Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo ei Riekkikään ole keksinyt mitään oikotietä, ennemminkin hyviä käytännön ohjeita ruokavalion ja liikunnan rakentamiseen. Rasvanpoltto viittaa enemmän tavoitteeseen, ei keinoon.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aamun tarkka 77,6, josta BMI 25,3. Vielä 1,1 kg:a pois.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.08.2012 8:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Aamun tarkka 77,6
Painon juuri saman toissapäivänä. En muista, koska olisin painanut niin vähän, ehkä 10 vuotta sitten. Ollut punttitauko ja lenkkeillyt paljon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Aamun tarkka 77,6
Painon juuri saman toissapäivänä. En muista, koska olisin painanut niin vähän, ehkä 10 vuotta sitten. Ollut punttitauko ja lenkkeillyt paljon.

Mikäs narukäsi sä oot :twisted:

Kyllä poliisin pitää olla sikaniska!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä poliisin pitää olla sikaniska!11
Taidan perustaa ketjun 'Kuka aloittaa bulkkikuurin nyt kesän jälkeen ja millä keinoin?'
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Aamun tarkka 77,6
Aamun tarkka 107,7kg. Aika paljon pudotettavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Lähinnä kelailin et miten noi podipildaajat saa prossat niin pieneksi, kun kuitenkin pitää reenata koko ajan täysillä jayrittää vältää lihasmassan katoamista.
Eihän ne koko ajan täysillä reenaa vaan vuorottelee massakausien ja dieettikausien välillä. Massakaudella reenataan täysiä, dieettikaudella vähemmän, jos välttämättä ollenkaan.

Eihän tohon rasvanpolttoon mitään ylimaallisia kikkoja ole, mutta nyrkkisääntönä on vetää hiilarit minimiin ja tankata niitä kohtuudella ainoastaan ennen reipasta kävelyä raskaampaa liikuntaa, kuten (kevennettyä) punttitreeniä. Jos vetää lihakset ihan paskaksi salilla niin ei ne oikein tahdo kehittyä ja korjautua kunnolla miinuskaloreilla vaikka minkä tekisi. Kalorivajeet jonnekin ~-500 tienoille per päivä ja kaloreista tuleva energia ~50/50 protskusta ja rasvasta. Hommalle on ihan nimensäkin millä googlailla lisää infoa, CKD (cyclical ketogenic diet) ja TKD (targeted ketogenic diet).

http://kehonrakennus.fi/ravinto.html
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aamun mutu 105kg. Kympin vois heivaa, on ollut tosin jo pidemmän aikaa kiikarissa. Kesällä tuli femma lisää, kun olin sen talvella ekana heivannut pois.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Aamun tarkka 77,6, josta BMI 25,3. Vielä 1,1 kg:a pois.
77,8. Mä oon läski111!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli vähän motivaattoria laihdutukseen. Ukolla todettiin diabetes, ukkihan kuoli ko. möröstä seuranneeseen haimasyöpään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha, te plösöt ootte niin huvittavia. Itse tässä (poikkeuksellisesti) syön suklaata (ei, en syö levytölkulla vaaan pari haukkuuu patukoista) sekä pähkinöitä ja juon olutta. Enkä silti liho koska harrastan liikuntaa. Aktiivisesti, rankkaa. En esim. laske liikunnaksi puolen tunnin kauppaan sipsihyllylle kävelyä. Että ne läskiperseet ylös sieltä sohvilta vaan! Tai toisaalta... jatkakaa, te ootte niin huvittavii. =) Ottakaaas hei vähän bullaa ja ihmetelkää mistä se massupömppis ja läskiperse onkaan pullahtanu! =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti:Haha, te plösöt ootte niin huvittavia. Itse tässä (poikkeuksellisesti) syön suklaata (ei, en syö levytölkulla vaaan pari haukkuuu patukoista) sekä pähkinöitä ja juon olutta. Enkä silti liho koska harrastan liikuntaa. Aktiivisesti, rankkaa. En esim. laske liikunnaksi puolen tunnin kauppaan sipsihyllylle kävelyä. Että ne läskiperseet ylös sieltä sohvilta vaan! Tai toisaalta... jatkakaa, te ootte niin huvittavii. =) Ottakaaas hei vähän bullaa ja ihmetelkää mistä se massupömppis ja läskiperse onkaan pullahtanu! =D

Käsi ylös joka on nähnyt joskus lihavan alkkiksen!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Haha, te plösöt ootte niin huvittavia. Itse tässä (poikkeuksellisesti) syön suklaata (ei, en syö levytölkulla vaaan pari haukkuuu patukoista) sekä pähkinöitä ja juon olutta. Enkä silti liho koska harrastan liikuntaa. Aktiivisesti, rankkaa. En esim. laske liikunnaksi puolen tunnin kauppaan sipsihyllylle kävelyä. Että ne läskiperseet ylös sieltä sohvilta vaan! Tai toisaalta... jatkakaa, te ootte niin huvittavii. =) Ottakaaas hei vähän bullaa ja ihmetelkää mistä se massupömppis ja läskiperse onkaan pullahtanu! =D
Käsi ylös joka on nähnyt joskus lihavan alkkiksen!
Homie on ollut parissa miitissä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Haha, te plösöt ootte niin huvittavia. Itse tässä (poikkeuksellisesti) syön suklaata (ei, en syö levytölkulla vaaan pari haukkuuu patukoista) sekä pähkinöitä ja juon olutta. Enkä silti liho koska harrastan liikuntaa. Aktiivisesti, rankkaa. En esim. laske liikunnaksi puolen tunnin kauppaan sipsihyllylle kävelyä. Että ne läskiperseet ylös sieltä sohvilta vaan! Tai toisaalta... jatkakaa, te ootte niin huvittavii. =) Ottakaaas hei vähän bullaa ja ihmetelkää mistä se massupömppis ja läskiperse onkaan pullahtanu! =D

Käsi ylös joka on nähnyt joskus lihavan alkkiksen!
Fistaus laihduttaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Haha, te plösöt ootte niin huvittavia. Itse tässä (poikkeuksellisesti) syön suklaata (ei, en syö levytölkulla vaaan pari haukkuuu patukoista) sekä pähkinöitä ja juon olutta. Enkä silti liho koska harrastan liikuntaa. Aktiivisesti, rankkaa. En esim. laske liikunnaksi puolen tunnin kauppaan sipsihyllylle kävelyä. Että ne läskiperseet ylös sieltä sohvilta vaan! Tai toisaalta... jatkakaa, te ootte niin huvittavii. =) Ottakaaas hei vähän bullaa ja ihmetelkää mistä se massupömppis ja läskiperse onkaan pullahtanu! =D

Käsi ylös joka on nähnyt joskus lihavan alkkiksen!
Fistaus laihduttaa.
:mrgreen:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten tähän Lapitiihin pitäisi oikein suhtautua. Välillä hän on niin vilpittömänä kaikkein heikkojen ja sorrettujen asialla ja sitten seuraavaksi tulee näitä läskilällätyksiä. Joka tapauksessa en mä noilla elintavoilla lähtis ihan kovasti yhtään ketään kritisoimaan yhtään miksikään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miten tähän Lapitiihin pitäisi oikein suhtautua.

No eihän tämä ole todellakaan ensimmäinen kerta, kun aamuyöstä kolmen promillen humalassa postaillaan näitä kääliöviestejä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miten tähän Lapitiihin pitäisi oikein suhtautua.
No eihän tämä ole todellakaan ensimmäinen kerta, kun aamuyöstä kolmen promillen humalassa postaillaan näitä kääliöviestejä.
Eikä takuulla vika.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lapparilla oli muistaakseni tuon alkoholiprobleemin lisäksi myös syömisprobleemeja, mikä ehkä selittää hieman tuota suhtautumista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Lapparilla oli muistaakseni tuon alkoholiprobleemin lisäksi myös syömisprobleemeja, mikä ehkä selittää hieman tuota suhtautumista.
Muistaakseni myös viiltelyongelma. Onhan toki oman hyvän olon hakeminen muita haukkumalla terveellisempää. Pl. snägärijono.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha. No, kirjoitin nyt laihdutusketjuun. Sori on-topic!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei pitäny enempiä vastaa, mut en nyt malta.

Muutama siä huutelee alkkikeks, no ihan good for you. Voisin kai laittaa liikuntalistaa ko. ketjuun, mutta en jaksa (ehkä myöhemmin). Oon aika varma Dumiksesta ja melko varna Masastakin että juon heitä vähemmän, ja urheilen/liikun enemmän. Kas kummaa minulla ei ole paino-ongelmia. Se siitä alkosta vaan, kyl mullekin kesäkesulit kertyy mut eipä pal haittaa ku alkaa lomien jälkeen sali/tanssikausi taas. Pari kk ja se on siinä

Se että kirjotan tänne abt 100% kännissä, ei tarkota että olen 100 % ajastani kännissä.

Melken veinisin vannomaan etttä juon vähemmän kuin dumis ja harrastan liikun enemmän. En tiedä päteekä Masaan ko hänellä on ollu muita kiireitä eli raksata _kesulin_ voimalla: päivä tolkulla ja miettiä oisko se PT hintansa väärti. Lämpösesti suosittelen, kun itse oon kesällä lähinnä tanssannu vaan ja puntit pn jääny vähiin. Että josko ottais parit PT:t ja hakis vähän tsemppiii!
(Masalle en kylläkään juuri uskalla sanoo mitää; sen verran aggressiivinen tyyppi tuntuu ilavna
Ehkä eniten ärsyttää nää ir-tutu jotka 20-30-kg:n ylipainonsa kanssa valittaa että ei oo aikaa lähtee salille, m voisin antaa niille ilmaisliput mihin vaan saliin tai PT:lle tai tyhmäliikuntatunnille, muta eihän ne hei; niiitten pitää tedä just tänään ja huomennakin kolme täytekakkuu ja syödä niistä puolet. niin ihmakös tua.

PS: Saa olla paksu jo se on itselle fine, mut lkää sitten nillittäkö!
Viimeksi muokannut Lapitii, 23.08.2012 7:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lapitii kirjoitti:Melkisin veinisin vannomaan etttä juon vähemmän kuin dumis ja harrastan liikun enemmän.
Well, good for you. Mä en olekaan kitissyt missään "että nyt pitäs laihuttaa, äkkiä iik", oon vaan todennut että on taas kesäkiloja tullut, kun oon humpannut. Ja ovat kyllä hyvää tahtia lähdössä taas pois, jos jotain ihmistä palstalla se nyt kiinnostaa :D
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti: En tiedä päteekä Msaan ko hänellä on ollu muita kiireitä eli raksata _kesulin_ voimalla: päivä tolkulla ja miettiä oisko se PT hintansa väärti.
Ai että kesulin voimallako talo on noussut 1,5 vuodessa lähes yhden miehen harteilla muuttokuntoon?

Siinä vaiheessa kun sä pyörität 24/7 kahden lapsen perhettä, rakennat talon ja käyt päivittäin töissä lupaan ottaa sulta elämänhallinnan vinkkejä vastaan.

Olen pomminvarma, että jos meille molemmille lyödään reppu selkään jonka paino on vaikkapa 25 pinnaa omasta painosta ja lähdetään metsään ramppaamaan, sun "tanssikuntos" on nähty ennen puolta päivää. Juomakisaan en sua uskalla haastaa. Siinä sä hakkaat koko kitinän 6-0.
Viimeksi muokannut masa, 23.08.2012 7:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin