puuttuu älyä :D
Eipäs sanota. Siellä sanotaan, että Alfa-:lla esteettiset (urheilulliset jne) ominaisuudet ovat kuin Alfa+:lla , mutta älli puuttuu. Ergo: Alfa+:t ovat myös urheilullisia/komeita, ja lisäksi älykkäitä (mikä siis erottaa heidät Alfa-:sta).
NuoriDaavid kirjoitti:Tietysti tuota voi tulkita niin, että Alfa- atleettisilta komistuksilta puuttuu älyä, mutta jos ei puutu, niin he ovat Alfa plussia?
Tuota tulkintaa voisi tukea vaikka se, että niin just siellä lukee.

Edit: Mulla on tänään sen verran ilkeilevä olo, etten malta olla lisäämättä, että eiköhän tuollaisen mittaluokan vaikeudet muutaman rivin sisällön ymmärtämisessä ole siinä mielessä ihan tervetulleita, että antavat vastauksen tätä mieltäsi kalvaneeseen kysymykseen:
Vagabondo kirjoitti:Hämäävää kun tossa annetaan ymmärtää, että urheilullisuus ja älykkyys olisi toisistaan riippuvaisia ja vielä kääntäen verrannollisia. Kumpaan alfaan tässä nyt pitäisi sitten samaistua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Eipäs sanota.
Ei sanotakaan, vaan puhutaan esimerkistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: Edit: Mulla on tänään sen verran ilkeilevä olo, etten malta olla lisäämättä, että eiköhän tuollaisen mittaluokan vaikeudet muutaman rivin sisällön ymmärtämisessä ole siinä mielessä ihan tervetulleita, että antavat vastauksen tätä mieltäsi kalvaneeseen kysymykseen:
Vagabondo kirjoitti:Hämäävää kun tossa annetaan ymmärtää, että urheilullisuus ja älykkyys olisi toisistaan riippuvaisia ja vielä kääntäen verrannollisia. Kumpaan alfaan tässä nyt pitäisi sitten samaistua.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Siellä sanotaan, että Alfa-:lla esteettiset (urheilulliset jne) ominaisuudet ovat kuin Alfa+:lla , mutta älli puuttuu. Ergo: Alfa+:t ovat myös urheilullisia/komeita, ja lisäksi älykkäitä (mikä siis erottaa heidät Alfa-:sta).
Tää väittely on kyllä huvittavasta aiheesta :D Sä olet tietenkin poikkeuksellisesti tulkinnut asian niinkuin on tarkoitettu, etkä niinkuin siellä sanotaan. Mutta kun vitsiksi tarkoitetusta heitosta on alettu vääntämään, niin väännetään nyt. Vallankin kun yrität olla ilkeä.

Alfa+ kohdalla ei mainita urheilullisuudesta sanallakaan. Siinä vain todetaan henkilöiden olevan puoleensavetäviä. Tekstin esimerkkikuvassakin tupakkaa polttava nuori mies on ulkoiselta olemukseltaan hyvinkin kaukana urheilullisesta, vaikka hyvin laiha onkin.

Myönnettäköön, että jocks tarkoittaa nimenomaan tyhmää urheilijaa, mutta siitä "or" sanalla erotettuna oleva "athletic people" ei tälläistä oletusta sisällä. Ongelma on, että or sana voidaan kääntää joko "eli" tai "tai". Jälkimmäisessä tapauksessa perässä oleva määritelmä laajenee koskemaan urheilullisia ihmisiä. Asia on idioottimaisesti ilmaistu alunperinkin, koska miksi käyttää sellaista ilmaisua, jota joutuu selittämään ja selittää vielä väärin.

Painotetaan nyt vielä, että todennäköisesti on tarkoitettu niin kuin ilmaisit, mutta ei siellä suoraan niin lue, vaan tekstiä pitää osata niin tulkita. Haluttaessa myös toisenlainen tulkinta on mahdollinen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
küllküll

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kuva
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Alfa+ ei väittele netin keskustelupalstalla jostain kuvalaudan kuvasta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:^^Alfa+ ei väittele netin keskustelupalstalla jostain kuvalaudan kuvasta.
Alfa+ ei tuo millään lailla kirjallisesti esiin, että omaa sosiaalisen statuksensa. Se ei ole tyylikästä, Alfa+ = tyylikkyys.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän paras kuva

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt selkis:

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin