Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nii, kyllä ne kesäkesulit kai kaikille tulee (mullekin!). Jos et täällä sitä päivitellyt niin pyydän anteeks. Vittuilun tyngältä haiskahti kuitenkin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lapitii kirjoitti:Nii, kyllä ne kesäkesulit kai kaikille tulee (mullekin!). Jos et täällä sitä päivitellyt niin pyydän anteeks. Vittuilun tyngältä haiskahti kuitenkin.
Niin jos nyt katsot ihan tarkkaan niin vittuilin Homielle.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joo, katsoinkin. Pistin vaan siihen samaan hikeen. Ja mun edellinen siis Dumikselle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[quote="masa"][/quote]
No enpä tiedä. Taisit usein kertoo et on ihanaa rakasata kun sa dokaa kaljaa samalla. Sit myös muistaakseni vähän aikaa sen jälkeen halusit eroon kesisstäs.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti: Olen pomminvarma, että jos meille molemmille lyödään reppu selkään jonka paino on vaikkapa 25 pinnaa omasta painosta ja lähdetään metsään ramppaamaan, sun "tanssikuntos" on nähty ennen puolta päivää. Juomakisaan en sua uskalla haastaa. Siinä sä hakkaat koko kitinän 6-0.
No sehän on just ihanaa että molemmat on löytäny oman lajinsa. Sitä mä niinkun oon tarkottanuki. Vaiks oon mä aika kova erämieskin, mut tykkään enempi tanssista. <3

Juomiskisaan en uskalla sanoo mitään ennen kun on oltu viivalle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti:
masa kirjoitti:
No enpä tiedä. Taisit usein kertoo et on ihanaa rakasata kun sa dokaa kaljaa samalla. Sit myös muistaakseni vähän aikaa sen jälkeen halusit eroon kesisstäs.
No onhan se mukavaa juoda olutta janoonsa samalla kun esim asentaa ilmastointiputkia välikatolle. Kännissä siellä ei kuitenkaan ole kuin mahdollinen itsemurhakanditaatti. Toisekseen, mun raksa-ajasta ehkä 5% on ollut sellaista, ettei tarvitse olla ajokunnossa. Miten muuten raksalta pääsee kotiin yöksi (17km) tai pääsee rautakaupasta hakemaan värkkejä?

Mulla on sama kessi ollut vuodesta 97 kun lopetin kessun polton. Mun paino ollut kutakuinkin tasan 100 kg siis viimeiset 15 vuotta, joten ei ole kyse mistään kesäkiloista, jotka lähtee sontimalla tai oksentamalla pois. Mä en myöskään ole mikään lihakseton laihaläski, jonka fyysinen kunto riittää juuri ja juuri käymään tunninkaks ohjatussa ryhmäliikunnassa. Ei nuo 1200 kpl * 19 kg lecaharkkoa, tai 5000 kilon takkatiilet ole itsestään sisään tulleet, eikä nuo 42 kiloa painavat kipsilevyt ole itsestään seiniin ja kattoihin nousseet ja ruuvaantuneet. Kyllä tämä hoimma on takuulla raskaampaa ja fyysisesti vaativampaa kuin muutaman tunnin liikunta viikossa. Jos raksaa kuvittelee tekevänsä kännissä urakkavauhdilla ja vielä korkealla laadulla, niin on aika pahasti kyllä kuutamolla.

Lyöpäs sinä kalorisi esiin ja kerro paljonko syöt vuorokaudessa? Meneekö 700 kcal rikki? Siis ruokaa?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja iso käsi Nuori Daavidlile! \o/ Rough sex - sen lisäks että antaa kivaa lihaskuntotreeniä kuten normiseksi - nii johkis sinne miin ihan perus punttis ei. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

76,5kg. Nysse loppu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: En tiedä päteekä Msaan ko hänellä on ollu muita kiireitä eli raksata _kesulin_ voimalla: päivä tolkulla ja miettiä oisko se PT hintansa väärti.
Ai että kesulin voimallako talo on noussut 1,5 vuodessa lähes yhden miehen harteilla muuttokuntoon?
Off topicina, että tämä on erittäin kova juttu. Rakentaa talo omin käsin päivätyön ohella. Nostan hattua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
masa kirjoitti:
No enpä tiedä. Taisit usein kertoo et on ihanaa rakasata kun sa dokaa kaljaa samalla. Sit myös muistaakseni vähän aikaa sen jälkeen halusit eroon kesisstäs.
No onhan se mukavaa juoda olutta janoonsa samalla kun esim asentaa ilmastointiputkia välikatolle. Kännissä siellä ei kuitenkaan ole kuin mahdollinen itsemurhakanditaatti. Toisekseen, mun raksa-ajasta ehkä 5% on ollut sellaista, ettei tarvitse olla ajokunnossa. Miten muuten raksalta pääsee kotiin yöksi (17km) tai pääsee rautakaupasta hakemaan värkkejä?

Mulla on sama kessi ollut vuodesta 97 kun lopetin kessun polton. Mun paino ollut kutakuinkin tasan 100 kg siis viimeiset 15 vuotta, joten ei ole kyse mistään kesäkiloista, jotka lähtee sontimalla tai oksentamalla pois. Mä en myöskään ole mikään lihakseton laihaläski, jonka fyysinen kunto riittää juuri ja juuri käymään tunninkaks ohjatussa ryhmäliikunnassa. Ei nuo 1200 kpl * 19 kg lecaharkkoa, tai 5000 kilon takkatiilet ole itsestään sisään tulleet, eikä nuo 42 kiloa painavat kipsilevyt ole itsestään seiniin ja kattoihin nousseet ja ruuvaantuneet. Kyllä tämä hoimma on takuulla raskaampaa ja fyysisesti vaativampaa kuin muutaman tunnin liikunta viikossa. Jos raksaa kuvittelee tekevänsä kännissä urakkavauhdilla ja vielä korkealla laadulla, niin on aika pahasti kyllä kuutamolla.

Lyöpäs sinä kalorisi esiin ja kerro paljonko syöt vuorokaudessa? Meneekö 700 kcal rikki? Siis ruokaa?
Äh, tässä on vikaa kun viestit tuulahtaa huit vittuun.

Nyt lyhyt ja nopee:

Joo, kunnioitan tollasta tosi paljon. Sullon ne pikku tytötkin. Iso respecti täältä (vaikka pienellä kädellä=P).

Tiän etten oo sun luonteesta tykänny, enkä varmaan nytkään. Mut arvostan mitä oot tehdy, todella. Ei jaksa enempää kirjottaa eikä korjalukee, aasi vois korjata tän.

Ai niin kalorit nopee;2000-2500-3000 riippuu mitaä tekee.
Vois joskus ollla 1000-1200:kin, jos vaan makoilee. Mä luotan et mun elimistö kertoo mitä tarvii.
Viimeksi muokannut Lapitii, 23.08.2012 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja on-topic: Davelle: Määritteli ongelmat, esteet siinä, mitä pitäis tehdä, myönsi kuitenkin ettei jaksa, nautinnonhalu voittaa! Niinq pointsit rehellisyydestä taas kerran!
En jaksa selaa viime sivulle mut sinnikkyys tais voittaa!!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lapitii kirjoitti:Ja on-topic: Davelle: Määritteli ongelmat, esteet siinä, mitä pitäis tehdä, myönsi kuitenkin ettei jaksa, nautinnonhalu voittaa! Niinq pointsit rehellisyydestä taas kerran!
En jaksa selaa viime sivulle mut sinnikkyys tais voittaa!!!
Jos viittaat tohon "nysse loppu" viestiin, niin tarkoitin, että laihis loppu, koska ennalta asetettu päämäärä on saavutettu. Nyt tietysti seuraa se varsinainen ongelma, eli painon pitäminen ko. lukemassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti:Off topicina, että tämä on erittäin kova juttu. Rakentaa talo omin käsin päivätyön ohella. Nostan hattua.
Pöh, rakensi meiän faijakin. Ja kesäkit, ja autotallit, ja saumamökin ja laiturin ja koko rannan, päivätyön ohessa, eiks se ollu sillon itsestäänselvyys. Niin sitä ennen: Pullamössölle se on vaan niin kova juttu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti: Tiän etten oo sun luonteesta tykänny, enkä varmaan nytkään. .

Sä olet kyllä melkoinen on/off tykkääjä.

Niinkuin tällä nyt jotain merkitystä taas olis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lapitii kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Off topicina, että tämä on erittäin kova juttu. Rakentaa talo omin käsin päivätyön ohella. Nostan hattua.
Pöh, rakensi meiän faijakin. Ja kesäkit, ja autotallit, ja saumamökin ja laiturin ja koko rannan, päivätyön ohessa, eiks se ollu sillon itsestäänselvyys. Niin sitä ennen: Pullamössölle se on vaan niin kova juttu.

Niin. Mun mielestäni se on kova juttu. Oletko sä rakentanut? Isän rakentamaa ei tässä lasketa. Mä en ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lapitii kirjoitti: Äh, tässä on vikaa kun viestit tuulahtaa huit vittuun.
.
Kannattaa vaan lukea, mitä siinä sanotaan. Sun pitää klikata "lähetä" uudelleen, jos väliin on tullut toinen viesti.

Kummallista, että tämä tuntuu olevan ongelma nimenomaan naisilla (kolme kitinäläistä tästä valittanut, kaikki naisia). Mä kun luulin, että miehet on ne, jotka eivät lue ohjeita.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:iin. Mun mielestäni se on kova juttu. Oletko sä rakentanut? Isän rakentamaa ei tässä lasketa. Mä en ole.

Mä tunnen kaverin joka rakensi päivätyönsä ohella puolessa vuodessa talon pitkästä. Itse ja enimmäkseen yksin. Se veti projektin läpi 3-4 tunnin yöunilla ja päätyi silloin 37 vuotiaana ohitusleikkauksen.

Siinä on kovan jätkä mallia :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:iin. Mun mielestäni se on kova juttu. Oletko sä rakentanut? Isän rakentamaa ei tässä lasketa. Mä en ole.
Mä tunnen kaverin joka rakensi päivätyönsä ohella puolessa vuodessa talon pitkästä. Itse ja enimmäkseen yksin. Se veti projektin läpi 3-4 tunnin yöunilla ja päätyi silloin 37 vuotiaana ohitusleikkauksen.

Siinä on kovan jätkä mallia :D
Tämähän tässä just on. Löydän itsestäni niin paljon perinteistä suomalaista arvomaailmaa, että minäkään en osaa olla pitämättä Masan projektia aivan usomattoman kunnioitettavana ja, tosiaan, kovana suorituksena. Minusta ei moiseen olisi, ja vilpittömästi ihailen Masan saavutusta. Mutta samaan aikaan en ole aivan varma, kannattaako pienten lasten isän olla nimenomaan kova tässäkään mielessä. Se, mitä Masa on kertonut iltojensa ja lomiensa käytöstä juuri silloin, kun hänen lapsensa ovat herkimmässä iässään, ei välttämättä ole sittenkään malliesimerkki ihanneisyydestä. En ole aivan varma, tarvitsevatko pikkulapset tosiaan enemmän isoa omakotitaloa jumalan selän takaa kuin isän ihan arkista läsnäoloa. Toisaalta, tästä eteenpäin Masa voi tarjota molemmat!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: En ole aivan varma, tarvitsevatko pikkulapset tosiaan enemmän isoa omakotitaloa jumalan selän takaa kuin isän ihan arkista läsnäoloa.

Tämä on se seikka jota jokainen punnitsee varmasti eniten projektin kynnyksellä.

Kakspiippuinen juttu. Kun haluan tarjoa lapsilleni turvallisen ja hyvän ympäristön mukavuuksineen, pyllistän heille pari vuotta.

Hinta on kova.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikon junnannut paikoillaan, täytynee vähän rykäistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos viittaat tohon "nysse loppu" viestiin, niin tarkoitin, että laihis loppu, koska ennalta asetettu päämäärä on saavutettu. Nyt tietysti seuraa se varsinainen ongelma, eli painon pitäminen ko. lukemassa.
Ymmärsin.Sulla olikin terveydellinen päämäärä eikä tommone iih ääh nyt pitäs laihtuu x 20 vuottta, kun selkä on kipee ja kesällä hikoilee liikaa jne jne näyttääks mun peppu tässä isolta? Juu, näyttää! Mitään niille ei vaan vaivaudu tekemään. Onnittelut sulle!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: En ole aivan varma, tarvitsevatko pikkulapset tosiaan enemmän isoa omakotitaloa jumalan selän takaa kuin isän ihan arkista läsnäoloa.

Tämä on se seikka jota jokainen punnitsee varmasti eniten projektin kynnyksellä.

Kakspiippuinen juttu. Kun haluan tarjoa lapsilleni turvallisen ja hyvän ympäristön mukavuuksineen, pyllistän heille pari vuotta.

Hinta on kova.
En halua mollata masaa mitenkään, koska en pystyisi samaan. Mutta koska pyrin arvostamaan omia valintojani, niin väitämpä, ettei moni talonrakentajaisä pystyisi olemaan sellaisessa koti-isän leikittävässä ja läsnäolevassa roolissa kuin minä tai kaltaiseni. Jään muuten vuodenvaihteessa vuorotteluvapaalle hoitamaan lapsia. Näen asian niin, että kukin tekee siten, miten PERHEEN etu vaatii, kunhan siis kyse on perheestä eikä vain omasta itsestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Tiän etten oo sun luonteesta tykänny, enkä varmaan nytkään. .

Sä olet kyllä melkoinen on/off tykkääjä.

Niinkuin tällä nyt jotain merkitystä taas olis.
Miten niin? En susta ikinä tykänny en SinkkuMasana, en sittemminkään ja tuskin tulevaisuudessakaan. Mut ei kai se keskustelua haittaa. Paitsi että ei noin aggresiiviselle tyypiille viittti pal sanoo. Sori vaa. Joskus jonku vitsintyngä yrittäny mut ei uskalla...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:väitämpä, ettei moni talonrakentajaisä pystyisi olemaan sellaisessa koti-isän leikittävässä ja läsnäolevassa roolissa kuin minä tai kaltaiseni. .

Eikö. Mä kuvittelin että kun talon rakentaminen vaatii 2000-3000 työtuntia, että mä pystyn samaan kuin himaisä.

Olinkin näemmä ihan kahvilla.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti:
Miten niin? En susta ikinä tykänny en SinkkuMasana, en sittemminkään ja tuskin tulevaisuudessakaan.
Tää on niin koominen juttu että pakko jatkaa. Eihän siitä pitkä ole kun liputit kovaan ääneen palstalle paalamistani.

Mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki aina aamulla muistu mieleen.