Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toisaalta se on kuitenkin tehnyt päätöksen jossain kohtaa siitä, että haluaa olla sun kanssa, kun kerran on valmis sen suteen eteen tekemään töitäkin (nyt). Ymmärrän kyllä, että tuntuu ajatuksena kurjalta. Kyllä mä itsekin pidän siitä ajatuksesta, että mut on Valittu ja että mun huomion ja kiinnostuksen eteen on tehty paljon.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Kyllä minäkin yritän ajatella että kait se jossain kohtaa on päättäny että jää tähän, mut just tuo "valittu" tai siis että ei ole niin on aika inhottavaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

hmm, hankalaa. Mutta hyvä että asiat ja taustat alkaa aueta, selkiyttää tilannetta. Jaksuja siihen hommaan nyt!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Kiitos. Kyllä minä tämän kestän, ei siitä ole epäilystäkään, mutta ei tämä kivaa ole. Ja lopputulos ei ole yhtään varma.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
Lisäksi tajusin et mun isä on kiristäny mun äitiä O_o
Miten tämä siellä neuvonnassa kirkastui?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Lisäksi tajusin et mun isä on kiristäny mun äitiä O_o
Miten tämä siellä neuvonnassa kirkastui?
Puhuttiin siitä että miten kotona on keskusteltu. Mun vanhemmat puhu(u) vähän (siis isä ei ole kovin puhelias) mut sit oon kuullu et on käyty keskusteluja asiasta a ja asiasta b ja sitten mulle yhtä-äkkiä välähti että ei hitto mitä kiristystä. En usko että se on otettu kiristyksenä tai tarkoitettu sellaiseksi, mut sitähän se oikeasti oli.

Ja sitte vielä välähti että ei hitto minä taijan olla samanlainen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Se on aina vähän kumma tunne kun tulee isoja ahaa-elämyksiä itsestään.

Itse pohdin onko parempi myöntää itselleen tosiasiat vai olisiko parempi jatkaa kieltolinjalla.

Onko paha jos näkee toistuvasti jostain helliä unia? Ei siis mitään hydrauliikkapätkiä vaan kukkaketoja ja niin edelleen?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olen tätä Annepan pohdiskelua seurannut ja koittanut miettiä jotain viisasta näkemystä mutta se on äärettömän vaikeaa kun kuitenkin tietää ihmisistä niin vähän.

Olen varmaan ennenkin todennut, että hyvä parisuhde on tavattomasti voimaa ja iloa antava ja taas huono vastaavasti kuluttaa tavattomasti.

Olen myös itse eronneena sanonut kavereille, että eron välttämiseksi kannattaa tehdä paljon työtä, koska se on usein kamalaa. Näin jälkikäteen, kun riittävästi aikaa on kulunut, kuitenkin. olen nähnyt, että oma ratkaisumme oli oikea.

Sosiaalisena ihmisenä minusta jossain välissä mainittu puhumattomuus on huolestuttava juttu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

BrianW kirjoitti:Sosiaalisena ihmisenä minusta jossain välissä mainittu puhumattomuus on huolestuttava juttu.
Ööö... mun mielestä pitkässä kaavassa tuo on jo pahempaa kuin pettäminen. Ei törkeydessä, vaan parisuhteen tuhoamistarkoituksessa. Muutetaan se puhumuattomuus vielä kommunikoimis-sanaksi, koska uskon ja toivon että parisuhteen edetessä pitkälle kaikkea kommunikointia ei tarvitse käydä sanallisesti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Dumiz kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Sosiaalisena ihmisenä minusta jossain välissä mainittu puhumattomuus on huolestuttava juttu.
Ööö... mun mielestä pitkässä kaavassa tuo on jo pahempaa kuin pettäminen. Ei törkeydessä, vaan parisuhteen tuhoamistarkoituksessa. Muutetaan se puhumuattomuus vielä kommunikoimis-sanaksi, koska uskon ja toivon että parisuhteen edetessä pitkälle kaikkea kommunikointia ei tarvitse käydä sanallisesti.
Kiitos, esitit asian paljon paremmin ja totta, kun on oikein hyvä suhde, niin toiset asiat vaan tajuaa ilman mitään mitään löpinöitä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:
Itse pohdin onko parempi myöntää itselleen tosiasiat vai olisiko parempi jatkaa kieltolinjalla.

Onko paha jos näkee toistuvasti jostain helliä unia? Ei siis mitään hydrauliikkapätkiä vaan kukkaketoja ja niin edelleen?
Kummasta on enempi sulle ja yleismaailmallisesti hyötyä, kieltämisestä vai myöntämisestä? Minusta kukkakedoissa ei oo mitään vikaa, mutta jotenkin epäilen että tässä on mulla nyt jäänyt joku informaatio ymmärtämättä. Ehkä se, että kenen kanssa kukkakedolla liidellään?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumiz kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Sosiaalisena ihmisenä minusta jossain välissä mainittu puhumattomuus on huolestuttava juttu.
Ööö... mun mielestä pitkässä kaavassa tuo on jo pahempaa kuin pettäminen. Ei törkeydessä, vaan parisuhteen tuhoamistarkoituksessa. Muutetaan se puhumuattomuus vielä kommunikoimis-sanaksi, koska uskon ja toivon että parisuhteen edetessä pitkälle kaikkea kommunikointia ei tarvitse käydä sanallisesti.
Eihän meillä tuppisuita olla, mutta ns oikeista ja vakavista asioista on kuulema niin vaikea puhua. No on se mullekin, mutta puhun silti. Aina kun on jotain ollut, niin minä sen keskustelun aloitan. Niin se oli nytkin. Jos minä en ois silloin joku viikko sitten sanonut mitään niin me varmaan vieläkin kipuiltais kumpikin tahoillamme asiaa.

Olen vähän niinkuin samaa mieltä kuin te, mutta voisitteko huomata, että tämä "tuhoamistarkoitus" ei välttämättä tule mieleenkään kun pakenee asioita toisaalle eikä puhu kotona. Seurauksia siitä toki tulee ja ne saattaakin sitten joskus tulla yllätyksenä. Tosin en ymmärrä miksi pitäisi olla sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa puhuminen on näin vaikeaa ja tulipa tässä kirjoittaessa taas väläyksenomainen oivallus. Kiitos siitä.

Enkä todellakaan syytä pelkästään miestä, kyllä vikaa on minussakin siinä että tähän tilanteeseen on päädytty.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti: Olen vähän niinkuin samaa mieltä kuin te, mutta voisitteko huomata, että tämä "tuhoamistarkoitus" ei välttämättä tule mieleenkään kun pakenee asioita toisaalle eikä puhu kotona.
Juuh, tajuan kyllä vaikken sitä selittänyt. Itsekin olin aikoinaan suhteessa se tuppisuu ja sen jälkeen kun "aloin avautumaan" olen ollut suhteessa se joka on (pääsääntöisesti)kaivellut ne kipeät asiat esille.
annepa kirjoitti: Enkä todellakaan syytä pelkästään miestä, kyllä vikaa on minussakin siinä että tähän tilanteeseen on päädytty.
Jeah, tietysti yhteisessä sopassa on kaksi arkkitehtiä. Mutta jos toinen ei halua panostaa suhteeseen, niin vaikea se voi olla ja rypistellä siinä sitten. Tärkein panos suhteeseen annetaa kommunikoimalla toisen kanssa, ilman sitä ei ole parisuhdetta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumiz kirjoitti: Jeah, tietysti yhteisessä sopassa on kaksi arkkitehtiä. Mutta jos toinen ei halua panostaa suhteeseen, niin vaikea se voi olla ja rypistellä siinä sitten.
:komp:

Ja jos nyt haluaa niin voi olla too little too late.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

annepa kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Itse pohdin onko parempi myöntää itselleen tosiasiat vai olisiko parempi jatkaa kieltolinjalla.

Onko paha jos näkee toistuvasti jostain helliä unia? Ei siis mitään hydrauliikkapätkiä vaan kukkaketoja ja niin edelleen?
Kummasta on enempi sulle ja yleismaailmallisesti hyötyä, kieltämisestä vai myöntämisestä? Minusta kukkakedoissa ei oo mitään vikaa, mutta jotenkin epäilen että tässä on mulla nyt jäänyt joku informaatio ymmärtämättä. Ehkä se, että kenen kanssa kukkakedolla liidellään?
Ku mä en tiiä. Pitäskö mun myöstää itelleni että joo-o, taidan olla ihastunut ja siirtyä pois tästä missä kerron vaan koko ajan itelleni että tää on vaan vaihe, ei mitään kummempaa?

Kukkakedolla liidellään muhun esimiesasemassa olevan henkilön kanssa.
Ja nyt rupesin kunnon foliokypäränä miettimään, että eihän se vaan oo kitinässä...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti: Ja nyt rupesin kunnon foliokypäränä miettimään, että eihän se vaan oo kitinässä...

Kulta!1 :h:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:
annepa kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Itse pohdin onko parempi myöntää itselleen tosiasiat vai olisiko parempi jatkaa kieltolinjalla.

Onko paha jos näkee toistuvasti jostain helliä unia? Ei siis mitään hydrauliikkapätkiä vaan kukkaketoja ja niin edelleen?
Kummasta on enempi sulle ja yleismaailmallisesti hyötyä, kieltämisestä vai myöntämisestä? Minusta kukkakedoissa ei oo mitään vikaa, mutta jotenkin epäilen että tässä on mulla nyt jäänyt joku informaatio ymmärtämättä. Ehkä se, että kenen kanssa kukkakedolla liidellään?
Ku mä en tiiä. Pitäskö mun myöstää itelleni että joo-o, taidan olla ihastunut ja siirtyä pois tästä missä kerron vaan koko ajan itelleni että tää on vaan vaihe, ei mitään kummempaa?

Kukkakedolla liidellään muhun esimiesasemassa olevan henkilön kanssa.
Ja nyt rupesin kunnon foliokypäränä miettimään, että eihän se vaan oo kitinässä...
Mitäs haittaa ihastumisesta on? En muista että onko sulla puolisoa ja mun kommentti lähtee siltä pohjalta että ei ole. Jos taas on, ota yhteyttä prosessiin :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:Jos taas on, ota yhteyttä prosessiin :)
Onko prosessi prosessinomistaja?

:kainalopieru:

(oon hiljattain oppinut uuden sanan..)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Puoliso löytyy. Piti käydä kertaamassa mitä prosessi asiaan sanoo. Eli tunteita ei saa tukahduttaa, mutta se syy miksi ne tunteet on syntyneet pitää muuttaa niin ne katoaa. Tai siis näin mä sen ymmärsin.

Emmätiä miksi tunteita on syntynyt. En siis vaan tunne itseäni tarpeeksi hyvin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:Puoliso löytyy. Piti käydä kertaamassa mitä prosessi asiaan sanoo. Eli tunteita ei saa tukahduttaa, mutta se syy miksi ne tunteet on syntyneet pitää muuttaa niin ne katoaa. Tai siis näin mä sen ymmärsin.

Emmätiä miksi tunteita on syntynyt. En siis vaan tunne itseäni tarpeeksi hyvin.
Joo noin minäki suunnilleen ymmärsin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eikös parskis ole juuri niitä sarjaihastujia? Milloin koulukaveri, milloin työkaveri, milloin pomo.
Universaali disclaimer.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

So Hard kirjoitti:Eikös parskis ole juuri niitä sarjaihastujia? Milloin koulukaveri, milloin työkaveri, milloin pomo.
Sarja ja sarja... tuo koulukaverijuttu oli 5 vuotta sitten, oli ärsyttävän sitkeä vaan.
Työkaveri ja pomo on sama henkilö.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

No niin, sarja ja sarja, mullaki 10v aikana vissin yht 3. Aikaisemmin ne tunteet on kuollu kun olen niin päättänyt ja vältellyt, nyt tilanne on eri, vaikka kuinka päättäis ja välttelis niin ei tästä mitään tule :D

Mikä siinä sun tilanteessa on semmoinen että ne tunteet on syntyneet? Ootko pöyhiny parisuhdettanne?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En oo ollu siskoni kanssa kovin väleissä. Ei oo tapeltu tai mitään semmoista, ei oo vaan puhuttu. Nyt puhutaan. Tekstasin eilen että onko se töissä loppuviikkona, että nähtäiskö. Käytiin tänään sit lounaalla. Ihan kiva.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos puhuminen ei onnistu, mites kirjoittaminen? Itselläni ainakin toimii.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin