Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olin kihloissa sen seitsämän vuotta mutta asia päättyi eroon kymmenen vuoden päästä..
Kaksi lyhyempää suhdetta on ollut yksi ja neljä vuotta, nyt alkaa vaan kriteerit nousta liian korkeiksi..
olen parikymmentä vuotta harjoitellut mutta naamiaisiin ei ole ollut asiaa..
En harrasta lutkia vaan vastuuntuntoisia yttöjä, paitsi olen sitten heistä lutkia tehnyt ja jäänyt lehdelle soittelemaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen ollut kerran kihloissa ja se jatkuu edelleen. Tosin pilattiin kihlat menemällä avioon, mutta sekin jatkuu edelleen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pesin eilen ekan kerran petauspatjan, niin otin luonnonkumin välistä pois ensin, asia olisi pitänyt tehdä varmaan jo viisi vuotta sitten tai vaihtaa lakanat joka viikko? ;) No joo aiemmin vaatimattomat petauspatjat helppo oli solumuovi vaihtaa, enää en luonnonkumista luovu!
Tämä oli tärkeä ja ikimuistoinen pesu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni moottorisahailua. Kyllä sillä puu kaatuu. Enkä osunut edes omaan jalkaan. Milloin voin siirtyä isompien puiden kaatamiseen? :]
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävin pankissa viime lauantaina. Ei ollut jonoa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dildopyllyilyä. Takakireän oloinen naislääkäri työnsi jonkun sondin pyllyyn. En saanut kiksejä, joten lienen edelleen hetero.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:Dildopyllyilyä. Takakireän oloinen naislääkäri työnsi jonkun sondin pyllyyn. En saanut kiksejä, joten lienen edelleen hetero.
Et kuitenkaan neitsyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16700
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Dildopyllyilyä. Takakireän oloinen naislääkäri työnsi jonkun sondin pyllyyn. En saanut kiksejä, joten lienen edelleen hetero.
Et kuitenkaan neitsyt.
Lisäksi tuossa on aistittavissa sellaista vähän epäluontevaa tarvetta korostaa kyseessä olleen nimenomaan naislääkärin. Tämä esiin nouseva tarve vihjaa siihen suuntaan, että ehkä kertojalla on vähän sellainen pelokkaan denialistissävyinen suhtautuminen omien seksuaalisten halujensa toistaiseksi tutkimattomiin dimensioihin. Tätä vihjettä syventää tietysti se, että itse asiassa viestin korostunut sisältöhän on, että ainakaan naislääkärin suorittama penetraatio ei tuo kiksejä - ja siirtymä tästä havainnosta oman heteroseksuaalisuuden konfirmaatioon on niin ilmeisen epärationaalinen, että kertonee enemmän non sequiturin esittäjän psykologisista tarpeista ja peloista kuin puheena olevasta asiasta.
Viimeksi muokannut urpiainen, 19.06.2013 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: Lisäksi tuossa on aistittavissa sellaista vähän epäluontevaa tarvetta korostaa kyseessä olleen nimenomaan naislääkärin.
Viittasin palstalla vakiintuneeseen määritelmiin (130%) hetero ja dildopyllyhetero. Dildopyllyilijä saa siis kiksejä siitä, että nainen touhuaa kannikoiden välissä. (130%) hetero ei moisesta innostu. Meikäläinen on nyt testaillut tuon sondeilun peräti fetissiympäristössä, eikä kolahtanut. Ja muistutuksen vuoksi: olen peuhannut myös miehen kanssa mutta se oli ihan turhaa touhua.

Sitä pohdin pöydällä maatessani, että kuinkakohan moni siitä nousee tatti tanassa? Ehkä davella on jotain tilastoa?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Sitä pohdin pöydällä maatessani, että kuinkakohan moni siitä nousee tatti tanassa? Ehkä davella on jotain tilastoa?
Dave itse voi vääristää tilastoa, joten hänen eittämättä runsaisiin kokemuksiinsa ei voi uskoa yleisinä.

Olisit kysynyt kun tilanne oli ns. päällä. Eikös tuollaisessa tilanteessa ole tapana jutella niitänäitä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä EN ole bi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:^Booooring! :D
Shh...haluan urppiksen syväporauksen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ratsastaa ex-ravurilla. Mielenkiintoinen kokemus, otetaan varmaan vielä heinäkuussa uusiksi. Ihastuin luonteeseensa. Ei turhia hötkynny, mutta silti tosi herkkä. Digsin! Juniorikin veti tosi hyvin, vähän länkkärityylisesti ohjat yhdessä kädessä rennosti taaksepäin nojaten. Tästä kätevä aasinsilta ketjun toiseen quumaan puheenaiheeseen ->annan puoltoäänen kaikkialle levinneelle poikarakkauskeskustelulle, keep up the good work ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mistä tämä homostelu taas?
Minähän se olen saanut putkea pyllyyn, mutta todellakin korostan nimenomaan NAISlääkäriltä.
Vain kerran olen pussannut poikaa, ja sitäkin vain poskelle. Vahingossa, kun juhaniturbohaltija näytti meikattuna niin nätiltä. Pelkkä kaveripusu kädet humoristisesti miespepulla, silleen heteromiehekkäästi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Petken laki ei siis pidä paikkaansa? Pelkästään jokainen moderoimaton keskustelupalsta päädy anaaliseksistä keskusteluun vaan jokainen keskustelupalsta päätyy siihen? Päätyminen on tietenkin huono valinta, koska Kitinä sikisi pyhästä anaaliseksistä, elää siinä ja sillä ja tulee aina alkaen ammmoisista ajoista loputtomiin siihen päätymään. Koska eräs palstalainen on joko ottanut mulkun suuhun tai peräreikään, emme voi välttää asiaa koskaan esille pääsemästä. Kun vielä otamme huomioon että jokainen tunnustus ja syytös säilyy ajasta iäisyyteen internetissä, tilanne on..

Joku voi jo luulla että anaaliseksissä on kyse jostain jumalallisuudesta, erehtyy, vaikka voidaa0 ntunnustaa että useimpien meistä uskonto sisältää tällaisen, jos Nimittäin pitää totena jotain asioita niin niitten mukaan joku jätti jonkun niin kusiseen paikkaan että siihen voidaan verrata vain perseraiskusta perhepiirissä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vuosien 1995 ja 2005 välillä minullakin oli elämä, enkä ehtinyt kirjoitella näihin keskusteluihin, en tiedä onko seuraava kymmenkunnan vuoden ellei loppuelämän pituinen katko kirjoittelussa seuraavana?
Toivotan itselleni onnea! Kaikissa tapauksissa, ettekä voi sille mitään.
viewtopic.php?t=3019

Oi että kun oltaisi voitukin...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sullahan on paksumpi muistikirja kuin mulla:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tunkea ilmapalloa nenään ja vieläpä lekurin määräyksestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Golfausta. Tai no, ei sitä varmaan ihan sillä nimellä voi kutsua. Kuitenkin Golfkentällä kokeneen harrastajan ohjauksessa harjoitella. Aiemmin en ollut edes koskenut golf-mailaan minigolfia lukuunottamatta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Joku aika sitten sidoin naisen tosissani ensimäistä kertaa, neidin pyynnöstä. Ei siis jotain kaulaliinaa patteriin - henkistä ratkaisua, vaan 30 metriä happuköyttä käytettävissä ja muutama muukin väline. Ekalla kerra olin vähän hämmentynyt, mutta toisella kertaa ns. tajusin jutun hauskuuden ja löysin sen kaverin sisältäni, joka on aiemminkin tykännyt silleen sopivasti esineellistää naista.. J

Kiva löytää tavallaan uusia osa-alueita itsestään!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:Joku aika sitten sidoin naisen tosissani ensimäistä kertaa, neidin pyynnöstä. Ei siis jotain kaulaliinaa patteriin - henkistä ratkaisua, vaan 30 metriä happuköyttä käytettävissä ja muutama muukin väline. Ekalla kerra olin vähän hämmentynyt, mutta toisella kertaa ns. tajusin jutun hauskuuden ja löysin sen kaverin sisältäni, joka on aiemminkin tykännyt silleen sopivasti esineellistää naista.. J

Kiva löytää tavallaan uusia osa-alueita itsestään!
:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ihan arkipäiväisesti ensimmäistä kertaa elämässäni ostin ja käytin markettikosmetiikkaa.
Toistaiseksi olen hengissä eikä naama ole pudonnut.

(3,49 € vs. 42,50 €, ärhm...)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti:Joku aika sitten sidoin naisen tosissani ensimäistä kertaa, neidin pyynnöstä. Ei siis jotain kaulaliinaa patteriin - henkistä ratkaisua, vaan 30 metriä happuköyttä käytettävissä
Hyvä että löysit kannabisteollisuuden sivuvirroille hyötykäyttöä!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Joku aika sitten sidoin naisen tosissani ensimäistä kertaa, neidin pyynnöstä. Ei siis jotain kaulaliinaa patteriin - henkistä ratkaisua, vaan 30 metriä happuköyttä käytettävissä
Hyvä että löysit kannabisteollisuuden sivuvirroille hyötykäyttöä!
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti:Ekalla kerra olin vähän hämmentynyt, mutta toisella kertaa ns. tajusin jutun hauskuuden ja löysin sen kaverin sisältäni, joka on aiemminkin tykännyt silleen sopivasti esineellistää naista.
Hah! Toivoa siis on. Nimim. "Voit sä vähän tiukemminkin siitä tukasta pitää kiinni. Eikun siis oikeasti tiukemmin!"
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin