Joku jouluhässäkkä

Info tulevista miiteistä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Enpä usko että kysyin "Kukas vittu sinä olet?". Tuo ei kerta kaikkiaan ole minun tapani kysyä. :leuhka: Luulen että joko 1) kuulit väärin (hälinä oli melkoinen) tai 2) muistat väärin.
Luulen että jos meidän kahden tuona iltana esittämää kuntoa lähdetään vertaamaan, väärinmuistamiselle on aika paljon suuremmat todennäköisyydet siellä päässä.
Homeboy65 kirjoitti:vastaan 3-4 vuotiaan lapsen käyttäytymiskykyä.
Korjasin vähän.
Jaha. Data ja argumentit taitavat alkaa loppua vähitellen. Sinulta, siis.
Kuntoni? En ollut hirmuisen paljon juonut pohjia enkä paikalla juonut kuin yhden (1) nelostuopin.
Sinun kunnostasi en tiedä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Homeboy65 kirjoitti:
MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Enpä usko että kysyin "Kukas vittu sinä olet?". Tuo ei kerta kaikkiaan ole minun tapani kysyä. :leuhka: Luulen että joko 1) kuulit väärin (hälinä oli melkoinen) tai 2) muistat väärin.
Luulen että jos meidän kahden tuona iltana esittämää kuntoa lähdetään vertaamaan, väärinmuistamiselle on aika paljon suuremmat todennäköisyydet siellä päässä.
Homeboy65 kirjoitti:vastaan 3-4 vuotiaan lapsen käyttäytymiskykyä.
Korjasin vähän.
Jaha. Data ja argumentit taitavat alkaa loppua vähitellen. Sinulta, siis.
Kuntoni? En ollut hirmuisen paljon juonut pohjia enkä paikalla juonut kuin yhden (1) nelostuopin.
Sinun kunnostasi en tiedä.
En ole kuunaan nähnyt mitään näin faktista.
Loppuiko data & argumentit?
masa

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja masa »

Sleazoid kirjoitti: En ole kuunaan nähnyt mitään näin faktista.

Olet siis missanut ainakin kaksi Homien housuun paskomisrapparia.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jaha. Sleazoid. Tupla-nikit käytössä? :roll:

Ei voi sanoa että eipä ole kuunaan tällaista nähty.

Tänään btw on yhdet pikkujoulut. Jatkan röpöttämistä sitten kotona, ostin jo 0,5 l Dry vodkaa. :miitti: :beer: :swirl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tilanne on nyt se, että paikalle on tulossa kaksi naista ja kolme miestä. Vahvistan paikkamäärän tänään kahdeksan maissa ravintolaan, eli vielä ehtii ilmoittautua jos on nopea.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Jaha. Data ja argumentit taitavat alkaa loppua vähitellen. Sinulta, siis.
Kuntoni? En ollut hirmuisen paljon juonut pohjia enkä paikalla juonut kuin yhden (1) nelostuopin.
Sinun kunnostasi en tiedä.
Ottaen huomioon että ihmettelimme pienellä porukalla sinun saapuessasi paikalle miten kävelit ensimmäisen ikkunan ohi, mutta toisen ikkunan kohdalla sinua ei enää näkynytkään, ja miten saavuit sitten noin vartin päästä sisälle lumisissa vaatteissa otettuasi lepoa hetken kadun pinnassa -- plus pöytäänsammumisesi siihen päälle -- en välttämättä halua tietää mikä sitten on käsityksesi kunnollisista pohjista, niistä hirmuisista puhumattakaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Jaha. Data ja argumentit taitavat alkaa loppua vähitellen. Sinulta, siis.
Kuntoni? En ollut hirmuisen paljon juonut pohjia enkä paikalla juonut kuin yhden (1) nelostuopin.
Sinun kunnostasi en tiedä.
Ottaen huomioon että ihmettelimme pienellä porukalla sinun saapuessasi paikalle miten kävelit ensimmäisen ikkunan ohi, mutta toisen ikkunan kohdalla sinua ei enää näkynytkään, ja miten saavuit sitten noin vartin päästä sisälle lumisissa vaatteissa otettuasi lepoa hetken kadun pinnassa -- plus pöytäänsammumisesi siihen päälle -- en välttämättä halua tietää mikä sitten on käsityksesi kunnollisista pohjista, niistä hirmuisista puhumattakaan.

No, tota... :oops:

Eilen olin btw (ravintola Kitch, Yrjönkatu 30) pikkujouluissa. Otin pohjia 4 keskaria ja pienen määrän vodkaa. Paikalla join kaksi nelostuppia. Tarkoitus oli jatkaa juomista kotona mutta syömisen jälkeen meninkin nukkumaan. Joka tapauksessa olen 99,9 %:nen varma että kenelläkään ei ollut valittamista sen enempää habituksestani kuin käytöksestänikään. Ettäs tiedät. :leuhka: :miitti: :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Dear thoughts & beliefs... shiiiit, I meant data & arguments!

Fakta on se, että ihminen jolla on elämässään alkoholin aiheuttamia ongelmia, vähättelee alkoholinkäyttöään ja niistä aiheutuneita ongelmia. Sä voit puhua mitä tahansa sun kahdesta kaljasta ja miedoista pohjista, mutta se kunto missä sä olet todellisuudessa esiintynyt muiden edessä, on puhunut kieliä kuin perkele PetriFB:n pyykinpesukoneessa sen jälkeen kun vaimo unohti mainita laittaneensa sen aamuksi ajastukselle.

PS. Neljä keskaria, "pienet vodkat" ja pari nelosstobea siihen päälle menee jo aika monen kirjoissa ns. kovaksi känniksi vaikka se sulle edustaisi keskeytettyä iltapalaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Fakta on se, että ihminen jolla on elämässään alkoholin aiheuttamia ongelmia, vähättelee alkoholinkäyttöään ja niistä aiheutuneita ongelmia. Sä voit puhua mitä tahansa sun kahdesta kaljasta ja miedoista pohjista, mutta se kunto missä sä olet todellisuudessa esiintynyt muiden edessä, on puhunut kieliä kuin perkele PetriFB:n pyykinpesukoneessa sen jälkeen kun vaimo unohti mainita laittaneensa sen aamuksi ajastukselle.

PS. Neljä keskaria, "pienet vodkat" ja pari nelosstobea siihen päälle menee jo aika monen kirjoissa ns. kovaksi känniksi vaikka se sulle edustaisi keskeytettyä iltapalaa.

"Se kunto missä sä olet todellisuudessa esiintynyt muiden edessä..." Kyse on jotain 8:n vuoden takaisista tapahtumista syksyllä 2004. Väitän että nykyään alkoholin käyttöni on paljon kohtuullisempaa. Jos et usko, ole uskomatta.

Neljä keskaria, pienet vodkat ja pari nelosstobea on varmasti kova känni esim. 15-vuotiaalle, 70-kiloiselle teinille. :lol: :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ja mulle... Tuollaista määrää en ota muuten kuin jos olen oikeasti vetämässä känniä. Pohjiksi ja "kuplivan" mielen saamiseksi ei todellakaan tartte tuollaista määrää. Mut joo, mä ihan mielelläni pidän toleranssini hieman alempana alkoholin suhteen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitens eilinen miitti meni? Paskoiko kukaan housuihin? Nussittiinko?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihersalaatti ei ollut kaksinen, jänis pekonissa hyvää ja köyhät ritarit jallusiirapissa taivaallisia. Tulin hiprakkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

MrM kirjoitti: PS. Neljä keskaria, "pienet vodkat" ja pari nelosstobea siihen päälle menee jo aika monen kirjoissa ns. kovaksi känniksi
Mulla esim. toi määrä johtaisi varmaankin tajuttomuuteen ja sairaalaan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitens eilinen miitti meni?
Erinomaisesti, lopullinen neljän hengen porukka oli oivallinen ja keskustelut mielenkiintoisia. Minäkin join itseni toiseksi pahimpaan "känniin" (6 ravintola-annosta) kymmeneen vuoteen, tuota enemmän olen juonut vain kerran mustan muumion kanssa Café TinTin Tangossa viime keväänä, minkä jälkeen hän sopivasti raportoi fb:ssä, että hänen tuntemansa äidit ovat oudoimpia ikinä...

McJanne tosin käyttäytyi huonosti jättämällä ilmoittamatta ettei tulekaan paikalle, mutta koska tämäntyyppinen huono käytös on nykyaikana liian monissa yhteyksissä lähes sääntö, en ollut kovinkaan yllättynyt.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Riippuu varmaan myös siitä kuinka pitkän/lyhyen ajan kuluessa tuo määrä nautitaan.
Tunnissa kaadettuna känni olisi kai reipas, kuuden tunnin aikana pienen pieni hiprakka. Mulla siis.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olikin tosiaan pitkä ruokailumiitti, kun kesti sen kuusi tuntia.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:McJanne tosin käyttäytyi huonosti jättämällä ilmoittamatta ettei tulekaan paikalle, mutta koska tämäntyyppinen huono käytös on nykyaikana liian monissa yhteyksissä lähes sääntö, en ollut kovinkaan yllättynyt.
Mutta McJanne sanoi mielestään ehdollisessa ilmoittautumisessa, että ilmoittaa pääseekö paikanpäälle + McJanne ei muutenkaan osaa käyttäytyä, joten kaikki voittaa!
Niinhän se sanoi. Suurin ongelma nykyajan fb- ynnä muissa nettimiiteissä tuppaa olemaan se, että 50 henkeä sanoo ehdoton ehkä, eikä kukaan kerro sen muuttuneen eiksi, jolloin järjestäjä istuu yksin 25-50 hengen pöydässä, jossa tyhjien paikkojen määrä riippuu järjestäjän optimistisuudesta. Eli ehdoton ehkä, jota ei koskaan varmisteta kumpaankaan suuntaan, on juuri sitä pahinta käytöstä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Pulkannaru kirjoitti:^^
Riippuu varmaan myös siitä kuinka pitkän/lyhyen ajan kuluessa tuo määrä nautitaan.
Tunnissa kaadettuna känni olisi kai reipas, kuuden tunnin aikana pienen pieni hiprakka. Mulla siis.
No reipas ja reipas. Jos oletetaan että toi pieni vodka on esim 2x6cl, niin toi mainittu määrä alkoholia vastaa puolta litraa kossua. Jos mä vedän puolen litran kossupullon tunnissa tai edes kahdessa, niin kyllä horisontin kanssa saa alkaa pitää neuvotteluja norjan kielellä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kyllä munkin puhe norjaksi menee, jos juon tuon määrän vodkana. Mutta blandattuna sopivaksi ei puhekieli muutu juomisen aikana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

McJanne kirjoitti:Lupaan seuraavan elämäni pyhittää hyvänä esimerkkinä toimimiselle!
Erinomaista. Ehkä paras anteeksipyyntö ikinä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä olin varpajaisissa kaverilla Vallilalassa. Join kotona kaksi omenasaideria ja otin matkaan mukaan tölkin 4-lonkeroa ja mattiin 18-vuotiasta Taliskeria. Paikan päällä kaverin luona join 3-4 olutta, lonkeron ja 6-8cl 16-vuotiasta Lagavulinia. Sitten Iltakoulussa pari lonkeroa päälle ja olin taksissa 23.30. Olin maistissa, mutta lähinnä väsynyt vaan... ja kaiken holin join 17.30-23.00 välillä. OLIPAS HURJAA!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ minä jouluna tää tapahtui?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joku katosi, katosiko mono?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^^En muista enää, on niin pitkä aika.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin