Kun miestä ei haluta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustanikki

Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olen mies ja elän parisuhteessa, joka on kestänyt useamman vuoden.
Viimeisen parin vuoden aikana olen huomannut, ettei kumppani kiinnosta minua enää seksuaalisesti. Hän on minua kokemattomampi, mutta on ilmaissut halunsa kokeilla uusia asioita sängyssä - ja näin olemme tehneetkin. Pystymme puhumaan - tai ainakin itse pystyn - siitä mitä haluan tehdä. Hän haluaisi useita kertoja viikossa, minä tuskin yhtäkään.

Tämä kuulostaa ehkä ilkeältä. Luullakseni syy haluttomuuteeni on se, ettei hänen vartalonsa ole kovin viehättävä. Itse olen suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta toinen ei näe juurikaan kehostaan huolehtimiseen. Kylmä, valkoinen, taikinainen ja selluliittinen iho ei hirveästi houkuttele. Tietenkään en sanonut tätä hänelle päin naamaa. On myös mahdollista, että ongelma on persoonien yhteensopimattomuudessa. Itse olen räväkkä ihminen, toinen on hyvin hillitty ja pidättäytyväinen sekä sanoissa että teoissa.

Onkohan tässä mitään konstia jota kannattaa kokeilla, vai onko parempi erota? En usko että kropassani on vikaa, koska kiihotun ja saan erektion normaalisti.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tekis mieli sanoa että jätä se sika, mutta en viitsi.

Ymmärrän hyvin, että haluat kirjoittaa tästä asiasta mustalla nikillä. Asia on varmasti arka.
Rakastatko todella kumppaniasi vielä? Haluatko jatkaa parisuhdetta? Oletko käynyt vieraissa? Näihin kaipaisin vastausta.

Hyvä, ettet ole sanonut asiaa suoraan, se voisi olla maailmanloppu kumppanillesi...
mustanikki

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:Rakastatko todella kumppaniasi vielä? Haluatko jatkaa parisuhdetta? Oletko käynyt vieraissa? Näihin kaipaisin vastausta.
Rakastan. En kuitenkaan mitenkään intohimoisesti. Haluaisin jatkaa, mutta tiedän ettei tämä järjestely voi toimia kovin kauaa. Onhan hänelläkin oikeus tyydyttävään seksielämään.

Valitettavasti olen - kerran - käynyt vieraissa. Kumppani ei tiedä tätä. En ole tästä ylpeä. En kuitenkaan kadu sitä, koska kokemus oli todella "tajunnanräjäyttävä" ja toinen osapuoli todella aidosti intohimoinen, haluttava nainen.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen muuten aika varma, että kumppanisi ihmettelee jo haluttomuuttasi (mä ainakin ihmettelisin).

Kyllä asiasta vissiin olisi vaan pakko puhua - olettaen, että haluat jatkaa suhdettasi.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
Rakastan. En kuitenkaan mitenkään intohimoisesti. Haluaisin jatkaa, mutta tiedän ettei tämä järjestely voi toimia kovin kauaa. Onhan hänelläkin oikeus tyydyttävään seksielämään.

Valitettavasti olen - kerran - käynyt vieraissa. Kumppani ei tiedä tätä. En ole tästä ylpeä. En kuitenkaan kadu sitä, koska kokemus oli todella "tajunnanräjäyttävä" ja toinen osapuoli todella aidosti intohimoinen, haluttava nainen.
Vaikuttaa umpisolmulta.

Paheniko intohimosi katoaminen kumppaniisi vasta tämän pettämisreissun jälkeen?
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

Jos toinen ei kiinnosta seksuaalisestii, silloin syitä on haettava muualta kuin ulkonäöstä. Jos kumppaniaan todella rakastaa ja haluaa, ei välitä onko taikinaiho vai viimosen päälle trimmattu kroppa. Ja jos itse katsoo vain kehoon ja ulkonäköön, silloin on itsessä tutkailtavaa.

Minä sinuna keskustelisin, yrittäisin ystävällisesti ottaa aratkin asiat esiin, puhdistaa pöytä kokonaan, kuunnella myös toista, mitä mieltä hän on. Kuunnella myös omaan itseen suunnattuja asioita.

Jos on rakkautta, suhde kestää, jos ei, yleensä tiet erkanevat.
kaikkimulleheti
SingleMalt

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tätsy kirjoitti:Jos kumppaniaan todella rakastaa ja haluaa, ei välitä onko taikinaiho vai viimosen päälle trimmattu kroppa. Ja jos itse katsoo vain kehoon ja ulkonäköön, silloin on itsessä tutkailtavaa..
No höpö höpö. Taas sitä sisäisen kauneuden paskapuhetta.
Rakkaus ja paneminen on kaksi ihan eri asiaa. Hyvällä tuurilla molemmat täydentävät toisiaan, mutta ei ole mitenkään harvinaista, että rakkautta on, mutta ei haluja.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
Tätsy kirjoitti:Jos kumppaniaan todella rakastaa ja haluaa, ei välitä onko taikinaiho vai viimosen päälle trimmattu kroppa. Ja jos itse katsoo vain kehoon ja ulkonäköön, silloin on itsessä tutkailtavaa..
No höpö höpö. Rakkaus ja paneminen on kaksi ihan eri asiaa. Hyvällä tuurilla molemmat täydentävät toisiaan, mutta ei ole mitenkään harvinaista, että rakkautta on, mutta ei haluja.
Ja mä sanon sulle että höpö höpö.

Ilmiselvästi Mustanikki haluaa jatkaa suhdettaan, ja haluaa taas haluta, eikai hän muuten asiasta haluaisi keskustella?

Komppaan Tätsyä tässä, että vian etsiminen toisen ulkonäöstä voi olla väärä paikka etsiä...Siis jos toista todella rakastaa.

Toisaalta voisin todeta umpiKitymäisesti Mustanikille että nussikaa pimeässä.
SingleMalt

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Ja mä sanon sulle että höpö höpö.

Ilmiselvästi Mustanikki haluaa jatkaa suhdettaan, ja haluaa taas haluta, eikai hän muuten asiasta haluaisi keskustella?
Et sitten suostu ajattelemaan asiaa niinkuin ihan oikeasti ajatuksella. Tajusitko ollenkaan mitä ajoin takaa?

Kysyn ma vaan. Sulla on ukko himassa jota haluat nyt. Entä sitten, kun se on vuodessa kasvattanut 30 kiloa kaljamahaa, eikä pidä itsestään huolta. Vieläkö halut ovat tallella ja saatko itsesi häntä haluamaan ihan vaan ajatuksen voimalla?


Kaverini sisko sanoi miehelleen muutama vuosi sitten näin. "Jos tuo maha ei lähde, lähdet sinä." --> ukko hoiti itsensä hoikemmaksi ja suhde jatkui.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti: Et sitten suostu ajattelemaan asiaa niinkuin ihan oikeasti ajatuksella. Tajusitko ollenkaan mitä ajoin takaa?

Kysyn ma vaan. Sulla on ukko himassa jota haluat nyt. Entä sitten, kun se on vuodessa kasvattanut 30 kiloa kaljamahaa, eikä pidä itsestään huolta. Vieläkö halut ovat tallella ja saatko itsesi häntä haluamaan ihan vaan ajatuksen voimalla?


Kaverini sisko sanoi miehelleen muutama vuosi sitten näin. "Jos tuo maha ei lähde, lähdet sinä." --> ukko hoiti itsensä hoikemmaksi ja suhde jatkui.
Tässä nähdään taas miesten ja naisten väliset erot...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua? En sinuna kokeilis...

Ja mitä miun ukkoon tulee, se sais mun puolesta lihoakin sen 30 kiloa, ja olis taatusti yhtä haluttava kuin ennenkin. Se kun on varsin hoikka tapaus :lol:
SingleMalt

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Tässä nähdään taas miesten ja naisten väliset erot...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän
Niimpä. Naiset tuppaavat ottamaan nuo asiat paljon herkemmin nokkiinsa. Mulle jos eukko sanoisi, että nyt ukko syömistä vähemmälle, muuten ei heru, niin olisin vain tyytyväinen, koska munkin parasta siinä samalla ajatellaan. Mielummin hoikkana, kuin laardikasana.

Ja tuota samaisesta syystä tapahtuvaa seksin loppumista on kyllä kuullut pilvin pimein. Onko halujen laantuminen mikään ihmekkään, jos toinen muuttuu haluttavasta yhtäkkiä kuvottavaksi?
killkill

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua? En sinuna kokeilis...
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä eroa näillä kahdella tilanteella on? Onko naisen ylipaino jotenkin hyväksyttävämpää kuin miehen?
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti: JA tuota samaisesta syystä tapahtuvaa seksin loppumista on kyllä kuullut pilvin pimein. Onko halujenn laantuminen mikään ihmekkään, jos toinen muuttuu haluttavasta yhtäkkiä kuvottavaksi?
Ja tässä täytyy muistaa, että kuvottavaksi voi toisen silmissä muuttua, vaikkei ulkonäössä mikään muuttuisikaan...Vai miten te miehet sen ajattelette? :wink:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja martza »

Tätsy kirjoitti:
Jos toinen ei kiinnosta seksuaalisestii, silloin syitä on haettava muualta kuin ulkonäöstä. Jos kumppaniaan todella rakastaa ja haluaa, ei välitä onko taikinaiho vai viimosen päälle trimmattu kroppa. Ja jos itse katsoo vain kehoon ja ulkonäköön, silloin on itsessä tutkailtavaa
Kyllä olen ihan samaa mieltä. Jos suhde on näinkin kauan kestänyt, ei se voi kaatua ulkonäöllisiin ongelmiin. Kyllä ne syyt mielestäni ovat korvien välissä ja ehkä kummallakin. Jos toista rakastaa aidosti ja pyynteettömästi, ei rakkaus voi loppu tällaiseen asiaan. Silloin on jotain jo itse suhteessa vikaa.
Kehoittasin myös nostamaan kissan pöydälle ja puhumaan näistä asioista avoimesti. Sanoa todellakin, miltä sinusta tuntuu ja että mitä sinä olisit valmis tekemään suhteen eteen, jotta se jatkuisi ja mitä toinen on asiasta mieltä ja olisi valmis tekemään suhteenne eteen. Luulen, että teillä saattaa nousta paljon muutakin piilossa ollutta asiaa esille eikä pelkästään tämä fyysinen puoli. Avoimuus varmasti auttaa asiaa ja tekee teille kummallekkin helpommaksi ratkaista asia suuntaan tai toiseen. Nyt kärsit sinä ja varmasti kumppanisikin ja sehän ei ole kummankaan etu.

Jos voin yhtään lohduttaa sinua niin itse olen ns. formuissa oleva mies ja rakkaani on hiukan pyöreähkö. Ei lihava. Seksielämämme on todella kiihkeää ja eroottista ja rakkautemme kukoistaa. :h:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Lilo

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti:
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä eroa näillä kahdella tilanteella on? Onko naisen ylipaino jotenkin hyväksyttävämpää kuin miehen?
Ei periaatteessa mitään. Naisten painosta (ja ulkonäöstä yleensä) vaan tupataan puhumaan enemmän, ja naiset myös ottavat painoonsa kohdistuvat kommentit kenties miehiä henkilökohtaisemmin.

Sitten on tietty vähän eri asia, jos aletaan huomautella siitä että tyttö vaikka painaa pari kiloa enemmän kuin ollessaan 17-vuotias. (lue: pilkunnussintaa)Mutta kyllä jos neidon takapuoli on levinnyt siihen mittakaavaan että oven levennystä täytyy harkita niin kyllä musta voi asiasta hiukan jo huomauttaa olematta pinnallinen...

Niin ja sitten tietysti: jos ukko itse on muuttunut adoniksesta tynnyrimahaksi niin silloin hiukan itsekritiikkiä peliin sen suhteen onko varaa toiselle huomautella.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua? En sinuna kokeilis...
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä eroa näillä kahdella tilanteella on? Onko naisen ylipaino jotenkin hyväksyttävämpää kuin miehen?
Tarkoitin ihan sitä, minkä Single Maltkin ymmärsi, ettei naiselle voi noin vaan törkeästi huomautella ulkonäöstä...Naiset kun tunnetusti ottavat siitä takuuvarmasti pahemmin nokkiinsa kuin miehet.
killkill

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua? En sinuna kokeilis...
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä eroa näillä kahdella tilanteella on? Onko naisen ylipaino jotenkin hyväksyttävämpää kuin miehen?
Tarkoitin ihan sitä, minkä Single Maltkin ymmärsi, ettei naiselle voi noin vaan törkeästi huomautella ulkonäöstä...Naiset kun tunnetusti ottavat siitä takuuvarmasti pahemmin nokkiinsa kuin miehet.
Juu, tämän minä ymmärrän. Samalla tuosta sun postauksesta saa käsityksen, että naisella on oikeus huomauttaa miehelle noin - iha niinku mies ei voisi loukkaantua jos sen ulkonäköä arvostellaan? Tätä eroa mä taas en ymmärrä.
Na

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Na »

SingleMalt kirjoitti: Niimpä. Naiset tuppaavat ottamaan nuo asiat paljon herkemmin nokkiinsa. Mulle jos eukko sanoisi, että nyt ukko syömistä vähemmälle, muuten ei heru, niin olisin vain tyytyväinen, koska munkin parasta siinä samalla ajatellaan. Mielummin hoikkana, kuin laardikasana.
Loukkaantuminen olis kai se ensimmäinen reaktio juu. Mutta kyllä tuollaisista pitää silti pystyä puhumaan. Omalla kohdalla kun ajattelee: jos mä paisuisin sen 30kg ja en miehen mielestä olisi enää haluttava niin kyllä mä haluaisin sen kuulla. Parempi tapella se asia läpi kuin se, että jättää toisen vain koska ei uskalla toiselle kertoa oikeita tunteitaan. Ei tuolaista itse välttämättä tajua jos vaan tuudittautuu itsestäänselvyyksiin rakkauden ja seksin suhteen. Jos rakkautta on niin kammoksuttaa ajatus, että ero tulisi sitten tuollaisen asian takia joka on ihan korjattavissa.
Ja asianhan voi esittää muullakin tavalla kuin että "yök en halua koskea suhun koska oot niin läski". Päivittelee vaikka kuinka sitä ollaankin päästy tällaiseen kuntoon, että mitäs sanot kulta, aletaanko vähän treenaamaan yhdessä. Pieni manipulointi suhteessa toimii joskus paremmin kuin suorasanaisuus. :)
Edith

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä niin muistelen lukeneeni joitain vuosiako sitten Annasta tai MeNaisista, että olisko ollut Olli Rehnillä ja sen vaimolla tai jollain muulla poliitikko- tms. pariskunnalla olis ollut kirjallinen allekirjoitettu parisuhdesopimus siitä, miten eri tilanteissa toimitaan ja mitkä ovat säännöt ja yksi kohta olisi muistaakseni siis ollut, ettei kumpikaan saa lihoa yli viittä kiloa.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Mä niin muistelen lukeneeni joitain vuosiako sitten Annasta tai MeNaisista, että olisko ollut Olli Rehnillä ja sen vaimolla tai jollain muulla poliitikko- tms. pariskunnalla olis ollut kirjallinen allekirjoitettu parisuhdesopimus siitä, miten eri tilanteissa toimitaan ja mitkä ovat säännöt ja yksi kohta olisi muistaakseni siis ollut, ettei kumpikaan saa lihoa yli viittä kiloa.
Tosirakkautta siis :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:Mä niin muistelen lukeneeni joitain vuosiako sitten Annasta tai MeNaisista, että olisko ollut Olli Rehnillä ja sen vaimolla tai jollain muulla poliitikko- tms. pariskunnalla olis ollut kirjallinen allekirjoitettu parisuhdesopimus siitä, miten eri tilanteissa toimitaan ja mitkä ovat säännöt ja yksi kohta olisi muistaakseni siis ollut, ettei kumpikaan saa lihoa yli viittä kiloa.
Nyt voisin tuohon sopimukseen lähteäkin, mutta..

Ollaanko nyt sivuraiteella?

Kyse oli haluttomuudesta? Manalalla olis varmaan taas sanotavaa tuohon kehon massaa koskevaan asiaan..
ne väittävät että ns. rakkaus kestaa 2-3 vuotta ihan yleismaailmallinen totuus?
Mutta jos tunne kuolee niin silloin kehonkin sytytys mahtaa kostua?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti: Juu, tämän minä ymmärrän. Samalla tuosta sun postauksesta saa käsityksen, että naisella on oikeus huomauttaa miehelle noin - iha niinku mies ei voisi loukkaantua jos sen ulkonäköä arvostellaan? Tätä eroa mä taas en ymmärrä.
Hmm..no voihan sen nähdä noinkin. Mutta yleisesti ottaen miehet ovat paksunahkaisempia näissä(kin) asioissa. Toki mieskin voi loukkaantua huomautuksesta (joka nyt oli vähän karkeasti kirjoitettu tuossa postauksessani, tuskin kukaan OIKEASTI noin rumasti sanoisi, paitsi ehkä SingleMalt) mutta edelleen olen sitä mieltä että naiset suhtautuvat ulkonäköönsä huomattavasti vakavammin kuin miehet, ja tästäkin voimme kai syyttää mediaa taas. Jokainen nainen haluaisi olla kaunis ja haluttava, sehän on selvää. Miehiä taas ei kaikkia kiinnosta paskan vertaa, kuinka seksikäs olento peilistä katsoo. Voe kamala kun mä yleistän taas... :roll:
killkill

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Voe kamala kun mä yleistän taas... :roll:
Niin teet ;)
Taannoin ANO-ketjussa oli keskustelua syömishäiriöiden yleisyydestä. En tainnut olla ainoa, joka huomautti että ne ovat yleistymään päin myös miehillä. Defaultisti voi toki ajatella, että äijälle voi sanoa mitä vaan, ei se siitä loukkaannu. Jos oma avokki alkaisi huomautella mulle että "rupees jätkä dieetille", lataisin varmaan aika lujaa takaisin (verbaalisti, en luuvitosella). Todennäköisesti vittuuntuisin aika lailla också.

Pointti - if any. Uskokaa tai älkää, mutta miehelläkin on tunteet. Me ei ehkä niistä aina niin huudella, mutta kyllä ne siellä ovat.

Ketjun aloittajaa en viitsi alkaa kivittämään.. toivottavasti saatte asianne kuntoon.
Lilo

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti: .Jokainen nainen haluaisi olla kaunis ja haluttava, sehän on selvää. Miehiä taas ei kaikkia kiinnosta paskan vertaa, kuinka seksikäs olento peilistä katsoo.
Njoo, yleistystä kyllä, mutta olen kyllä ihmetellyt monena kesänä että miten ne kaljamahaiset, epäsiistit ukot kehtaavat terassilla häpeilemättä ja kovaan ääneen pisteyttää ohikulkevia naisia... :roll:
SingleMalt

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: tuskin kukaan OIKEASTI noin rumasti sanoisi, paitsi ehkä SingleMalt)
sanoisin mitä?
Vastaa Viestiin