Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei ole mielestäni täysin poissuljettua, että homeboy = urpiainen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:Ei ole mielestäni täysin poissuljettua, että homeboy = urpiainen.
Et liene tosissasi? No periaatteessa ei ole. "On Internet nobody knows you are a dog."

P.S: Taisi olla kaikkien näiden vuosien jälkeen ensimmäinen postauksesi SA:n sanomiin?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Ei ole mielestäni täysin poissuljettua, että olisi myös viimeinen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HEI Kaikki!

Täällähän on vallan tohinaa nyt! Enkä alkuunkaan kerinnyt omalle palstalleni 2000. postaukseen! Luin kaikki hauskuudet ja kamaluudet ja olen nyt periaatteessa valmis vastaamaankin niihin, mutta kun en nyt tiiä mistä alkaa.

Kyllähän sinä HB näet, onko joku kirjoittaja ennen käynyt palstallani! Luulen, että lähes kaikki ovat ainakin kerran käyneet. Mutta ei se ole se pääasia kuka on käynyt vaan pääasia on tietenkin itse keskustelu tai sitten hauskanpito tai molemmat.

Sellaista.

Joo, mä hiukan tulin "valvomaan" mitä täällä oikein tapahtuu ja tapahtuuhan täällä! Mun täytyy tunnustaa, etten ihan kaikkea ymmärtänyt niin voisi ihan hyvin kaikkikin laittaa selvennöksen hehheh!

Nyt mä sitten olen ollut ärsyttämättä ainakaan liikoja, mutta väkisinkin mieleen tulee, palveleeko se vain yhtä-kolmea lukijaa. Mietin Lapitiinkin lausuntoa. ja nyt minulle iski taas tämä sama levy. Nyt minulle saarnattaisiin, että enkö osaa muusta puhua. Kyllä mä osaan veikkonen ja käännänkin puheen nyt itsestäni varmuuden vuoksi muualle!

Vaikka luontoon! Luonto nääs vetää tikanpojan ...mihin se nyt taas vetikään...puuhun vai. Täydellinen blackout!
Ja luonnossa näkyi mukavia suhteita tuolla kun liikuin hiukan suksilla, mutta oli KAMALAN KYLMÄ. Hyrrrrrrrr.

Nyt on mukava olla sisällä. Äh, enkö mä keksi mitään enää...
No Norjassa on kamala juttelu panttivangeista ja täällä on uutistenpuutetta kotomaassa ja ja päivät pitenee...

Kuulkaa, ei nyt kynä lennä! Ja pitää palautua itseeni ja kerron, että mulla on nykyään aika "aikataulu päässä". Nytkin pitää mennä "rillaamaan lohta". Eli sähkögrilli päälle jne...

Minä en lue nyt kirjoitustani. Jos se on huono niin se on huono. Nyt minusta vaan tuntuu, että se ollee hiukan huono.

Ainiin siis Home on kertonut p ja k- juttuja. En nyt ihan ole myöskään perillä mitä ne ovat. Kuinka ne noin sattuvat. Ei hyvä.
SÄÄNTÖ: StadinArskan palsta on pidettävä puhtaana ja siistinä ilman eritteitä tai ne pitää heti siivota kloorilla, jos vahinkoa tapahtuu!

Nyt varsinkin kun veri on poistettu palstalta myös.

Minun täytyy muistuttaa, että olen palstan toimitusjohtaja! Ja tähän sopii hymyhymiö perään! :D

Voikaatte kaikki mainiosti :h: ja nautitaan mahdollisista tulevista aurinkoisista kevätpäivistä! Eikö arska olekin mukava!!!

Stadin Tammi-Arskainen
Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketjun TJ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Toimitusjohtajuus selittääkin sen, miksi et kirjoittele omiin sanomiisi. Se on nykyään päätyhjäntoimittaja Homopoyn hommaa, sellaista aitoa homojen hommaa. Te ootte vähän niiku Erkko ja Pentikäinen, sillä erotuksella että sun päätyhjäntoimittaja kusee ja paskoo hieman enemmän housuunsa.

Ehdotan, että otsikko muutetaan Homopoyn yksinpuhelut ja vitsinselitykset -palstaksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Toimitusjohtajuus selittääkin sen, miksi et kirjoittele omiin sanomiisi. Se on nykyään päätyhjäntoimittaja Homopoyn hommaa, sellaista aitoa homojen hommaa. Te ootte vähän niiku Erkko ja Pentikäinen, sillä erotuksella että sun päätyhjäntoimittaja kusee ja paskoo hieman enemmän housuunsa.

Ehdotan, että otsikko muutetaan Homopoyn yksinpuhelut ja vitsinselitykset -palstaksi.
Tälle nauroin ääneen. :lol:

"Päätyhjäntoimittaja" pläjäyttää taas vitsin:

- Vai sinä olet se uutisankkuri. Olet syvältä!
- Niinhän ankkurit yleensä ovat. :)
(Uutisankkuri: substantiivi, henkilö, merkitys löytyy esim. googlettamalla)

Tänään Lidliin, faijan luo, Kalevaan (divari) ja Alepaan.

Tuo (paikkansapitämätön) homovitsailu saisi btw loppua. :kele:

Homeboy
lokaali lanttuloota
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Cleanermaid?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Serkkupojan kanssa röpöttämään 2.2. mahdollisesti. Yritän pitää taas nenänvalkasisukautta siihen asti. :miitti:

On aika tarkastella erilaisia vitsityyppejä:

1. Sanaleikit

- Miksi blondi meni pyyhe kaulassa lentokoneeseen?
- Koska se oli suihkukone.

2. Abstraktisten/kuvaannollisten ja konkreettisten/kirjaimellisten asioiden sekoittaminen keskenään

- Anoppini on enkeli.
- Onnen Pekka. Minun elää vielä.

3. Kausaalivitsit (oma termini) eli kysytään "Miksi..." ja annetaan hauska - ja tietysti - paikkansapitämätön vastaus

- Miksi oravannahkoja ei käytetä enää maksuvälineinä?
- Ne ei mahdu pajatsoon.

4. Hauskat assosiaatiot, vertailut

- Mitä yhteistä on Ikean huonekaluilla ja blondeilla?
- Molemmat näyttää hyviltä, mutta heti kun viet ne kotiin, huomaat että ruuveja puuttuu.

5. Hauskat väärinymmärtämiset

Alokas: Haluan kenraaliksi.
Kapteeni: oletteko hullu?
Alokas: En. Onko se ehdoton edellytys?

6. Hauskat liioittelut

- Mitä eroa on terroristilla ja pohjalaisella?
- Terroristin kanssa voi neuvotella.

7. Satiiri

- Laihialainen kesäkeitto?
- Vettä kukallisessa astiassa

Viikonlopun Ilta-Lehti tuli ostettua koska siinä oli Satu Silvon kuva. RuNkkumateriaalia. Samaa luokkaa Geri Halliwellin kanssa. :h:

Homeboy
rehtori
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Miten sinusta - HB tietenkin - on tullut noin älykäs vitsiasiantuntija?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:Miten sinusta - HB tietenkin - on tullut noin älykäs vitsiasiantuntija?
No en tiiä. En tiedä myöskään onko tuo kysymys sarkasmia.

8. Ns. sickvitsit

- Äiti, saammeko leikkiä isoisän kanssa?
- Ette. Olette kaivaneet hänet esiin jo kolme kertaa tällä viikolla. Antakaa hänen jo levätä rauhassa. :)

Minua pyydettiin btw äskettäin Suomen vitsiniekat ry:n jäseneksi. Vedottiin mm. etuihin. "Katso etulistoja!", sanottiin. Minä käännyin, lähdin pois ja huikkasin olkapääni yli: "Katso takalistoa!" :perse: :lol:

Homeboy
suloinen peppu / suloinen heppu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Homeboy65:

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Miksi? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Homeboy65 kirjoitti:Miksi? :?
Niin juuri, miksi? Kylähulluja aina tarvitaan ja läänintaitelijoita. Leipää ja sirkushuveja kuten roomalaiset päättäjät jo totesivat, panem et circenses. Toisen kehottaminen itsemurhaan on käsittämätöntä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaikka arvaan toki, että vastaus on siksi kun Nergalilla on pipo turhan kireällä. :wink:
Saattoi olla myös lapsena puulelut.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PERUSTAMANI KESTÄVÄN KEHITYKSEN LÄHTEEN -STADINARSKAN SANOMIEN- ERITYISTOIMITTAJILLE JA APUTOIMITTAJAJILLE

Olen viime päivinä murheellisin mielin seurannut ketjuni kirjoitusten sisältöä ja dialogeja.

En voi hyväksyä kaikkia metodeja, joilla Stadinarskan Sanomia toimitetaan nykyään. En suinkaan ole perustanut
Sanomia siksi, että levitetään pahanmakuista ja hajuista materiaalia.

KIELLÄN JYRKÄSTI STADINARSKAN SANOMAT JA VARMAT VASTAUKSET-KETJUSSA

-VEREN
-KAKAN
-PISSAN
-JA MUUT INHOTTAVAT JA HUONOA OLOA TUOTTAVAT ERITTEET


Tunnuslauseenamme, niin minun toimitusjohtajana, kuin teidät kaikki toimittajina, pitää olla "ILO TEHDÄ HYVÄÄ JOURNALISMIA"

Missään tapauksessa ketään ei saa tappaa palstallani.

Kuitenkin tiedän varmasti, että lähes kaikki teistä jo tiedostatte nämä säännöt ja ymmärrätte tasomme tärkeyden. Siksi pystyn
olemaan varma, että viimeaikaiset "pökälehommat" ja hurme ovat vain pakollinen takapakki ennen suurta menestystämme ja tämä paimenkirjeeni ei vaatisi jatkoa enää.

Työn iloa ja kirjoitusten valoa kaikille toivoen ja kiittäen taas kaikkia kirjoittajia hyvistä kirjoituksista ja hetkistä, joista toki lähes aina näitä pieniä haisevia poikkeuksia lukuunottamatta saamme nauttia

Olen jyrähtänyt. Oletan viestini menevän perille.

STADIN ATOS ERKO
TJ, Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset - ketju
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Bannasit yo. klausuulilla ainoan lukijatukijasi HomoBoyn pois pelistä. Huipulla on yksinäistä. :perse:
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Stadinarska kirjoitti:ymmärrätte tasomme tärkeyden
Kyllä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
KIELLÄN JYRKÄSTI STADINARSKAN SANOMAT JA VARMAT VASTAUKSET-KETJUSSA

-VEREN
-KAKAN
-PISSAN
-JA MUUT INHOTTAVAT JA HUONOA OLOA TUOTTAVAT ERITTEET


Kyllä herra tirehtööri. :sir: :kontrolli: :napu:

Mutta saako täällä kertoa ruNkkailuistaan? :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Kyllä herra tirehtööri. :sir: :kontrolli: :napu:

Mutta saako täällä kertoa ruNkkailuistaan? :oops:
Lool. Master Arska komentaa ja homopoy tottelee, runkaten hameessa. Silleen heterolla latinotavalla.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Levyostoksia: 20 x Leevi and Leavings. Toimii myös röpöttämoisen soundtrackina.
Rolling Stones: Goats head soup. Vinyyliversio meni huonoon kuntoon. Pukinpää keitto...on siinä nimi LP:lle.

Tahatonta koomisuutta osa "#¤%: TV 7, uskonnollista ohjelmaa 24/7. "Saatana vaikuttaa myös sähköihin." "Rosa hasanan aikana miljoonia enkeleitä lähtee liikkeelle." :facepalm: :facepalm: :facepalm:

"Nenänvalkaisukausi" jatkuu. Laihtumista tapahtunut.

Vitsi:

Pelle Miljoona on keikalla Pihtiputaalla ja tapaa tanssilavan omistajan:
- Money talks, bullshit walks.
- Täh? Nyt mie en ymmärrä.
- Vaadin isompia keikkapalkkioita.
- Okei. Tästä lähtien saatte kymmenen banaanin sijaan viisitoista. :lol:
(Banaani: etelän hetelmä)

Nenänvalkaisukausi päättyy 2.2. Röpöttäjän neuvo krapulanhoidosta:

1. Ennaltaehkäisy:
- Juo paljon vettä
- Älä sekoita juomia
- Laatuviina= lievempi krapula

2. Hoito:
- Lepo
- Parantavia ruokia esim. banaani, kananmuna :wink:

Homeboy
banaaninlastaaja guatemala cityssä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Unohdit kertoa runkkailusta. Mihin tämän blogin taso nyt karkasi?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Houmoulle ilmainen vitsi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12403
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:Houmoulle ilmainen vitsi.
No tollehan nauran pääsiäiseen asti. :roll:

Manaaja: en kerro ruNkkailuistani täällä ennen kuin SA:n sanomien toimitusjohtaja kertoo onko se sallittua. Vaikka hän ei ole sitä eksplisiittisesti kieltänytkään, kysyn silti. :stfu:

Vitsi:

- Jari Tervon suosikkivihannes?
- Bestselleri. :)

MrM. Systerinikin on btw ei kyllä ravintolakokkki, mutta keittäjä. Päiväkodissa.

Homeboy
lorvilahden purjehdusseuran maskotti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

No voisitsä edes perustaa tänne oman blogin missä kertoisit runkkailuista, housuunpaskomisista ja pikku pissinlirahteluista? Tää blogihan on jo käytännössä sun, mutta nyt annat koko ajan sulle kuuluvan kunnian lipsua sun käsistä jollekin sellaiselle, joka ei juuri enää edes käy täällä. Onko se sitten oikein, että tällainen ihminen päättää sun kirjoitteluista tänne? Ajattele nyt järjellä!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tervehdys taas, Kitinän väki.

En voi olla, paitsi huomioimatta täällä alati leviävää riidankylväysasennetta, myöskään kommentoimatta tai ryhtymättä ojentaviin toimenpiteisiin taasen jo näin lyhyen ajan päästä edellisestä paimenkirjeestäni.

Ystävät, toimittajat, hierarkiaan menemättä: Mikä on aikamme "vitsaus" ollut tähän asti, ennen ja varmasti tämän jälkeen(?). Se on ahneus, kateus ja ketkuus. En ole milloinkaan hyvällä katsonut edellämainittuja toimia ja ajatuksia ja sitä, että ne ovat valtavirrassa määrääviä asenteita.

Täällä Stadinarskan Sanomissa ja varmat vastaukset-ketjussa on ehdoton ja varma periaatteemme, paitsi tasavertaisuuden osoittaminen, myös erilaisten syöpäpesäkkeiden poistaminen. Kuten tiedämme, aina ei syöpäpesäkkeisen, primaaristen sellaisten, poistaminen auta, vaan syöpä on levinnyt laajalle. Voimme verrata tätä laumasieluiseen ajatteluun, joka on usein tuhoavaa, jos sen ajattelun tukipilarina on ns. tyhä tynnyri, joka haluaa riidankylväyksen olevan johtava voimavara.

Rakkaat ystäväni ja Sanomieni toimittajat: Olette hyviä ja taitavia ja osaavia ihmisiä. Näyttäkää se ja antakaa energianne hyviin, eteenpäin vieviin ajatuksiin ja tekoihin!

Minä Johtajana olen teistäkin, lähes kaikesta, vastuussa ja teidän tekemisistä tai tekemisistä jättämisestä, omistamissani Sanomissa. Mutta väkivallan käyttämisestä ja verenvuodatuksesta en tätä vastuuta voi ottaa.

En sitä haluaisi ottaa myöskään yrityksistä kammeta minua pois perustamastani ja johtamastani Stadinarskan sanomista ja toisten minulle käsittämättömästä yllytyksestä kapinaan.

Minä olen pakotettu antamaan varoituksen tästä toiminnasta, jota kuvaan myyrätuhoksi palstallani.

Minä olen ja pysyn johtajana palstallani siihen asti kunnes itse päätän luopua siitä tai jokin muu pakollinen este siihen ajaa. Toivon, että tämä meni nyt perille.

Lukijoitani ajatellen haluan konkretisoida äskeisen varoituksen vain toimittajani Mr Homepoihin vetoavaan yllytykseen.

Muut asiat, vitsit ja hauskuudet, jotka eivät sisällä verta, kakkaa, pissaa tai oksennusta tai vuoto-eritteitä, ovat aina toivottuja.

Vaikka olenkin ns. vanhan kansan mies ja ehkä jopa jääräpäinen ajatuksissani, olen salliva muitten vitsien ja sukkeluuksien suhteen. Itse olen vähän niinkuin kallio: väritön, mutta vakaa vailla nykyajan "höpötyksiä" ja populismia.

Siinä onkin kirjoitukseni tämänpäiväinen varsinainen tarkoitus: Myöntää salliva ote.
Jälleen kerran Homepoi on osoittanut aktiivisuutta asian suhteen, jota hän kysyy. Tämä tällainen itsetehty asia, jota Homep ilmeisesti harrastaa, on hänen oma asiansa. Mietin pitkään, miten suhtautuisin asiaan Sanomissani. Olen päättänyt sallia sen, koska näin osoitan itsekin uusiutuvani nimenomaa nykyajan vaatimusten edessä. Nykyaikana avoimuus ja arvotkin ovat muuttuneet. Siksi sallin ennen niin selkeänä olevat tabut palstallani, mutta yhä käyn Jaakobin painia niitten lopullisessa ymmärtämisessä.

Ystävät, erityistoimittajani, toimittajani ja aputoimittajat ja kausiapulaiset ja yksittäiset mielipiteenvaihtajat! Vuosi on alkanut varsin hyvin ja jatkakaamme me upeaa työtämme Kitinän ja koko yhteiskunnan eteen.

Lopuksi valitan syvästi, että hyvä Homeboi, jouduit ammutuksi päähän palstallani. Mutta siis toivottavasti tämä lupaukseni, jonka annoin varsin sujuvaan kynääsi, ilahduttaa sinua. Muistathan, ettei pökäleitä tai nestejätöksiä, muita kuin sitä yhtä, suvaita sivistyneellä palstallani,

LOPUKSI KIITÄN KAIKKIA erinomaisen mukavista ja hauskoista kirjoituksista Stadinarskan Sanomiin ja varmat vastaukset-ketjuun.

Laittakaa lippu pystyyn! Heureka
.


STADINARSKA
Toimitusjohtaja SAS ja VV-K
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.