Perttien Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jahas, PiMMPi lopettaa. On vissiin suosio laskenut, kun tarvitsee jäähyväiskiertuetta rahastukseen ja voi sitten tehdä comeback-kiertueen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Heräsin kolmenmaissa ja joku keollinen tilitantteja oli majoittunut lurittelemaan mäntyyn muutaman metrin päähän ikkunastani. Ei sitten nukuttu. Excel-taulukoiden plärääminen on kohtuullisen hankalaa kun silmät ei suostu tarkentamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mut hei mä olen saikkuni tältä erää kärsinyt ja saan taas olla töissä :cheer: :cheer:

Kasisatasen voimin tosin, mutta sama se. Ja jatkoista ei vielä tiedä, kun ortopedi ei selkeestikään halua mua nähdä. Oonkohan mä suututtanut sen(kin).
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

975€ sakkoa ja kortti hyllyllä 2kk.

Tui tui saatana.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Pikkasen oli raskas kaasujalka ja tutka matkanvarrella.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kansalaisaloite: Vakionopeuden säädin!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

No tota...köh...162km/h 100km/h rajoituksella. Ja oli kiire ei mihkää, lapsettamiselle tuli kova hinta.
Viimeksi muokannut Nergal, 13.05.2013 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Unohda....
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:Kansalaisaloite: Vakionopeuden säädin!
Itse kutsun sitä vakioylinopeuden säätimeksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Kansalaisaloite: Vakionopeuden säädin!
Itse kutsun sitä vakioylinopeuden säätimeksi.
Mä säädän aina alle, koska oon aina ajoissa perillä.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tuli kutsu duunihaastatteluun tommosen kikottimen kautta.

http://www.youtube.com/watch?v=ikvvUc4Ah1Y

Nykyaika :roll:
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Kansalaisaloite: Vakionopeuden säädin!
Itse kutsun sitä vakioylinopeuden säätimeksi.
Mä säädän aina alle, koska oon aina ajoissa perillä.
Ai sä oot niitä ärsytyksiä jotka ajaa Kontulasta Kuopioon 80 rajoituksella 70km/h vetäen 4 kilometrin jonoa perässä koska "varasin riittävästi aikaa ja olen kuitenkin ajoissa perillä"?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Miekin ajoin lauantaina Vääksyssä mopolla kameraan. Olisko ollu reilu satku 80 alueella. Umpipotta ja musta visiiri päässä. Hyvällä lykyllä joku <insert brandname here> -niminen saa nyt sakot, semmoinen präntti ku on nahkarotsin etumuksessa.

Kevät on tosiaan tullut. Ajelin motaria kotilolla kotia tommosta maltillista 130 km/h kun oikeelta suhahti ohi joku haararaketti. Olisko ollut jampalla joku 160+ km/h vauhtia.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

MrM kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Itse kutsun sitä vakioylinopeuden säätimeksi.
Mä säädän aina alle, koska oon aina ajoissa perillä.
Ai sä oot niitä ärsytyksiä jotka ajaa Kontulasta Kuopioon 80 rajoituksella 70km/h vetäen 4 kilometrin jonoa perässä koska "varasin riittävästi aikaa ja olen kuitenkin ajoissa perillä"?
Tai sitten olen niitä, jotka yrittää vääntää kaksimielistä vitsiä onnistumatta siinä. Ihan miten vaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon tuo Manalan kuvaama tyyppi!

Hyvässä seurassa voi ajella pidemmän kaavan mukaan ihan rauhassa, kun on oikea tunnelma niin sitä on perillä kaiken aikaa päätymättä oikeastaan mihinkään. Mutta huono puoli on tosiaan nuo vihaiset jonottajat, jotka ei tajua vetää ohi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Aja kuuttakymppiä kasikympin alueella ni pääsevät varovaisemmatkin helpommin ohi.
Ärsyttää ne 80 rajotuslaiset jotka ajavat 90km/h satasen aluella. Pääsen ohi reippaasti, ei siinä mitään, mutta nopeus ohitettaessa tuppaa vaan nousemaan sakoille asti ja reippaasti enemmänkin. Moni lanssa-autoilija vaan ei lähde noista ohi ja kerää sitten taakseen kilometrin jonon, jota ei ole kiva ohitella - paitsi kun joskus pääse koko jonosta ohi alle 110km/h nopeudella koska ei vastaantulijoita/keltaviivaa/risteystä. Kuten nyt äitienpäivnäkin.
Ai niin - ei sakkoja sitten v 2000, jolloin sain 400fim edestä maksettavaa. Pitää valita oikein oikean jalan oikaisupaikat.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vitun pertit..
eilen tulin kaksijakoisesti entisestä paperikaupungista ajelin kivasti kasikymppiä satasen alueella Lapinjärvelle ja siitä eteenpäin aina kovempaa koskisenkylään 120 -100 alueella ja sitten kivasti 135 -120 alueella kehälle asti, aikaa meni keskimäärin sama kuin aina..
Joku peräkärrikuski audillaan ajoi väkisin ohi kasikympin alueella kun noudatin rajoitusta, siitä hyvästä roikuin kiinni peräkärrissä seuraavat kolmekymmentä kilsaa, ihan saan vittuillakseni.. Niin että äijä joutui koko ajan kurkkimaan peileihin, mitäpä oli niin kiire? ;) Olihan se pikkuisen riskibisnestä mutta vaiva se on pienikin vaiva.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Perttien Maanantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Suvinen kirjoitti:Kyllä mäkin vilkuilen vauhdista huolimatta myös sinne taustapeiliin. Jos on liikennettä, vähän ohituspaikkoja ja huomaa vetävänsä letkaa perässään voi sitten vaikka antaa tietä - varsinkin jos ajaa pitkää matkaa. Muiden huomioiminen liikenteessä on myös sitä ajoturvallisuuden parantamista.
Näin. Jos haluaa ajaa alle rajoitusten, niin sitten voi suosiolla mennä pysäkille odottamaan säännöllisin välein, ettei se jono yllä satoihin metreihin, jota on turhauttavan mahdotonta lähteä ohittelemaan ja "kiilailemaan väliin".
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin