Viinalakosta vielä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti: Juopottelijat eivät halua selvää ihmistä katselemaan ja muistamaan kännistä örvellystä ja säälittävää ja typerää käytöstä. Juopot häpeävät itseään.
Tässä on muuten vinha perä. Yleensä porukoissa on aina mukana vähintään yksi selvinpäin ollut idiootti, joka jaksaa vielä kuukausien päästä muistutella näistä hölmöilysta. Kuka sellaista jaksaa?
Cerenity
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 19.08.2005 13:02

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Cerenity »

On teillä ongelmat. Kun on erakko niin kuin minä, niin ei kukaan ainakaan tuputa viinaa. Juotua tulee äärimmäisen harvoin, eikä kännissä oo ees kivaa. (enää)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Musta on vanhemmiten tullut liian mukavuudenhaluinen (=krapulapeikko pelottaa) ja itsekriittinen (=humalaisten käytös näyttää idioottimaisilta) juomisteni suhteen, joten humaltuminen ei pääsääntöisesti huvita. Teiniördäyksen tilalle on tullut satunnaista viininmaiskuttelua. Olen tylsä.
Don't Panic!
Dumari

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nexie kirjoitti:Olen tylsä.
Vahvistan tittelin. Ylläpito voi vaihtaa sen.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Dumari kirjoitti:
nexie kirjoitti:Olen tylsä.
Vahvistan tittelin. Ylläpito voi vaihtaa sen.
Siistii hei :hep: :cheer: :hep:
Don't Panic!
Dumari

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nexie kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
nexie kirjoitti:Olen tylsä.
Vahvistan tittelin. Ylläpito voi vaihtaa sen.
Siistii hei :hep: :cheer: :hep:
Lopetat tuon heti, sä oot tylsä :arrow: sulla ei voi olla hauskaa, VARSINKAAN ilman viinaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Dumari kirjoitti: Lopetat tuon heti, sä oot tylsä :arrow: sulla ei voi olla hauskaa, VARSINKAAN ilman viinaa.
Tsirp, tsirp, mietelauseketjua soveltaen:

Time's fun when you're having flies. - Kermit the Frog -
Don't Panic!
Yönmustaritari

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

nexie kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Lopetat tuon heti, sä oot tylsä :arrow: sulla ei voi olla hauskaa, VARSINKAAN ilman viinaa.
Tsirp, tsirp, mietelauseketjua soveltaen:

Time's fun when you're having flies. - Kermit the Frog -
Tekisit jotain to tittelis eteen ja hommaisit mulle pillua.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Yönmustaritari kirjoitti:
Tekisit jotain to tittelis eteen ja hommaisit mulle pillua.
Haven't seen the money, have I..? Jos töihin halajat, niin Vladimir ja Igor käsittelevät kyllä mielellään hakemuksesi. Asiakkaitasi et tosin pääse ainakaan heti itse valitsemaan, joten emme voi taata millaista letkua sinuun ensimmäisillä keikoilla asennellaan.
Don't Panic!
Gina

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Gina »

ilmoittaudun puolivirallisesti mukaan viinalakkoon. Kestän kyllä viinaa mutta en sitä rahanmenoa.
Lutka

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Lutka »

nonnih, eliset RAPUJUHLAT sujuivat ilman alkoholia. join 1,5 l pommac lightia.

:hail:
Geetzu

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lutka kirjoitti:nonnih, eliset RAPUJUHLAT sujuivat ilman alkoholia. join 1,5 l pommac lightia.
Toi on kyllä mieletön suoritus, on se tahdonvoima kiva olla. En tiennyt, että rapuja edes voi syödä ilman väkeviä. :] Mä oon muuten myös tavallaan viinalakossa, juon vain muiden laskuun (jotkuthan lakkoilevat vain rahanmenon takia). Näitä vinkkuja, joita tissutellut lähiviikkoina, on saanu lahjaks joskus niin paljon, että lakko jatkukoon vielä piiiiiitkään.
Runkkis

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Geetzu kirjoitti:
Lutka kirjoitti:nonnih, eliset RAPUJUHLAT sujuivat ilman alkoholia. join 1,5 l pommac lightia.
Mä oon muuten myös tavallaan viinalakossa, juon vain muiden laskuun
Tuohan kuulostaa yhtä järkevältä (ja ärsyttävältä) kun "tupakkalakkolainen" joka ei osta omia tupakoita.

"hei, saaks mä jämät?" "jos mä yhden tupakan voisin pummia?"


Niin, mun kuukauden viinalakko onnistuisi se tosin loppuin, niin kuin olin suunnitellutkin, torstain virkystyspäivänä. Se menikin sitten niinkuin olin suunnitellut. Mainostin kaikille vihaavani työtäni, toistin itseäni, tuiotin naispuolisten kolleegojen rintoja ja kun kukaan lämmennyt, niin "onneksi" paikalle sattui ex, jonka kanssa vaihdoimme sylkeä. Onneksi (hänelle) oli järki päässä ja menimme eri osoitteisiin...

Mulle ei kyllä sovi viinalakko sen verran tissuttelua kaipaan jo pelkästään sosiaalisessa mielessä. Kännilakkoa voisi tosin jatkaa vielä...

Viinalakon oheisvaikutus - 5 kg
Geetzu

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Runkkis kirjoitti:Tuohan kuulostaa yhtä järkevältä (ja ärsyttävältä) kun "tupakkalakkolainen" joka ei osta omia tupakoita.
Juu kyllä, tosin mä litkin näitä synttäri-, joulu-, lisääntymis-, tupari- ja kihlajaislahjaks saatuja. Vielä moooonta jäljellä. Mitäs antoivat!
SingleMalt

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

3 viikkoa täysin tipattomana. Eilinen hääreissukin kunnialla kotiin. Ainoastaan yksi lasi pommacia hääparin kunniaksi. Vaikka parempaahan tuo pommacci on, kuin normi skumppa..

Mitään muuta muutosta ei ole ollut havaittavissa kesän jälkeen, kuin tilien balansoituminen. Sitähän oikeasti jää rahaa jemmaakin. Ihmeellistä kerrassaan..
Painokin heiluu samoilla luvuilla, joten kesän aikana kerätty neste onkin perkeles läskiä. --> salille, lenkille,uimaan ja dietille. Voi kyynel.
Lutka

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Lutka »

minä myös...

eilen kaisaniemen ilmaiskonsertissa känniääliöteinixien ympäröimänä, kalliolaisessa pubissa, vanhalla kuuntelemassa notkea rottaa ja vielä jatkoille prahaan. yksi alkoholiton nikolai, yksi soodavesi ja yksi ginger ale. ja hyvin meni.

rahaa kului n. 15 e ja tänään ei ollut krapulaa.

letkukin voi todistaa että se oluttuoppi kädessäni sisälsi vain todellakin alholitonta nestettä.

i´m so proud.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Think »

EveryWoman kirjoitti:Jos joku ei juo, juopottelevaa alkaa vaivata alemmuudentunne.
Itsellä tipatonta noin kuukauden verran ja olen osittain huomannut tuon pitävän paikkansa. Joissain tuo "alemmuudentunne" on aiheuttanut sitä että myös heillä on mietinnässä viinalakon aloittaminen.

Oudointa on ehkä se, että yritetään viimeiseen asti kysellä mistä lakko johtuu. Ei minulla ole sille mitään varsinaista syytä ja se ei tahdo mennä kenellekään kaaliin (tai no vanhemmiten aika pahaksi äityneet krapulat ovat ihan hyvä syy). Jos tekee mieli ottaa lasillinen punaviiniä tai olutta, niin kyllä minä sen otan ilman mitään tunnontuskia. Ei vaan ole tehnyt lainkaan mieli. Ei edes baarissa kavereiden kanssa ollessa.
Ovela kuin orgasmi
SingleMalt

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Välirapparia...

Viikonlopun tullen ollut 5 viikkoa tipattomana, jos kolmea olutta ei lasketa. 4 viikkoa meni eka ihan tipattomana, ja sitten kolme olutta 3 päivän sisään. Tarkoitus on vielä olla 7 viikkoa, jolloin tulee 3 kk täyteen. Miehelle, jolla ei ollut aiemmin tälle vuodelle yhtään selvää viikonloppua, on jo mennyt 4 viikkoa ollut kuin täyttä absolutismia.

Pakko tunnustaa, että vaikutus niin henkisesti, kuin ruumiillisesti on valtavan positiivinen ja terveysintoilijan ajattelumaailma on todella pinnalla. Kapakat eivät voisi yhtään vähempää kiinnostaa tällä hetkellä. Jo taaksepäin katsoessakin vituttaa, että miksi niissä on pitänyt joka viikonloppu juosta.

Liikuntaa, terveellistä ruokaa, lepoa ja harrastamista. Helvetti, tästä absolutismista voisi oikeastaan oppia jopa pitämään.

Taidan seuraavaksi liittyä 4h kerhoon..
Yönmustaritari

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nonni!

Kyllä se maar on muuten paskiainen keksiä muuta tekemistä kuin ryyppääminen. Lue tai katso leffa. Käy heurekassa tai potki ohikulkevia mopoilijoita.

Allekirjoittaneen dialyysihoito meni viikonlopulla hiukan pitkäksi, jonka johdosta moni muukin asia meni vituiksi. Nyt on sitten kaksi antibiottikuuria, joista toisen kanssa ei alkoholia sallita refluksi-reaktion uhalla. Ei kuulemma alkoholi hajoa ollenkaan mahassa. No nyt se olisi sitten jo pakkokin olla ilman känniä.

Mitäköhän vittua sitä sitten vapaalla tekisi. Taidan mennä bussipysäkille odottamaan ohikulkevia pärinäpellejä.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Tipattomista olen sitä mieltä, että ne katkeavat tasan siihen, kun ensimmäinen alkoholijuoma suuhun narahtaa. Turha sitä on itseään pettää millään selityksillä siitä, että on ollut kuukauden tipattomalla paitsi että ekana viikonloppuna meni kaksi bisseä. Jos ilman yhtään mukillista ei pärjää, niin sitten ei kannata tipattomiin lähteä, vaan totutella siihen ultra-kohtuudella tissutteluun ja pitää tipattomat poissa keskusteluista.

Itse pidän alkoholilakkoa Opethin keikkaan saakka. Kausiluontoinen rypeminen sosiaalisten piirien kanssa saa välillä sellaisia mittasuhteita, että pieni maksankuivatus tekee välillä ihan hyvää.

Tsemppiä kaikille itsensä kanssa painiskelijoille.
ninnithequeen

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenna viikko ilman edes sitä saunanjälkeistä ykköskaljaa, mikä sinänsä on saavutus. En minä mitään lärvejä vetele viikottain, mutta juuri se saunakalja ja sitten lasi viiniä joskus iltasella menee. Ja tuopillinen töitten jälkeen. Mun tipaton tosin katkeaa kahden viikon kuluttua kun on firman bileet. Sielläkö selvinpäin? Kun pomo tarjoaa? HAH!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tätä hyvää juomaputkea en viitsisi katkaista jollain tauolla..
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Täysin tipaton ollut jo kahdeksan kuukautta.
Tämä outous johtuu lisääntymisprojektista, jonka päätöspäivä on noin kuukauden kuluttua.
Olen luvannut itselleni joululahjaksi pari tölkillistä Karhua...
Mida

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja Mida »

Sanoisko jotain vai eikö sanois. Emmää taida. Oon taas vaan sit se tylsä tiukkis. Muutaman viikon tipattomuus on kova juttu, mutta seitsemän vuoden on nössöilyä.
SnapaHead

Re: Viinalakosta vielä...

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Mida kirjoitti:Sanoisko jotain vai eikö sanois. Emmää taida. Oon taas vaan sit se tylsä tiukkis. Muutaman viikon tipattomuus on kova juttu, mutta seitsemän vuoden on nössöilyä.
Niin on. Katsos voinhan minäkin sanoa olleeni pollesta kuivilla kohta kaksikymmentäkuusi vuotta.
Vaaditaan se rappio sinne taustalle.
Ja sinulle kuten suurimmalle osalle tekisi hyvää ottaa pikku hölkkä on the wild side.
Vastaa Viestiin