Likalumi Torspodag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Smutsig..
Lunta lisää luvassa?
Paras lämpötila lumen likaantumiselle? +1
Lumi jauhaantuu ruskeaksi ravaksi jaloissa ja vyöryy ja ryömii ja valuu, tsunamiitin lailla ovista sisään..
Sandy121212..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eca Tpc!

Tänäänkin taas shoppailua, huonekalujen kokoamista jne... kolmas ilta putkeen. Eilen olin jo klo 20.30 kotona.
Onneksi joulu on vain kerran vuodessa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Noni, olipa taas hyvä että olin asiallinen sähköposteissani, kun eräs heebo virman sisältä sitten suoraan forwardas sähköpostini tulliin...

Tuli vähän sama mieleen kun intissä soiteltiin viestijoukkueen keskusneitiryhmän sisällä toisillemme vahtivuoron vaihtamisesta. Kerran sitten Egyptin vahvistus yhdisti mut komentajan puhelun päälle ja siinä sitten sujuvasti tilasin pizzaa läpällä. Kouluttaja ilmoitti että seuraavasta läpästä majoitus siirtyy laavuun. Ihme että ne korpin natsat jäi keräämättä :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en yleensä kerää näitä kakkatauteja kovin herkästi. Angiina sen sijaan tarttuu suunnilleen katseesta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja exsu »

Täyssuorittaminen täyssuorittamisen katkaisemiseksi ennen lomaa aloitettu. Varasin itselleni kolme joogatuntia ja yhden mielikylvyn. Nyt saatana rentoudutaan täysiä! :kele:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti:Mä en yleensä kerää näitä kakkatauteja kovin herkästi. Angiina sen sijaan tarttuu suunnilleen katseesta.
Tämä tää onkin, mä saan kaikki taudit ehkä herkiten ikinä. Maire taas saa taudit, mutta hänellä ei esimerkiksi laattatauti aiheuttanut muutakuin pari kertaa kakomista ja kerran vatsa sanoi mur. Meikä oksensi pari päivää putkeen.
Kivasti nuo kekarat kerää kaikki taudit jotka sitten Mairen kautta tulee mulle :roll:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:Angiina sen sijaan tarttuu suunnilleen katseesta.
Mulleki tarttu ennen. Muistaakseni kesä 2001 oli semmoinen, että mulla oli monta antibiottikuuria melkein putkeen. Aina kun se edellinen kuuri loppui, olin viikon terveenä ja sairastuin taas. Menin kurkkulääkärille joka käski avata suun katsoakseen nielun tilanteen. Ensimmäinen kommentti siltä oli "oho". Lääkäri toimitti mut nielurisaleikkaukseen, jonka jälkeen ei oo angiinaa näkyny :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä että Kitinässä riittää näitä edellämainittuja kotkan perssilmiä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Parvekkeella oli aamulla hiiri. Hyi saatana. Kauheen epävarma ja turvaton olo! Keittiön alakaapista löysin jotain kuukausi sitten epämääräistä silppua, aattelin heti että jumalauta jos on hiiri, en taatusi ala penkoon mitä sieltä syvemmältä löytyy. Huusin aamulla muksulle, että tuu kattoon partsilla on hiiri. Ei kuulemma todellakaan halunnu tulla. Luulen, että asuntoomme tarvitaan ulkopuolinen tutkija/tuholaistorjuja.

Tenttiinlukua taas kaks päivää, tentti, relausta la ilta ja sunnuntaityövuorosta vielä reissurahoja :2cents: , sit ois loma.

Ihme mitä kaikkee sitä jaksaa kun on edes suhteellisen terve. Aamiaiseksi piparia ja kahvikaakaota. :mrgreen:

Luin aamulla Sauli Koskisen blogia ja kadehdin sitä, paitsi oikein kirjoitus taidosta. Mutta aika prinsessa elämää viettää sydämmensä valitun kanssa enkeltenkaupugnissa. Ja se vaikuttaa hirveän kiltiltä ihmiseltä. :dream:
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

nowaysis kirjoitti:Luulen, että asuntoomme tarvitaan ulkopuolinen tutkija/tuholaistorjuja.
Osta kaupasta hiirenloukku. Pääset helpoimmalla silleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ole ihminen, joka irrottelee hiiriä loukuista :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:En ole ihminen, joka irrottelee hiiriä loukuista :shock:
Kyllä ne loukut voi heittää roskiin hiirineen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:Keljutti muuten lukea jonkun ylösnostamaa suuseksiketjua alusta eteenpäin. Tuhma se joka sen ylös nosti. Pakko avautua sen verran aiheesta.
Alko heti kiinnostaan, kuten halusitkin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ole ihminen, joka koskee hiiriin. Tai loukkuihin, joissa on hiiri.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:En ole ihminen, joka irrottelee hiiriä loukuista :shock:
Etkä varmaan kaivele hiustukkoja lattikaivosta..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja annepa »

HBO Nordicia voi tilata 12 kuukauden määräaikaissopimuksella. Ilmeisesti sen jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena ja irtisanomisaika on 90 päivää. FAIL!!11 :kele:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä tunti etätöitä ja sitten hetkeksi unille :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti:HBO Nordicia voi tilata 12 kuukauden määräaikaissopimuksella. Ilmeisesti sen jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena ja irtisanomisaika on 90 päivää. FAIL!!11 :kele:
No aika hyvä irtisanomisaika, miksei samalla olis vaikka 4 vuotta!!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Likalumi Torspodag

Viesti Kirjoittaja MrM »

Eiks tommosten irtisanomisaikojen pitäisi olla laittomia? Jos eivät ole, niin miksi ei?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin