Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Sit on erikseen ne "sielunkumppanuus"-ihastukset, joilla ehkä enemmän paikataan jotain oman suhteen emotionaalista tyhjiöä. Siis sellaiset tyypit, joiden kanssa homma seilaa jossain kaveruuden ja ihastuksen lähimaastossa, ja joille on kauhean ihana kertoa ja jakaa sellaisia asioita, joita yleensä jakaa vain parisuhteessa. Arjen juttuja, henkilökohtaisuuksia, parisuhteen tai muun elämän ongelmatilanteita jne. Ja niiltä saatu huomio tuntuu hyvältä ja oikealta. Eikä siihen kanssakäymiseen välttämättä liity edes mitään suoria vihjauksia tulevasta tai selkeitä viestejä siitä, että enempi olisi mukavampi, mutta ehkä sellainen tietty epämääräisyyden tunne kuitenkin velloo päällä.
Tell me about it.

Pitäisi kalauttaa sitä nuijalla päähän ja äkkiä. Ja keskittyä vaan noihin vuotaviin venttiileihin ja muuhun eri kiehtovaan.

Ootsä siis ihastunut putkimieheen vai kardiologiin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti: Ihastumisen aiheuttaman kipinän voi tuoda myös omaan suhteeseen, jolloin se voi myös parantaa jo laimentunutta suhdetta. Jos suhteessa on jo vahvana arki, ihastuminen yleisesti (kehen tahansa) voi muistuttaa mieleen myös suhteen alkuhuuman, jolloin myös omaan suhteeseen halutaan saada samoja tunteita.
Mä en oikein ymmärrä miten se suhteen ulkopuoliseen henkilöön ihastuminen käytännössä siirretään omaan parisuhteeseen, ellei se sitten tarkoita sitä, että puolisoa pannessa haaveillaan siitä ihastuksesta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä en oikein ymmärrä miten se suhteen ulkopuoliseen henkilöön ihastuminen käytännössä siirretään omaan parisuhteeseen, ellei se sitten tarkoita sitä, että puolisoa pannessa haaveillaan siitä ihastuksesta.

Kyllähän jotkut äijät kiihottuu siitäkin että joku muu panee niitten eukkoa.

Ei kaikki halua omaa puolisoaan 24/7 vaikka parisuhteessa kaikki muuten hyvin olisikin. Jotka haluavat ovat kyllä jonkin sortin Overly Attached Girlfriend-variaatioita.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä en oikein ymmärrä miten se suhteen ulkopuoliseen henkilöön ihastuminen käytännössä siirretään omaan parisuhteeseen, ellei se sitten tarkoita sitä, että puolisoa pannessa haaveillaan siitä ihastuksesta.

Kyllähän jotkut äijät kiihottuu siitäkin että joku muu panee niitten eukkoa.

Niin no joo, onhan toi toki mahdollista. Yleensä lienee kuitenkín aika harvinaista, että mies tai nainen innostuisivat siitä, että puolisolla on suhteen ulkopuolisia ihastuksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:

Niin no joo, onhan toi toki mahdollista. Yleensä lienee kuitenkín aika harvinaista, että mies tai nainen innostuisivat siitä, että puolisolla on suhteen ulkopuolisia ihastuksia.

Mä en laittaisi yhtään hanttiin jos eukko jumppailis jonkun hyvännäköisen mimmin kanssa aina välillä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2456
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Yleensä lienee kuitenkín aika harvinaista, että mies tai nainen innostuisivat siitä, että puolisolla on suhteen ulkopuolisia ihastuksia.
Mikä sitten on yleistä, mikä ei. Aika usein olen eri nettisaiteilla törmännyt termeihin "swinging", parinvaihto, kimppakiva, polyamoria yms... kovin muodikasta puuhaa tuntuu olevan, vaikkei mikään uusi juttu. Harrastivathan jo muinaiset roomalaisetkin orgioita. Himolla on niin kovin monia ilmenemismuotoja.
Amazing shit happens!
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Siis mitä sä horiset? Suhteen ulkopuolinen suhteen ylläpitävänä voimana?
Jep. Jos mä jotain oon tässä elämässä oppinut niin sen, että ihmiset saa kiksejä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta mitä kummallisimmista asioista.
Mulla tuli vähän paha mieli sun puolesta.
Joo, erilaisuuden ymmärtäminen on kieltämättä aina vähän surullista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Yleensä lienee kuitenkín aika harvinaista, että mies tai nainen innostuisivat siitä, että puolisolla on suhteen ulkopuolisia ihastuksia.
Mikä sitten on yleistä, mikä ei. Aika usein olen eri nettisaiteilla törmännyt termeihin "swinging", parinvaihto, kimppakiva, polyamoria yms... kovin muodikasta puuhaa tuntuu olevan, vaikkei mikään uusi juttu. Harrastivathan jo muinaiset roomalaisetkin orgioita. Himolla on niin kovin monia ilmenemismuotoja.

Njoo, onhan toi parinvaihtojutskat tietty...
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti: Ihastumisen aiheuttaman kipinän voi tuoda myös omaan suhteeseen, jolloin se voi myös parantaa jo laimentunutta suhdetta. Jos suhteessa on jo vahvana arki, ihastuminen yleisesti (kehen tahansa) voi muistuttaa mieleen myös suhteen alkuhuuman, jolloin myös omaan suhteeseen halutaan saada samoja tunteita.
Mä en oikein ymmärrä miten se suhteen ulkopuoliseen henkilöön ihastuminen käytännössä siirretään omaan parisuhteeseen, ellei se sitten tarkoita sitä, että puolisoa pannessa haaveillaan siitä ihastuksesta.
Oisko se sitten vähän sitä tixin haukkumaa endonarkkausta. Se ihastuminen on ihastuttavampaa kuin varsinaisesti se ihastuksen kohde? ja tietysti se huuma kotona kohdistuu siihen ketä rakastaa ja hyvässä tapauksessa on siihen myös vielä rakastunutkin :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

prosessi kirjoitti:
annepa kirjoitti:
EDIT: Tämä oli taas huonosti sanottu. Todellakin "musta tuntuu", eikä se ole kenenkään syy että tuntuu paskalta. Muuta kuin oma.
Mutta minähän kirjoitin syynkin sille miksi et osaa,.
Kyllä, ja siksi otin itse vastuun siitä miltä tuntuu. Sanoin "Musta tuntuu" eikä "sinä sitä-taikka-tätä".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio, jonka vapautuminen on lähes kaikkien modernin maailman ongelmia syy. Kun musta tuntuu tältä ja tältä, asialle ei voi mitään ja muuta skeidaa. Totta kai voi, järjellisenä olentona kenenkään ei tarvitse olla alhaisten vaistojensa orja.

Muuten eikö pms-aggro-salaliittokin ole murtumassa? Olo voi toki olla huono, mutta vittuako sitä muiden niskaan kaatamaan?
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio, jonka vapautuminen on lähes kaikkien modernin maailman ongelmia syy. Kun musta tuntuu tältä ja tältä, asialle ei voi mitään ja muuta skeidaa. Totta kai voi, järjellisenä olentona kenenkään ei tarvitse olla alhaisten vaistojensa orja.

Muuten eikö pms-aggro-salaliittokin ole murtumassa? Olo voi toki olla huono, mutta vittuako sitä muiden niskaan kaatamaan?
1800-luvulla vielä tunnustettiin tosiasiat:

http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 108653&c=5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on...
No ni, taas olen (sukkia kutova) mies. Kiva juttu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio, jonka vapautuminen on lähes kaikkien modernin maailman ongelmia syy. Kun musta tuntuu tältä ja tältä, asialle ei voi mitään ja muuta skeidaa. Totta kai voi, järjellisenä olentona kenenkään ei tarvitse olla alhaisten vaistojensa orja.
Sinänsä mielenkiintoista, että tilastojen mukaan miehet sortuvat keskimäärin naisia useammin pettämiseen. Teoriassa tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että mies "on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio" naista useammin, mutta toki on mahdollista, että naiset valehtelevat anonyymeissä kyselyissä miehiä useammin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Vaffa teoria. Siis jos hypoteesina on se, että pettäjämies kulkee hellien tunteidensa, ei hellän mulkkunsa johdattamana. Kumminkohan päin tuo menisi...
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Ukothan nyt panee ketä vaan kun panettaa, siinä ei ole tunteilla mitään tekemistä.. Rakastelu on sitte kuulemma miestenki mielestä sitä rakkauden kohteen kanssa lemmiskelyä :D
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hans Jörgen kirjoitti:Vaffa teoria. Siis jos hypoteesina on se, että pettäjämies kulkee hellien tunteidensa, ei hellän mulkkunsa johdattamana. Kumminkohan päin tuo menisi...
Toki käytin työhypoteesina sitä, että "miesten hellät tunteet" = mulkku. "Miesten rakastuminen" taas on sitä, kun mulkku johdattaa samaan kohteeseen useammin kuin kerran. TJEU elcon väkevä todistus tässä ketjussa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En oo varma, pitäiskö mun kiihottua vai ikävystyä.
Mä ainakin oon aika ikävystynyt.
Oh really?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^Georgina selitti asian aika hyvin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En oo varma, pitäiskö mun kiihottua vai ikävystyä.
Mä ainakin oon aika ikävystynyt.
Oh really?
Ehkäpä jostain muusta ketjusta löytyisi arvon neideille sekä Davelle viihdyttävämpää materiaalia?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Pahoittelen. Jatkakaa! Ketjukin on ihan oikea! Voisitko ottaa tilanteen positiivisella katsantokannalla? Minusta pieni tylsyys ois ihan kivaa välillä...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ensimmäinen perheneuvonta takana. Oli kyllä mielenkiintoista. Ja paskaa, henkilökohtaisesti, mulla ahisti ja itketti koko ajan. Toisella osapuolella oli kuulema helpompi puhua siellä kuin kotona [mun kanssa], että kait siitä jotain hyötyä kuitenkin on. Edes jollekin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Oliko sulle hyötyä siitä, mitä se ukko sai siellä puhuttua? Ts. tuliko jotain uutta tai tilannetta selkeyttävää ilmi?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Joo, tuli märkää rättiä naamalle. Se ei tietoisesti tehnyt päätöstä tästä suhteesta alunperinkään vaan jotenkin ajautui siihen. En nyt muista miten se asia selitettiin, mut tämmönen kuva mulle jäi. Ja sillä kesti tosi kauan kuulema ennen kuin se tajusi että tässä nyt ollaan yhdessä. Siis mitä vittua??? Luulin et se halus olla mun kans eikä vaan "ajautunu" tjsp.

Lisäksi tajusin et mun isä on kiristäny mun äitiä O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Ensimmäinen perheneuvonta takana. Oli kyllä mielenkiintoista. Ja paskaa, henkilökohtaisesti, mulla ahisti ja itketti koko ajan. Toisella osapuolella oli kuulema helpompi puhua siellä kuin kotona [mun kanssa], että kait siitä jotain hyötyä kuitenkin on. Edes jollekin.
Samat fiilikset aikoinaan ekasta(kin) kerrasta. Tosi ahdistava kokemus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin