Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehtaalta

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Hakeudu hoitoon.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:^ Hakeudu hoitoon.
Voi hyvä So Hard. En tarkoittanut tietenkään, että olisit oikeasti pelle, vaan että tunnut pelleltä vain mielessäni, kun avattaresi ovat usein pelleilyä. Nytkin Wagner. SIKsi vaan, älä nyt ymmärrä väärin. Itseasiassa tuo Wagner-avatar on kyllä hyvä kun siinä ei ole liikaa selostusta!

SIKSIKIN voisit perustella miksi et tykkää kirjoituksestani koska sinulla on pollaa ja minullakin on! En vaadi lahjattomilta immeiseiltä perusteluja, hehän eivät muuta osaakaan sanoa kuin "painu hoitoon idiootti- tasoa, mutta sinä voisit antaa (perustelut)! Olemme molemmat korkeasti koulutettuja ja ansaitsemme tehdä parempaa!

En minä kyllä tarvitse muuta hoitoa nyt kuin jalkaani hieman vielä voiteita. Mutta koskaan tästäkään ei voi tietää!
Ja onhan mulla aina ollut kirjallinen ja suullinenkin esitys ollut kiitettäviä jo koulussa ennen syntymäänikin eikä mua oo hoitoon ennen käsketty...

Mutta ehkä sulla on perustelut (Villi arvaus: Ei ole!)

Erittele huonot ja hyvät ja tee se please asiallisesti. Ja muutkin saavat eritellä! Vastaamattomuus antaa tietysti mulle voimaa ymmärtää olevani oikealla tiellä. Huonot perustelut (idioottisanoineen yms) vain puhuvat arvostelijaa vastaan!

Mutta siis tässä puhuu asiat, ei henkilöt! Hyvää jatkoa sinulle So Hard ja ystävällismielisesti näin miehinä!!! Tietysti! Kerro silti joskus miksi kuulut niihin onneksi sentään aika harvalukuisiin Kitinän miehiin tai poikiin jotka eivät meikäläisestä pidä yhtään!:)

STADIN OSIN VAIN KÄRTTYINEN
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.07.2012 17:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Korjasin tuota äskeistä So Hardille vastaustani, joten jos luit sen SO Hard, niin luetko uudelleen!

Terkuin SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Hakeudu hoitoon.
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Komppaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jestas, järkyttävä avautuminen kahden lauseeni pohjalta. :shock: Kiitos ja anteeksi, poistun ruKoilemaan lotus-asennossa kellariini.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:Jestas, järkyttävä avautuminen kahden lauseeni pohjalta. :shock: Kiitos ja anteeksi, poistun ruKoilemaan lotus-asennossa kellariini.
No Kreitsu- oletkos sä aikas ihana citylehmu! :h: Mä taidan tykätä sinusta! Ihan totta. Otan sinut tukijakseni hellään huomaani. En toki lypsä kuin mielessäni! Niin kauan kuin sulla on tuo avatar, mutta toisaalta se on jo osa sinua.

Kuule Kreitsu. Minusta tuntuu, että jos nyt jatkan liikoja, et jaksa enää lukea! Lopetan, että asia olisi superkiva ja saat multa oikean sydämen. Et ollut laumasieluinen vaan...jotain muuta! Älä rukoile nyt turhaan! Pääsit jo perille!

Yllättävästi jossain määrin ihastunut tukijamääräänsä lisännyt aurinko (Aurinko-Arska)

P.S Tää ei kyl ollut kovin rujoa, mutta kun kuuluu varmat vastaukset konserniin tää ketjuni!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämä kuva on "laitettava" ketjuun ja mikä ketju olisikaan osuvampi kuin rujousketju. Sillä tämä on kyllä nimenomaa rujoa.

Inha Sandy oli saapunut Isoon Omenaan (joka ei onneksi tarkoita omassa pikku Espoossamme sijaitsevaa kaupankäyntiin tarkoitettua keskittymää)

Samalla toteutan harmaannuttamisharjoitteluani. Joka tapauksessa tuosta edellisestä heinäkuun lopun postauksesta on tyylini tullut harmaammaksi ja tuleva allekirjoituskin on sitä!

Mutta luki luki tämä kuva!

STADINARSKAINEN TERÄKSENHOHTOISHARMAINEN

Kuva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rujousketju -on nyt varmat vastaukset-ketju Arskan tehta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tänä harmaana päivänä silmiini (jotka kyllä ovat värikkäät) osui tälläinen
kuva ja kuinka ollakaan mieleeni tuli selkeästi rujous ja rumuus.

Koska ei ole rumuusketjua niin rujousketju on sopiva paikka!

Löydättekö helpolla rujompaa tai harmaampaa kuvaa. Minusta tuossa kuvassa asuu todellinen "äiti harmaus"

Kuva


SA, jolle nyt ihan pakko oli laittaa hiukan oliivia kun muuten menee mahdottomaksi

mutta vain ihan vähän, koska ärsyttävyyttä en suurilla väreillä ja fonteilla hae. Huomaatteko ystäväni kitinäiseni edes tätä muutosta.
työstän vielä itseäni harmaahapseksi sisältäkin, mutta vie aikansa. Haluaisiko joku opettaa minulle harmauden sisäistä olemusta? Ja poistaa sisälläni olevaa sirkuspelleä?

Ai niin, nyt tuli niin sakeata tekstiä, että taas pitää muistuttaa, että kyllä minä täysjärkinen olen. Antteksi, lähti taas mopo hiukan käsistä, mutta tekevälle sattuu harjoitteluaikana! Eikä väriä tähän eikä fontteja, sorkat kuriin Arska!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin