Money shot -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

First world problems: kovalla tuulella HD-kuvaan tulee häiriöitä. Haittasi eilistä Pirates of the Caribean leffan katselua.

Johtuu ehkä tuulen heiluttamista puista, jotka tekevät multipath-häiriöitä. Tai ehkä ne liikkuvat puut aiheuttaa doppler-häiriöitä sittenkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos on helistin.fi tunnus jollakulla, tiedoksi että ne on murrettu ja vuodettu julki
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oikean kämmenselän jännetupet tmv. tulehtuneet taas. Vittumainen kirjoittaa yhdellä kädellä. Pitäis kooda yks pöytiäinen, mutta ei vaan viitsi millään aloittaa yhdellä räpylällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Jos on helistin.fi tunnus jollakulla, tiedoksi että ne on murrettu ja vuodettu julki
Mites se tixulainen noin aktiivisesti on nykyään lapsifoorumeiden kanssa tekemisissä. Puskeeko tainta?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suolakaivoksella, jos 06.45 alkaen. Aikaisten sisään, aikaisten ulos, sano.

Lauantaina oli suuren juhlan tuntua ilmassa, notkea rotan 10v juhlakeikka, jossa lämppäreinä toimi harvemmin lavalla nähtyjä suomi-räb legendoja. Harmittavasti tila oli ihan totaalisen täyteen ammuttu, joten joutui ottamaan aikaisen poistumisen koska joka paikassa tuntui että on jonku edessä.

Hiukan harmittaa ett piti feidaa, mutta noh, näki suomi-legendat ainakin :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jos on helistin.fi tunnus jollakulla, tiedoksi että ne on murrettu ja vuodettu julki
Mites se tixulainen noin aktiivisesti on nykyään lapsifoorumeiden kanssa tekemisissä. Puskeeko tainta?
Wat? Enhän mä ole edes käynyt kyseisellä foorumilla. En ole muullakaan, jos viittaat siihen kaksplustms. keskustelualoitukseen niin senkin bongasin jostain muualta.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onx aivan kuollutta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ O.

Poltin aamulla "fritsun" kaulaani kihartimella. Sitä tää pikku-puuman ikä teettää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:^ O.

Poltin aamulla "fritsun" kaulaani kihartimella. Sitä tää pikku-puuman ikä teettää!
http://naurunappula.com/828785/syntymap ... nymore.jpg

35?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi? En kertakaikkiaan ymmärrä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi? En kertakaikkiaan ymmärrä.
Koska on ahne?
Universaali disclaimer.
masa

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi? En kertakaikkiaan ymmärrä.
Koska sen rahan ahneus on suurempi kuin voittamisen palo.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi?
En mä ainakaan ole huomannut, että Williams olisi julkaissut ensikauden kuljettajat.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Williams haluaa sopivimman, ei välttämättä parasta?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nätit naiset pitäisi kieltää samoilla kursseilla, millähän sitä pääsee sertifikaatista läpi kun huomio seikkaili aivan muualla kuin opetuksessa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyi saatana mikä ajokeli täällä Keski-Suomessa. Ei ole aloittelevalle autoilijalle tarkoitettu. Hrrr. Selvisin silti hengissä, ja äiti paistaa mulle just lettuja, joten asiat on oikeastaan ihan hienosti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vuokranantaja ilmoitti että aikoo myydä osakkeen. Mietin tässä että josko ostaisi tämän omakseen. Ei ehkä mikään unelmakämppä, mutta oon jo "optimoinut" aika hyvin asumiseni tähän.. eikä tulis ollenkaan raskas velkaorjuus.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Bluntly kirjoitti:Nätit naiset pitäisi kieltää samoilla kursseilla, millähän sitä pääsee sertifikaatista läpi kun huomio seikkaili aivan muualla kuin opetuksessa?
Vaati(s)i suurta mielenlujuutta. Itse painin tänään saman ongelman kanssa siitäkin huolimatta, että tästäkin taktisesta syystä asemoin itseni aina eturiviin. Miehen elämä on kohtuuttoman vaikeata...:(

Kun aloittaa ajoissa, saa tehdä myöhempään. Stressikö lie painaa, mutta heräsin aamulla muutaman tunnin koisimisen jälkeen enkä saanut enää unta. Nousin ylös aikeenani opiskella, mutta tulikin kutsu lupautumaani kakkanakkiin koulun punttisalille, ja vietinkin luppoaikani kantaen pikkupainoja portaissa. Päälle suihku ja sapuska, ja olo oli kumman freesiytynyt. Kyllähän päivän mittaan iski sitten väsykin, mutta kävin äsken uudelleen kuosiutumassa salilla ja päälle luollollisesti sauna.

Saatiin rahoituskeissi ryhmän kanssa pakettiin ja ollaan pirun tyytyväisiä lopputulokseen. Parhaaksi noteerattu esitys palkitaan shampanjapullolla, ja nyt odotellaan vesi kielellä tuomiota. Edellisestä vastaavasta vedettiin täyden pojot eikä oltu alkuunkaan yhtä luottavaisia tuloksen suhteen sujauttaessamme tekeleemme palautusluukusta sisään.

Nyt sitten vaan helvetinmoinen lukurumba päälle, ekat tentit pukkaa päälle kahden viikon kuluttua ja niitä on jonossa julmetun monta. Pitäisi myös alkaa katselemaan jatkolentoja Bangkokista etiäpäin, jotta oleellinenkin pysyisi mielessä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kolmen tunnin iltatorkut takana.
Lähden etsimään yöunta autotallista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:Vuokranantaja ilmoitti että aikoo myydä osakkeen. Mietin tässä että josko ostaisi tämän omakseen. Ei ehkä mikään unelmakämppä, mutta oon jo "optimoinut" aika hyvin asumiseni tähän.. eikä tulis ollenkaan raskas velkaorjuus.
Mulla menee asunto myyntiin varmaan 2023 eikä mulla taida olla varaa iostaa tätä luxus lukaalia 10 minuutin matkan päässä Stadin ytimestä..
Pyyhin Netikettiin..
Johnny Winter

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Tänään kumarsin Mekkaan. Kaveri antoi koko Exelin laulaa lähietäisyydeltä täydeltä laidalta. Peitossa kun olin, niin reikäpallo osui suoraan Teron nuppiin. Sattusi.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Johnny Winter kirjoitti:Tänään kumarsin Mekkaan.
Ja pyllistit samalla Joulupukille. Nyt jäi lahjat saamatta.

(Kun duunikavereinani oli muslimeja, niin ne kyllä paukuttelivat päätään lattiaan työajalla tietenkin, mutta väärään suuntaan. Aina ei mene ihan nappiin. Olin sen verran kiltti, että mainitsin asiasta ja näytin missä suunnassa se Mecha oikeasti sijaitsee.)
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Money shot -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi?
En mä ainakaan ole huomannut, että Williams olisi julkaissut ensikauden kuljettajat.
Mutta Lotus näyttää vahvistaneen Räikkösen toiseksi enskauden kuljettajista.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.s ... a-ykkosiin
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin