Sumuinen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sumuinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve mieheen ja naiseen, poikaan ja tyttöön ja elukoille myös!

Mahtaakohan Nuori Daavid taas hävitä sen pari sekuntia kun viimeksi kun avasin viikonpäiväketjun!

Samalla rekkautumisella aion pienentää tuota allekirjoitustani kun huomasin, että sehän on joka postauksessa, huhhuh noi isona!

Ai mitäs tähän nyt pitäisi muuta. Niin, sunnuntai on harmaa ja taitaa tuolla sataakin. Aion tokikin kohta katsomaan matsia paikan päälle. Aikomuksena on vahdata Länsi-Saksa-Neuvostoliitto-matsia. Uskon, että siihen on joku lippu varattu juuri Stadinarskalle!

Aion tänään ottaa kyllä syntisen rauhallisesti. Olen teräshyvässä kunnossa ja taidan mennä fiilistelemään hiukan luontoon. Luonnossa onpi monia kivoja eläimiä, jopa sellaisia, joilla siivet. Niitä bongaapi Arskalainen!

Arvatkaapa mikä mun oikea motivaatio näihinkin on! Sellainen söötti asia koirantalutushihnan päässä hihhih. oletteko kuulleet jotain näin kieroa miestä!

Jääkiekossa naiset on kyllä sanoisinko tylsiä. Jos nainen on katsomassa jääkiekkoa, hän on tasan tarkkaan siellä joko miehensä kanssa tai porukalla tai sitten jos on yksin niin lapsi on "pakottanut" harrastamaan, jolloin jossain on joku vahdittava. En ole KOSKAAN nähnyt sopivaa yksinäistä riis...kivaa naista siellä istumassa ihan vain leppoisasti. Me miehet olemme tällaisia hauskoja ja leppoisia ja tykkäämme liikkuvista ja pomppivista ja olemme ikuisia lapsia. Tämä PITÄISI pidentää ikää, mutta kun me miehet olemme yleensä mukana myös typeryyksissä niin keskiarvoisesti delaamme aikaisemmin.

Saapa nähdä kuinka pitkään Stadinarskalle on luvattu elonaikaa maapallolla. Joka tapauksessa aion kuolemani jälkeen kummitella maapallolla ainakin tuollaiset 50 vuotta

Huh, alkoi itseäni omat juttuni pelottamaan. Josko sittenkin olen pienimuotoinen hullu, hehheh.

Nyt jänskää. Onko Daavid herännyt vaimonsa vierestä jo ja suoraan koneella toki... Vielä allekirjoitus ja...

KEVÄÄN JA NUPPUAJAN HAUSKA JA HIIRENKORVAINEN SUPERARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sumuinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin- inhottava tyyli oli värivapaan ketjun aloittajalla, etkö tiedä mihkäänlaista etikettiä ihmisten kanssa toimimisesta.

Mutta se siitä...

Saksa-Neuvostoliitto-matsi oli varsin hyvä, MUTTA sain pyynnön tulla kotiin tai mulle viestitti ystävä kaukaa menneisyydestä, että hän on Stadissa! Eikö siitä paikasta pois hallista. ja viimeinen erä olikin aivan mieletön Saksalla! Voih.

Mutta näinpäs opiskelukaverini ja totesin, että aika on kulunut, hehheh.

Terveisin teille kaikille.

Tämä oli tällainen nopsa käynti kun piti vastata varasketjuun mm. luodollani asumisesta ja "mukavuudesta".

LUODON MUKAVA POIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin