Elämänlanka Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siinä katkes ja sitten mentiin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »


Mä joka päivä töitä teen... :hevikaraoke:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen... :hevikaraoke:
Kyllä, jo 07 alkaen asti..



Tämän ja kahvin voimalla eteenpäin...

Jee, ensviikolla tulee uusi lelu, pääsee iskemään mixtapea kasaan pitkästä aikaa <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lihakset verrytelty auki. Niveliä vielä vähän kolottaa.
Josko menis kokeilemaan, vaikka nivelet vetristyisivät samaan tapaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sauna ja lonkero, pettämätön yhdistelmä. Päiväkännit, rai rai!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Taitaa olla kakaralle tulossa vesirokko (päiväkodissa sitä liikkeellä). Parempi kuitenkin, että tulee nyt kuin 10 vuoden päästä... :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mirkku kirjoitti:Taitaa olla kakaralle tulossa vesirokko (päiväkodissa sitä liikkeellä). Parempi kuitenkin, että tulee nyt kuin 10 vuoden päästä... :?
PoxClin-puteli tai pari apteekista ja onnea ja menestystä :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen ylpeä itsestäni, onnistuin taistelemaan onnistuneesti vastaan kiusausta ostaa Lamello-jyrsin. Tosin monessa muussa kaupassa hävisin taistelun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Puolalainen "taide"-kaupustelija kävi taas ovella. Kaupungissa ollut useita, täällä maalla tätä ennen vuosia sitten kaksi, viimeksi toissa talvena. Ekat kerrat katselin kohteliaasti niiden aina samanlaisia hevos- ja koirapiírustuksia. Talvella oli nainen, jolla oli lappu jossa kerrottiin traaginen tarina syöpään kuolevista lapsistaan ja ostaisinko piirroksiaan. Jotka olivat ihan samanlaisia kun muuallakin. Sanoin epäkohteliaasti: "This is a scam. You are fooling people. Go away".
Vaikka rassu oli liikuttavasti ilan käsineitä pakkasessa, mutta eiköhän liene auto tuonut tänne syrjäkylille? (ja ei, en iljennyt ehdottaa pillun myymistä, älkää kysykö ilmeistä)

Tällä kertaa ovella oli mies, ihan nätti poika. Liekö miesten keskeinen solidaarisuus, mutta yritin olla kohteliaampi. Ei kai tuo ymmärtänyt ei suomea eikä englantiakaan. Ojensi lapun johon joku muu oli kirjoittanut suomeksi köyhyydestä, miten tarvitsee rahaa lastensa poikakodin maksuihin ja ostaisinko "figuriinejaan".

Oli jo avaamassa laukkua, mutta selitin kaksikielisesti jotain että ei sinä itse tätä lappua kirjoittanut, tiedätkö edes mitä siinä lukee, tällä kertaa siis ei ole piirroksia jotka nekin ovat aina tehtaassa tehtyjä eikä omatekemiä, tässä on huijaus, kaikki Suomessa tietävät sen, joten please go away mutta good luck. Nyökytteli iloisesti ja poistui.

Mikähän homma tuo on, sitähän on ollut jo vuosikymmeniä? Suomalaisten sotilaslentäjien vaimot kuulemma panikoivat noiden kanssa, kun luulevat vakoilijoiksi jotka tsekkaavat lentäjien koteja eliminoidakseen pilotit sodan alkaessa. Miksi ne mutkin targetoi? :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:Miksi ne mutkin targetoi? :D
Se oli tiedustelutiimi katsomassa kannattaako lähettä raskas tiimi paikalle hakemaan arvoesineet.

Mutta no hätä, eiköhän jo haju karkottanut moiset luulot.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miksi ne mutkin targetoi? :D
Se oli tiedustelutiimi katsomassa kannattaako lähettä raskas tiimi paikalle hakemaan arvoesineet.

Mutta no hätä, eiköhän jo haju karkottanut moiset luulot.
No olihan mulla sepalus auki vaikka juuri lauenneen mulkun ehdin työntää piiloon.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Elämänlanka Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kiukkutipu kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Taitaa olla kakaralle tulossa vesirokko (päiväkodissa sitä liikkeellä). Parempi kuitenkin, että tulee nyt kuin 10 vuoden päästä... :?
PoxClin-puteli tai pari apteekista ja onnea ja menestystä :)
kiitos vinkistä. Kutina se karsein vesirokossa onkin :( . Nyt kakara on silmät punaisena tirskunu ja lämpöä vajaa 38. Ei pilkkuja vielä... :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin