Kitinän Kehitystarkoitus:Mikä ollut mielestänne tylsin ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kitinän Kehitystarkoitus:Mikä ollut mielestänne tylsin ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mikä muuten on ollut koko Kitinän historian tylsin ketju?

Muistatteko! ???

Älkääkä nyt siis laittako Stadinarskan sanomaa vitsinä, koska se ei oikeasti ole sellainen,

Tarkoitan tässä siis joitain täysin typerryttäviä ja älykkäästä mahdollisimman kaukana olevia itsekkään sisäpiirin kiroiluja ja kyselyjä tai esim. suurta lapsellisuutta tai suorastaan sellaista missä mieli ei muuta kuin turru.

MIKÄÄN MIELTÄ LIIKUTTAVA EI OLE TYLSÄ. ESIM. MINUN ketjuni saattavat (TAI JOSKUS SAATTOIVAT) ärsyttää jollain tavalla, mutta silloin se ei ole TYLSÄ!!

Muutamia ketjuja on minunmielestäni sellaisia joista olen ajatellut että "voiko tuollaista tylsimystä ja tosikkoa ollakaan..."

Sellaisia!

Tuleeko mitään mielipidettä?

Minä kyllä taisin panna nyt väärään ... (oho) koska itsellenikään ei tule mitään yksityistä erillistä mieleen. Kovin helposti kuitenkaan en usko, että mieshenkilö kirjoittaisi varsinaisesti tylsästi...? Oletteko oikeassa?

Sitten on hupityttöjä. Oma Mussukkani täällä on monta erilaista naista yhdessä upeassa kuosissaan ja hänenlaisensa ei koskaan ole tylsä. Myöskään ihana tamperelaisHelmeni eli Saira avaruuksiin ulottuvassa ihanuuksissaan ei voi jättää tylsää vaikutelmaa ikinä.

Sensijaan itseään ilman vitsiä korostavat ???

No tuleeko mitään? Tietenkään mikään Slea-manala yhdistelmä (samaa lihaa) ei voi olla tylsä vaikka olisi minkäkinmoinen, niinkuin onkin!

Älkää siis sellaisia äänestäkö!

Eikä sellaisia, jotka ovat tosi mukavia, mutta hirveän tylsiä.... Hekin ovat mukavia.

APUA, MINKÄ kyselyn mä nyt panin??? Kukahan tähän mahtuu.

Sellainen tylsän sisäpiirinsä ilkeä kiroilija, joka vain ...jotain sellaista... älkää haukkuko ketään liikaa...pyydän. Se olisi myös TOSI tylsää, huomatkaa!!!!

TARKOITUS ON KEHITTÄÄ KITINÄÄ ja joidenkin huomata se, että tylsä kiroilu ja sisäpiiri ei sytytä!!

Kysyy

AITO JA ARVAAMATON AIKALAISEMME ARSKALAINEN SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän Kehitystarkoitus:Mikä ollut mielestänne tylsin ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tiiätkö Masalainen!!!

Mä hundeerasin mikä se nyt vois olla...jokin tyhjä ketju tuli mieleen tai kenties Niban kysely (sori Niba, minusta ne sun on joskus kovin hauskojakin! Mutta ei totisesti aina... Tai sitten Gatin itsetoisto. Gat itsessään tietenkin on kaukana tylsstä, mutta hänellä on kermea taito kyllästyttää jutuillaan kuoliaaksi....
Tottakai pidin hyvin mahdollisena, että se Masan ehdottama on jokin mun ketjuistani, en vaan tiennyt mikä niistä...

Tämä ratkaisu mulla ei tullut mieleen, hehheh

MUTTA:

Kyselynihän on ihan liian vaikea. Siinä ei edes ole vaihtoehtoja! Enhän itsekään edes osannut sanoa mikä olisi se oikeasti tylsin ketju...

enkä varsinkaan voinut nimetä ketään henkilökohtaisesti. Minä en vaan pysty loukkaamaan ihmisiä elleivät he loukkaa minua ja silloinkin vain ääritilanteissa, jos ei järjen sana mene peill. Oikeastaan vain Kitinässä olen sanonut joillekin pahasti jos kovasti esittelevät idiotismia.

Mutta se siitä...

TÄMÄN VIESTIN tarkoitus voisi ola AJATTELUN SIEMENEN antaminen, mitä palstalle kirjoittaminen on ja kuinka se tehdään kiinnostavaksi. Kuka siinä onnistuu ja kuka ei, olematta aivan kriminaali tai sitten oikeasti kummallinen. Normaalin ihmisen palstakirjoittelu, jos ihminen on muille tuntematon, siis sen saaminen kiinnostavaksi ja sopivasti ärsyttäväksi on tietenkin isokin taito.

Mutta mitä väliä sillä on???

Mitä väliä on koko Kitinällä?

Mitä väliä on osaammeko kirjoittaa vai ei?

Mitä väliä elämällämme on?

MONIA kysymyksiä on hyvä pohtia. Olen pitkän elämäni aikana huomannut, että valitettavan moni niin sanotuista nuorista sieluista maan päällä eivät ajattele asioitten tarkoituksia koko elinaikanaan.

Ja nyt pitäisi kaikkien miettiä seuraavaa, eikö totta!

Mitä väliä tuolla äskeisellä on?

Ajatuksia herätti toivottavasti edes joissain (tilastollinen toiveeni :) )


STADIN ARSKALAINEN ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin