Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Mulla on muutama kilometri kotoa lentoasemalle mutta sieltä hakeminen on jotenkin hiton vaivalloista. Mukavuudenhalu ennen kaikkea :D
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:Mirkku taitaa asua siellä rajan väärällä puolella, eli ei liene pitkä matka lentoasemalta hakemaan, jos USP-tuo.
Kun tilailin, en tiennyt, että UPS:llä lähettävät. Olisin todellakin tilannut duunipaikan osoitteeseen. Muulloin, kun olen jostain juttuja tilaillut, on tulleet täällä päässä postiin, vaikka lähetys olisi ties millä.

UPS:lle taitaa tästä työpaikasta olla alle kilsa, joten nou problem. Mielelläni haen mun alusvaatteet (korsetit, sukkanauhat yms) niiltä suoraan :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mirkku taitaa asua siellä rajan väärällä puolella, eli ei liene pitkä matka lentoasemalta hakemaan, jos USP-tuo.
Kun tilailin, en tiennyt, että UPS:llä lähettävät. Olisin todellakin tilannut duunipaikan osoitteeseen. Muulloin, kun olen jostain juttuja tilaillut, on tulleet täällä päässä postiin, vaikka lähetys olisi ties millä.

UPS:lle taitaa tästä työpaikasta olla alle kilsa, joten nou problem. Mielelläni haen mun alusvaatteet (korsetit, sukkanauhat yms) niiltä suoraan :D
:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti: Mut jos on ihan pakko saada tietää malli, se pitäs lukea siellä akun alla kun avaat sen.
Tämä voitti, telefinland oli mallia vailla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:Kellään kokemusta UPS-kuljetusyhtiöstä yksityishenkilönä? Lähinnä se, että miten toimittavat kotiin? Jollei ole kotona, käyvätkö uudelleen/jättävätkö lapun tms? :shock:
Mulla on UPSin kautta tulleet paketit tulleet normaalin postin mukana. Kotiinkuljetettuna myös haettu postista jos ei tavoitettu. En ole edes koskaan miettinyt miten sen kuuluisi mennä, liekö sitten jokaisella paikkakunnalla edes UPS pisteitä.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Hä, onko Cityn lorttopuisto kadonnut? Missäs me nyt sätätään?!
No tuossa yksi weekendi oltiin Nowan Ja Vagan kanssa jossain seksisätissä mikä oli täynnä kikkeli- ja pimppakuvia.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

RP kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Hä, onko Cityn lorttopuisto kadonnut? Missäs me nyt sätätään?!
No tuossa yksi weekendi oltiin Nowan Ja Vagan kanssa jossain seksisätissä mikä oli täynnä kikkeli- ja pimppakuvia.
livechat.fi?

Missään muualla ei ole tullut sellaista vonkausta. Miehiltä :(
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Ei ollu missään ketään kun kävin kattoo. Teräslilja ja Leccare, äh..
Voin mä tulla jos haluat.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

NuoriDaavid kirjoitti:livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Cityn chattin edellä taidettiin viitata edellä, livechatissa tuskin voi keskustella :)
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Nyt pois sieltä, kyllä sä tiedät mitä tapahtuu jos oot kännissä tuhmissa paikoissa!
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Noppaelain kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Cityn chattin edellä taidettiin viitata edellä, livechatissa tuskin voi keskustella :)
Liikaa pimppa ja pippelikuvia.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

No joko se Dave eksyi pahoille teille vai sammuiko koneen ääreen. Kaveria ei jätetä, ei edes internetsissä!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yritin päästä sinne cityn tsättiin, mutta kommarilla ei päässyt. Molemmat tietokoneet oli varattu (poika ja vanhempi tytär). Rupesin sitten kattoon Tomcats-leffaa ja menin sitten 1.30 nukkumaan. Meni puoli pulloa viiniä ja 4 olutta eli taas tarkasti seitsemän annosta.

Haluan vielä korostaa, että en mä olisi sinne pippeli-tsättiin mennyt, mutta kun ymmärsin jotenkin, että olette joskus siellä. Nih. Seli seli.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miksi multa tulee nyt pahanhajuisia pieruja vaikkei ole edes akuuttia kakkahätää? Onko tämä kuolemaan johtava poikkeustila vai piilotteleeko kakkahätä vain itseään?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaikka kuin kuuklaan ja tongin niin en löyä! Löytäkääpä joku mulle miesten reisitasku shortsit, bermuda mitta ja hinta max 30 eukkaa. ja koko 36 tai 38 eli xl
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeksi muokannut Bluntly, 01.11.2011 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Georgina kirjoitti:Vaikka kuin kuuklaan ja tongin niin en löyä! Löytäkääpä joku mulle miesten reisitasku shortsit, bermuda mitta ja hinta max 30 eukkaa. ja koko 36 tai 38 eli xl
Liian lyhyet?
http://www.ellos.fi/dv/30-Alaosat-Sorts ... ?Nr=245385
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Eiku just hyvät! Jes! Kiitos! Miten mä en ite muka löytäny noita vaikka kävin elloksen sivuilla? No nyt ne on tilattu!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Haha! tosta ylemmästä linkistä löysin hyvät! Tilaan molemmat!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En kuori omenoita mutta pesen ne fairylla, olenko normaali?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onnistuin katkaisemaan pojan pyörän satulan kiristimestä pultin ja nyt pitäisi ostaa uusi. Mitä tarkoittaa M pulteissa, onko se kierreosan halkaisija vai mikä? Millä pirulla tuo tulisi mitata? Entä hattumutteri, saako niitä muistakin kuin erikoisliikkeistä? Vaihtoehtoisesti mutterista voisi poistaa pultin jämät, millä se onnistuisi?
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:En kuori omenoita mutta pesen ne fairylla, olenko normaali?
Jos tämän perusteella pitää vastata, niin et ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Riemumieli kirjoitti:Onnistuin katkaisemaan pojan pyörän satulan kiristimestä pultin ja nyt pitäisi ostaa uusi. Mitä tarkoittaa M pulteissa, onko se kierreosan halkaisija vai mikä? Millä pirulla tuo tulisi mitata? Entä hattumutteri, saako niitä muistakin kuin erikoisliikkeistä? Vaihtoehtoisesti mutterista voisi poistaa pultin jämät, millä se onnistuisi?
Tuosa Aleksis Kiven kadun varrella/sivukadulla on liike, josta saa muttereita kuin muttereita. Jos ei liian kaukana, poikkea siellä. Unohda sen mutterin mittailu, nappaat vanhan hylsyn mukaan ja pyydät samanlaisen. En muista mestan nimeä, josakin Sturen ja Pasilan välillä se oli, joskus. Tämä on hyvä vinkki jonka pitäisi johtaa palkkioon.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Riemumieli kirjoitti:Mitä tarkoittaa M pulteissa, onko se kierreosan halkaisija vai mikä? Millä pirulla tuo tulisi mitata?
M tarkoittaa metristä kierrejärjestelmää. Pultin halkaisijan voi mitata työntömitalla (mauseri, onko tuttu työkalu?).
Pultti/mutteri, jonka avaamiseen käytät 10mm avainta, on yleensä M6.
Claes Ohlsonilta saa vaiks mitä. Rautakaupoista myös.

Mikä hemmetin mies kyselee tuommosia? Nainenkin tietää nämä. Ei tässä vihamielisessä, kaikkitietävässä yhteisössä näköjään tiedetäkään kaikkea.
Vastaa Viestiin