Maiden-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:Kiukuttaa pikkusen.
Auto alle ja köröttele Mikkeliin, siellä saa tinata niin paljon kun jaksaa ja asennetaan samalla uutta laituria :D

Vitty, lähtö oliskin kohta puoleen. Pitää tehä hommat pois nyt että kerkee kotiin pakkailemaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ei pysty, syrra ja broidi tulee poikkaan huomen aamusta ja käydään syömässä. Su pitää illasta lähteä kummisedän luokke kun alkaa autotallin perustusten valu.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olisko tänään eka perjantai pitkään aikaan kuivin suin?! Ken elää, hän näkee...
Mitäääh, ei chattikalsarikännejä tänään :?: *hämmentyy*
Kannattaa kuitenkin päivystää koneen ääressä, never say never!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:Höh, vaivaset 5 annosta. Amatööri!
24.8 alkaa viikonlopun kestävä poikaleiri. Lupaan tintata silloin ainakin kymmenkertaisen määrän.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:korillisen kossua
Aattelit kokeilla sättikännien maailmanennätysmaratoonia?
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:korillisen kossua
Aattelit kokeilla sättikännien maailmanennätysmaratoonia?
Varmuus ennen kaikkea.


Mikään ei oo pahempaa, kuin jos viinat loppuu kesken!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:Kiukuttaa pikkusen.
Siis ymmärsinkö nyt oikein että joku kaveri tahtoi teille kolmannen henkilön tahi roikan? Ei vaan meillä onnistuis, meille kutsuu ihmisiä minä tai hellu, ei muut.

Ja miksi pitää pakosti siivota jos tulee vieraita? Ei kai ne tule siisteystarkastusta pitämään?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:Ja miksi pitää pakosti siivota jos tulee vieraita? Ei kai ne tule siisteystarkastusta pitämään?

Just näin. Talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Illalla oma peli Akaan Viialassa. Se on juhlapäivä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Perkele, totesin että palkkaa on liian vähän ja pyysin lisää. Todetaan vaan että "katellaan syssymmällä". No minä teen tässä sitten puoli vuotta (asian hoksaamisen jälkeen) töitä alipalkattuna, niinkö?

Luulen että ei käy.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:Perkele, totesin että palkkaa on liian vähän ja pyysin lisää. Todetaan vaan että "katellaan syssymmällä". No minä teen tässä sitten puoli vuotta (asian hoksaamisen jälkeen) töitä alipalkattuna, niinkö?

Luulen että ei käy.
Millä tavalla tämä hoksaaminen tapahtui?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:Perkele, totesin että palkkaa on liian vähän ja pyysin lisää. Todetaan vaan että "katellaan syssymmällä". No minä teen tässä sitten puoli vuotta (asian hoksaamisen jälkeen) töitä alipalkattuna, niinkö?

Luulen että ei käy.
Millä tavalla tämä hoksaaminen tapahtui?
Aloitin projektin jossa on useampi aliprojekti. Olen yhden tällaisen aliprojektin johdossa. Vertasin tietoja muiden aliprojektien proikkarien tietoihin. Palkkaero on satoja euroja KUUSSA. Ylläri pylläri, kukaan muista proikkareista ei ollut luotto EIKÄ nainen. Hups.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:Perkele, totesin että palkkaa on liian vähän ja pyysin lisää. Todetaan vaan että "katellaan syssymmällä". No minä teen tässä sitten puoli vuotta (asian hoksaamisen jälkeen) töitä alipalkattuna, niinkö?

Luulen että ei käy.
Millä tavalla tämä hoksaaminen tapahtui?
Aloitin projektin jossa on useampi aliprojekti. Olen yhden tällaisen aliprojektin johdossa. Vertasin tietoja muiden aliprojektien proikkarien tietoihin. Palkkaero on satoja euroja KUUSSA. Ylläri pylläri, kukaan muista proikkareista ei ollut luotto EIKÄ nainen. Hups.
Miten sä pääset näkemään kollegojesi palkkatiedot?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti: Miten sä pääset näkemään kollegojesi palkkatiedot?
En pääsekään. Kollegat voivat itse kertoa minulle palkkansa suusanallisesti. Lisäksi monessa firmassa on palkkaluokat tai työn vaativuusluokat, jotka ovat julkisia firman sisällä. Jos minä olen yhden pykälän alemmassa luokassa kuin nämä muut jampat, siitäkin voi vetää johtopäätöksiä.

Verotustiedothan ovat julkisia, mutta niihin ei kannata tämmöisessä tapauksessa kovin nojata, koska ei koskaan tiedä kuka tekee kahta tai useampaa työtä. Verotustietoja en siis ole tarkistanut näiltä kavereiltani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo seitsämäs viikonloppu kuivilla, vaikka en aiemminkaan mikään aavojen alkoholimerten seilaaja ole ollutkaan?

Eli tarkemmin laskien, 64328 minuuttia ollut ilman olutta ja viunaa kuten muitakin alkoholituotteita, piimää olen juonut pari litraa, siinäkin kuulema piilee piiloalkoholia 0,5%! Hurjaa..
Ehkä korkkaan tänä iltana Kwassipullon siinäkin se 0,5%..

TaAS 45 VUOTTA VANHAT TUULEHTIMET ANTAA PARASTAA, PASKA HAISEE KUIN PAINIKILPAILUISSA.. :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maiden-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nergal kirjoitti:Kiukuttaa pikkusen. Kaveri pyysi itsensä ja emäntänsä kylään lauantaina, suostuin ja kelasin "Notta, tämähän se on mukavata."
Nyt hän innostui ja kutsui toisen yhteisen kaverin muijansa kanssa kylään. Pitkinhampain ois voinu olla ihan hauskaa mutta tossa aamusta oli tullu viesti että "Bändin jätkät tulee moikkaan jossain vaiheessa illasta". Tässä vaiheessa meni parvekkeella savuke filtteriin asti yhdellä imasulla. Mitään saatanan keskenkasvuisia (henkisesti) rokkareita ala katseleen nurkissa, soittasvat edes metallia mutta ei kun ollaan kuin revitty jostain haistapaskan Suosikin "Kuinka kajalia laitetaan reilusti glitterin ohella" numeron keskiaukeamalta.

Nyt mietin että sanonko pahasti vai ihan helevetin pahasti.

Nyt pitäs kuitenkin ottaa imuri kouraan, pestä lattiat, pyyhkiä pölyt, vaihtaa vittu verhot ja päiväpeitto ja vissiin tössöttää jotain muutakin koska "Pitää siivota kun tulee vieraita ja sinä lupasit että saa tulla niin siivoat kyllä ihan itse." Taas oikein huvita sitten vittu mikään, pyöräileen mun piti mennä ja tulla uimahallin kautta takasin. Ei taida tulla mentyä...

Ei mulla sitten muuta.
Keski-ikä. Onnittelut!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin