Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja saira »

Miten HELVETISSÄ voi kaksi aikuista ihmistä olla näin HELVETIN sokeita omien tekojensa seuraamuksista muksulle?! Iskä perunu tytön tulon jo kahtena viikonloppuna, ku on taas niin vaikeaa suhteessa. Ku ei voi olla tappelematta ja ahdistaa niin kovasti. Eikä näe mitä jatkuva tapaamisen peruminen tekee muksulle, joka tietää et iskällä on paha olla kun ei ota muksua luokseen. Ja kun puoliäiti haluaa vittuilla ja kiukutella iskälle, ni muksua on helppo käyttää siinäkin, mm siitä saatiin tappelu ku iskä antoi äitipuolen viimeiset jogurtit muksulle... :axe:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Jos eroan ja löydän uuden kumppanin, en katsele sekuntiakaan sitä jos se asettaa itsensä kilpailevaan asemaan lasteni kanssa. Sehän olisi lapsellisempi ja itsekkäämpi kuin pieni lapsi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sama lähtökohta on mulla. Ja siis olen onnellinen nykyisestä puolisostani, joka on todella loistavasti ottanut oman roolinsa muksun elämässä ja kantaa pyytämättä oman vastuunsa muksun kanssa.Kun biologinenkin tajuais oman roolinsa... Sinänsä hauska vielä, että äitipuoli on erittäin pienimuotoinen julisuuden henkilö, ja heistä on pari haastattelua yhdessä. Henkilökohtaisesti kirvelee yhdessä haastattelussa lause, jossa selitetään kuinka muksu viettää vuoroviikot heillä, vaikka nytkään eivät ole kuukauteen nähneet, eikä järjestely ole koskaan ollut tuollainen käytännön järjestelyistä johtuen. Tulee mieleen, et kyl se muksu mainokseksi kelpaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja nyt se saatanan diiva haluaa jutella iskän kanssa niiden suhteesta TÄNÄÄN, kun tytön pitäis mennä sinne, ja mun täytyis lähteä kurssille huomenna aikaisin aamulla. Et jos mä voisin viedä muksun sinne ennen sitä... Mikäli mä yhtään niitä tunnen, ni ne saa sellaisen tappelun keskustelun sijaan, et yöllä mulle tulee viesti, et iskä ei voi muksua ottaa ku ahdistaa taas. Ilmoitin, että ei sovi. :evil: Saako kahdesta hullusta saman tuomion ku kahdesta ihmisestä?!?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Tänään selvisi soittamalla, että vuokra-asuntoni vesivahinkoremontti on "valmis". Taloyhtiö oli päättänyt, ettei kylpyhuoneen lattialle tarvitse tehdä mitään. Vakuutusyhtiöni omavastuu on tältä väliaikaisasumisajalta n. 350 euroa. Eri asia olisi jos olisi itse syyllinen, mutta kun viikon matkalta palatessa huomaa, että kaikki on viemäriveden peitossa.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä noihin mopoihin pitäisi saada pakolliseksi kunnon äänenvaimentimet. Kuule mitään mitä viereisen työpisteen orja puhuu kun helvetin enkulien mopot pärisee heti ikkunantakana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: Teetä ja sympatiaa, tuollaiset ihmiset on ihan helvetin rasittavia.

Heh. Minä taas nostan hattua noille ihmiselle että ovat oma-aloitteisia eivätkä istu paukalo persiissä odottamassa apua hommiin jotka voi tehdä itsekin.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaikea sanoa kun en tiedä lähtötilannetta.

Meillä menee viemärit talon ulkopuolella niin ssvällä että en lähtisi hommaan, mutta rossipohjaisen talon alla luultavasti lähtisin.

Tunnin duunilla kun voi säästää 500€ helposti ja saada toiletit käyttöö heti, eikä vasta ensiviikolla.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: Itse olen vakaasti sitä mieltä, että ammattilaiset ovat ammattilaisia syystä ja elantonsa hekin ansaitsevat.

Tällä logiikalla olisin maksanut taloni rakentamisesta 50 000 € - 100 000 € enemmän.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Itse olen vakaasti sitä mieltä, että ammattilaiset ovat ammattilaisia syystä ja elantonsa hekin ansaitsevat.

Tällä logiikalla olisin maksanut taloni rakentamisesta 50 000 € - 100 000 € enemmän.
Sä olet Masa huomattavasti käsistäsi kätevämpi kuin perusjantteri. Sulla on opiskelu ja työhistoriaa monenlaisesta käsillä työn tekemisestä, vaikka et raksamies olekaan ollut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Sä olet Masa huomattavasti käsistäsi kätevämpi kuin perusjantteri. Sulla on opiskelu ja työhistoriaa monenlaisesta käsillä työn tekemisestä, vaikka et raksamies olekaan ollut.
So? Ihmisiä ne on ne maalaritkin. Ei nekään ole pensseli kädessä syntyneet. Useimiten itse tekemine ei vaadi kuin rohkeuden aloittaa homma. Työ tekijäänsä opettaa ja niin edespäin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^kyllä sä nyt varmaankin ymmärrät, että sulla on paljon tavallista toimistohiirtä paremmat edellytykset ottaa kirves käteen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:^kyllä sä nyt varmaankin ymmärrät, että sulla on paljon tavallista toimistohiirtä paremmat edellytykset ottaa kirves käteen.

Sun käsitys toimistohiiristä on jotenkin 60-lukulainen. Meidän toimistossa ainakin on enimmäkseen raavaita miehiä jotka kyllä tekee kaiken näköistä.

Vai oletko sä niitä miehiä jotka suuttuu kun saa vaimoltaan joululahjaksi akkuporakoneen?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Höh. Mähän arvostan sun osaamistasi, jos et edellä olevasta ymmärtänyt.

Kyllä mä jotain joskus itsekin teen, mutta osaaminen on aika vajavaista. Vaikka kyllähän sitä varmaan osaisi, kun vaan ryhtyisi hommiin.

Viime kesänä peräti käytin minikaivuria kun kukkapenkki kaivettiin ylös ja laatat laitettiin tilalle omin pikku kätösin.

Ainiin, ja päivän epistolaan liittyen paskakaivon routaeristystä parantelin.

:hep:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kyllä mä jotain joskus itsekin teen, mutta osaaminen on aika vajavaista. Vaikka kyllähän sitä varmaan osaisi, kun vaan ryhtyisi hommiin.

Viime kesänä peräti käytin minikaivuria kun kukkapenkki kaivettiin ylös ja laatat laitettiin tilalle omin pikku kätösin.
Noni. Sulla on kaivinkonehommista enemmän kokemusta kuin mulla. En ole näet ikinä kokeillut.


Jos vielä rakennan joskus talon, ostan ekana pikkukaivurin. Sillä säästää maltaita.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tuosa nyt on homman piffinä pari pointtia: kuinka paljon omien kykyjen oletusarvo poikkeaa toteutuneesta ja mikä on vaihtoehtoiskustannus esmes säästyneen vapaa-ajan muodossa kun teettää homman jollain osaavammalla.

Omaan maailmaani osuvana esimerkkinä korjailen ja huollan fillarini pikkuviat ja perushommelit, jotka hoituu pienellä vaivalla ja ajankäytöllä. Osaisin takuulla korjailla myös isommatkin remontit asiaan perehdyttyäni ja työkalut hankittuani, mutten näe mithn järkeä ryhtyä moisiin, muutaman vuoden välein yhdelle pyörälle tehtyihin toimenpiteisiin jotka ko. businekseen dedikoitunut nyrkkipaja hoitaa lähes varaosien hinnalla. Jos noita härdellejä pitäisi hoitaa joka vuosi tai olisi jostain syystä talli täynnä menopelejä, tilanne voisi olla toinen.

Omakotitalon omistajana hoitelisin pikkuhommat itse, mutta ei mun osaaminen riittäisi kokonaisen liiterin pystyttämiseen eikä olisi mielekästä tahi kustannustehokastakaan alkaa sellaista opettelemaan. Yhtä tyhmää Masan tapauksessa olisi jättää jo hankittu oma osaaminen hyödyntämättä, jos ja kun vaihtoehtoiskustannus on sitä luokkaa, että viivan alle jää plussaa. Minulla osaamisen ja kiinnostuksen puutteessa tuskin jäisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele! Kaurapuuro lopussa.

Olin kyllä ostanut katsomatta jonkun Elovena-paketin, mutta kun nyt tarkemmin zoomasin luontaiset okulaarini siihen niin huomasin sokeria olevan vain vaatimattomat 23% sisällöstä. Täytyy varmaan tehdä siitä kaurakakku ja viedä joillekkin sokerihiirille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihan hirvijää kikkailua yhden eKirjan kanssa! Toinen kone on niin antiikkinen, ettei avaa sillä, toinen toimii kun toimii, eka oli pari hyvää viikkoa, sitten muutama huono päivä. Aluksi en saanu linkkiä kotona auki, menin yo:lle, aukes, olin yrittäny väärää linkkiä. Vadelmasti menee aikaa tämmösiin säätöihin.

Toinen vielä tähän putkeen. Äänen kanssa kun on ollut ongelmia, ei lainkaan ennenkuulumatonta työhistoriani huomioiden, olen käskystä yrittänyt nesteyttää mahdollisimman tehokkaasti, junou, että limakalvot pysyy kosteina. Tiedä sitten miten ääni toimis, kun yksinään lukee(enimmäkseen ei ääneen..) päivät tietokonetta, mutta ainakin kovasti pissattaa, sen voin sanoa. Olispa epämukavaa olla lukusalissa, senkin voin sanoa. Ja kun vieläkään en oo onnistunu niissä 8 h yöunissa, niin kahviakin menee parit päivässä ja teet päälle. Tiedän, että teitä kiinnostaa. :komp: Siis eihän siinä muuta, mutta aina lukeminen keskeytyy, kun iskee pisutus. Nää on nyt suurimmat huolenaiheet tällä hetkellä. Ei paha :mrgreen: 15% enemmän pissaa.

Nää huippulaadukkaat jutun on selkeesti jääny päälle serkun kanssa vietetystä ajasta. Suku on paras.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Niba?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Suuntoni (M5) tilttaa harjoituksen tallennuksessa. Jo Toinen kerta peräkkäin milloin buuttaa kellonajan kyselyyn lopetuksesta. Takuu onneksi voimassa.
Paristo meklein lopussa. Siihen ei takuu auta 8)
Vaihtavat Suunnon pääpaikassa Tammistossa VAntaalla edullisesti uuden ja samalla tekevät tiiveustestin. Olen käyttänyt tuota muutaman kerran omien t6c ja t6d laitteideni kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Tiiviystesti kuului paristonvaihdon hintaan. Olisiko ollut yhteensä jotain alle 30e. Mielestäni varsin kohtuullinen veloitus pariston vaihtotyöstä, puhdistuksesta ja tarkastuksesta.
Suunnon takuu on toiminut kohdallani myös takuuajan umpeuduttua, siksi nyt 2 laitetta. Taidan jatkossakin käyttää tuon paikan palveluita :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Käy itse tuolla Tammistossa asiallisesti juttelemassa ja kyselemässä, että mitä laitetta vaivaa - kun takuutakin on vielä jäljellä.
Mun jutut on hoituneet takuujuttua lukuunottamatta pienen paikalla odottelun aikana. Takuujuttukin selvisi seuraavana työpäivänä, vein laitteen n 15min ennen huollon sulkeutumista ja takuu oli reilusti yliajalla. Lie ollut joku 'ominaisuus' kun ei toiminut ja hoitui kuitenkin kuntoon seuraavana työpäivänä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi löytää pari speksiä, mutta kuinkas ollakkaan en muista juuri tuon sharepointin käyttäjätunnustani. Tunnus olisi sähköpostissa, mutta vanhat mailit on pakattuna EMC:n syövereihin ja siihen en tietenkään pääse käsiksi ilman salasanaa. Ja arvatkaas vain tiedänkö sitä. Ja arvatkaas onko juuri tuota palvelua hoitava urpo jossain kadoksissa tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ pääasemalle saa ajan varattua etukäteen. Säästyy hulluudelta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä viikko töitä, ja sitten kutsuu kilometritehdas (jos teitä vielä rakennettaisiin). VOI VITTUJEN VITTU!
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin