Hassu-heikin maavisa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Ootteko testannu Isoroban FaFasin? Heti siinä mäkkäriä vastapäätä. Pitäisi olla auki yölläkin.

http://fafas.fi/
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No nibahan sitä tietenkään ei ole testannut, mutta on hyvä paikka, juurikin erottuu edukseen noista pitsaenrikoista.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Ootteko testannu Isoroban FaFasin? Heti siinä mäkkäriä vastapäätä. Pitäisi olla auki yölläkin.

http://fafas.fi/
Fafa's oli nimenomaan esimerkkinä mielessä.

Olen kuullut vain hyvää siitä, en ole testannut vielä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:No nibahan sitä tietenkään ei ole testannut, mutta on hyvä paikka, juurikin erottuu edukseen noista pitsaenrikoista.
Oikeestaan olevammalta olisi kuulostanut "No Nibahan on tietenkin sen testannut, mutta hyvä paikka.."

saa olla muuta mieltä, mutta minä olen tätä.. ;)

Olen omiin sörsseleihin tyytyväinen, eikä minun tarvitse käydä edes "näyttäytymässä" ytimen hienoissa tai edes vähemmän hienoissa paikoissa..

Taas on ryssitty tämäkin keskustelu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oi täällähän on oikein mukavaa keskustelua. Fafas voisi olla mukava kohde. Taidan itsekin ottaa vaarin asiasta kun minulla ei vaaria ole.

Trendikästä kakkaa ei tähän ollut muuten kuin Nibalta, joka suolsi melkoisen määrän oman vallankaappaukseni jälkipostauksessa tänne.

Siitä Nibaa on kiittäminen. Se oli kyllä tällaiselle kaikenkokeneelle toimitusjohtajallekin yksinkertaisesti niin kamalaa paskaa, etten ees tohtinut lukea.
Mutta niin nykyaikaista ja aikaan sopivaa.

Jatketaan kaikenmoisella aiheilla. Housuunlannoittaminen ei ole välttämättömyys. Perustoimittajani voisi kyllä käydä täällä ikäänkuin "lannoittamassa" keskusteluja uusille trendikkäille saumoille.

Eli kiitos ja näkemiin toviksi

Palstan uusi johtaja

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hassu-heikin maavisa MYYTÄVÄNÄ, STADINARSKA MYY HALAVALL

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Kitinän toimittajaystäväni taasen.

EN tiedä oikeastaan minkä takia valtasin tämän ketjun isännyyden tuossa taannoin. Itse asiassa en enää edes tätä tarvitse. Muistaakseni ketjun valtaamiseen oli tarve tosiaan vaan tiedottaa pääketjun asiaa.

Tämän ketjun historiallinen peruste oli jokin "maavisa" , josta jatkui sitten suuri pilavirta ketjun alkuperäisen avaajan jäljiltä.

Oikeastaan aika säälittävä ketju. Ei saanut tulta purjeitten alle asiallisesti alussa eikä oikein näin varastettunakaan.

FAFAS oli suurinta antia.

Minä luulen, etten enää tarvitse tätä ketjua. Housuun paskomistrendikin on luullakseni mennyttä vaikka Uutisvuodossa paskahousutyttö olikin vielä jopa vieraana.

Ja sitten on tuo suora plagiaattiversio, joka homoutensa vuoksi oli suositumpi.

HALUAAKO JOKU OSTAA TÄMÄN SURKEAN KETJUN MINULTA? Saisi halavalla.

STADINARSKA
BLOKIMOKULI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei vaan! kaikille katsomatta mihinkään. Hiukan väriin kyllä, heh! :)

Käytän tätä haltuunottamaani ketjua hyväkseni nyt! Olen siis hyvä käyttäjäksi vai kuinka päin se oli!! :P

Sanomani täyttyy asiala, jonka olen jo kieltänyt, mutta yhä sitä tulvii.

OLEN JO tehnyt vastapostauksen, mutta en vieläkään sitä laita, koska siihen täytyisi lisätä So Hardin kippaaman rekkakuorman jälkeen enemmän kauneutta joka neutraloisi hajun ja inhan ulkonäön.

JOS VAAN TEILLÄ kenelläkään on kivaa juttua ja varsinkin kauniitakuvia niin pankaapa nyt joka tuutista. Siis Sanomiini kivaa ja kaunista!

Olisin hirrrrrmuiloinen!

EI OLE kelvannut tämä onneton "Hassu-heikin maavisa"- ketju kenellekään, vaikka se onkin myytävänä!

En oikeastaan tee tällä mitään muuta kuin valmistaudun kirjoittamaan jatkossa.

Jotta olisi nyt postaus järkevä niin kerrotaan, että elämä SA:lla menee entiseen tapaan. Ei kertakaikkiaan ole kummempaa asiaa. olen ollut taas pikku matkalla, mutta kun maailma on globaalistunut niin se ei ole ees mikään uutinen.

Ai, mutta eilen olin kivoilla kutsuilla, joissa oli maailman parasta voileipäkakkua ja viiniä! Niinpä! viiniä, MUTTA SA kulki kivan seuralaisensa kanssa juhlista jaloin on yleensä joulu.

Hiukan "nibaa" loppuun, mutta eikai se haittaa?

STADIN HELMIARSKA
Ei tarkoita nyt Sairaa, vaikka hän onkin Tampereen hieno helmi!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hassu-heikin maavisa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihan pikana vielä!

Anteeksi tekemäni kirjoitusvirheet noissa parissa ketjussa. Mulla onnäppäimistössä jotain jäyhää. Kirjoitn aina urbovauhtia ja nuo eivät mene enää pohjaan nuo näppäimet... :napu: :x

Pitää tehrä jotain... :idea:

Ystävänne ARSKA STADILAINEN
Tuttu ja turvallinen, aito ja alkuperäinen sanomamogululiaisemme
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin