Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Yleinen lätinä jä kitinä

Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

takia on parantunut
2
20%
heikentynyt kitinän takia
2
20%
EOS edelleenkään
6
60%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kunhan en ketään teistä IRL tapaa, ne tilanteet miiteissä ja muuten ovat aina olleet katastrofeja tai ainakin rasittavia.
Siis anteeks mitä!!!!!11
.
Mua vieläkin vaivaa se, olisitko silloin kerran antanut Gattikselle, kun soitit sille niin kännissä, että et muista ja gattis ei vastannut. Olitte samassa kaupungissa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Toivon Suvisen sanovan, että olisi tietenkin antanut, siitäkin huolimatta ettei tietenkään olisi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kunhan en ketään teistä IRL tapaa, ne tilanteet miiteissä ja muuten ovat aina olleet katastrofeja tai ainakin rasittavia.
Siis anteeks mitä!!!!!11
Sinun kanssasi ei ollut ongelmaa, mutta se tilanne ja ympäristö ja seura oli erittäin epäonnistunut ja vittumainen.

Minähän aiemmin ehdottelin vain meidän kahden tapaamista, siweyden turvaamiseksi siinä Jyväskylän ja Varkauden puolivälissä Pieksämäellä ja vielä kyldyyrikeskuksessa :D
(Huomatkaa miten julkinen loukkaaminen huonolla feikkinakukuvalla edistää kontakteja!!)
NuoriDaavid kirjoitti: Mua vieläkin vaivaa se, olisitko silloin kerran antanut Gattikselle, kun soitit sille niin kännissä, että et muista ja gattis ei vastannut. Olitte samassa kaupungissa.
Mistäpä sen juopuneista naisista, joilta muistikin menee, tietää.
Traagista tässä on, että vessanpytyssä kastelemassani vanhassa kännykässä ei toiminut enää kuin värinähälytys. Jota en havainnut aamuyöllä nukkuessani. Minun tuuriani!!!!

Aamulla kun soitin sillä oli karsea karpela ja etsi buranaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kunhan en ketään teistä IRL tapaa, ne tilanteet miiteissä ja muuten ovat aina olleet katastrofeja tai ainakin rasittavia.
Siis anteeks mitä!!!!!11
Sinun kanssasi ei ollut ongelmaa, mutta se tilanne ja ympäristö ja seura oli erittäin epäonnistunut ja vittumainen.

Minähän aiemmin ehdottelin vain meidän kahden tapaamista, siweyden turvaamiseksi siinä Jyväskylän ja Varkauden puolivälissä Pieksämäellä ja vielä kyldyyrikeskuksessa :D
(Huomatkaa miten julkinen loukkaaminen huonolla feikkinakukuvalla edistää kontakteja!!)
NuoriDaavid kirjoitti: Mua vieläkin vaivaa se, olisitko silloin kerran antanut Gattikselle, kun soitit sille niin kännissä, että et muista ja gattis ei vastannut. Olitte samassa kaupungissa.
Mistäpä sen juopuneista naisista, joilta muistikin menee, tietää.
Traagista tässä on, että vessanpytyssä kastelemassani vanhassa kännykässä ei toiminut enää kuin värinähälytys. Jota en havainnut aamuyöllä nukkuessani. Minun tuuriani!!!!

Aamulla kun soitin sillä oli karsea karpela ja etsi buranaa.
Oon aika varma, että olis lohjennut, kunpa vain olisit vastannut puhelimeen!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti: Oon aika varma, että olis lohjennut, kunpa vain olisit vastannut puhelimeen!
Minä niiku luovutin ja kohtsillään se pamahti paksuksi.
Muutenhan luullakseni olen ollut ystävällinen, empaattinen ja kannustava.
Ei mitään katkeruutta, koska PANOstukseni verrattuna joihinkin muihin live- ja nettimisuihin oli kuitenkin varsin vaatimaton eikä Suvinenkaan minua satuttanut.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti: Mikä ei tietenkään tarkoita, ettenkö olisi Gattiksen luo jatkoille lähtenyt, jos olisin sen kiinni saanut.
Voi veljet!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re:

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Manaaja kirjoitti:Aivan sama, täältä löytyy aina hullumpia.
Tämä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä olin tänään jossain mielenterveyskoulutuksessa, ja tajusin siellä, että oon ihan saatanan pihalla. Löytyy melkein kaikki traumat ja oireet mistä puhuttiin, ja jossain kohtaa porukan psykiatri alkoi taputtelemaan mua, kun puhuin mielestäni hyvin neutraalisti surureaktioista (en omistani). Mä ehkä vietän riittävästi aikaa riittävän pihalla olevien henkilöiden kanssa, että olen onnistuneesti normalisoinut oman hulluuteni. Hävetti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti: Mä ehkä vietän riittävästi aikaa riittävän pihalla olevien henkilöiden kanssa, että olen onnistuneesti normalisoinut oman hulluuteni.
Rupeetsä sä haukkumaan meitä hulluiksi :kele:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No ei sit mitään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haukkua saa mutta jos laitetaan nahkahihna kaulaan ja kiinni portin pieleen, niin tilanne on aika paha?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin