Huumoritopiikki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Julistaahan. Ihan suoraan etusivulla. "yksityistäisin kaiken" meemi on tehty tästä nerosta. Minusta kuvaavaa, että hän haluaa poistaa julkiset yliopistot ja julistaa sitä julkisesta yliopistosta käsin.

P.S. Profiilissa se oli se puolue vasta
Joo, näyttää olevan. Harmi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Advanced TRX-reeni
Innostuin kokeilemaan TRX-reeniä. Eikun rautakaupasta isot koukut, jotka tinttasin kellarikerroksessa sijaitsevan kuntosalini kattoon kiinni. Kuka nyt köydestä alkaa maksamaan kymmeniä euroa? Tee-se-itse-miehenä väsäsin omat TRX-nauhani. Sen jälkeen yuotubesta katsoin harjoitusohjelman, tietysti suoraan Advanced-tasolta, jonka aattelin alfa-uroksena toteuttaa sellaisenaan.

Kaikki menikin hyvin siihen asti, kun piti suorittaa käsinseisontapunnerruksia jalat tuettuina köysiin. Itse punnerrukset sujuivat hyvin (vaikka yllättävän vähän niitä punnerruksia sai tehtyä, kun koko ruhon paino oli käsien varassa)., mutta sitten toinen jalka juuttui köyteen kiinni.

ÖÖÖ…

Roikuin siis toinen jalka kiinni lähellä kellarin katonrajaa pää alaspäin. Kuin sianruho teurastamon koukussa. Olin yksin ja asun maalla omakotitalossa keskellä metsää. No, onneksi känny oli aika lähellä Scott-penkin istuimen päällä. Aloin sitten heijata itteäni sinne päin, että saisin kännyn ja voisin soittaa hätäkeskukseen. Heijasin ja heijasin ja pääsinkin…muutaman sentin päähän siitä. James Bondille ja muille toimintasankareille ei taatusti ois käynyt näin!

Täs vaiheessa alkoi tulla hätä käteen. Köydessä kiinni olevaan jalkaan alkoi sattua aika tavalla ja pää alaspäin roikkuminen alkoi pyörryttään. Onneksi kellarin ulko-ovi oli auki ja näin kun 5- ja 7-vuotiaat tyttäreni juoksivat oven ohi trampoliinille päin (olivat naapurissa leikkimässä). Huusin hädissäni APUA kuin sumusireeni, mutta minulla on myös erittäinkin hyvät stereot kellarissa. Joita luukutetaan…tietysti täysillä reenatessa. Lapset olivat tottuneet, että isi reenaa kellarissa ja että sieltä kuuluu kauhea musiikin jytke. Ja avunhuutoni eivät kuuluneet.

Havahduin siihen, että tytöt kattelivat huuli pyöreänä mua kellarin ovelta. Huusin panemaan musaa pienemmälle. Tytöt kyselivät ihmettelevän näköisinä, että mitä oikein hommailen? Meinasin vastata, että eikun ihan huvikseni roikun tässä pää alaspäin, mutta vitsit alkoi olla hieman vähissä… Pyysin vanhempaa tyttöä ottamaan puukon ja katkaisemaan sen hiton köyden. No, puukko löytyi etsiskelyjen jälkeen. Mutta: seiska-vuotias ei yltänyt katonrajassa olevaan köyteen. Sitten ikuisuuden kuluttua (siltä se ainakin tuntui!) tytöt saivat kasattua jonninmoisen korokkeen, josta käsin isompi sitten ryhtyi nirhaamaan köyttä poikki.

Ja katkesihan se köysi ja minä rojahdin maahan samalla kaataen sen korokebarrikadin päälleni+lapsi vielä perässä. Aika kauan sai ottaa lukua siinä lattialla, ennen kuin jalat alkoivat taas kantaa.

En ole tehnyt samaa liikettä enää uudelleen…
http://www.pakkotoisto.com/treeni/4904- ... ost4176275
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mitä eroa on Tauskilla ja Timo T.A. Mikkosella?

- Toinen on peruuttamattomasti aivovammainen turhake joka saisi jo mennä hautaan, T.A. taas on kuuluisa media-alan vaikuttaja.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Miten sanotaan lyhemmin se asia kun Tauno Palon poika kauhoi multaa tai jotain senkaltaista!

Jukka-Pekka Kouri

------------------

Tää oli omakeksimä juur äsken.

A, oliko hyvä
B, kuka ei ymmärrä

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Oliko nuo diat muuten sittenkään NSA:n vai sen vuotajan tekemiä? Jossain uutisissa oli, että vuotaja teki diat, joissa kuvataan NSA:n toimintaa ja toimitti ne lehdille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Stadinarska kirjoitti: Jukka-Pekka Kouri
Paikallisessa lääkärikeskuksessa on tuon niminen lääkäri.

"Vitsi" oli muuten ala-arvoisen huono. Ja ei, älä arska vastaa tähän, ei se selittelyllä parane.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja MrM »

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja huima »

Mulla ei ole instagramia puhelimessani tai muutenkaan.

Flickr Pro bitch!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.riemurasia.net/kuva/Iso-kikki/123452c5

Tästä oppii paljon hyviä ilmauksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Vanha video, mutta pistetään nyt kun tuli mieleen.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Louis ck - airplane story plane terror flight

http://www.youtube.com/watch?v=3mLCv7v07uo
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

<VhapäivitysPartDeux>
Fedex, kuuntele tarkkaan: haista paska!

Minä: Moi. *Annan pakettini koodin Fedexin orjalle* Saisko tuon mukaan?
Fedexin orja (tästedes FO): Katsotaas.. *Näpyttelee konetta piip piip*
Minä: ...dumdi dum...
FO: Tää on.... merkattu 15.7.... maanantaiksi siis.
Minä: Joo, ja mä oon NYT täällä hakemassa sitä, ku näin että se on ollu teillä täällä jo jonkin aikaa.
FO: Muttakun tämä on merkattu maanantaille, joten.... me ei voida antaa sitä sulle nyt.
Minä: ...Anteeks? Siis, te ette voi antaa mulle mun pakettia, pakettia joka on ollu täällä jo miltei kaks päivää, tuolla, tuon oven takana? *Osoitan sormellani ovea*
FO: Juu, kun lähettäjä on valinnut toimitusmuodoksi "economy", niin silloin se toimitetaan sinä päivänä kun... niin.. ymmärräthän?
Minä: Se toimitetaan siis "arvioituna toimituspäivänä", vaikka se olisi tuossa oven takana, ja mä oisin nyt noutamassa sitä aivan omine avuineni? Teidän ei tarttis edes suunnistaa siihen toimitusosoitteeseen? Enkä mä saa sitä?
FO: Näin se nyt vaan on.
Minä: ...Just.......

*Pienimuotoinen avautuminen ja ulos*
</VhapäivitysPartDeux>
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ noinhan sen pitää mennäkin. Mitäs valitsi economyn. Tosin mielestäni olisi fiksua antaa päivittää palvelutaso siinä tiskillä lisämaksua vastaan.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja MrM »

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hassu t-paita MP-myymälässä: "Tätä maata ei myydä. Eikä vuokrata!" Paitsi venäläisille ihan siitä suomalaisten sotilastukikohtien vierestä.

http://www.sanomapaino.fi/DIGIJULKAISU/ ... 2013/#/26/

http://yle.fi/uutiset/venalaisten_maaka ... at/5321825
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Josh Adam Meyers - Strip Club Voice

http://www.youtube.com/watch?v=huPHgW6K7qA
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei, huonoa huumoria tuo on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Ei, huonoa huumoria tuo on.

Ei se ole huumoria, vaan mulla on väärä auto.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin