Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ma Zumba
ti aamulla oma saliohjelma, illalla metsälenkki 1 h 5 km (loistava kombo, ältsin fantsu olo koko päivän!)
ke Zumba + TerveSelkä
to iltalenkki
pe Zumba + oma sali
la Latin Mix + Zumba

Salsakoululle on aikataulullinen este, buu-huu! Eikä Powerikaan oikee mihkään mahu, no toisaalta eipä se miljoonan toiston kihnutus enää pal nappaakaan. Kauheen vaikeeta tää harrastaminen.

Mutta nyt pailaan!

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Elikäs mennyt viikko sporttipaketissa:

Ma (7.11.): sali 1 t, siitä 20 min intervallitreeni crossarilla alkuun
Ti: Juoksu 12 km
Ke: Lepo
To: Ju 7 km
Pe: Ju 7 km
La: Ju 7 km
Su: Ju 21 km

Huomenna ma 14. pvä lepoa. Listoilta jätetty "pakollinen muu liikunta" eli koiralenkit pois (30 min - 1t per pvä).
Johnny Winter

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kävin vuolemassa kultaa Prahasta. 14 peliä kolmeen päivään (onneksi peliajat olivat vain 2x15 ja jatkosarjoissa 2x20). Väsynyt mutta onnellinen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jo instituutioksi sukeutunut legendaarinen viikottainen sporttikoosteeni:

ma: tunnin säbä
ti: -
ke: tunnin säbä
to: -
pe: lenkki 7 km
la: sali (rinnalleveto + penkki + absit)
su: säbäpeli

Ihan hyvä viikko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ke Zumba + TerveSelkä
to aamusali + iltalenkki 1,5 h
pe Zumba + PT, tehtiin uus saliohjelma erityisesti rangan hellimistä ajatellen
la Latin Mix + Zumba

Sit penkkiurheilun pariin Futsal-Liigan kuumaakin kuumempaan paikallistaisteluun. \o/ Pahus ku tänää ei saa blondinaperoi, kyl maar valkkari olisis paras palkkari kyä kyä näi o juu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime viikolla neljä aerobista ja yks salireeni eli perusviikko. Tosin juokseminen jäi väliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kolmen viikon treenaamattomuusputki poikki;
tunti jumppaa salilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Viime viikolla 2 x sali, 3 x Zumba, TerveSelkä + Latin Mix. Lenkkikaverin kanssa ei aikataulut natsannut.

Tällä viikolla sosiaalinen elämä (piti mm. kiduttaa itseään käyttämällä viime joulun lahjaleffalippuja, nautiskella penkkiurheilusta sekä vissiinkin viettää paripäiväisiä bakkanaaleja) häiritsee niin pahasti että saldoksi jää 2 x sali, 2 x Zumba + TerveSelkä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei vanha jaksa kerran olen käynut salilla viimeksi tiistaina 29.11

Rautaa siirtyi eri suuntiin n. 19500kg
Olen kaksi kuukautta kerran viikossa käynyt, wanhana ei tuo palautuminen oikein suju nopeasti..
taljassa 60kg
prässissä 100kg
muuten 40kg
joitain arvioita sanoakseni..

Muuta kestävyysurheilua en ole juuri tehnyt paitsi talviuintia, +5 on merivesi, kohta jäähtyy..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti: Olen kaksi kuukautta kerran viikossa käynyt, wanhana ei tuo palautuminen oikein suju nopeasti...
Käyt liian harvoin. Aloitus tyhjästä toimii parhaiten siten, että vetää heti ekat treenit miltei täysillä ja sen jälkee samaa rataa kolme kertaa viikossa.

Kolmessa viikossa on roppa tottunut ja kivut historiaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Neljä aerobista mut ei salireeniä viikkosaldoksi. Tosin oli meillä duunissa lihaskuntotestit, jotka tietenkin naulasin.

Eilen oli pari futsalpeliä: kauden kolmas ja neljäs. Pari voittoa ja yhtä monta tappiota, maalisuhde yksikön plussalla. Muuten ei hätää, paitsi lähti nahat pottuvarpaasta, joten milläs liikut nyt muutamaan päivään...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Tämän vuoden treenikerrat lähentelee heiaheian mukaan jo 350:tä... tunteja 333 :D Aika hyvin sanoisi.. huomenna tulee varmaan taas muutama tunti lisää, kiipeillä aika menee niin leppoisasti.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen kehittänyt itselleni typerän ongelman. Nimittäin pitäis vittu soikoon päästä jo hiihtämään. Viime vuonna hiihdin 600km, enkä haluaisi millään alittaa tuota tänä vuonna. Kohta on jo apina selässä :x
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olen kehittänyt itselleni typerän ongelman. Nimittäin pitäis vittu soikoon päästä jo hiihtämään. Viime vuonna hiihdin 600km, enkä haluaisi millään alittaa tuota tänä vuonna. Kohta on jo apina selässä :x
Järkkää saunailta, kutsu pari kaveria ja pidä niiden kanssa saunassa hiihtokisat?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aiai...toissa päivän 9 kilsan lenkillä maasto oli jäistä epätasaista lenkkipolkua. Lopussa vihlasi kerran pahasti jalkapohjasta, kun jalkaterä osui osin kuoppaan. Kolme aiempaa jääkelilenkkiä oli mennyt, yllätys maximus, ilman mitään nivel- yms. oiretta, joten pitihän viimein jo pipi tulla. Sitten odotellaan, koska paranee - kyse on viikosta vuoteen. Onneksi pääsee kuntopyörälle ja soutulaitteelle edes. Eilen puntilla oli vahva korkeapaine - reeni kulki kuin naton ohjus. Ei siis niin huonoa, ettei jotain hyvääkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Sitten odotellaan, koska paranee - kyse on viikosta vuoteen.
Viikko osuu lähelle, ei tullut kalliiksi.

Viime viikko meni aerobisen suhteen vain kahdella, joka myös edesauttaa vammojen syntyä. En tiedä minkälainen fakiiri täytyy olla, että osaa sopeuttaa pienen tauon jälkeen rasitustason juuri oikeaksi (riittävän alhaiseksi). Itse en siihen nimittäin pysty.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jossain Kangasalla on tartanin päällä 400m latua, lähden etsimään. Eka kerta pakkasen potkimista tänä talvena, jännittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Törkeet zumba-viekkarit, yhyy! Ja vasta ti pääsee. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nilkka muljahti säbässä. Ripeä ensihoito auttoi, eikä tuo ole edes pahasti turvonnut. Se on joka kerta yhtä inha tunne, kun tajuaa seisovansa ohikiitävän hetken nilkan varassa rusahduksen jälkeen. Vasen nilkka ei ollut ennen muljahtanutkaan, muutaman viikon setti, veikkaisin. Noin muutoin liikunnat menneet hyvin, ainoastaan salilla ehtinyt liian vähän heilua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Iisillä startilla tähän vuoteen.
1. vko pe zumba, la tanssi + zumba.
2. vko ti sali, pe zumba + sali, la tanssi + zumba.
Toissavko ma sali, ti zumba, ke zumba, pe zumba + sali, la tanssi + zumba.
Viime vko ke zumba + selkä, pe zumba + sali, la tanssi + zumba.
Tällä viikolla ma (aamu!)sali jo tehty, edessä kolme zumbaa joiden kylkiin selkä, sali ja tanssi.
Kohta alkaa vihdoin kauan odotetut salsatunnit, ihq!!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mitäs tässä, juoksua, salia tasasesti; enimmäkseen tosin juoksua, kun on taas maraa ja puolikasta ja ultrajuoksua(ki) tälle vuodelle tulossa. Tänään tarkotus rynnistää salille juoksumatolle, kun on toi pakkanen pikkasen hailakka :D
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sola »

Pidättekö te kirjaa salilla käymisestä? Tarkotan siis liikkeistä, painoista ja toistoista?
Ruutuvihko ja kynä aina mukana?

Mua vähän nyppii kun meinaa unohtua kotona sitten merkata jutut ylös ja oishan se nastaa nähdä kehitys ajan saatossa. Jostain syystä koen silti vaikeeks kirjata niitä jo salilla.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon yrittänyt kirjailla ylös, mut just mietin, että kai se vihko pitää mukaan raahata. Käyn säännöllisesti kolmella eri salilla, joten laitteet ja painot vaihtelee jo sen vuoksi.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^^Pidin joskus ns. alkuaikoina, kun ohjelma ja mies olivat uusia. Nykyisin kaikki tulee selkäytimestä ja sarjapainojen lähihistoriakin pysyy muistissa, joten ei tarvitse. Mutta joo, joku kiva tytönvärinen vihkokynäsetti vaan mukaan, sellainen mullakin oli.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sola »

Okei, kait se joku vihko täytyy hankkia. Mut mitään tytönväristä en huoli.
Käsireenin jälkeen ei kyllä taida käsialasta saada selvää..
Vastaa Viestiin