Paskavaippaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Vai määräät siis minulle? ok.
Puutteessa vai puolukkapäivät, kun olet noin kireänä?
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ollut kireänä, en vaan tajunnut kenelle hän määrää, lapselleen vai minulle.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:En ollut kireänä, en vaan tajunnut kenelle hän määrää, lapselleen vai minulle.
Ymmärrät tahallaan väärin ottaaksesi nokkiisi. Se jos mikä on lajityypillistä käytöstä, jota hyvät tavat eivät pysty peittämään erityisesti, jos kärsii aikaisemmin mainitsemistani tiloista. Totta kai hän puhui omasta lapsestaan, eihän kukaan nykyään uskalla toisten lasten kasvatuksesta sanoa juuta tai jaata. Vaikka sontatehtaan paskaiset saappaat valuttaisivat kaiken lian bussin penkille, auta armias, jos asiasta menee sanomaan. Toisaalta jos vanhempi on niin peelo, ettei tuollaista huomaa/tajua, voi vain todeta, että lisää tykinruokaa/sossun asiakkaita eli kuormitustekijöitä hyödylliselle osalle yhteiskuntaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:En ollut kireänä, en vaan tajunnut kenelle hän määrää, lapselleen vai minulle.
Ymmärrät tahallaan väärin ottaaksesi nokkiisi. .
Niin, kun ei tunneta irl, et tiedä että minä ihan oikeasti ymmärrän väärin. Jos asian voi tulkita useammalla kuin yhdellä tavalla, minä todennäköisesti teen niin. Ja vaikka ei voisikaan, niin ainakin yritän.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Niin, kun ei tunneta irl, et tiedä että minä ihan oikeasti ymmärrän väärin. Jos asian voi tulkita useammalla kuin yhdellä tavalla, minä todennäköisesti teen niin. Ja vaikka ei voisikaan, niin ainakin yritän.
Todennäköisesti ymmärrät väärin? Jos haluaa draamailla. voin aina ymmärtää toisin eli väärin. Kun ymmärtää oikein tai vaikka sitten väärin, mutta positiivisella vireellä liikkeellä ollen, pää pysyy paremmassa kunnossa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita koiraperheessä. Vanhemman koiran äiti oli lähtenyt jäällä jonkun elukan perään ja kadonnut omistajaltaan. Kun koira oli ollut tunnin kateissa, pakkasin toisen koirista autoon ja lähdin ajelemaan katoamispaikalle päin (n. 20 km meiltä), että ehdittäisiin avuksi ennen pimeää. Iskin koiralle vielä manttelin päälle, ettei tule kylmä jäällä. Ehdittiin vain pari kilsaa kotoa, kun puhelin soi, koira on löytynyt. Pientä pintavauriota, mutta hengissä ja kaikki osat tallella. Oli oma koira vähän ihmeissään, kun laitettiin paksu takki muutaman kilometrin autolenkkiä varten. :D
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin