Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Joo-o. Eli eihän mulla ole mitään lisenssinumeroa. Ei kait noissa pakettipc:ssä sellaista ole. Vai voisko se olla jossain tarrassa koneen takana??
Melkein kaikissa läppäreissä se on pohjassa olevassa tarrassa. Pöytäkoneissa se on joko liimattu johkin tai jonkun manuskan matkassa.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Täytyy tsekata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Joo-o. Eli eihän mulla ole mitään lisenssinumeroa. Ei kait noissa pakettipc:ssä sellaista ole. Vai voisko se olla jossain tarrassa koneen takana??
Siis se on se missä lukee että "Windows 7 Home Premium Product Key" tmv. Kyllä se pitäisi löytyä kaikista pakettikoneista joissa käyttis tulee mukana. Pöytäkoneissa tarra on yleensä liimattu jonnekin päin takalevyä, joissain läppäreissä on piilotettu akun alle.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Virolainen englannin lausunta on seksikkään kuuloista.

Olen juuri telcossa jossa on kaksi virolaista lontoota puhuvaa naisesiintyjää ja ajattelen vain niiden riisumista.

Helpottaisi toki kun tietäs miltä ne näyttää..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Multa meinaa lähteä taju kun englantia äidinkielenään puhuva naikkonen puhuu ranskaa. En tiedä miksi. Ajatuskin kiihottaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Outoja pervoja.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä ainakaan en pysty nukkumaan tänä yönä. Yrittäjyys pelottaa. Tai oikeastaan eniten pelottaa se, että minua on vain yksi. Olen tässä aloittanut aktiivisen projektien myymisen sillä ajatuksella, että hyvä jos edes joku tarttuu, niin homma lähtee jotenkin alkuun. Käytännössä kyseessä on neljä projektia, joista kolmen osalta tiedostin heti, että ne ovat mammutteja joiden toteuttamiseen tarvitaan enemmän kuin nämä nyt käytettävissä olevat kuusi henkilöä. Mutta kuvittelin, että korkeintaan yksi niistä ottaa tulta alleen, eikä kaikki kolme. Ja vielä vähemmän ajattelin, että se neljäs projekti, yksi pieni rakennuspalikka, johtaisikin pyyntöön rakentaa kokonainen legoland. Tänään tuli kaikilta neljältä eri taholta asiat käyntiin laittavaa sähköpostia, joten ilmeisesti nyt täytyy ottaa käyttöön isin strategia: sen luokan ylihinnoittelu, että liiat asiakkaat perääntyvät, ilman että itseni tarvitsee suoraan kieltäytyä projekteista. Nyt pitäisi enää tietää, mikä on noille wannabeasiakkaille liian kallista. Millään niistä ei ole puutetta rahasta.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Alan ymmärtää, miksi naisia harvemmin näkyy pomoposteilla. Yhdistelmänä naisille ominainen puheliaisuus ja halu ruotia päivän tapahtumia sekä salassapitosopimukset ovat aika tuskallinen tila. Minulle on kehittynyt sijaistoiminto, joka saa minut vähän väliä painamaan otsani kylmään seinään, eli aina kun haluaisin päästä ruotimaan jotain päädyn seisomaan otsa kiinni seinässä. Liian usein.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4297
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Heitin firefoxin roskikseen ja asensin chromen kakkosselaimeksi niin netflix rupesi toimimaan kummasti paremmin. Silverlight ei toimi jostain syystä operalla. Firefox on jostain versionumero kympistä saakka ollut ihan törkeä katastrofi vanhemmalla koneella käytettynä. Emme jää kaipaamaan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Hohooo.. Olinkin jo täydellisesti unohtanut tämän. Tyttöjen kikkelihevi on huikeeta1!

http://www.youtube.com/watch?v=OmnVNxEmBn4


http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art- ... 40635.html
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Hohooo.. Olinkin jo täydellisesti unohtanut tämän.
Olihan toi silloin reilu 20v sitten nuorelle klopille ihan "ketä sitten panisin?" -matskua, mut ei toi tyyli enää oikein iske.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2456
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Hohooo.. Olinkin jo täydellisesti unohtanut tämän. Tyttöjen kikkelihevi on huikeeta1!
Doro oli mullekin kuuma *oro kasariluvulla. Nyt parisenkymmentävuotta myöhemmin kuumotuttaa Spinneretten femme fatalen kähinä ja Die So Fluidin powerrock. Ja kyllä, Grog on lavallakin aika tymäkkä ilmestys.
Amazing shit happens!
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Fiona »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... lla--kuvat
"31-vuotiaalla Alonsolla ja 22-vuotiaalla Kapustinalla on huima ikäero." Ilmeisesti 9 vuoden ikäero lasketaan sitten jo huimaksi.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Prosenteissa ero kuulostaa paremmalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ Pahemmalta :)
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kapustina? Ai se olikin sukunimi. Mutta silti, Kapustina! :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Briatore nauraa koko matkan lukioon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ :D
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään löytyi jo toinen "ulkopuolinen", joka ihan oikeasti tajuaa mitä me olemme tekemässä. Totesi, että juuri tällaisia oikeat keksinnöt ovat: Kun niistä on kuullut, tulee hassu tunne, että kun tämä kerran on näin itsestäänselvää, miksei kukaan muu ole jo keksinyt sitä. Ja patenttiasiamies vieläpä tietää, ettei tosiaan kukaan muu ole keksinyt sitä. Olemme nyt virallisesti Pelle Pelottomia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Samppanjamatkan jälkeen yhden pientilan omistaja pyysi mua Fb-kaveriksi. Suostuin, koska pidin sitä "hyvänä läppänä". Voiko ihmisellä olla liikaa samppanjakeisareita kaverilistalla? No, olin unohtanut koko jutun, kunnes tänään se tyyppi oli tykännyt muutamasta mun kuvasta. Jos olen tehnyt vaikutuksen niiden shamppistilalla toheltaessa, niin tämä varmaan kruunasi mielikuvan suomituristista; tykätyissä kuvissa mun koirat toopeilevat villapipot päässä.

:oops:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Irtisanoin Elisan lankaliittymän. Viime vuodet ollut lähes nollakäytöllä. Pitkään pidin sen takia, että halusin pitää mahdollisuuden lähettää fakseja, mutta eipä niitäkään ole tullut lähetettyä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Irtisanoin Elisan lankaliittymän. Viime vuodet ollut lähes nollakäytöllä. Pitkään pidin sen takia, että halusin pitää mahdollisuuden lähettää fakseja, mutta eipä niitäkään ole tullut lähetettyä.
Faksit voi lähettää netin kautta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Irtisanoin Elisan lankaliittymän. Viime vuodet ollut lähes nollakäytöllä. Pitkään pidin sen takia, että halusin pitää mahdollisuuden lähettää fakseja, mutta eipä niitäkään ole tullut lähetettyä.
Faksit voi lähettää netin kautta.
Hyvä tietää, jos tulee tarvis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ LOL! Faksit on lähetetty jo yli 10 vuotta pääasiallisesti sähkösesti. Toivottavasti toi oli sarkasmia.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:^ LOL! Faksit on lähetetty jo yli 10 vuotta pääasiallisesti sähkösesti. Toivottavasti toi oli sarkasmia.
Ei ollut. Ei ole ollut tarvetta selvittää kun ollut perinteinen faksi käytössä.Tosin äärimäisen harvoin tullut käytettyä sitäkään. Ilmeisesti toi vaatisi jonkun sopimuksen tekoa Elisan kanssa,eli aivan yksittäisen faksin lähettäminen yht'äkkiä ei onnistu?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin