Kun miestä ei haluta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, yleistän toki, kyllä miehetkin välittävät ulkonäöstään, ja KYLLÄ, heilläkin on joillain jopa tunteet... :wink:

Silti naisesta YLEENSÄ tuntuu pahemmalta, kun häntä haukutaan läskiksi, kuin miehestä, jota haukutaan läskiksi. Joillekin tapaamilleni miehille kaljamaha se vasta miehisyyden merkki onkin :roll:
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: tuskin kukaan OIKEASTI noin rumasti sanoisi, paitsi ehkä SingleMalt)
sanoisin mitä?
"laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua?"
Tätä nyt lähinnä tarkoitin. Mutta sekin oli tarkoitettu vain ystävällismieliseksi vittuiluksi, ja ihan offtopikkia.. :piru:
Na

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Na »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, yleistän toki, kyllä miehetkin välittävät ulkonäöstään, ja KYLLÄ, heilläkin on joillain jopa tunteet... :wink:
Loukkaus on aina loukkaus. Ja yleensä naiset on siinä valitettavan paljon parempia.
mustanikki

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kiitoksia vastanneille.
Kyseessä ei ole mikään mahdoton ylipaino, saati voimakas lihominen. Joku kirjoitti, että tuollainen ajatusmalli voi olla oire muista ongelmista.

Seksissä kumppanini kanssa olen tuntenut itseni aina vähän ulkopuoliseksi. Toinen selkeästi nauttii kovasti. Itse tunnen olevani kuin töissä, hoidan homman päästäkseni siitä eroon. Jotta oma laukeaminen olisi mahdollista, joudun turvautumaan mielikuvitukseen ja fantasioihin.

Olen ymmälläni. Tämänkaltainen käytös on uutta itselleni. Olen aina ollut viriili, aloitteellinen ja nauttinut seksistä suuresti. Nyt siitä on jostain syystä tullut vastenmielistä tämän yhden ihmisen kanssa. Asia vaivaa myös kumppania. Kun tietää toisen toivovan ja odottavan jotain mitä ei itse voi tarjota, tuntee itsensä vain puolikkaaksi mieheksi. Asiasta on koetettu puhua, mutta miten teeskennellä halua, jos sitä ei ole?
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Na kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin, yleistän toki, kyllä miehetkin välittävät ulkonäöstään, ja KYLLÄ, heilläkin on joillain jopa tunteet... :wink:
Loukkaus on aina loukkaus. Ja yleensä naiset on siinä valitettavan paljon parempia.
Ja YLEENSÄ ottavat siitä isomman haavan kuin miehet. YLEENSÄ! YLEENSÄ!!!!
Vai näyttävätkö naiset loukkaantumisensakin vain paremmin kuin miehet, mene ja tiedä...
Na

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Na »

ninnithequeen kirjoitti: Ja YLEENSÄ ottavat siitä isomman haavan kuin miehet. YLEENSÄ! YLEENSÄ!!!!
Vai näyttävätkö naiset loukkaantumisensakin vain paremmin kuin miehet, mene ja tiedä...
Juu yleensä yleensä :) Ainakin nainen loukkaantuu kovaäänisemmin. Miehellehän moinen hysteerisyys ei ole edes sallittua. :P
SingleMalt

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: "laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua?"
Tätä nyt lähinnä tarkoitin.
Pöh. Sanoisin että: "Saatanan virtahepo. Sähän oot niin sikanen läski, että napaskin pysyy paikallaan, kun käännät makuullas kylkeä. Mähän en ole eläimiinsekaantuja, joten tollaseen laardikasaan en kaluani lykkää.



No ei vaan. Kyllä tuo ehdotettu: "Mitäs jos alettaisiin yhdessä kuntoilemaan hieman, kun tuo meikäläisen oma pakki tahtoo alkaa kasvamaan liiaksi." kuulostaa ihan ihan käyvältä.

Velipojalleni kävi vuosi sitten takaperin. Eivät paneskelleet puoleen vuoteen, koska velipoikaa ei huvittanut. Morsian oli laihduttanut itsensä niin järkyttävän laihaksi, että juuri näkyi liikennemerkkitolpan takaa. Velipojan sanoin, kamalaa, kun luut näkyvät läpi ja tuntuvat terävinä jokapuolella.

Ero siitä sitten tuli, kun tyttö ei itse suostunut muuttamaan syömistään ja elämäänsä. Anorektikko hän siis on..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 26.08.2005 13:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kyllä tuo seksuaalinen veto on aika tärkeää suhteessa ja kuuluu kummallekin, kuten kirjoitit. Ja kaikki eivät voi tykätä kaikista ja hyvä niin. Usein nämä seksuaaliseen viehättävyyteen liittyvät jutut saattavat olla vielä sellaisia, että niitä ei voi muuttaa, kun ne liittyvät niin kiinteästi toisen persoonallisuuteen.
Viimeksi muokannut Keikaus, 10.04.2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti: Pöh. Sanoisin että: "saatana virtahepo. Sähän oot niin sikanen läski, että napaskin pysyy paikallaan, kun käännät makuullas kylkeä. Mähän en ole eläimiinsekaantuja, joten tollaseen laardikasaan en kaluani lykkää.

No ei vaan. Kyllä tuo ehdotettu: "Mitäs jos alettaisiin yhdessä kuntoilemaan hieman, kun tuo meikäläisen oma pakki tahtoo alkaa kasvamaan liiaksi." kuulostaa ihan ihan käyvältä.
:rofl:


Juu, tuo alempi itseasiassa kuulostaa hyvältä, joten suositellaan sitä mustanikillekin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aijai.
Viimeksi muokannut Keikaus, 10.04.2006 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja martza »

mustanikki kirjoitti: Seksissä kumppanini kanssa olen tuntenut itseni aina vähän ulkopuoliseksi. Toinen selkeästi nauttii kovasti. Itse tunnen olevani kuin töissä, hoidan homman päästäkseni siitä eroon. Jotta oma laukeaminen olisi mahdollista, joudun turvautumaan mielikuvitukseen ja fantasioihin
Tämä hieman valaisee ongelmaasi. Kuten muistaakseni myös ekassa viestissä kirjoitit, että itse olet räiskyvä, jne ja kumppanisi hillytty jne. Tässä saataa piiletä myös tuo ongelman ydin myös seksin suhteen. Avoimmuus kaikissa asioissa on homman ydin. Kun pystyy puhumaan kumppanilleen avoimesti kaikista asioista, myös seksihommista, toisiaan kunniottaen niin apu löytyy varmasti. Saattaahan olla, että kumppanisi häpeää tavallaan omaaa vartaloaan ja on senkin takia hieman sulkeutunut ja hillitty erootisesti eikä tämän takia uskalla olla haluttava sinua kohtaan. Jokaisen pitää uskaltaa ja osata hyväillä itseään ja etsiä ne eroottiset alueet itsestään, kuinka kiihottua ja saada orgasmi. Siis runkkiminen kunniaan. Tällöin olet sinut itsesi kanssa ja kun lisää avoimmuuden puhua näistä toisilleen, uskon, että tämä auttaa parempaa seksielämään.

Kaikillehan tuo avoimmuus etenkin, kun puhutaan seksistä, ei luonnistu. Se katsotaan jotenkin alakulttuuriksi jne. Johtuuko se sitten lapsuudesta saadusta kasvatuksesta vai mistä. Sitä en tiedä.

Voisikohan tähän loppuun vielä lisätä, että kemioiden pitää kohdata tälläkin alueella. Hyvä seksi perustuu toisen kunniottamiseen ja arvostamiseen. Jos tekee aina kaiken vain toisen mieliksi niin suhde ei todellakaan pitkälle kanna.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti: Jotta oma laukeaminen olisi mahdollista, joudun turvautumaan mielikuvitukseen ja fantasioihin.
Tämä muuten ei ole ollenkaan epätavallista, joten siitä ei kannata olla huolissaan.
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

mustanikki kirjoitti: Olen ymmälläni. Tämänkaltainen käytös on uutta itselleni. Olen aina ollut viriili, aloitteellinen ja nauttinut seksistä suuresti. Nyt siitä on jostain syystä tullut vastenmielistä tämän yhden ihmisen kanssa. Asia vaivaa myös kumppania. Kun tietää toisen toivovan ja odottavan jotain mitä ei itse voi tarjota, tuntee itsensä vain puolikkaaksi mieheksi. Asiasta on koetettu puhua, mutta miten teeskennellä halua, jos sitä ei ole?
Eli siis sinä olet muuttunut? Onko kumppanin näöllä mitään merkitystä, eli onko se vaan tekosyy. Rakastato varmasti vai onko sillä puolella nyt jotain häikkää. Joku täällä sanoikin, että kun alkaa puhua asioista, voi taustalta löytyä muitakin syitä kuin vain fyysiset.
kaikkimulleheti
Hebuli

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Tässä nähdään taas miesten ja naisten väliset erot...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua?
Johan pomppas. Miehelle voi kyllä esittää ulkonäkövaatimuksia, mutta se on niiiin väärin osoittaa niitä naista kohtaan?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustanikki kirjoitti:Luullakseni syy haluttomuuteeni on se, ettei hänen vartalonsa ole kovin viehättävä. Itse olen suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta toinen ei näe juurikaan kehostaan huolehtimiseen.
Käteenvetämisen ei siis pitäisi muodostua suureksi ongelmaksi?
mustanikki kirjoitti:Kylmä, valkoinen, taikinainen ja selluliittinen iho ei hirveästi houkuttele.
Seuraavaksi varmaan sanot, että ette ole puhuneet aikoihin.. Öö, ikävä kertoa, mutta kumppanisi on luultavasti kuollut.

Toinen oli alussa kiva ja kokematon, näin pääsit esittämään suurta rakastajaa. Nyt kun se rooli on kaluttu loppuun, niin uutta kehiin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä mietin paljon tuota seksuaalisen mielenkiinnon lopahtamista edellisen eron aikana, koska se oli yksi päätekijöistä lopullisessa eropäätöksessä. Elopaino tai ulkonäkö muutoinkaan ei muuttunut juuri lainkaan suhteen aikana, mutta mies ei vain ollut seksuaalisesti kiinnostunut minusta, vaan yhteiselomme muistutti enemmän kämppäkaveruutta kuin avoliittoa.

Lopulta tulin/tultiin siihen lopputulokseen, että mies ei missään vaiheessa suhdetta (vajaa 4v. yhdessä oloa) ole ollut sen kiinnostuneempi seksistä tai muutoinkaan seksuaalisesti aktiivisempi. Sitä on vain itse alkuhuumassa ohittanut sen tosiseikan, että toinen ei tee koskaan aloitetta, ja toisaalta suhteen arkistuttua mies rohkastui vähitellen sanomaan, että "ei tänään, kulta" silloin, kun ei kiinnostanut.
ninnithequeen

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tässä nähdään taas miesten ja naisten väliset erot...Kyllä kaljamahaiselle ukolle voi noin sanoakin, mutta että menisit rakastamallesi naiselle sanomaan että laihduta vähän ni ehkä mä haluun taas joskus nussia sua?
Johan pomppas. Miehelle voi kyllä esittää ulkonäkövaatimuksia, mutta se on niiiin väärin osoittaa niitä naista kohtaan?
Tuota...en mä noin sitä tarkoittanut. (mut ymmärretään tänään ihan väärin tai sitten ulosanti ei toimi)

Kyse oli siitä kuinka eri sukupuolet reagoivat kommentointiin...Ja millä tavalla asia pitäisi ottaa puheeksi ja...äh, lue tää ketju tunteella uudestaan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mustanikki kirjoitti: Pystymme puhumaan - tai ainakin itse pystyn - siitä mitä haluan tehdä. Hän haluaisi useita kertoja viikossa, minä tuskin yhtäkään.
Niin siis ethän pysty, ellei koko ongelmasta ole ollut puhetta muutoin kuin torjumalla toisen lähestymisyritykset. Enemmän kuin asian tuominen julki minua naisena loukkaisi jatkuva torjunta ja etääntyminen. Oletettavasti ei ole myöskään hellyyttä tai haleja jos koet toisen ulkomuodon vastenmielisenä.

Kannatan lämpimästi esitettyä kannustustekniikkaa, jolloin houkuttelet kumppania mukaasi pitämään itsestään huolta. Yhdessäolo viestii kuitenkin välittämisestä. *hoksaa äkkiä kauhukseen miehen pyytäneen itseään salille seuraksi*
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustanikki kirjoitti:Kyseessä ei ole mikään mahdoton ylipaino, saati voimakas lihominen.
Kiva kun olit lisännyt tän, ehkä muutkin huomasivat. Selkeästikään naisen paino ei ole tässä se ongelma (tai yhtäkkiä muodostunut sellaiseksi). Olisikin ollut liian helppoa todeta, että "en ihmettele yhtään jos halut katoavat toisen levitessä aivan eri mittoihin missä olivat tavatessanne"... Toisin kuin tässä ketjussa jauhetaan niin itse olen sitä mieltä, että suoraankin voi asioista puhua. Ei tietenkään tarvitse olla ilkeä. Sanomatta jättämiset, epämääräiset vihjailut, tässä tapauksessa torjunta, NE on ne pahimmat naiselle. Mutta siis lihomisestahan tässä ei nyt ollutkaan kyse, vaan Sinusta ja haluistasi. Muuttuneista haluista? Pari vuotta mietittyäsi tajusit, että eihän tämä nyt tästä mihinkään parane toivomalla hiljaa?

edit: *lukee ketjun ajatuksella uudelleen*


mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Rakastatko todella kumppaniasi vielä? Haluatko jatkaa parisuhdetta? Oletko käynyt vieraissa? Näihin kaipaisin vastausta.
Rakastan. En kuitenkaan mitenkään intohimoisesti. Haluaisin jatkaa, mutta tiedän ettei tämä järjestely voi toimia kovin kauaa. Onhan hänelläkin oikeus tyydyttävään seksielämään.

Valitettavasti olen - kerran - käynyt vieraissa. Kumppani ei tiedä tätä. En ole tästä ylpeä. En kuitenkaan kadu sitä, koska kokemus oli todella "tajunnanräjäyttävä" ja toinen osapuoli todella aidosti intohimoinen, haluttava nainen.
:shock:

"Jätä se, SIKA" 8)
Geetzu

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Jotta oma laukeaminen olisi mahdollista, joudun turvautumaan mielikuvitukseen ja fantasioihin.
Tämä muuten ei ole ollenkaan epätavallista, joten siitä ei kannata olla huolissaan.
Täysin eri mieltä. Kannattaa tosiaan olla huolissaan.
Oonpas mä tänään taas eri mieltä.
Tix

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Tix »

Asia vissiinkin melko pitkälti todettukin jo aiemmin, mutta kyllä seksielämän toimivuus kertoo yleensä enemmän suhteen toimivuudesta kuin muusta. Jos ei tee mieli, tilanne jatkuu pitkään ja kyse ei ole väsymyksestä/lääkityksestä/riitelystä, pohtisin ainakin itse tosissani että mitä minä oikein tuosta ihmisestä ajattelen ja mitä tunnen häntä kohtaan. Ihan sama oliko pyllyssä selluliittia vaiko ei.
Exsat

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

kesseli kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Njoo, yleistystä kyllä, mutta olen kyllä ihmetellyt monena kesänä että miten ne kaljamahaiset, epäsiistit ukot kehtaavat terassilla häpeilemättä ja kovaan ääneen pisteyttää ohikulkevia naisia... :roll:
eli jos pisteyttäjät olisivat hunks-tyyppinen komea poikaporukka, asia olis ok?

dikki
Siinä tapauksessa olisikin ehkä varaa arvostella, kun on itsekin nähnyt vaivaa oman ulkonäkönsä eteen..
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja alja »

mustanikki kirjoitti:Seksissä kumppanini kanssa olen tuntenut itseni aina vähän ulkopuoliseksi. Toinen selkeästi nauttii kovasti. Itse tunnen olevani kuin töissä, hoidan homman päästäkseni siitä eroon. Jotta oma laukeaminen olisi mahdollista, joudun turvautumaan mielikuvitukseen ja fantasioihin.
lopeta se vtun teeskentely! naisesi voi luulla että oot joskus ees tykänny siitä mut sulle se onkin ollu aina "työtä". eli et oo tainnu koskaan nauttia seksistä puoliskosi kanssa TodellA....

ja seuraavaksi tuli mieleen että kuka perkele antoi mun miehelle mustanikin käyttikset????!!!!!!!! :evil: :cry:
nyt selvis sekin miksei alja saa. :!:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Clay »

Keikaus kirjoitti:Haluan miehen, joka puristelee mun pehmeitä kohtia antaumuksella.
Ja pää taitaa olla sun pehmein kohta?
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun miestä ei haluta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Heheh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 0:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin