Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kaktusta kurkussa, mutta mentävä on. Voiko vapaa-aika aiheuttaa burn outin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tänään suunnitelmissa lenkkeilyä ja ystin treffaamista.
Heikkona hetkenä oon luvannut mennä systerin kaverin raksalle auttelemaan pihatöissä - sitä tiedossa siis huomenna. Toivottavasti ois kiva ilma Smile

Enää viikko vanhassa duunissa ja sit kohti uusia haasteita. Pikkuhiljaa alkaa jo jännittää, sillain hyvällä tavalla. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tiedossa vähän siivoomista ja sitten pirssin kyydissä kohti tärviötä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Monster Jam Areenalla. Kakaralauman seurassa. Luulen, että tulee olemaan hauskaa - toivottavasti :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tulin töihin tienatakseni reissurahaa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Itseään säälimättä uhrautuva testiryhmämme tiedottaa, että yöllisellä Ural Mocan (21 %, 70 cl) nauttimisella ei ollut mitään, tai ainakaan mitenkään latistavaa vaikutusta päivän urheilusuoritteeseen. Jos jotain, niin ehkä jopa snadisti keposemmin meni. o_O

Mutta note to myself: tota - tai ylipäätään valkovenäläisaineksia - ei voi jemmailla kotona huvikseen. Mitä tahansa muuta pystyy, mutta ei noita, on aivan liian hyvää.

Nyt kun sais viä noi duunit tosta räköttämästä, niin vois nautiskella pari lasillista punkkua, vai litraako se oli... Illaksi on huhuttu olevan tiedossa jotain yllätysohjelmaa. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opin taas uusia juttuja:

- kattilaan lillumaan jäänyt sianläskin kimpale haisee aika pirun pahalle parin viikon päästä
- lasiin jäänyt sangria kerää kukkakärpäsiä ja paljon
- tässä kämpässä ei ole tarpeeksi kuivatuspaikkoja jos pesee pyykkiä vain viikonloppuisin
- tylsä elämä on aika paskaa
- meikäläisen kalakeiton höyryjen hengittäminen irroittaa limaa paljon paremmin kuin normaali höyryhengitys
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katsastelin auton, v i t t u..
94€ ??
sitten vähän kiertelyä Teesissä ja K-ruosteessa, sen verran harmitti tuo katsastuksen hinta että päätin uudistaa kiukaan kivet, 5,90€ diapaasioliviini murikat 50-100m, kotiin kun pääsi niin siivouksen ja pyykkäyksen lomassa vaihdoin kivet, pistin haristuneen saunanlampun puisen varjostimen liimaukseen, ja tein russishe küche hapankaalia ja lidlin makkaraa, sitä ennen pyyhin vaalentavalla puhd.aineella keittiökaappien ovet.. Kohta menen meriuimaan tuttavien kanssa, sitten ehkä Pikkulintuun oluselle, Sauna pitää sitten testata, jos en ennen uintia jo yhden kerran käy löylyssä? Jne.

ei ole normipäivä normi on noin puolet tästä, vaikka autonkatsastus pistikin tekemään paljon niin eiköhän ensi lauantai ole hiukan rennompi?
huomenna sitten ajelen kaakkois-suomeen,..
Löysi jonkin vien vielä vakauttimesta sisäpuolesta, elämä maksaa..
Pyyhin Netikettiin..
Sipsukka

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tajusin, että käyn täällä vain silloin, kun mulle ei mitään järkevää kuulu. Kukkuu.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Salilta, iltaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Olen nero. Laitoin iltaruoan särpimeksi kaakaota ja keksi tunkea sekaan Baileysia. Pikku tippa sekaan ja koko roska maistui Baileysille, hiihaaa!! Taisi tosin mennä vahingossa isompikin tippa; kiskaisin koko hoidon lähes ykkösellä huiviin ja nyt herooiset ponnistelut rahoitukseuden mysteerion selvittämiseksi tuntuvat jotenkin hassulta. Pitäiskö mennä baariin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaverit väsy kesken kaiken. En päässyt tärviölle asti.
Aamu kiittää jne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin