Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sola kirjoitti:Pidättekö te kirjaa salilla käymisestä? Tarkotan siis liikkeistä, painoista ja toistoista?
Ruutuvihko ja kynä aina mukana?
Ei ole tarkoitus leuhkia, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta pitää. Muistan helposti liikkeet, painot ja toistot. Tärkeät asiat jää mieleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei ole tarkoitus leuhkia, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta pitää. Muistan helposti liikkeet, painot ja toistot.
Niin varmaan. Jo liikkeiden muistaminen on täysin mahdotonta, painojen ja toistojen vieläkin mahdottomampaa. Tämmöistä varmaan tapahtuu siellä sun rinnakkaistodellisuudessa, ihan varmasti joo. Vuonna '77 äiree kävi kirjaston salilla eikä sekään muistanut kuin 200kg:n vinopenkin, toistoista ei ollut mitään muistikuvaa edes kesken sarjan. Eli ei ole mitenkään mahdollista, senkin valehteleva ketku. Tulet siihen vielä leuhkimaan, niin saatana!

Mä kävin tänään kiskaisemassa vuoden ekan selkätreenin.
masa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei ole tarkoitus leuhkia, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta pitää. Muistan helposti liikkeet, painot ja toistot.

Helppohan se on muistaa kun teet pelkää penaa ja hauista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Helppohan se on muistaa kun teet pelkää penaa ja hauista.
Mä veikkaan, että mua auttaa säännöllinen reenaaminen. Miten sitä nyt unohtelis noita määriä, kun ne koko ajan tulevat vastaan? Enkä muuten reenaa penkkiä kuin kerran kahdessa viikossa kuntopiirini yhtenä liikkeenä, joka muuten on 8 x 50 kg. Käsiä en reenaa ollenkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tykkään vaihdella liikkeitä ja painoja, pysyy mielenkiinto yllä.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ei siinä, se on ihan jees jos sä Ylermi muistat noi. Kyllä mä nyt joudun "raahaamaan" muistiinpanovälineet salille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sola kirjoitti:Ei siinä, se on ihan jees jos sä Ylermi muistat noi. Kyllä mä nyt joudun "raahaamaan" muistiinpanovälineet salille.
Tuokin on ihan jees 8) Kyllä moni pitkän linjan raavas mieskin pitää kirjaa. Luulen, että kirjaa pidetään myös muista syistä, kuten on kiva nähdä kehitys, toteutetaan omaa systemaattista tai pedanttia luonnetta tai joku voi tykätä tilastoinnista sen itsensä vuoksi.

Kun tarkkaan mietin, niin tuon vihkotouhun voi kohdallani unohtaa myös siitä syystä, etten koskaan ole liikunnassa toteuttanut mitään orjallisesti, vaan tehnyt asioita sillon kun mulle on sopinut ja huvittanut. Ahdistaa noudattaa jotain tiivistä pitkän aikavälin ohjelmaa, siis pelkkä ajatuskin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

En pidä salitreeneistä (toistot ym.) kirjaa. Harkkapäikkyä pidän kyllä, mutte merkkaa noin yksilöidysti salitreenistäni siihen. "Keskivartalo-kädet" jne. Jotain tolleen. Kun on vuodesta 1997 treenannu salilla säännöllisesti, tietty rutiini on iskeny ja sarjat + toistot ei juurikaan vaihtele VAIKKA tiedän, että se ois hyvä ja pitäski et lihas sais erilaista ärsykettä.. :D

Juoksumattoa tampattu viime ajat pakkasten vuoksi (ja tehty päälle yleensä käsipunttitreeni). Nyt kun on lauhtunu, käynyt juoksemassa taasen ulkona. Hommasinpa tässä työpaikalta saaduilla TYKY-kuntoseteleillä kuukausikortinki taas salille, et mut löytää sieltä sitte varmuudella joka vapaapäivä :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sunnuntaina vaihteen vuoksi snowbiciä, normaalisti avoke hoitaa snowbic-hommat, nyt olin apuna. Harjoite sisälsi kierto- ja korsettiliikkeitä painolla sekä käsi- ja hartialiikkeitä (lapiointi hangessa, upposin haaroja myöten) ja ojentelua, venyttelyä ja kädentarkkuuden harjoittelua (lumen poisto katolta 5 metriä pitkäll riu'ulla jonka päässä on lana). Harjoite oli lyhyt mutta tehokas. Pitää kokeilla uudestaan, ehkä jo tänään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Johnny Winter

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Hiihtolenkki 8km. Hiekkarannan jälkeen lumi tuntui oikeastaan aika hyvältä. Tarkoittaa sitä, että mä voisin lottovoiton jälkeen käydä talvisin hiihtolomalla Suomessa.

Huomenna säbätournament.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Urheilin. Nyt sattuu joka paikkaan. Toivoakseni pääsen sunnuntaina urheilemaan uudestaan. Uimaan jos ei muuta.

Otin takaisin vanhan salijäsenyyteni, vanhaan hintaan ja kolme PT-tapaamista kaupan päälle. I feel blessed.
Prepare for the worstest.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tasan viikko kipeenä, joten koirien lenkkeilyttämisen lisäks ei ole urheilusuoritteita teille tänne listata kautta jakaa. Huomenna TAI jopa jo kohtuudella tänään juoksemaan. Alkaa olla yskäkin sen verta kontrollissa, että vois tohtia.
Harmituslistalla eilisen puolimaratonin osanoton peruuttaminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiihtokilometrit tälle talvelle vain 66. Viime talvena tuli 600, joten ei ole veljeksiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain 100 hiihtokilsaa täyteen, joten miksi enempää. Tänpäivänen lenkki oli talven nopein eli tasan tunti (16,5 km) sellaista normi reenivauhtia, vaikka keli oli plussalla ja pikkupikkupisaroitakin ripotti. Kaupissa oli kuitenkin kova latupohja, joten luisto oli enimmäkseen hyvä. Keskiviikkona olis mulle ekat futisreenit pallon kanssa tänä keväänä, samalla uusiin jamppoihin tutustuen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kahdessa eri sarjassa lohkoykkösenä jatkoon. Pelit kovenee, mutta suunta voi olla vain sm-kulta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilen lumikenkäilyä yli 3h (maisemia katsellen ja taukoineen), 1764kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Juoksua, salitreenausta, siinäpä päällimmäiset. Tänään mm. salilla 30 min juoksumattoilua, jonka päälle samanmoinen puolituntinen käsi- ja keskivartalotreeniä. On aika näin raskautettuna pitää paikat kondiksessa alusta loppuun ;)
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

McJanne kirjoitti:En saanu kakkosdania suoraan, 3kk minimiaikaan vielä.
Muuten olivat kyllä herrat tytyväisiä.
Lajisi oli sittenkin ITF taekwon-do? (eikä se toinen)

Ismo Mäkinen oli veljeni luokkakaveri, ja yksi omista kavereistani voitti kai joukkuemurskauksen maailmanmestaruuden. En tunne lajia, onko esim. nuortensarjoja. 18 vuotta sitten kuitenkin tuo kaveri 1st dan.

(norauksen uhalla :D )
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

McJanne kirjoitti:Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.
"Mäkisen parhaat saavutukset taekwon-dossa ovat maailmanmestaruudet vuosilta 2003, 2005 2007 ja 2009, sekä Euroopan mestaruudet vuosilta 2003, 2004 ja 2006 liikesarjakilpailuissa. Lisäksi hän on saavuttanut kaksi EM-pronssia ottelussa alle 71 kilon sarjassa vuosina 2004 ja 2005."
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

McJanne kirjoitti: Jaa, se on siis joku kilpailija, ilmankos en tuntenut, kun mulla se kilpailu on vain osa lajia.
Lähempi kaveri, Jussi Jokinen, on lähinnä ollut tuomarina ja muuten harrastanut viime vuosina.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Noppa saatana, älä ruoki trollia. Vai yritätkö masentaa sen vähän täydessä pelikunnossakin olevan populan joka tätä vielä lukee?
Universaali disclaimer.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuli sitten juostua kovalla ja tasaisella tiellä. En tykkää, mutta se on oiva keino siirtyä paikasta toiseen. Pitäis ehkä ostaa uudet tossut, nuo lienevät aikansa palvelleet.

AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Zumba on minusta kivaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Tampereella 21 kilometriä tasaisella vaudilla. Alkoi loppua paikat minne juosta, kun on niin pieni kaupunki.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Pitäs alkaa (ja palata) pitkislenkkien pariin täälläkin, ollu hieman kyllästystä tohon laukkomiseen, mitä nyt 10 km lenkkejä tullu ravattua, mut enempi treenannu kevään aikana salilla (mattojuoksua sielläkin tosin osan aikaa).

Jos tänään lähtis laukkomaan kun töistä pääsee. Ja pitkis kuhan on makiampi vapaa. :)
Vastaa Viestiin