Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4297
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Elizabeth Hurley, 46 v.

Kuva
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:Elizabeth Hurley, 46 v.

Kuva
Sun kuvanupotukset menee kyllä jotenkin aina 90% tapauksissa käteen, eivätkä näy tavallisille kuolevaisille suoraan. Mutta joo, saihan tuonkin esiin kun vähän runkkasi.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4297
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kuva
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Nyt on hawt. Ja ne legsit mitkä ei tosta kuvasta näy...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kuva

Mää tiiän että tää on vanha ukko mutta antasin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Georgina kirjoitti:Kuva

Mää tiiän että tää on vanha ukko mutta antasin.
Mitä sillä on väliä minkä ikäinen, jos muuten miellyttää ja fysiikka on kunnossa, että pystyy kykynenmään ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

BrianW kirjoitti: Mitä sillä on väliä minkä ikäinen, jos muuten miellyttää ja fysiikka on kunnossa, että pystyy kykynenmään ?
Ei mitään :h: Mutta vastasin jo valmiiksi jos joku olis yrittäny mua latistaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Vagabondo kirjoitti:Anna Puu on kyl edelleen ihanan näkönen. Vallankin hymy on tosi hurmaava :h:

Kuva
Anna Puu on aina ollut suosikkini sekä musiikin että ulkonäön kannalta. Hänellä on uskomaton kyky muokata soudiaan ja eläytyä erilaisien biisien tunnetiloihin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tästä hottiksesta on sen verran kuvatarjontaa, että oli vaikeaa valita:

Kuva

Ja Pupusen paluun kunniaksi myös hiukseton versio. Nuuh!

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tullu seurailtua Ken Folletin loistavaan Pillars of the Earth -kirjaan perustuvaa ei niin hyvää sarjaa, jota vaivaa tyypillinen ongelma, kun liian paksua kirjaa aletaan sovittamaan sarjaksi tai elokuvaksi. Tapahtumia on yksinkertaisesti liikaa, henkilöhahmoihin ehditä syventymään ja koko homma menee paikasta toiseen säntäilyksi.

Kun Ken Follett kuitenkin taitaa rakkausromaani osaston huomattavasti Tolkienia paremmin, niin sarjaa olisi voinut parantaa syväluotaavilla alastonkohtauksin Alienasta. Viimeisimmässäkin jaksossa turhaa häveliäisyyttä kuvakulmien kanssa.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä enemmän mä tota The Voicea kattelen, sitä varmemmin panisin tätä:

Kuva

Ja houkutellaanpa vielä Pupustakin linjoille tällä:

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vagabondo kirjoitti:Tullu seurailtua Ken Folletin loistavaan Pillars of the Earth -kirjaan perustuvaa ei niin hyvää sarjaa, jota vaivaa tyypillinen ongelma, kun liian paksua kirjaa aletaan sovittamaan sarjaksi tai elokuvaksi. Tapahtumia on yksinkertaisesti liikaa, henkilöhahmoihin ehditä syventymään ja koko homma menee paikasta toiseen säntäilyksi.

Kun Ken Follett kuitenkin taitaa rakkausromaani osaston huomattavasti Tolkienia paremmin, niin sarjaa olisi voinut parantaa syväluotaavilla alastonkohtauksin Alienasta. Viimeisimmässäkin jaksossa turhaa häveliäisyyttä kuvakulmien kanssa.

Kuva
HERRAN JESSUS!

Ihana nainen! Ihan siis prikulleen Stadinarskan makua ja Stadinarskalla onkin ollut tyttöystäviä, näköisiään.

Huhhuh. Nyt täytyy kompata Vagabondoa! Kukas sinä Vagabondo olet? Tukijani todennäköisesti. TÄYDELLINEN naismaku. Ja mikä ohjelma se siis on? Onko tämä tyttö siellä hiukankaan alasti.

Viisari Arska todellakin, huh ja ei kerkeis tuon kanssa ees laittaa väriä, JOS you know..

Ja sekin hyöty, että menee kaunista noiden Vespan inhottavien kuvien jälkeen. Ne muuten, rakas Vespatyttö, (sinä olet ihana, sun mieskuvas vaan kamalia) kuuluis rujousketjuun nuo äijät!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Voisiko sinä saatanan torspouden tykistökeskitys lopettaa tuon tukijalässytyksesi? Jos edes joskus puhuisit itse asiasta etkä aina kääntäisi juttua itseesi. Tämä ei ole arskan tukijat ja hameessaperseeseennussijat -ketju vaan ketä panisin -ketju.
Universaali disclaimer.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

So Hard kirjoitti:^ Voisiko sinä saatanan torspouden tykistökeskitys lopettaa tuon tukijalässytyksesi? Jos edes joskus puhuisit itse asiasta etkä aina kääntäisi juttua itseesi. Tämä ei ole arskan tukijat ja hameessaperseeseennussijat -ketju vaan ketä panisin -ketju.
Komppaan. Pysyis vaan turska omassa omassa ketjussaan. Jos on ihan pakko muualle kirjoittaa niin sitten vaan asiaa ja jättää värit ja minä-minän pois.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
So Hard kirjoitti:^ Voisiko sinä saatanan torspouden tykistökeskitys lopettaa tuon tukijalässytyksesi? Jos edes joskus puhuisit itse asiasta etkä aina kääntäisi juttua itseesi. Tämä ei ole arskan tukijat ja hameessaperseeseennussijat -ketju vaan ketä panisin -ketju.
Komppaan. Pysyis vaan turska omassa omassa ketjussaan. Jos on ihan pakko muualle kirjoittaa niin sitten vaan asiaa ja jättää värit ja minä-minän pois.
Nyt kyllä olette ihan vaan tylsässä ajojahdissa ja senhän kaikki kait helposti huomaavat! Minullahan oli ihan hyvä ja asiallinen viesti juuri oikeaan ketjuun, jossa totesin Vagabondon naisen olevan myös täysin minun makuuni ja tietenkin ketjun mukaisesti tarkoitin, että todellakin panisin. Kysyin onko hän alasti tv:ssä. Oliko se So Hardille vaikea ymmärtää(?)

Teidän viestithän oli ne tasan ainoat asiattomat, vaikka So Hardin viesti oli NIIN älyttömän hauska, että se pidensi elinikääni ainakin 5 vuotta kun nauroin ihan sikapossuna. Toivottavasti hän laittoi tuon ainakin puolihuumorilla...torspouden tykistökeskitys! So Hardin kynänkäyttö on joskus loistava ja hän on aika koomikko! Eikai hän oikeasti voi olla mulla jotenkin NOIN vihainen?
Mutta- sori- BrianW- sä oot kyl , jos sallit- tooosi tylsä!

Poistun murheissani takavasemmalle :cry:

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadinarska kirjoitti: Nyt kyllä olette ihan vaan tylsässä ajojahdissa ja senhän kaikki kait helposti huomaavat! Minullahan oli ihan hyvä ja asiallinen viesti juuri oikeaan ketjuun

--
Stadinarska kirjoitti:
Kukas sinä Vagabondo olet? Tukijani todennäköisesti.
Ymmärrätkö Arska? Porukkaa ärsyttää, että käännät jokaisen ketjun omaan itseesi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärrätkö Arska? Porukkaa ärsyttää, että käännät jokaisen ketjun omaan itseesi.

Ei arska ymmärrä. Arska on samaa suljetun osaston jämäsakkia kuin raija ja pete.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kukas sinä Vagabondo olet? Tukijani todennäköisesti.
Kas, tälläistäkin täällä kirjoitellaan. Enpä olisi huomannut, ellei Dave olisi lainannut, sillä olit ensimmäinen ihminen, jonka norasin kitinässä ja sinun takiasi luen sivustoa ainoastaan kirjautuneena, jottei sisällötöntä paskaa suoltava värisaasteesi vahingoittaisi herkkiä verkkokalvojani. En ole tukijasi. Minun Kitinässäni sinua ei vain ole olemassa. Vallitseva järjestely kelpaa minulle, minkä takia minulla ei ole mitään tarvetta kommentoida tekemisiäsi tai persoonaasi. Arvostaisin jos vastavuoroisesti jättäisit nimimerkkini höpinöittesi ulkopuolelle. Voisit vaikka vastavuoroisesti norata minut, koska meillä ei ole mitään asiaa toisillemme.

PS. Ei tarvitse vastata, koska vastauksesi ei kiinnosta pätkääkään, enkä sitä myöskään näe, ellei joku kolmas osapuoli sitä tänne lainaa. Noin yleisesti en oikein arvosta, kun SA:ta lainataan ja aktiivisesta värikkäiden tekstien lainailusta saattaa päättyä SA:n seuraksi norauslistalle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jotta ketju ei ihan eksyisi aiheesta.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kukas sinä Vagabondo olet? Tukijani todennäköisesti.
Kas, tälläistäkin täällä kirjoitellaan. Enpä olisi huomannut, ellei Dave olisi lainannut, sillä olit ensimmäinen ihminen, jonka norasin kitinässä ja sinun takiasi luen sivustoa ainoastaan kirjautuneena, jottei sisällötöntä paskaa suoltava värisaasteesi vahingoittaisi herkkiä verkkokalvojani. En ole tukijasi. Minun Kitinässäni sinua ei vain ole olemassa. Vallitseva järjestely kelpaa minulle, minkä takia minulla ei ole mitään tarvetta kommentoida tekemisiäsi tai persoonaasi. Arvostaisin jos vastavuoroisesti jättäisit nimimerkkini höpinöittesi ulkopuolelle. Voisit vaikka vastavuoroisesti norata minut, koska meillä ei ole mitään asiaa toisillemme.

PS. Ei tarvitse vastata, koska vastauksesi ei kiinnosta pätkääkään, enkä sitä myöskään näe, ellei joku kolmas osapuoli sitä tänne lainaa. Noin yleisesti en oikein arvosta, kun SA:ta lainataan ja aktiivisesta värikkäiden tekstien lainailusta saattaa päättyä SA:n seuraksi norauslistalle.
No oletpas sinä tylsä tyyppi ja noitten muutamien täysin ajettavissa, koska tiedät kirjoitukseni ilman lukemista.
Tai sitten minulla on aikaisemmasta värikkäästä tyylistä jäänyt ikuinen leima, voih. Nythän sitä esiintyy vain blogissani.
Se on tietenkin mahdollista.

Tää on kyllä oikeasti jo TÄYSIN älytöntä kun se postauskin jonka laitoin oli ihan hyvä. Ja se siinä, jota panisin ketjun mukaisesti! Monet postauksethan muilla sisältää myös paljon täysin turhaa ja nimenomaa tylsää, jopa vahingollista, väkivaltaisentuntuista. Jos ei sisältäisi, ymmärtäisin paljon paremmin.
Munhan syntini oli vain arvelu Vagabondosta, mikä hän on miehiään, ja onko YSTÄVÄNI, samalla linjalla. Käytetään nyt sitten sitä nimeä tukijan sijaan, jos tylsimykset sen ymmärtäisivät.
Jostain arveluttavasta syystä sama naismaku V:lla.

Joo, kyllä tosiaan pitää olla hankkimatta huonoa mieltä... Eniten mua harmittaa kun jotkut katsoo oikeudekseen haukkua ja samalla korostavat omien kirjoitustensa paremmuutta. Eivätkö he ollenkaan huomaa kuinka satakertaisesti pahempia postauksia ne ovat kuin minun.

Poistun enemmänkin kuin takavasemmalle. Mitä tahansa tai kuinka tavallinen tahansa koetan olla niin ajojahti on eräiden huvia.

Tämä ei tietenkään koske kuin muutamia poikia ja heidän ystäviään- sisäpiiriä. Enimmäkseen täällä on leppoisia ihmisiä ja ajattelevia, mutta kukapa noita äänitorvia uskaltaisi uhata.

Tätä postausta väärässä ketjussa EI SAA moittia koska se johtuu muiden haukkumispostauksista ja haluan antaa vastineen vaikka tiedän sen olevan turhaa. No- onneksi ei tullut kehotusta tappaa itseni. Se on kyllä omaa luokkaansa. Varmaan sekin oikein paljon hyväksyttävämpi kuin minun juttuni. Mutta "älykkäät ihmiset" siitä vähät välittää.

Tekisi muuten mieli rikkoa kiinalainen arvokas porsliinimaljakko. Miksi mua inhottaa ihmisten tylsyys, oikea räikeä omahyväisyys ja laumasieluisuus? Se saa minut aina yhtä vihaiseksi. No nyt poistun ja ...elän silti! Pikku hymiö tähän niille, jotka ovat YSTÄVIÄNI :) Olkaa te vaan rohkeampia, sitä toivoisin!

StadinarskA
Torspouden tykistökeskittymä - So Hard (Hän sentään osaa lahjakkaan kynänkäytön ja antaa vieläkin ilon ja naurunaihetta siitä)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 24.07.2012 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja masa »

Suosottelen arska että suksit vittuun tältä palstalta. Sinulla ei ole tänne mitään annettavaa, eikä kukaan sinua täällä kaipaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

masa kirjoitti:Suosottelen arska että suksit vittuun tältä palstalta. Sinulla ei ole tänne mitään annettavaa, eikä kukaan sinua täällä kaipaa.
Niin tarkoitat että sinua kyllä kaipaa moni. ETKÖ huomaa mitä kirjoitat? Mä poistun ennkuin oksennan eka kertaa.

Ei minulla tänne olekaan näköjään mitään annettavaa. Muualle kyyllä on onneksi. En koeta etsiä enää syitä. Kaitpa nuo omat blogini mulle riittää. Haluaisin vain oikeuden toteutuvan, mutta kait pitää vain unohtaa.

On maailmassa miljardeja muitakin vääryyksiä ja yksi Kitinän muutamien tyyppien tylsimyskerho nyt ei paljoa paina.

SA
Mikä muuten on Torspous, So Hard?
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin