Skuukkelimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Väykkä voitettu!

Lunta tiedossa, on se hieno ettei sitä voi ajaa rannasta ennenkuin hukutaan siihen tai pelti kolisee niin että "opitaan".

Bonuksena työkuntoni tarkistettiin pillillä, ettei vaan liian monta vaalibisseä ole mennyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väyrynen taipui. Tästä riittä iloa loppuvuodeksi. Huomenta till alla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Aika hyvin Väyrynen veti, kun nosti kannatuksen 1% 17 pilkku mihinlie.
Joo, ihan hullun pelottavaa. Hetken aikaa ahdisti yhtä pahasti kun eduskuntavaalien jälkeen. Onneksi suuret kaupungit jyräsivät pohjoisen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En mä tajuu, mikä siinä Pavessa on niin kauheeta. Mun mielestäni se on hauska hahmo ja vanhemmiten ihan symppis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Käytin mersun huollossa ja kerroin attä auto herjaa toinaan battery protection modesta webastoa käytellessä. No ei ole ihmekään kun siellä oli alkuperäiset 8 vuotta vanhat akut!

Uutta suoleen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En mä tajuu, mikä siinä Pavessa on niin kauheeta. Mun mielestäni se on hauska hahmo ja vanhemmiten ihan symppis.
En tarkalleen ottaen ole sitä ikinä tajunnut. Toisaalta omakin suhtautumiseni poliitikkoihin on usein vähemmän järkiperäistä.
No onhan tässä näitä juttuja kuitenkin ollut matkan varrella. Ensinnäkin Pave on arvomaailmaltaan persujankin konservatiivisempi. Lisäksi se on ihan tiedetysti ihan oikeasti vehkeillyt Neukkujen kanssa Suomen vaalitulosten järjestämiseksi sopiviksi. Ja vaikka tavallaan sitä ajattelisi, että kun pressan hommista tärkeimpiä nyt kuitenkin on vääntää venäläisten kanssa puutulleista, ja Paavoa sitkeämpää neuvottelijaa Suomi tuskin voi venäläisiä rasittamaan tarjota, niin sitten toisaalta kuitenkin just niiden venäläisten kanssa pitäisi saada vääntämään joku, joka on sitoutunut täysin Suomen länsi-eurooppalaisuuteen, eikä epämääräiseen kahdenväliseen kassakaappikähmimiseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:En mä tajuu, mikä siinä Pavessa on niin kauheeta. Mun mielestäni se on hauska hahmo ja vanhemmiten ihan symppis.

Paavoon kulminoituu 70-90 luvun keskustapuolueinho. Tai siis se kulminoitui 10 vuotta sitten. Nykyään se tosiaan on seniilipaavo eikä paskapaavo.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Arvomaailmahan Pavella juuri onkin kohdallaan. Eikös kansainvälisen diplomatian määritelmä ole juuri "kahdenvälinen kassakaappikähmiminen". Vain tuloksilla on väliä.
No, jos sä kaipaat YYA-Soviet Finlandin aikaa, jolloin Suomi luettiin Venäjän/NL:n vaikutuspiiriin ja meillä oli oma, suora riippuvuussuhde sinne (jonka taloudellista jälkilaskua maksamme yhä), niin mikä ettei. Mä haluaisin Suomen, jonka selkeä viiteryhmä niin omissa kuin muidenkin silmissä, sekä käytännössä, on pohjoinen Länsi-Eurooppa. Tässä asiassa luotan kyllä Saleen ja Pekkaan ihan riittävästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: Ja vaikka tavallaan sitä ajattelisi, että kun pressan hommista tärkeimpiä nyt kuitenkin on vääntää venäläisten kanssa puutulleista, ja Paavoa sitkeämpää neuvottelijaa Suomi tuskin voi venäläisiä rasittamaan tarjota.
Käyttäen vanhaa sanontaa, Pavehan myisi vaikka isoäitinsä Wembleylle esiintymään, eli varmasti olisi todellakin niin kova vastus venäläisille, että lopulta suostuisivat mihin vain, että pääsisivät hänestä eroon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Arvomaailmahan Pavella juuri onkin kohdallaan. Eikös kansainvälisen diplomatian määritelmä ole juuri "kahdenvälinen kassakaappikähmiminen". Vain tuloksilla on väliä.
No, jos sä kaipaat YYA-Soviet Finlandin aikaa, jolloin Suomi luettiin Venäjän/NL:n vaikutuspiiriin ja meillä oli oma, suora riippuvuussuhde sinne (jonka taloudellista jälkilaskua maksamme yhä), niin mikä ettei. Mä haluaisin Suomen, jonka selkeä viiteryhmä niin omissa kuin muidenkin silmissä, sekä käytännössä, on pohjoinen Länsi-Eurooppa. Tässä asiassa luotan kyllä Saleen ja Pekkaan ihan riittävästi.
Kukapa ei, mutta maantieteellinen sijaintimme antaa tiettyjä varauksia poliittisille hullutuksille tässä maassa. Kokemus on, että tuolta idän suunnalta voi tulla vielä yllätyksiä.
No tämä sama ajattelumalli minullakin oli tuossa ikään kuin mielessä. Ilmeisesti vedämme vain (tästäkin) erilaiset johtopäätökset. Minusta kannattaisi integroitua mahdollisimman elimelliseksi osaksi pohjoista Länsi-Eurooppaa, sinusta taas erityissuhteeseen karhun kanssa. Kukin tavallaan, onneksi Suomi ei valinnut Paavon tapaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:No tämä sama ajattelumalli minullakin oli tuossa ikään kuin mielessä. Ilmeisesti vedämme vain (tästäkin) erilaiset johtopäätökset. Minusta kannattaisi integroitua mahdollisimman elimelliseksi osaksi pohjoista Länsi-Eurooppaa, sinusta taas erityissuhteeseen karhun kanssa. Kukin tavallaan, onneksi Suomi ei valinnut Paavon tapaa.
Tavallaan kaikesta integroitumisesta huolimatta erityissuhde itään päin kai on monien toiveissa josko siitä edes saisi taloudellisesti jotenkin hyödyttyä.
Mä oon tässä ihan vähän Pertsan linjoilla. Jos pienen pieni venäläisten kanssa suhmurointi saisi aikaan sen, että jäänmurtaja- ja porauslauttatilaukset alkaisivat vetämään, niin antaa mennä vaan! slurps!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:No tämä sama ajattelumalli minullakin oli tuossa ikään kuin mielessä. Ilmeisesti vedämme vain (tästäkin) erilaiset johtopäätökset. Minusta kannattaisi integroitua mahdollisimman elimelliseksi osaksi pohjoista Länsi-Eurooppaa, sinusta taas erityissuhteeseen karhun kanssa. Kukin tavallaan, onneksi Suomi ei valinnut Paavon tapaa.
Tavallaan kaikesta integroitumisesta huolimatta erityissuhde itään päin kai on monien toiveissa josko siitä edes saisi taloudellisesti jotenkin hyödyttyä.
Mä oon tässä ihan vähän Pertsan linjoilla. Jos pienen pieni venäläisten kanssa suhmurointi saisi aikaan sen, että jäänmurtaja- ja poruaslauttatilaukset alkaisivat vetämään, niin antaa mennä vaan! slurps!
Mä taas ajattelen niin päin, että uskon sto-stö-miestenkin kykenevän tähän, kun taas Paukkis saattaisi hyvinkin tulla menneeksi vähän turhan pitkälle. Ainakin hän on todistettavasti aiemmin mennyt.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: sto-stö-miestenkin.
Jouduin miettimään tätä hetken :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: sto-stö-miestenkin.

Haa Haa! Urpianen kuuntelee Iskelmää!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: sto-stö-miestenkin.
Haa Haa! Urpianen kuuntelee Iskelmää!
:?:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Haa Haa! Urpianen kuuntelee Iskelmää!
:shock:
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: sto-stö-miestenkin.
Haa Haa! Urpianen kuuntelee Iskelmää!
:?:


Iskelmän aamulähetyksessä sto-stö-miehistä keskusteltiin juuri tuolla "termillä"


Nojoo..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No nyt mä olen analysoinut Masan viestiä. Iskelmän kirjoittaminen isolla viittaa kai Radio Iskelmään (tms), jossa ilmeisesti on juteltu samalla tavalla länsisuomalaisten talonnimien voitosta itäsuomalaisista sukunimistä pressanvaalissa. Mutta en kuullut asiaa radiosta, vaan ihan itse tämän tavattoman nokkeluuden keksin. Sinänsä Iskelmä sopisi keski-ikäistyvään tyyliini. Auton pikavalinnoisas on jo nyt Helsinki, Groove, Metro (IFK:n vierasmatsiselostusten takia) sekä Yle Puhe ja Yle olisiko nyt sitten Suomi. Jos miltään näistä ei tule mitään kuunneltavaa, niin saatan hyvinkin päätyä Iskelmälle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Tämä viitannee huolestuttavasti siihen, että sinä kuuntelet iskelmää..

En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista. MetroFm sitä teki vielä taannoin, mutta ei enää.

Siinä meinaan säästää hermoja paljon, jos kuulee ajoissa että nelostiellä on sattunut kolari sen ja sen liittymän kohdalla. Ehtii silloin näet hyppäämään vanhalle lahdentielle ja välttämään parhaassa tapauksessa jonossa istumisen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tämä viitannee huolestuttavasti siihen, että sinä kuuntelet iskelmää..

En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista. MetroFm sitä teki vielä taannoin, mutta ei enää.

Siinä meinaan säästää hermoja paljon, jos kuulee ajoissa että nelostiellä on sattunut kolari sen ja sen liittymän kohdalla. Ehtii silloin näet hyppäämään vanhalle lahdentielle ja välttämään parhaassa tapauksessa jonossa istumisen.
Itse ajaisin mieluummin kolarin kuin kuuntelisin iskelmää. :D
+1
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Itse ajaisin mieluummin kolarin kuin kuuntelisin iskelmää. :D

Mä täytin viimeyönä klo 2:30, 41 vuotta. Kyllä tässä iässä jo voi kuunnella vanhoja poikia viiksekkäitä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pitäiskö toinen noista kakkoskierrosgallupeista sulkea? Ihan selvyyden vuoksi. Varmaan se, joka avattiin jälkimmäisenä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Eikö edes huolestuta?

No itseasiassa ei. Mulla musan kuuntelee menee sykleissä. Välillä kuuntelen kuukauden iskelmää, kuukauden suomipoppia, kuukauden metroa, ylexää, voicea, radiorockia ja mitä milloinkin.

Sitä paitsi Iskelmä on juurikin se rednexbombay-kanava. Enemmän sieltä tulee U2:sta, Pomoa ja vaikka Def Leppardia kuin muilla mainituilla. Mahtuu sinne toki liian paljon kaijakookatrihelenaaja muita kotimaisia itkuparkulauluja.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

RADIO CITY on taas toiminnassa 99.40 städissä. Sitä kuuntelen koko päivän :h:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:
Mä täytin viimeyönä klo 2:30, 41 vuotta.
Onnea!
Vastaa Viestiin