Hassu-heikin maavisa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja elco »

Alivaltiosihteeri nimesi 125 maata 12 minuutissa.

Mä sain 143. Vittu ton tavaamisen kanssa, varmaan minuutin hakkasin vatikaania ja kirgisiaa koneeseen, muttei mennyt.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Sain 144.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

145
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Saiko kukaan papukaijamerkkiä?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mä sain pillua.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Mä sain kaksi pillua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minulla on pillu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

146
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kuunaan ei ole helppoa olla alivaltiosihteeri kitinäseurueessa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Kuunaan ei ole helppoa olla alivaltiosihteeri kitinäseurueessa.
Terve kollega!

Tässä tj Stadinarska mietteliäänä.

Tuo kuunaan. Oliko se mun juttuni vai teidän?

Näin kun asioita ja juttuja menee ja tulee ei enää muista
mitä kuuluu ja kuka käski!

Jotenkin tuntuu, että te anastitte sanani, mutta saattaa olla että minä kävin sana-
varkaissa teidän tehtaallanne.

Se tapahtui kuitenkin niinä päivinä kun viimeksi tapoitte minut jollain palstalla.

Hassua sellainenkin aika. Nyt teidän ja minun välillä ei olle kitkaa ja asiat sujuvat
minun ja teidän välillänne hyvin. Kuunaan en edes muista olleen enää
tyhmyyksiä.

Parhain kuunaan-terveisin

SA
TJ ajoista kuunaan
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Nyt tämä menee jännäksi, kuka lopulta voittaa ja saavuttaa tämän blogin isännyyden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elcoa viedään kuin mätää kukkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

147. Näyttäs olevan looginen jatkumo noille luvuille. Pääsenköhän nyt Mensan jäseneksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mensan on älykkyystesti, olen pahoillani vaikka saisin 201 maata niin ei se ole osamääräsi älykkyydessä..Lontoon olympialaisiin odotettiin 205 valtiota osallistumaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Sulta meni nyt päättelytehtävä ihan ohi. Ei asiaa sinne Mensaan ainakaan sulla :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Niba ja päättely osuu yhteen suunnilleen yhtä useasti kuin vessa ja homien paskahätä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pelkkää puhetta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki arvon toimittajat!,
mä valtaan äkkiarvaamatta tämän ketjun itselleni eli mä otan tämän isännyyden verettömällä vallankaappauksella. Olenhan sentään Kitinän suurin sanomamoguli. Ajattelin viedä Elcoa kahville jälleen kuin mätää kukkoa niinkuin Ylli sanoi hauskasti.

Olin suunnitellut laittavani sanomiini täydellisen selostuksen siitä kuinka väärässä olinkaan koskien uutta trendikästä harrastustoimintaa. Ja kuinka en ymmärtänyt kuinka huipputrendikäs Homeboy olikaan tai onkaan ja etukäteen tyylin tunnistava. On huippujuttu kun hän on blogissani ja ajattelin näin ylentää hänet sivutoimiseksi päätoimittajaksi. Siis minä olen toimitusjohtaja ja päätän asioista.

Niinpä minussa on miestä tunnustaa olleeni täysin väärässä ruskean ihmisestä tulevan varsin luonnollisen aineen irtoamisesta ja "jälkikäsittelyistä" ja vapautan ne täydellisesti palstallani.

Haluan olla aina kehityksen edellä myös askeleen edellä toimittajiani, mutta nythän minua aiemmin jo pökälepolulle on astunut rivitoimittaja.

Kiitos hienoille toimittajille blogissani ja suuresti iloa tuottavista jutuista. Niin So hardille, Masalle, HB:lle, Nuorelle Daavidille, Vesperille, Nergalille ja erityinen kiitos Kreitsulle. Hänet nimäisin ihan omaksi pikku toimittaja-ammukseni :h: , jolta irtosi hyvät sisältösuoltamiset palstalleni.

Nyt vain ruskeaa irrottamaan ja tekemään palstastani aidosti nykyaikainen. Sitten kun trendi loppuu, pyydän kohteliaimmin siirtymään elämään ilman kakkaa.

Ja mikä minä olisin ellen haluaisi näyttää esimerkkiä. En halua olla vain puheitten tasolla oleva haahuilija vaan aidosti asiani takana oleva nykyhetkessä elävä johtajanne. Kyllä, tunnustan, että olen omassa resisdenssissäni lukkojen takana viihtyisässä tarve-huoneessa keventämässä itseäni. Tunsin hetken valtavan tunnekuohun, jonka yleensäkin ihminen tuntee kun tuntee tekevänsä jotain uutta ja kehittävää.

Minulla on oppimista. Tunnustan sen. Valtavasti työtä on tehtävä, jotta pystyisin samaan kuin mestarit tänään. En käytä housuja, olen yksin ja tylsän sallituissa asiaan vihityissä huoneissa. Lisäksi tästä puhuminen vielä ei ole minulle luonnollista. En esimerkiksi ikinä voisi kirjoittaa rahvaanomaisesti, että tulipa jööttiä ja kunnon pökälettä yms kamalaa.

Tietyt asiat vain tuntuvat huippuosaamiselsta. Tuskin koskaan kehityn samaan kuin mestarimme, joka saa ...sen... irtoamaan kadulle ilmeisesti alushousujenkin läpi.

Mutta mestarit on mestareita ja narrit ovat narreja, noin hassunhauskasti virkattuna.

Päätän tähän. Tiedättehän, että sodassakin käytetään läheisiä tantereita siihen asiaan, jotka koskevat oikeaa aluetta. Näin minäkin valtasin tämän ketjun Stadinarskan käyttöön ja hyväksikäytän nyt tätä.

Elco ei kuunaan ole minulle ollut vihainen, ja ei hän nytkään huomaa varmaan mitään.

En aio kuitenkaan olla niin törkeä että tahrisin tätä anastamaani ketjua trendikkäästi. Siihen olen vain vielä liian tyhmänsivistynyt.

Monin terveisin teille. Ei minusta ole edes sanoa kakkaterveisin.

Aloitin hyvin, mutta olenko kuitenkin hiukan nynny päätoimittaja.

Loppusanoikseni ristin ja siunaan tämän ketjun Stadinarskan omaksi ketjuksi! :paavi:

STADINARSKA
TJ, Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju, Hassu-heikin maavisa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä arsenikki-Arska, monet ovat jo toivottaneet sinulle paljon kiirettä kohden vittua, menemään, suorastaan painumaan vittuun? Kokeilisit vittuun painumista, voit tehdä sen sananmukaisesti tai sitten vain kuvaannollisesti? Kokeilisit edes vittua? Vittu on minullekin tuonut joskus iloa, nyt olen oikeamminkin iloinen ettei minun tarvitse päivittäin, viikoittain tai edes kuukausittain huolehtia vitusta, nyt on oikeastaan ihan vitun kivaa, vaikka en päivittäin painu vittuun, mutta kokeilisit edes?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Niba puhumassa vitusta on kokolailla yhtä groteskia kuin Huima nauttimassa gurmeeta nakkikioskilla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nergal kirjoitti:yhtä groteskia kuin Huima nauttimassa gurmeeta nakkikioskilla.
Jos se on groteskia, se on Kitinässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Urpsulta taas aika tiukkaa settiä noissa vanhoissa viesteissä :mrgreen:

148 and counting.

Mulla teki jostain syystä parina päivänä mieli uunilenkkimakkaraa juustolla. Vastustin kiusausta. Lihapiirakkaa kuvottavampaa ruokaa on vaikea kuvitella. Erityisesti kylmää ja eltaantunutta lihapiirakkaa. Ush.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:
Nergal kirjoitti:yhtä groteskia kuin Huima nauttimassa gurmeeta nakkikioskilla.
Jos se on groteskia, se on Kitinässä.
Oi noita aikoja.

Retrospektiivin omaisesti on sanottava, että niiden pyttipannujenkin hyvyys on aina ollut relaatiossa humalatilaan sekä seuran hyvyyteen. Samoin allekirjoitan urpsun toiveen paremmalle pikaruokakulttuurille yön pimeyteen. Esimerkiksi hyvät falafelit olisivat hieno juttu yön pimeydessä vaeltaessa, kuten myös erinomainen berliiniläistyylinen kebab. Edelleen harmittaa se, että täällä kebab-annokset ovat pääosin tunkkaisen ja rasvaisen makuisia -- tuottaen sellaisen hieman itseinhoiden olon ruokailun jälkeen. Berliinissä napsitut kebsukat taas ovat olleet kevyempiä ja raikkaampia settejä - ja aina ilman mitään turhia ranskalaisia tai riisejä lisukkeena. ( TSJEU - http://mustafas.de/ )

Ja Groteskista puheen ollen ohjelmassa on muutaman päivän päästä niiden uuden tarjonnan tsekkaus.
masa

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti: Samoin allekirjoitan urpsun toiveen paremmalle pikaruokakulttuurille yön pimeyteen.

Lisäkomppia.

Vaikea se on vaan tälle hesburger-kansalle mitään erikoisempaa saada tarjottavaksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ootteko testannu Isoroban FaFasin? Heti siinä mäkkäriä vastapäätä. Pitäisi olla auki yölläkin.

http://fafas.fi/
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin