Klara Wappen Spara Watten!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Klara Wappen Spara Watten!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei säästelty, tänään Ei Retuperää kuuntelemaan, sain annoksen jo eilen töistä lähtiessä, pientä pääkipuilua mutta kohta taas uuteen nousuun?

Sigari Asiaa!

tai sitten tämä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Klara Wappen Spara Watten!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Voi sitä krapulan määrää joka on jonkin muun harteilla kuin minun. Vapputori tuli tarkastettua ja muikkuja syötyä. Revohka kasaan ja studiolle heittään mullikuoro nauhalle, kaikkeen minäkin suostun... Tänää frisbeegolf ja rantasauna lämpöseksi.



Pim!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Klara Wappen Spara Watten!

Viesti Kirjoittaja elco »

Vapusta ja nelikymppisistä selvitty. Kai.

Starailin Ulliksella keltaisessa smokissani ja vastaanotin kohteliaisuuksia asustani ohikulkevalta rahvaalta. Yksi mimmi tuli taas tarjoamaan juomaa ja pyytämään yhteiskuvaa. Perusposeeraus, jonka aikana kaverini sanoi: "Vasemmistonuoret." Mimmit lähtivät kuin hauki rannasta ja itseeni iski paranoia: kaadoin myrkytysyrityskuoharin maahan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Klara Wappen Spara Watten!

Viesti Kirjoittaja Niba »

AAmulla oli krapula vaikka teinkin kaikki krapulan karkoitustaiat!
Tänään oli stten helpompi olut valui kurkusta kohtuudella ja ohjeen mukaan otettiin jokaisen tuopin väliin lasi vettä!
Mikä noita naisia vaivaa? Tänään kotimatkalla ensin joku meikkitaiteilijaoppilas ja sitten joku blondi yritti tehdä itseään tykö ja vilkutti silmää, prkl vaikka olenkin päättänyt olla ilman naista, sillä tervekätinen mies ei naista kaipaa!
Luuleeko ne mua rikkaaksi vai mitä kummaa? Tai sitten musta paistaa joku vitun naisettomuuden aura, eikö niitten naisten pitänyt laske varman päälle ja havitella varattuja?? Onneksi varmaan tämä helpottaa kesään mennessä..
Ei jaksa taas samaa.. Sitä paitsi naiset jotka mun kanssa haluaa olla ovat jotenkin viallisia tai sitten arvostelukyvyssä on hirveä railo?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Klara Wappen Spara Watten!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huh, brunssi ja juoksulenkki takana. Edelleen vaikeuksia löytää sopivan pituista lönkyttelyreittiä, onneksi on tuo matkamittari puhelimessa, niin ei pääse huijaamaan itseään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Klara Wappen Spara Watten!

Viesti Kirjoittaja saira »

Ihana, ajattelevainen tytär mulla! Kävi kavereiden kanssa paikallisella vapputorilla, ja osti mulle tuliaisiksi kirpparikojulta tekoripset, kun mietti, et lauantaina kävin ripsienpidennyskurssin alkaakseni tekeen niitä, ja sunnuntaina ystäväni kävi täällä koekaniinina. :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin