Tuberkuloosi Torstai Mistä tunnet sä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mikä on Suomen tukieuron arvo?

Äänestys päättyi 24.02.2013 3:11

euro
1
50%
50cent
0
Ei ääniä
quarter pound
0
Ei ääniä
nada, nil, nothing
0
Ei ääniä
riippuu saajasta
1
50%
 
Ääniä yhteensä: 2

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tuberkuloosi Torstai Mistä tunnet sä..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuberkkeli on tullut takaisin Suomeen, vihdoin harjoitettu politiikka tuottaa tulosta opiskelijat ja muut heikko-osaiset kohta tuupertuvat lumihankeen. Selvää on myös että jos ns. jumala kykene suojelemaan edes kristillisen opiston opiskelijoita, miten sitten meitä muitakaan? Rikkaille tullaan perustamaan parantoloita, heidän ensin kärsittyään kuukausien hoidot lämpimämmillä leveysasteilla. Yhteiskunnan kahtiajako saadaan vihdoin "virallistettua". Suunniteltu yleisen terveydenhuollon supistus tulee vain kiihtymään.

Laiskuus johti Laukaassa Romahdukseen Savuava pistoolina seisoo maneesin jäänteet.. Maneesin ylläpidosta huolehtiva(lumenluonti katolta?) on täysin verrattavissa humalassa lapsen päälle ajaneeseen, odotamme vapauttavaa tuomiota!
Viimeksi muokannut Niba, 14.02.2013 13:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iltakivaa..

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pakko oli väijyä Real-Manu. Ja nyt väsyttää. Pakkasta tässä pyytelen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tsiisus kun säikähdin töihin tullessani. Näppiksellä oli itse askarreltu ystävänpäivänkortti. Ensimmäinen ajatus oli tietysti, että sihteeri on sen tehnyt, mutta onneksi oli yksi hoitajista.

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Tsiisus kun säikähdin töihin tullessani. Näppiksellä oli itse askarreltu ystävänpäivänkortti. Ensimmäinen ajatus oli tietysti, että sihteeri on sen tehnyt, mutta onneksi oli yksi hoitajista.


Heti panemaan sitä!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Kortin lähettänyt erittäin tod. näk. askarrellut jokaiselle työkaverille sellaisen. Sen tyyppinen nainen (eo. sanottu positiivisessa mielessä).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Tsiisus kun säikähdin töihin tullessani. Näppiksellä oli itse askarreltu ystävänpäivänkortti. Ensimmäinen ajatus oli tietysti, että sihteeri on sen tehnyt, mutta onneksi oli yksi hoitajista.

Kuva
Hei Daavid!

Minua kiinnostaa, miksi sanoit, että onneksi oli hoitaja, eikä sihteeri.
Mitä pahaa sihteerin kortissa olisi ollut?

Kerro hiukan mitä sihteeri tekee ja onko hän ollenkaan tärkeä siellä!

SA tukikohdassaan
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vastaus löytyy Kitinästä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:^Kortin lähettänyt erittäin tod. näk. askarrellut jokaiselle työkaverille sellaisen. Sen tyyppinen nainen (eo. sanottu positiivisessa mielessä).
Panet silti. Pääasia, että panet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Kortin lähettänyt erittäin tod. näk. askarrellut jokaiselle työkaverille sellaisen. Sen tyyppinen nainen (eo. sanottu positiivisessa mielessä).
Panet silti. Pääasia, että panet.
Pikkujouluja odotellessa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Kortin lähettänyt erittäin tod. näk. askarrellut jokaiselle työkaverille sellaisen. Sen tyyppinen nainen (eo. sanottu positiivisessa mielessä).
Panet silti. Pääasia, että panet.
Pikkujouluja odotellessa.
Silloin Selincro on jo markkinoilla!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Kylläpä olis tylsää jos Selincro toimisi. Ei enää ikinä Davelta mehukkaita paljastuksia eikä sivukaupalla viihteellistä kimpparuoskintaa!
Kitinän takia toivotaan että se ei toimi :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Tsiisus kun säikähdin töihin tullessani. Näppiksellä oli itse askarreltu ystävänpäivänkortti.
Mulla nyt ei tietysti ollut vastaavaa syytä säikähtää, mutta kieltämättä itsekin kummeksuin näppikseltä löytynyttä konvehtia. Mun epäsosiaalisuus alkaa varmaan olla jo työyhteisön henkeä nakertavaa: sen lisäksi, ettei minulle itselleni tule mieleenkään tuodä työkavereille ystävänpäivä- tai joululahjoja, en lainkaan edes ilahdu saamistani lahjoista. Pikemminkin päinvastoin ärryn, että nämä tyypit sotkevat työelämään sinne kuulumattomia elementtejä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Pikemminkin päinvastoin ärryn, että nämä tyypit sotkevat työelämään sinne kuulumattomia elementtejä.
Siis tuostahan syntyy pakotettu alisteinen velkasuhde. Se ainakin minua ärsyttää. Riippumattomuuteen ja koskemattomuuteen kajotaan anteeksiantamattomalla tavalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mun näppiksellä ei ollut mitään, onneksi iltapäivällä sentään Ystävänpäiväkahvit.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pikemminkin päinvastoin ärryn, että nämä tyypit sotkevat työelämään sinne kuulumattomia elementtejä.
Siis tuostahan syntyy pakotettu alisteinen velkasuhde. Se ainakin minua ärsyttää. Riippumattomuuteen ja koskemattomuuteen kajotaan anteeksiantamattomalla tavalla.
Mä olen kyllä ihan etevä ottamaan vastan asioita ajattelematta, että mun täytyy korvata se vastaavasti (musta tulisi tosi hyvä sosiaalipummi/monacolaisurheilija/perintörahoilla elelijä); minua ärsyttää melkein enemmän se, että mä en vain halua mitään ystävyyssuhteilta vaikuttavia suhteita mun työkavereihin. Mä en esim. oikein halua kuulla niiden perheasioista. Työasiat riittävät, sosiaalinen elämäni on muualla.
Viimeksi muokannut urpiainen, 14.02.2013 9:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:Työasiat riittävät, sosiaalinen elämäni on muualla.
Jos tilanne antaa myöten, kyllä sihteeriä tulisi aina panna.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis joka tapauksessa sihteeriä pannaan. Eihän tässä elämässä muuten tolkkua ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Vastaus löytyy Kitinästä.
Voi rakas nuori vanha mukava piinaaja Daavid setä, poika isä...

EI SAA kiusata mukavahkoa nuorvanhaa sanomamogulia!

En millään muista kussa oot kertonna sihteeristä...

Nyt tarvitsen ees vihjauksen pihjauksen missä se on! Please Taavetti!

Luen sen sitten illalla ja vastaan. Nyt mun täytyy lähteä meneeeeen. Toimittajahommat polttaa!

STADINARSKA
TJ, SASJVV-K
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää ystistä, kamut! :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Hyvää ystistä, kamut! :h:

IIIkk1111!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Riemumieli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Työasiat riittävät, sosiaalinen elämäni on muualla.
Jos tilanne antaa myöten, kyllä sihteeriä tulisi aina panna.
Mulla ei ole henkilökohtaista sihteeriä. :(
Ja tän koko yksikön assistentti... no, ehkä se jotenkin jo olemuksellaan haastaa Riemumielen ja Ylermin imperatiivin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
IIIkk1111!!1
Ei hätää! Mä oon käsittämättömän huono askartelija. Ei mene liian intiimiksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:Ja tän koko yksikön assistentti... no, ehkä se jotenkin jo olemuksellaan haastaa Riemumielen ja Ylermin imperatiivin.
"Tilanne antaa myöten" tarkoittaa toki, että speksien tulee olla kunnossa. Hyvä kroppa, suikkariystävälliset huulet, halu päästä käsiksi Urpiaisen muniin yms. Nainen iskee, ja mies vastustaa kaikin voimin kunnes hupsis, viattoman yhteentörmäyksen seurauksena muna on suussa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuberkuloosi Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
IIIkk1111!!1
Ei hätää! Mä oon käsittämättömän huono askartelija. Ei mene liian intiimiksi.
Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin