Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Voisin olla tuossa muutaman metrin päässä naiseni vieressä nukkumassa, mutta sen sijaan olen töissä.

Tosin, olen töissä omalla sohvalla, kylpytakki pällää, kahvi kourassa ja pullaa lautasella, joten ei ehkä sittenkään pitäis valittaa, kun vaihtoehto on että voisin olla toimistolla loisteputkien alla.

7.5h takana, 5 vielä edessä, kevyttä kauraa!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kyllä voi olla vittu vaikeaa tässä virmassa lomien sopiminen. 2 henkilöä hoitaa kokopäiväisesti työvuoro- ja lomalistoja, mutta silti n. 100 duunarin asioiden hoitaminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeata. Jos joku jossain välissä vähän yrittää heidän tietämättää asioista sopia, niin sitten hypätää lattialle itkemää kuin vitun vauvat, koska heiltä ei kysytty. Toki heilläkin on vastuunsa työvoiman riittävyydestä ja oikein lomittamisesta, mutta pitäs tajuta ettei kaikkeen pysty jos kerta firman johto vähät nakkaa työtehoista ja ajattelee ainoastaan säästöjä.

Huippuna se että yksi tyyppi ei nyt saa lomaa vaihdettua EIKÄ iltavuoroja aamuvuoroiksi, vaikka osallistuu purjehduksen MM-kisoihin!!!
Kuulemma heidän venekunta oli viime vuonna Suomen rankingin 1.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

No voi yhden kerran! Nyt ei suorastaan vituta, ärsyttää vain. Pienen taloyhtiömme asunto A on vaihtanut omistajaa viime kesänä ja uusi omistaja löysi massiivisen vesivahingon kylppäristä. Seiniä on purettu ja kuivateltu jne. Nyt käydään keskustelua siitä, mitä tehdään ja kuka korvaa. Uusi omistaja ehdottaa, että tehdään yhtiöjärjestykseen muutos, että jokainen on vastuussa omistaan vuoteen 2020 asti. Tämähän tarkoittaisi sitä, että jos me myisimme kämpän v '18 niin uusi omistaja ostaisi tämän asunnon isommalla riskillä kuin toisesta as oy:stä jossa tämmöisiä kikkailuja ei ole. Miksi pitää kikkailla, miksi ei voi tehdä oikeen? Ehdotan, että marssijärjestyksen mukaisesti uusi omistaja korjaa/korjauttaa ja laittaa kuitit talteen, taloyhtiö maksaa kulut ja perii ne asunnon myyjältä joka on kyllä ollut tietoinen asiasta (ovat kertoneet tippuvan veden keruujärjestelmistä muille asukkaille). MIKSI PITÄÄ KIKKAILLA? ÄRSYTÄÄÄ!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Google mail ja google appsit. Voi jumalauta mitä paskaa. Näilläkö sitä muka pitäisi pystyä tekemään töitä?

Veikkaan että jengi vaihtaa duunipaikkaa jo pelkästään tämän uudistuksen takia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Saatanan paskapersekukkahattutädit kun kriminalisoivat seksinoston, voisin meinaan maksaa jollekkin venakolle halauksesta.
Öö? Ei seksin osto ole Suomessa kiellettyä nykyään. Se on kiellettyä parituksen ja ihmiskaupan uhrilta, mutta ei itsenäiseltä ammatinharjoittajalta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liian pienet vaatteet. Ostan kohta afrikkalaisen miesmekon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt ei vituta yhtään!!!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt ei vituta yhtään!!!11
Saitko mitalin vai mistä tuulee?
Kevättä rinnoissa! Ei sen kummempaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ vastaanottoapulaisen vai kenen?
Manboobs, daah!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Oikeastaan en tiedä pitäsikö tämän vituttaa vaiko naurattaa.

http://www.valtiokonttori.fi/Public/def ... deid=15830

Siinä on meikäläisen kolmen vuoden työmaa pian paketissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Oikeastaan en tiedä pitäsikö tämän vituttaa vaiko naurattaa.

http://www.valtiokonttori.fi/Public/def ... deid=15830

Siinä on meikäläisen kolmen vuoden työmaa pian paketissa.
Mutta sä kait olit jo päässyt tuosta eroon??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta sä kait olit jo päässyt tuosta eroon??
Kyllä mä sen kanssa teen vieläkin duunia. Onneksi se on vaan yks palikka korissa.


VM rahanhassaus ja ammattitaidottomuus on kyllä ihan huikaisevaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sunnuntain Hesari ei tullut sunnuntaina, vaikka soitin ja pyysin tuomaan vielä sunnuntaina.
Ei ollut tullut maanantaina aamullakaan. Soitin uudelleen. Lupasivat toimittaa maanantai PÄIVÄN aikana. Ei ollut tullut ILTA viideltakään. Soitin kolmannen kerran ja lupasivat että tulee kyllä maanantaina. En kyllä kysynyt että minkä viikon..
Ei ollu ttulluut tänään aamullakaan. Lupasivat taas, että tänään tulkee.
Ei kyllä taida näkyä, tolla menolla. :twisted:

On se vaikeeta toimittaa yksi lehti viikossa oikeaan osoitteeseen ! SAATANA !!
Hyvityksenä yhden viikon ilmainen lehti ei tuntuisi tässä tilanteessa miltään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^Tilasin aikanaan viikonlopun hesarit. Jokaisesta viikonlopusta puuttui aina vähintään yksi lehti, joskus kaikki. Joka kerta soitin ja kitisin niille asiasta. Hyvitystä tuli niin, että laskutusta siirrettiin viikolla eteenpäin (yhden viikonlopun lehdet ilmaiseksi?) :evil: . Loppujen lopuksi peruin koko tilauksen, sillä mitä hyötyä siitä olisi ollutkaan. Sen jälkeen kun ovat tyrkyttäneet tilausta, olen kieltäytynyt juuri tuohon lehden tulemattomuuteen vedoten.
Viimeksi muokannut Mirkku, 13.03.2012 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meille tulee pe-su Hesari (Tampereelle) ja tullut joka kerta aamujakelussa ja ajallaan!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Meille tilattiin hesari uudelle asunnolle. 10 päivän kuluessa lehti jäi 3 kertaa tulematta, lupauksista huolimatta.

Ja pitäisi joka aamu olla jonottamassa tuonne asiakaspalveluun että voi valittaa palvelusta jota ei saa.

Meillähän ei tuommoista toimintaa katsella, lehti irtisanottiin välittömästi ja tilattiin huviksemme ( ja toisen kotimaisten parantamiseksi) ruottalaisten hesari.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Räkäflunssa vol.3 jo sadatta viikkoa. Ei paljoa napostelisi olla enää kipiä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olin tänään ekaa kertaa "gradutesmppiryhmässä" viivästyneille graduntekijöille. Voi saatana sentään! Oletin, että ryhmässä käynnistellään keskeneräisiä töitä, haetaan suuntaa jne., mutta se olikin vertaistukiryhmä "opiskelijoiden syrjäytymisen ehkäisemiseksi" tyypeille, joiden opinnot ei etene. Kaksi ryhmäläisistä oli selvästi mielenterveysongelmaisia, muutama oli samassa tilanteessa kuin itse (liikaa töitä, liian vähän motivaatiota) ja lopuista en päässyt oikein vielä selvyyteen.

Aika nopeasti keskustelun muuttui vuodatukseksi siitä, miten kaikki kokivat itsensä tavalla tai toisella uhreiksi, ja itse asiassa tämä koko opintoviivästys johtui ohjaavasta opettajasta, tukijärjestelmästä, aiheesta, kirjastosta, työparista, laitoksesta, jumalasta, säästä, sateenkaarista ja yksisarvisista.

Lopulta joku tampio keksi jakaa toisaalla kuulemansa ajatuksen siitä, miten "graduttomuus" on samanlainen häpeä ja suru kuin lapsettomuus. Että puhutaan samasta asiasta, ja että ihmisten pitäisi suhtautua siihen samankaltaisella hienovaraisuudella, kun ei yhtään tiedä onko se ihmiselle arka paikka vai ei. Tässä kohtaa yksi ilmeisestikin vahvasti samaistunut ryhmäläinen pillahti itkuun. Itse olin valmis kirjoittaan työni yhdeltä istumalta valmiiksi, jos sillä välttää ko. ryhmän tapaamisen jatkossa.

Lopun aikaa istuin puremassa huulta ja tuntemassa itseni poikkeuksellisen persoonallisuushäiriöiseksi. Teki mieli ravistella ihmisiä yksi kerrallaan ja huutaa, että kyseessä on vain yksi vitun opinnäyte, alle sata sivua tekstiä, josta kukaan ei ole jatkossa kiinnostunut. Yrittäkää nyt saatana edes!

Niin, ja eniten vitutti tietysti se, että tuolle kurssille haettiin ennakkotehtävien perusteella. Mun tuotosten perusteella siis mä KUULUN tuonne ja olen samanlainen surkea volisija. Voi saatana sentään. Kai se raivokin on sitten eräänlaista motivaatiota.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Clay »

exsu kirjoitti:...mutta se olikin vertaistukiryhmä "opiskelijoiden syrjäytymisen ehkäisemiseksi" tyypeille, joiden opinnot ei etene. Kaksi ryhmäläisistä oli selvästi mielenterveysongelmaisia...
Minä voisin aivan hyvin tuurata sinua tuolla - en usko, että kukaan huomaisi etten ole vielä lähelläkään lopputyötä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^No voi huh huh.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

VMP tuo Nokia Suite. Ainut mitä paska tekee on koneen kaataminen. Kokeiltu kolmessa eri koneessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yhdessä tapauksessa syyllinen oli Symantec, johon en kykene kajoamaan. Toisessa Putty, en kylläkään ymmärrä kuinka. Kolmatta jaksanut katsoa kun kotikoneella sujahti sisään nätisti.

Toimii kyllä iloisen vilkkaasti verrattuna edeltäjään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4298
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vittuunnuin lopullisesti erinlaisten uutiskanavien nettisivuihin. Maikkarin järkyttävä uusi leiska katkaisi ähvenen selän.

Ratkaisuna käytän pöytäkoneellakin vain mobiiliversioita. Tykkään vanhasta ja yksinkertaisesta, ilman turhaa clutteria, tyyliin: Siinä ovat faktat, älä riko ittees.

Hesari - http://m.hs.fi/inf/infomo?site=hstxt&view=latestnews
Yle - http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/uutise ... immat.html
MTV3 - http://mtv3.mobi/section?s=10&t=5

tselämä - http://www.talouselama.fi/?service=mobile
tektal - http://www.tekniikkatalous.fi/?service=mobile
kauppalehti - http://m.kl.fi/
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hetken vitutti pari päivää sitten, kun menin rekisteröimään entistä leasing-autoa, jonka firmani oli ostanut leasing-firmasta.

Eli silloin, kun auto oli liisattuna oli ykköshaltijaksi merkitty firma ja kakkoshaltijaksi minä. No, leasingfirma lähetti mulle ilmoitusosan ja oli rastinut kohdan "haltijasta tulee omistaja". Katsastuskonttorin pissis sitten olisi väkin laittanut omistajaksi firman ja mut, ei pelkästään firman. Sanoin, että jos laitan rastin kohtaan "omistaja vaihtuu". Ei voi, kun on jo rastittu. Soitin leasing-firmaan. Kovin vaikeaa olisi ollut uutta ilmoitusta lähettää ja maksanut olisi ja vaikeaa oli. No onneksi leasing-firmasta sanoivat, että voinhan mä ensin siirtää sen auton firmalle ja itselleni ja sen jälkeen heti uudestaan siirtää sen firmalle. Ongelma ratkesi. Kumma, ettei pissis voinut tätä neuvoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

"Ajoneuvon perusvero nousee 1.1.2013 alkaen"

Keksi pahin mahdollinen kirosana tähän.
Vastaa Viestiin