Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20130 ... 3_lh.shtml


Ville taisi pudottaa heteroutensakin urakassa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kiukkutipu kirjoitti:Käytättekö te laihistelijat ainoastaan vaakaa? Mittanauha on kivempi väline.
Vaakaa ja vaatteita. Tiedän kyllä jo, että jos painan 70 kiloa niin vyötärönympärykseni on 70 senttimetriä, että sinänsä en mittanauhaa tarvitse. Toki jos innostun oikein urheilemaan niin tilanne voi olla eri. Nyt vaan harrastan liikuntaa kahdesti päivässä, en urheile.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20130 ... 3_lh.shtml


Ville taisi pudottaa heteroutensakin urakassa.
Kuis?

Eikös siellä ole taustalla siisti kori, jossa on naistenlehtiä - eli mitä suurimmalla todennäköisyydellä kotona on nainen.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20130 ... 3_lh.shtml


Ville taisi pudottaa heteroutensakin urakassa.
Kuis?

Eikös siellä ole taustalla siisti kori, jossa on naistenlehtiä - eli mitä suurimmalla todennäköisyydellä kotona on nainen.

Väitätkö että heteromies pitää tuollaista paitaa?

Veikkaan äidin kodiksi ja lehdiksi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9464
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Suvinen kirjoitti:^Oli homo tai hetero niin ainakin liian laiha.
Artikkelissa pisti silmään: "Painonpudotus lähti käyntiin ruokavaliota muuttamalla, en nimittäin juuri harrasta kuntoilua. "

Ihan tuli vanha mainos mieleen.

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Perkle, pitää tehä lisää vyönreikiä! Vaaka on kyllä eri mieltä mutta ei välitetä siitä! Ehkä vyö on venynyt...?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:^Oli homo tai hetero niin ainakin liian laiha. Vahva veikkaus että laihdutus meni syömishäiriön puolelle.
No mut nuorista miehistä tulee helposti tollasia vinkuheiniä, kun ne laihtuu eikä tee mitään. Näyttää ihan normi tinttitukkateiniltä. Ei tietenkään my cup tea, kun en ole mikään puuma. Kyllä tuokin tuosta taas pulskistuu, kun tulee vähän ikää lisää. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jaahas. Junnaa paikallaan. Ryhtiliikettä peliin. Tai sitten taivaalta pitää tulla reilusti lunta, jotta kulutus kääntyy kasvuun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

töissä taas hommaa niin ettei jouda kitiseen mutta ylpeänä raportti: -10 kg! Ihmiset alkaa kommentoida. Spotify ja sports trackeri on niin hauskoja vempaimia että pitemmät lenkit alkaa sujuun jo melkein joka päivä keskivauhdilla 7 km/h. Otan vielä 5 kg ja sitten välitarkastus itseni kanssa jäädäänkö siihen vai otetaanko vielä joku kilo. Tavoitteena on olla tosi hoikka lopun ikää! Oon jo varmaan puolet elämästäni vähän paksu, eiköhän se piisaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ HYVÄ!!

Mulla junnaa tämä homma paikallaan, mut niin junnaa kaikki muukin, että eipä ole ihmeellistä. Lisää ruokaa, lisää liikkumista, niin kyllä tämä tästä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

annepa kirjoitti:kyllä tämä tästä.
Tsemiä! Mulla on nyt semmonen teoria ettei se liikunta kauheana vaikuta siihen laihtumiseen, kyllä se on syömisestä kiinni. Toki liikunnalla on muita hyviä vaikutuksia ja vaikuttaahan se siihen miten ne lihat on rungossa kiinni.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina kirjoitti:
annepa kirjoitti:kyllä tämä tästä.
Tsemiä! Mulla on nyt semmonen teoria ettei se liikunta kauheana vaikuta siihen laihtumiseen, kyllä se on syömisestä kiinni. Toki liikunnalla on muita hyviä vaikutuksia ja vaikuttaahan se siihen miten ne lihat on rungossa kiinni.
Joo mulla on sama teoria, mut kyllähän liikunta vaikuttaa yleiseen olotilaan ja vaikka siihen miten jätteet kulkee. Jos jaksaa liikkua tarpeeksi, niin jumituksia tulee vähemmän. Ja mulla on esim. paljon viehättävämpi olo, kun liikun enemmän, vaikka paino ei muuttuis mitenkään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Georgina kirjoitti:
annepa kirjoitti:kyllä tämä tästä.
Tsemiä! Mulla on nyt semmonen teoria ettei se liikunta kauheana vaikuta siihen laihtumiseen, kyllä se on syömisestä kiinni. Toki liikunnalla on muita hyviä vaikutuksia ja vaikuttaahan se siihen miten ne lihat on rungossa kiinni.
Mulla liikunta vaikuttaa suoraan syömiseen, eli mitä enemmän liikun, sitä nätimmin syön. Ja onhan sitä ainakin liikunnan ajan poissa jääkaapilta...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti: Mulla liikunta vaikuttaa suoraan syömiseen, eli mitä enemmän liikun, sitä nätimmin syön. Ja onhan sitä ainakin liikunnan ajan poissa jääkaapilta...
Toki tällä tavalla. Ja varmaan lihasmassan kasvaessa lepoaineenvaihdunta menee isommille kiekoille mutta se poltettu kalomäärä taitaa noin laihtumisen kannalta olla merkitykseltään vähäisempi kuin se mitä suuhunsa pistää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kivasti alkanut tavara liikkumaan kun alkanut litkimään vettä uudella vaihteella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lolita »

+3 kiloa joulusta, mikä on sattumalta juuri se suklaan määrä mitä söin. Suklaa sulaa itsestään, ei hetkauta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Noin +10 kiloa viime tammikuusta. Josko sitä alkais nyt vähentelee.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti:+3 kiloa joulusta, mikä on sattumalta juuri se suklaan määrä mitä söin. Suklaa sulaa itsestään, ei hetkauta.
Suklaagramma on noin viisi kaloria, rasvagramma yhdeksän. Lisäksi yhdeksästä tippuu pois pari varastoinnin tuloksensa. Olet siis napostellut paljon muutakin plösöttävää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No ehkä vähän joulukinkkua...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

-11 kg ja ollu jo jonkun aikaa. VITUTTAA kun tämä läski ei liiku, oon jo sen verta vähällä ruualla että juurikaan vähempään ei tahdonvoima riitä ja nytkin tekee välillä tiukkaa että riittää paukut urheiluun. Silti, illalla taas kahvakuulaa, jei! tavoite on nyt -20 kokonaisuudessaan. Sitte laitan tännekin biksukuvan :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:
Georgina kirjoitti:-11 kg ja ollu jo jonkun aikaa. VITUTTAA kun tämä läski ei liiku, oon jo sen verta vähällä ruualla että juurikaan vähempään ei tahdonvoima riitä ja nytkin tekee välillä tiukkaa että riittää paukut urheiluun. Silti, illalla taas kahvakuulaa, jei! tavoite on nyt -20 kokonaisuudessaan. Sitte laitan tännekin biksukuvan :D
Yleisin moka onkin syödä liian vähän.
Kyllä mä nyt kuitenkin ihan asiallisesti syön, oon vaan luonnostaan aina nälissään. En usko että keho millään säästöliekillä on jos sellaista nyt on edes olemassa.
esim tänään:
Aamulla 6.00 rahkapirtelöstä puolet jossa vadelmia ja mustikoita yhteensä reilu 1 dl, banaani, dl rasvaton maito, purkki ehermania.
n.10.00 pari palaa ruisleipää joissa juustoa ja kalkkunaleikettä.
13.00 en löytänyt mieluista lämmintä ruokaa joten porolla, salaatilla ja majoneesilla täytetty patongin pätkä.
n.16.00 valio profeel rahka.
n. 19.30 iso salaatti puolikkaan raejuustopurkin kera.
n.22.30 loput siitä aamuisesta pirtelöstä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti: Yleisin moka onkin syödä liian vähän.
Kävin ruokapäiväkirja ketjussa, paraskin sanomaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Yleisin moka onkin syödä liian vähän.
Kävin ruokapäiväkirja ketjussa, paraskin sanomaan!
Liian vähän != riittävästi

Sitten siihen tulee vielä aterian rytmitykset (tai syömisen välinen aika) jne pikkujutut. Kyllä mun mielestä 2000kcal/päivä pitää riittää normaaliin elämään.
No mä en omasta mielestä syö LIIAN vähän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Georgina kirjoitti:-11 kg ja ollu jo jonkun aikaa. VITUTTAA kun tämä läski ei liiku, oon jo sen verta vähällä ruualla että juurikaan vähempään ei tahdonvoima riitä ja nytkin tekee välillä tiukkaa että riittää paukut urheiluun. Silti, illalla taas kahvakuulaa, jei! tavoite on nyt -20 kokonaisuudessaan. Sitte laitan tännekin biksukuvan :D
Yleisin moka onkin syödä liian vähän.
Keskitysleirillä tämä moka oli yleinen ja aiheutti porukan hallitsematonta lihoamista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti: pallokala-efektin
mikä se on?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.