Skuukkelimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Banaani-tsuklaa_treenisjuomaa maidon kanssa, kohta rauta taipuu!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista.
Kyllä mun stereoissa hyökkää liikennetiedotteet kanavalle kuin kanavalle.
Viimeksi muokannut Vesper, 23.01.2012 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista.
Kyllä mun stereoissa hyökkää liikennetiodotteet kanavalle kuin kanavalle.
Ai ne toimii? En oo koskaan kokeillut tota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Ai ne toimii? En oo koskaan kokeillut tota.
Hyvin toimii.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ai ne toimii? En oo koskaan kokeillut tota.
Hyvin toimii.
Eli tuleeks ne kaikkien kanavien liikennetiedotteet vaiko vain ylen?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:on vaan yht'äkkiä vaihtanut kanavaa ilmoituksen ajaksi ja sitten takaisin.
Just näin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Joskus 5-6 vuotta sitten ajalin Kilpisjärvelle ja testasin, toimihan ne mutta aivan järkyttävällä volyymillä. Kuuntelet rauhassa jotain kanavaa ja yhtä-äkkiä TÄNTTÄRÄÄÄÄ SIELLÄ ON NYT PEURA PERSEELLÄÄN OJASSA, AJAHAN VAROVAISESTI!

Ei pystynyt, pitää päällä. Saattaa olla että vika oli isän auton alkuperäisessä soittimessa. Mutta eipä ole sen jälkeen tullut pahemmin käytettyä, tosin normisti kun ajelen on mukana 32gt musaa tikulla niin hittoja sitä radiota kuunteleen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:^Joskus 5-6 vuotta sitten ajalin Kilpisjärvelle ja testasin, toimihan ne mutta aivan järkyttävällä volyymillä. Kuuntelet rauhassa jotain kanavaa ja yhtä-äkkiä TÄNTTÄRÄÄÄÄ SIELLÄ ON NYT PEURA PERSEELLÄÄN OJASSA, AJAHAN VAROVAISESTI!
Kyllä ne edelleenkin tekee sitä, mutta hyvin oon pysyny tiellä. Toistaseks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:. Vähän hölmö, epäilen alkavaa dementiaa.
.
Mun mielestä kyllä erittäin skarppi. Muun voin uskoa. Tosin en takinkääntöjä muista. Tosin mun mielestä olisi hölmöä, jos ei koskaan muuttaisi mielipidettään mistään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Skuukkelimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Tosin mun mielestä olisi hölmöä, jos ei koskaan muuttaisi mielipidettään mistään.
Tule kotiin! Sun harharetkesi savon pimeisiin perunakellareihin on syytä loppua. Paavohan on yksi suuri vitsi, jolle kaupunkilaiset ovat omistaneet tunkkaisen aamupaskansa jo muutaman vuosikymmenen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin