Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Kummeli Stories (DVD)
Duudson T-paidan
...melko keravaa.
Olin aamukänneissä pohojanmaalla, oli pakko käyttäytyä natiivisti.

edit: aika lähellä oli etten ostanut Isäntä-kylpytakkia, onneksi en.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

* Lampaan näköisen ja muotoisen koristetyynyn, joka osoittautuikin sitten lähemmässä tarkastelussa pyjamasäiliöksi
* merino (50%), opossumi(40%) ja silkki(10%) kuiduista tehdyn kaulaliinan
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- hyvää suklaata
- juomasarven
- toffeeta
- Lagavulin distillers edition
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- Kattolampun
- 4kpl 30W energiansäästölamppuja
- ruokaa ja herkkuja
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Iski hulluus, ja ostin Guessin farkut "kun halvalla sai". Oli ne ihan hienot päällä, mutta vähän tuli tuksufiilis. Hiplasin jopa saman merkin jotain romumetallikaulakorua, mutta tajusin sentään jättää ostamatta, vaikka sekin olisi irronnut murto-osalla Suomen hinnoista.

Lisäksi matkamuistopussukasta löytyy muutama neule, parit kengät, muutama laukku ja lompakko, pari mekkoa ja aika iso läjä alusvaatteita. Onneksi oli kevyt matkalaukku tullessa!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olin niin hurja, etten ostanutkaan kalsareita Dressmannilta vaan tilasin internetzin kautta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Iski hulluus, ja ostin Guessin farkut "kun halvalla sai". Oli ne ihan hienot päällä, mutta vähän tuli tuksufiilis.
Sanonut jo ennenkin, että kun haluat hyvät farkut käy Helsingissä hankkimassa itsellesi Nomo-jeansit.

Itse ainakin olen ollut todella tyytyväinen näihin omiini - sen verran tyytyväinen että ostin itselleni myös lahjakortin toista paria varten. Niin ja tietysti myös muille lahjaksi samanlaisia lahjakortteja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muovipussillisen erilaisi kalasäilykkeitä, kai noista edes joku hyväkin löytyy. John Westin grillatut sardiinit ei ollut hölmömpi, mutta ei vielä nostattanut suuria tunteita.

Kympin hiomakoneen. Tiedän kyllä, että "Kuka halpa ostaa se paska saa", mutta jos kävisi tuuri ja kestäisi pari käyttökertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilen: maalia ja rautaa yli 30kg. Lisää rautaa pitänee ostaa maanantaina. Sitten ohjelmassa rälläköintiä, hitsausta ja maalausta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin uudessa verkkokaupassa. En todellakaan pitänyt. Ensinnäkin uusi myymälätila on ihan liian Gigantti, ja vaikutti jopa pienemmältä kuin edellinen, ainakin alakerran osalta. Siellä yläkerrassa en edes käynyt, jos siellä nyt jotain oli. Ei sinne ainakaan kukaan näyttänyt menevän eikä sieltä tulevan niitä liukuportaita. Silti, koko tila oli sokkelomaisempi ja jotenkin huonommin organisoitu: joillain valmistajaständeillä on ihan eläimenä tilaa, ja tuotteita ehkä 2 esillä, toiset taas on tupattu ihan täyteen.

Kauppa oli myös käytännössä täysin tyhjä, ja silti sai odottaa noutotilaustaan lähes puoli tuntia. Vihaan tuota uutta pager-noutotilaussysteemiä muutenkin, joka oli koekäytössä hetken aikaa jo edellisessä puljussa. Eikä siitä lämpimästä parkkihallista ollut tietoakaan, vaan kävellä sai pakkasessa parisataa metriä että pääsi parkkipaikalta lämpimään.

No jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä niin nyt on koneessa 18 gigaa muistia ja syntsan kaveriksi tuli yksi Akai LPD8.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Manaaja kirjoitti:No jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä niin nyt on koneessa 18 gigaa muistia ja syntsan kaveriksi tuli yksi Akai LPD8.
Ja mä luulin että mun 16 gigan desktopilla vois vielä vähän elvistellä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ostin kynttilöitä.
Tajusin nimittäin, että vittu tää landehan on ihan perseestä! Täällä on sähkökatkoksia!
En ollut täällä Tapaninpäivänä, jolloin oli kuulemma kylillä neljän tunnin sähkökatkos. Ei sen enempää. Mutta muutama päivä sitten oli useampi lyhyt sähkökatkos ja kesken telkkarin katsomisen!!! Herkkä kaupunkinynny kärsii!

Edes valaistuksen turvaamiseksi ostin entisten kynttilänpätkien ja taskulamppujen lisäksi yhden aivan hugen punaisen ja kaksi lasikuppiin valettua citruskynttilää, joiden pitäisi palaa 100 tuntia.

Täytyisi vielä roudata Savon mokiltä öljylamppu tai ostaa sellaisia.

Vai ostaa generaattori ja rakentaa ydinpommisuoja johon paljon sikanautapurkkeja?
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä niin nyt on koneessa 18 gigaa muistia ja syntsan kaveriksi tuli yksi Akai LPD8.
Ja mä luulin että mun 16 gigan desktopilla vois vielä vähän elvistellä.
No voihan sillä! Vähän.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Manaaja kirjoitti:No jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä niin nyt on koneessa 18 gigaa muistia
Paitsi että se alkoi ujeltamaan nyt ärsyttävästi kun sain koneen takaisin niihin kellotaajuuksiin missä se olikin. Voiko pelkät muistit muka stressata niin paljon virtalähdettä lisää vai mitä tämä nyt oikein on!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä niin nyt on koneessa 18 gigaa muistia ja syntsan kaveriksi tuli yksi Akai LPD8.
Ja mä luulin että mun 16 gigan desktopilla vois vielä vähän elvistellä.
No voihan sillä! Vähän.
Mulla on iMacissa saman verran.

Mutta jossain kohtaa pitäisi hankkia dekstopiksi ja leikkikaluksi Intelin x79 chipsetillä oleva kone.

Päräyttää consumer hardwarella 64 gigaa muistia.

http://www.youtube.com/watch?v=ZBIFJdvFIJ0
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Kävin uudessa verkkokaupassa. En todellakaan pitänyt. Ensinnäkin uusi myymälätila on ihan liian Gigantti, ja vaikutti jopa pienemmältä kuin edellinen, ainakin alakerran osalta. Siellä yläkerrassa en edes käynyt, jos siellä nyt jotain oli. Ei sinne ainakaan kukaan näyttänyt menevän eikä sieltä tulevan niitä liukuportaita. Silti, koko tila oli sokkelomaisempi ja jotenkin huonommin organisoitu: joillain valmistajaständeillä on ihan eläimenä tilaa, ja tuotteita ehkä 2 esillä, toiset taas on tupattu ihan täyteen.

Kauppa oli myös käytännössä täysin tyhjä, ja silti sai odottaa noutotilaustaan lähes puoli tuntia. Vihaan tuota uutta pager-noutotilaussysteemiä muutenkin, joka oli koekäytössä hetken aikaa jo edellisessä puljussa. Eikä siitä lämpimästä parkkihallista ollut tietoakaan, vaan kävellä sai pakkasessa parisataa metriä että pääsi parkkipaikalta lämpimään.

No jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä niin nyt on koneessa 18 gigaa muistia ja syntsan kaveriksi tuli yksi Akai LPD8.
On siellä se parkkihalli olemassa, mutta en vielä ole kolmen visiittini perusteella keksinyt, miten sinne ajetaan. Kerran kyllä, kun pyörin jätkäsaarta viimassa, kuin puolukka pillussa, kävelin hallin ohi. Mutta kun siellä liikennejärj muuttuu joka päivä, en tiedä, missä se on.

Mutta itse myymälästä. Eiks se oo vähän outoa logiikkaa todeta, että myymälä on pieni, kun et edes käynyt yläkerrassa :wink: Siellä on helvetisti lisää rojua: kahvinkeittimiä, leluja, musiikiosasto, valokuvausosasto jne.

Mitä tulee tuohon noutotilauksen odotteluun, niin senhän pitäisi korjaantua, kun saavat uuden varaston valmiiksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta itse myymälästä. Eiks se oo vähän outoa logiikkaa todeta, että myymälä on pieni, kun et edes käynyt yläkerrassa :wink: Siellä on helvetisti lisää rojua: kahvinkeittimiä, leluja, musiikiosasto, valokuvausosasto jne.
Niin ja varmaan sitä kohta saa alakerrasta mittaan sahattua kakkosnelostakin. Ei sillä nyt kuitenkaan ole kovin paljoa tekemistä sen kanssa että tietotekniikkapuoli oli yllättävän suppea mutta sekava.

Jotenkin outoa oli myös kassojen läpi kävelemään joutuminen noutokassalla käymisen ja maksamisen jälkeen. En ymmärrä miksei siellä voi olla omaa pakotietä noutopuolelta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti: Päräyttää consumer hardwarella 64 gigaa muistia.
Toi on jo turhempaa kuin poreammeen poreet. Poreet sä kuitenkin huomaat.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Specerit mönkän keulalle. Toivottavasti on käypäset.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
huima kirjoitti: Päräyttää consumer hardwarella 64 gigaa muistia.
Toi on jo turhempaa kuin poreammeen poreet. Poreet sä kuitenkin huomaat.
Poreet voi tehdä itsekin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin ostaa paukkuhausesta halppiksen akkuporakoneen samalla kun käyn hakemassa hiukan puutavaraa kukkapöytää varten. Paikanpäällä hiipi sitten mieleen ettei tuo ole välttämättä paras paikka säästä, eikä ovesta lähtenytkään halvin malli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ainakin kilometrin valkoista lattialistaa 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Sola »

Uudet kulmakarvat ja ihanat farkut. Niin ja huivin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kävin laivalla ja ostin kaksi kartonkia tupakkaa ja kolme pussia karkkia, kaikki miehelle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vanhaan (7.2V) ja uudempaan Makitaan akut, sähköjutskia ja rautaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin