Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2457
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Toissayönä heräsin epämääräiseen "polttelevaan tunteeseen" sydämen seutuvilla. Tulee ja menee nytkin. Näinkö se infarkti perkele alkaa?
Amazing shit happens!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^närästys?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei menny ihan niinq Forssassa tämä paraneminen. Nupit kaakossa kotilääkityksen kanssa, PEF siinä 290-320, avaavat ei nosta. Seuraava askel sitten teekoohon hengittelemään. Yritän käydä viikonloppuna vielä tekemässä yhden koulujutun toisella paikkakunnalla, tosin en tiedä onko se sinnikkyyttä vai idiotismiä, ehkä molempia. No, ajan taksilla jos alkaa väskättään liikaa. Vähän semmonen vittuux tässä asenne, sama tekeekö mitään vai ei, henki ei joka tapauksessa kulje. VOIHAN VILTTIKETJU.

Ja muksulla kuumetta, liekö oli jo eilen kun valitteli huonoa oloa.

VITALIS.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Voi kökkö. Toivottavasti pakkaset laantuis, jos hieman helpottais hapensaanti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nosti poitsulla yli 39:n kuumeen. Sanoi itsekin, että harvoin hänellä on näin rauhallinen olo että tekee mieli vain levätä. Päätettiin perustaa sairastupa ja perua muut menot. Oli fiksu ratkaisu.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aloitin kk:n kuurin Arthto balans plus lääkettä. Nivelet ovat jäykät ja niitä särkee. Jatkunut jo vuosia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Muksu yskii kuumeisena ja mulla poksahtaa pää migreenikäsittelyssä.
Vallan ihastuttavaa, kun tarttis pakosta mennä lumitöihin ja koiralenkille.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aloitin kk:n kuurin Arthto balans plus lääkettä. Nivelet ovat jäykät ja niitä särkee. Jatkunut jo vuosia.
Voi olla ihan hyvä, jos nivelissä ei ole mitään todellista vikaa. Itsesuggestio rulez. Muuten pelkkää paskaa. Nivelrikko tulossa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kuumetta pukkaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4298
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti:Kuumetta pukkaa.
Välillä tulee ihmeteltyä miksi mulla ei ole ollut kunnon kuumetta armeijan jälkeen. Siis pariinkymmeneen vuoteen. Sain varmaan elinikäisen immuniteetin varuskuntasairaalasta. Teetä kuluu väh. pari litraa päivässä. Muuta en juuri juokaan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Dave voisi konsultoida, onko kuolema tulossa kun tänään alkoi pohkeessa kipu johon ei ole syytä eikä se tunnu lähtevän poiskaan. Soitin jo päivystykseen, mutta siltä sanottiin ettei tarvitse lähteä minnekään, koska mikään riski ei täyty (ei traumaa, ei hormonaalista ehkäisyä, ei turvotusta pohkeessa, ei hengenahdistusta). Käskettiin lepäillä ja ottaa huomenna yhteyttä terveyskeskukseen. Mies on kiikuttamassa mua nyt heti keskussairaalaan 50km:n päähän. Itse en jaksaisi lähteä, mutta ahdistaa tuo koipi. Nyt levossa ei taas satu, mutta liikkuessa sattuu. Kipu ei ole niin kova etten pystyisi kävelemään, mutta ajatus koivessa muhivasta tulpasta ei ole kovin rentouttava. Mitäs tässä nyt oikein pitäisi tehdä?
Onhan se laskimoveritulppa mahdollinen. Todennäköisempää kuitenkin on, että on jotain muuta. Hankalaa näin sunnuntaina päästä eteenpäin. Pitäisi ottaa fidd-testi, jostain isolta lääkäriasemalta saattaisi löytyä sunnuntainakin, mutta suurimmasta osasta ei löydy. Vaikea kysymys, mitä pitäisi tehdä. Todennäköisesti voi odottaa huomiseen, mutta koska kristallipalloa ei ole käytössä, niin mahdoton sanoa ehdottomasti. En osaa sanaoa, tekeekö tk-lab fidd:ä sunnuntaina.

Jos olisit mun potilas niin tutkisin ja jos jalassa ei mitään turvotusta tai muuta poikkeavaa, niin kehoittaisin odottamaan huomenna otettavaa fidd:ä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exPertti kirjoitti:Jos on ollut viikon puolikuntoisena ja sisäänhengitys alkaa sattua rintakehässä olisiko korkea aika käväistä ND:n "nuhapolilla"?
Mulla hengitys ja itse asiassa eläminen sattu keuhkoihin viikon päivät ennekuin kuume nousi 38.5. Vedin Buranaa, panadolia ja bisolvonia ja kun rään eritys vain kiihtyi niin päivänä kymmenen aloitin omatoimisesti (vastoin parempaa tietoani) kaapista löytyneen kefexin antibiootti kuurin. (sitä on 5 päivää). Lähin viime viikolla pari kertaa aiemmin töistä ja viikonlopun oon ollut ihan vetelänä, nyt vähän helpottaa. Hermot vaan menee ratsastamattomuuteeen, juoksemattomuuteen ja siihen ettei pääse kahvakuulaan. Oon itsediagnosoinut sikalintuinfluenssan eli angrybirdstauti :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exPertti kirjoitti:^ itse tosiaan tein lääkärin onnelliseksi, kun kerrankin joku ei tullut turhaan mussuttamaan. Jännitti tuo doximycin kuuri, kun se ei tosiaan tepsi kaikkiin pöpöihin. Eli diagnoosissa pitää olla edes hajuilla. No, olo on suorastaan upea, lenkkikin kulki eilen eri tavalla ja kuuria on puolet jäljellä.
missasin tän toisen! Hyvä että tuli apua, kateeksi käy! Täällä kohta kaks viikkoa kärvistelyä täynnä eikä oikein lupaavalta vielä näytä...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Älä nyt Pertti hyvä lähde lenkille lääkekuurin aikana! Ja sen jälkeenkin treeni tulisi aloittaa rauhallisesti, eikä rehkiä kuin heikkopäinen. Tiet ovat täynnä kuolleita urpoja, jotka urheilevat sairaina.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Riemumieli kirjoitti:Tiet ovat täynnä kuolleita urpoja, jotka urheilevat sairaina.
Joo, se on tosi ärsyttävää ko niitä makoilee siellä tien laidassa, joutuu tekemään ylimääräisiä mutkia. Sinällään ihan asiaa riemis! En ihmettele jos pitkäaikaissairailla tulee joku saatanan masennus, 2 viikkoa jotain vitun lentsua ja oon todella turhautunut ja ärtynyt.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Yskä jatkunut joulukuun lopusta. Välillä oli pari viikkoa pois, mutta viikonloppuna tuli takaisin. Ei kuumetta, eikä muuta, mutta keuhkoputkia kutittaa niin maan perkuleesti varsinkin heti kun joutuu puhumaan jotain. Viimeksi eivät päästäneet lekuriin, "6-8 viikkoa taudin alkamisesta" sanoi hoitaja. Jokohan kohta pääsisi.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

exPertti kirjoitti:^ Mikseivät päästäneet?
"Nyt on niin pitkäkestoisia flunssapöpöjä liikkeellä, että odotellaan se 6-8 viikkoa ja sitten laitetaan lääkärille aikaa. Teetä ja hunajaa!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Flunssa yrittää päästä voitolle. Kuudes taistelupäivä menossa.
Lisää karpaloa ja tyrniä ! Ja pidempiä unia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mullakin on joku kestoflunssa. Se oli jo parantumassa eli räkää vain lenteli, mutta nyt se alkoi uudelleen kurkkukivulla. Alkaa ottaa jo päähän tämä tällainen, kun tähän nähtävästi liittyy armoton väsymys. :?

Ps. Onko Suvinen vielä hengissä? Ettei vaan tullu tulppa?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

exsu kirjoitti: Ei ollutkaan edellisestä vaiheesta yhtään ikävä kuivia limakalvoja ja kuumia aaltoja.
Tällä kertaa tuli bonuksena myös armoton väsymys ja masennusta lähentelevä olotila, satunnaisesti myös pahoinvointi. Mutta toistaiseksi näyttää siltä, että lääkkeet saivat aikaiseksi toivotun lopputuloksen. Tänään irtosi punktiossa 23 munasolua, jotka tuupataan takaisin päin viljelyiden jälkeen joskus ensi viikolla. Operaatio oli yllättävänkin kivuton, vaikkakin runsaan kasvatussaldon vuoksi olo on aika turpea. Vesituopin kanssa suoritan kotinesteytystä hyperstimulaation välttämiseksi, mutta muuten ei polilta lähtemisen jälkeen ole tarvinnut ottaa edes kipulääkettä. Toisaalta, en ole lääketokkuroissani paljon sohvalta poistunutkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2457
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Pari kk harrastettu liikuntaa säännöllisesti, nousujohteisesti, 2-3 krt viikossa sivakointia 1-1.5h per kerta. Kunto osoittikin varovaisia nousemisen merkkejä.

Sitten eilen hyydyin lenkillä täysin, olen vieläkin ihan romuna. Ei ollut edes mikään normaalia pisempi tai raskaampi. Kaikki puhti vaan poissa niinkuin puolityhjästä pyöränkumista. Syöty normaalisti ja nukuttu hyvin, ei juåpoteltu tai sauhuteltu. Mitvit? Nytkö se keski-ikä tuli?

EDIT: syy selvis kun kävi vaa'alla. Ketoapinan sivuvaikutukset oli listattu ihan oikein. Aiheuttaa painon nousua. Hullua ettei se näy päälle ja vaatteet mahtuvat kuten ennenkin. Nopea googlaaminen paljastaa, että bulkkaaminen tällä doupille valitettavan yleistä :(

Lähtötilanteessa ahdisti koko elämä, nyt enää vaan tää stnan painonnousu. Saavutettu hyöty +-0. Roskiin mokomat napit.
Viimeksi muokannut KKK, 18.02.2013 8:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aloitin kk:n kuurin Arthtro balans plus lääkettä. Nivelet ovat jäykät ja niitä särkee. Jatkunut jo vuosia.
Kuuri takana päin. Huippu tuote, siis minulla toimii. Vanhuus on ohi!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyt on sitten vasemman jalkaterän jännetuppi tulehtunut. Kaiketi pitkän jäisen juoksulenkin vuoksi. Voi aanus sentään. Buranaa ja mopilattia taas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tainnut tulla ensimmäistä kertaa hikinäppyjä. Toisen tissin ulkoreunassa ja saman puolen lapaluun päällä setit. Voisin elää ilmankin tätä kutinaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Inte gravid. Tarkoittaa taas uutta lääkitystä, väliin yksi lääkkeetön kierto. En malta odottaa, mitä paskaa sivuvaikutusta uudet napit pukkaa. Toisaalta, voi olla että lääkkeettömiä kiertoja tuleekin useampi peräkkäin, koska työreissu ja potentiaalinen siirtopäivä ovat ikävästi päällekäin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin