Katsoin leffan

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Pierupylly vissii operoi eräällä toisella palstalla bedlam-nimellä?
Viimeksi muokannut MiiX, 09.11.2011 15:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meillä ei oo tapana levitellä täällä muualta saatuja/oletettuja tietoja, vaan jokainen saa itse päättää minkä verran palstan ulkopuolisesta elämästä täällä jakaa. Kysellä voi vaikka yv:llä.

Muutamaa säälittävää idioottia(en tarkoita sua) lukuun ottamatta näin on aina toimittukin.
Viimeksi muokannut nowaysis, 09.11.2011 11:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

(Se)X(y)-Men: First Class.

Olivat ensiluokkaisen sexikkäitä (ja vauhdikkaita), kyllä juu.

I Love You, Philip Morris. Kuten myös Ewan McGregor tässä. Mainio ja romanttinen! Carreyltakin kiva nähdä välillä yritystä välttää naaman vääntelyä.

Nick's and Norah's infinite playlist. Aivan ihana! Öinen teiniseikkailu New Yorkissa, mielettömän hauska ja herkkä ja romanttinen. Se purkka! :D

Sain kehotuksen koittaa vähentää/välttää romanttisia komedioita hetken, kuulemma saattavat aiheuttaa epärealismia parisuhdeodotuksille ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Sain kehotuksen koittaa vähentää/välttää romanttisia komedioita hetken, kuulemma saattavat aiheuttaa epärealismia parisuhdeodotuksille ;)
No eikä!

Ihan kohta se amerikkalainen expatti, joka ei löydä uutta osoitettaan, koputtaa sun ovelle ja kysyy neuvoa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

MiiX kirjoitti:Pierupylly vissii operoi
En tunnusta.
Viimeksi muokannut pierupylly, 09.11.2011 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Sain kehotuksen koittaa vähentää/välttää romanttisia komedioita hetken, kuulemma saattavat aiheuttaa epärealismia parisuhdeodotuksille ;)
Miten se sun juttus etenee? Eix sulla joku könsäke ollu pihdeissä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ajoittain useampikin. Kuten aiemminkin ilmoitin, raportoin sitten sinne deittiketjuuni kun päätän perustaa vakituisen parisuhteen. Tuo välttämiskehotus tosin tuli naispuoliselta ystävältäni, joka tunnetaan palstallamme nimimerkillä "exsu".
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:Meillä ei oo tapana levitellä täällä muualta saatuja/oletettuja tietoja, vaan jokainen saa itse päättää minkä verran palstan ulkopuolisesta elämästä täällä jakaa.
nowaysis kirjoitti:. Tuo välttämiskehotus tosin tuli naispuoliselta ystävältäni, joka tunnetaan palstallamme nimimerkillä "exsu".
:D Mun salattu sivupersoona parisuhdeneuvojana on paljastettu!

Ettei menisi ihan spämmäämiseksi, niin kävin viime viikolla katsomassa 3 muskettisoturia 3D-moodissa. Juoni oli aika säälittävä, mutta puvustukset lämmittivät sielua. Erityisesti Ranskan hovissa oli mahtavia luomuksia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti: Mun salattu sivupersoona parisuhdeneuvojana on paljastettu!
.
Minkälainen CV sulla on?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Minkälainen CV sulla on?
Mä yleensä laitan vaan kopion sen sylitanssikurssin todistuksesta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Minkälainen CV sulla on?
Mä yleensä laitan vaan kopion sen sylitanssikurssin todistuksesta.
Voinks sulta tilata parisuhdekurssin ihan omaan käyttöön?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toki! Tilauksen voi laittaa vaikka sähköpostilla: [email protected]
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Toki! Tilauksen voi laittaa vaikka sähköpostilla: [email protected]
Huomaa että se oli omaan käyttöön. Ei omaan ja vaimon.
Universaali disclaimer.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja MiiX »

nowaysis kirjoitti:Meillä ei oo tapana levitellä täällä muualta saatuja/oletettuja tietoja, vaan jokainen saa itse päättää minkä verran palstan ulkopuolisesta elämästä täällä jakaa. Kysellä voi vaikka yv:llä.

Muutamaa säälittävää idioottia(en tarkoita sua) lukuun ottamatta näin on aina toimittukin.
Asia selvä ;) En oo täysin perillä vielä palstan kirjottamattomista säännöistä :P
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:
Huomaa että se oli omaan käyttöön. Ei omaan ja vaimon.
Pitää oppia rakastamaan itseään kyetäkseen rakastamaan muita.
masa

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Huomaa että se oli omaan käyttöön. Ei omaan ja vaimon.
Pitää oppia rakastamaan itseään kyetäkseen rakastamaan muita.
Ei toimi gattacan kohdalla. Eiku hetkinen, et puhunutkaan itsensä rakastelemisesta..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rare Exports
http://www.rottentomatoes.com/m/rare_exports/

Helvetin hyvä kotimainen joululeffa. Tällä pääsee tunnelmaan. Ihanan tiukasti leikattu.

*****/5
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kotirauha

Väkevästi näytelty hieno kotimainen draama. Tykkäsin kovasti. Lisäpisteitä hauskasta dialogista

4/5

Jo pidämmän ajan olen huomannut, että kotimainen nykykuva pesee kevyesti ulkomaisen noin niinku elokuvateatteriaineksessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rööperi

Hassu, mutta tylsä. Oli pakko pistää tekstitys päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Katsottiin "Miesten vuoro". Oon itkenyt koko illan sitä kuollutta lasta. En suosittele isänpäiväleffaksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Easy A. Aika ihku jos nyt teinihöpökomedioista tykkää. Mä tykkään, ja musta tässäkin on silleen hyvä sanoma, niinq vähän kaikessa nykyään. Mun mielestä.
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:Katsottiin "Miesten vuoro". Oon itkenyt koko illan sitä kuollutta lasta. En suosittele isänpäiväleffaksi.
Itkin monta kertaa, sitä että isä ei saanut tavata lastaan ja sitä että sotilas tuli toimittamaan äitinsä hautaan ja sitä että saunan jälkeen mentiin roskikseen nukkumaan. Mutta Juuso oli ihana!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja annepa »

Viikonloppuna katsottiin The Brothers Bloom. Tästä ei kyllä tienny että koska huijattiin ja koska ei, mutta menoa ja meininkiä riitti. Bang bang oli mahtava. Kiinnostuin leffasta aluksi koska siinä on Ardien Brody pääosassa (jäi mieleen upeasta Pianisti-leffasta) mutta onhan siinä myös kaunis Rachel Weisz ja komeahko Mark Ruffalo. Mut se mua jäi häiritteen että miksi niitä sanottiin Brothers Bloomiksi jos toisen veljen ETUnimi oli Bloom. 3/5.

Viime viikolla kävin ihan teatterissa katsomassa Piiat-elokuvan. Luin sen ensin kirjana ja tämä oli siihen kirjaan verrattuna vähän lättänä. Kirja sai ajattelemaan yhtä ja toista mutta leffasta oli jätetty niin paljon pois että se tuntui varmaan siksi lättänältä. Kaikki oleellinen oli kuitenkin mukana ja viesti tuli selväksi. Hienoja roolisuorituksia. 3/5.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Samsunghan sanoi, ettei Applella ole tekijänoikeuksia iPadin ulkoasuun, koska Stanley Kubric keksi sen

http://www.techspot.com/news/45209-sams ... yssey.html
Just for the lulz:

Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Los ojos de Julia (Julia's Eyes) (BD)

Julia kärsii hiljalleen sokeuttavasta taudista ja alkaa selvittää siskonsa hämärää kuolemaa. Juonilankoja seuratessa tarina kääntyilee mukavasti ensimmäisen puolikkaan, mutta latistuu lopulta isoksi pettymykseksi. Olen tykännyt uudemmista espanjalaisista kauhuleffoista ja odotin tältä varmaan sitten liikaa. Kauhua tai jännitystä tämä ei tarjonnut käytännössä lainkaan ja juonitwistit lässähtivät valitettavasti loppua kohden. Kauas jäätiin esim. loistavasta Orpokodista. Sokeus-teeman kauhuleffoistakin See No Evil toimi huomattavasti paremmin.

Jos jotain positiivista haetaan, niin visuaalisesti leffa oli hieno, vaikkakin edustaa sitä viime vuosien siniharmaata linjaa. Joskus tulevaisuudessa penskat naureskelevat 2000-luvun alun leffoille, että ei ne raukat vielä tuolloin saaneet kunnolla värejäkään tehtyä. 2/5

Kuva
Pröötprööt
Vastaa Viestiin