Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:koetin vain ensiksi arvottaa näitten tuomittavuutta omassa päässäni ja sitten seuraavaksi löytää perusteluja sille.
Noin niinku yleisenä periaatteena suosittelisin jatkossa päinvastaista järjestystä: mietin ensin relevantteja perusteita ja katso sitten, mille arvostelmalle ne antavat rationaalista tukea; älä ensin muodosta tosiasioista piittaamatonta ennakkoluulokantaa ja sitten etsi sille tarkoitushakuisesti perusteluja. Tosin tässä on riskinä se, että omaan identiteettiin läheisesti kuuluvat perustotuudet alkavat karista.
Tarkoitin perusteluilla sitä, että "miksi minä ajattelen siitä näin" en niinkään koettanut rationalisoida ajatelutapaani. Olin siis syvällä itsetuntemukseni lisääntymisen tummalla polulla.
Täytyy kyllä myöntää, että sä alat olla aika lailla sen asian ytimessä, miksi itsetuntemusmania ei oikein tunnu koskaan johtavan minkäänlaiseen ulkomaailmaa liikuttavaan tai kiinnostavaan huomioon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:Mä jotenkin ajattelisin, että ruoka-avun hakemisen kriteeri olisi sen tarve, koska tiedossa on kuitenkin aika tukalassa asemassa olevia perheitä joilla ei oikeasti tahdo ne pennit ruokaan riittää. Eipä homien nähdessä kyllä nyt ainakaan ekana mieleen tule, että onpa kaveri nälkää nähnyt.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Käyn Siionin ruoka-apua hakemassa kerran viikossa ja Pelastusarmeijassa aika harvoin, lähinnä silloin kun muutenkin "palloilen" Kalliossa. Säästän ko. avulla ehkä 25 e kuussa...
80-90 %:sesti tuo apu on ollut leipää ja maitoa.

Joten sopii kadehtia ja moraalisesti paheksua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Mä jotenkin ajattelisin, että ruoka-avun hakemisen kriteeri olisi sen tarve, koska tiedossa on kuitenkin aika tukalassa asemassa olevia perheitä joilla ei oikeasti tahdo ne pennit ruokaan riittää. Eipä homien nähdessä kyllä nyt ainakaan ekana mieleen tule, että onpa kaveri nälkää nähnyt.
Ruoka on juttu josta todella pystyy säästämään, jos haluaa. Vähän kattoo missä handeleissa käy ja mitä ostaa. Vertailee hintoja jne.

Muissakin asioissa voi säästää. Esim. sähkö, kännykän käyttö, harrastukset jne.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ehkä laskisin köyhäinavusta ruuan hakemisen ja varsinaisen ruokaan tarkoitetun rahan ryyppäämisen vielä astetta inhemmaksi ihmiskunnan matalasuhdanteeksi.
Homie on ainakin rehellinen sen suhteen, vaikka tietää, että seurauksena on paskaa niskaan (ja housuun).
Niinpä! Homie on varmaan rehellisempi kuin puol palstaa yhteensä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

MrM kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Joo kyl köyhiltä pitäis tsiikaa kaikki kuitit ja tiliotteet ettei vaan oo syytäny rahuleitaan mihkään turhuuksiin. Sit vast se pussi jauhoja ja näkkäripaketti.
No mut noinhan tehdään jo? Eikös kaikki plusmerkkiset summat tiliotteessa ole tuista vähennettävää tuloa, ihan sama vaikka olisi lainan takaisinmaksu tai nettikaupan vituixmän-tilauksen rahanpalautus?
Niin kai sossussa. Mut eikös ruokakasseja saa hakee kuka vaan viitsii/kehtaa?

Muuttakaa nyt helvetti käytäntöö jos se niin persettä repii. Aatelkaa jos sinne jonoon vaiks menis joku yh joka on ostanu taas turhan lumpun vaiks kaapissa on jo miljoona perseenherutuskolttua, ja laps ei saa siks ruokaa. Yhyy. Riistetään sit se ryynipaketti pois. Vittu te ootte absurdeja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja en Pertti tiä mis peräkylillä asut, mut kyl tääl ainaki pääsee ihan asialliseen ja hyvään hoitoon jos tarve niin vaatii. Viimestään Acuta auttaa jos on oikee hätä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mjaa. Mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa Acutan toiminnasta. Ilmeisen erilaiset kokemukset siis.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei nyt sairaushistoriasta sen enempää, mutta ambulanssilla en oo mennyt. Arvauskeskuslähetteellä kyllä. Ja hammaslääkäriinkin pääsee parin tunnin sisään kun sanoo että sattuu! Mä luulin et kaikki tommonen ois vaikeempaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja arvauskeskuksista puheenollen, muuta Hämeen Helvettiin eli Orivedelle ja katso mitä sitten tapahtuu. Meinaan lähetteitä ei kirjoteta ja ruumiita tulee. Oppiipahan arvostaan näitä palveluita.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Turhaan te tuon perden kanssa vänkäätte. Äijähän on neuroottisempi kuin laskuissaan korventuva narkki. Se nyt on aivan sama mikä asia oli, jos perdellä on yksikin kuoppasempi kokemus, koko kokemuksen tuottaja on silloin vähintään mystisessä salaliitossa perden koko sukua vastaan - ainoa tehtäväsi on tällöin kerätä riittävä varustus kamalaa loppuhirviötä varten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha. =) Yltsi se jaksaa aina mua ilahduttaa. Mikä on ehkä vähän omituista, mutta... Kyllä Yltsi on aina Yltsi. Eihän se tosin mikään Mikko Alatalo oo. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Lapitii kirjoitti:Ja arvauskeskuksista puheenollen, muuta Hämeen Helvettiin eli Orivedelle ja katso mitä sitten tapahtuu. Meinaan lähetteitä ei kirjoteta ja ruumiita tulee. Oppiipahan arvostaan näitä palveluita.
Mua hoidettiin aikoinaan väärillä papereilla ja voi sitä hämmästelyn määrää kun mulla ei ollutkaan jalka vaivana vaan kuume. Ei meinannu uskoa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Päätin että en hae enää tuota ruoka-apua koska 1) en faktisesti tarvitse sitä ja 2) on olemassa ihmisiä jotka tarvitsevat. On minulla varaa röpöttää muutenkin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:Päätin että en hae enää tuota ruoka-apua koska 1) en faktisesti tarvitse sitä ja 2) on olemassa ihmisiä jotka tarvitsevat. On minulla varaa röpöttää muutenkin.
Hyvä päätös, nostan hattua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Homeboy65 kirjoitti:Päätin että en hae enää tuota ruoka-apua koska 1) en faktisesti tarvitse sitä ja 2) on olemassa ihmisiä jotka tarvitsevat. On minulla varaa röpöttää muutenkin.
Hyvä päätös. Vaikka ruoka-apusi hakeminen varmaan olikin pienimpiä kitinässä tunnustettuja syntejä

Mähän olen paljon sua suurempi pahis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvo_Turtiainen

Lopultakin täydellinen ja tyhjentävä selitys kaikkeen.
Jep.

Jatkan kesäaikaisena päätoimittajana. Parin viikon nenänvalkaisukausi alkanut.

Vitsi:

- I "dig" your body.
- Do not dig. It's not buried. :)
(Dig: kaivaa, slangissa myös pitää, "digata", buried: haudattu)

Homeboy
print screen
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Homeboy65 kirjoitti: Parin viikon nenänvalkaisukausi alkanut.
Mä muistan, että pidät näitä muutenkin säännöllisesti. Mikä saa aloittamaan uuden rauhoittelukauden? Tuleeko sulla jotain fyysisiä oireita vai loppuuko vain kiinnostus? Ihan siis uteliaisuudesta kyselen, pidän hyvänä tapana tuollaista välipaussailua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Parin viikon nenänvalkaisukausi alkanut.
Mä muistan, että pidät näitä muutenkin säännöllisesti. Mikä saa aloittamaan uuden rauhoittelukauden? Tuleeko sulla jotain fyysisiä oireita vai loppuuko vain kiinnostus? Ihan siis uteliaisuudesta kyselen, pidän hyvänä tapana tuollaista välipaussailua.
Ei tule oireita. Ajattelen vaan, että tuollainen elimistön puhdistaminen silloin tällöin on paikallaan. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Huono, huono. Itseasiassa niin huono, että pakko laittaa toinen englanninkielinen katkelma.

Bartender answer's a phone in a baar..
- I am looking for a Amanda Hugnkiss, can I get her on the phone
- Bartender shouts: Amanda Hugnkiss, Amanda Hugnkiss.. pause .. Why can't I find Amanda Hugnkiss?
- "Maybe your standards are too high"
Onkos tuo Simsoneista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Huono, huono. Itseasiassa niin huono, että pakko laittaa toinen englanninkielinen katkelma.

Bartender answer's a phone in a baar..
- I am looking for a Amanda Hugnkiss, can I get her on the phone
- Bartender shouts: Amanda Hugnkiss, Amanda Hugnkiss.. pause .. Why can't I find Amanda Hugnkiss?
- "Maybe your standards are too high"
Onkos tuo Simsoneista?
Ehdottomasti, odotinkin sinun tunnistavan tuon. :)
Huomasin typotukseni. Simson: Vanhan Testamentin hahmo, voimamies. :)

Lykkäsin vähän nenänvalkaisukautta. Toissapäivänä naamat, eilen terassilla. Join siellä myös vähän OMIA juomia. :beer: :oops:

Vitsi:

- Minne irlantilainen perhe menee lomalla?
- Toiseen pubiin. :)

Homeboy
talousnakki
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viime viikolla eräässä divarissa liikkeenharjoittaja totesi lähtiessäni: "Ensi kerralla kun tulet tänne sinun täytyy olla peseytynyt ja siistimmin pukeutunut tai minun täytyy antaa sinulle porttikielto" :lol:

Vitsi:

- Miksi Hollywoodissa ei ole enää puolukoita?
- John Wayne. :)

Koskas se minigolf sopisi, Arska?

Stadin arska-vitsi:

- Pidätkö Dunlopin tennispalloista, Arska?
- Kyllä. Varsinkin sinapin kera. :)

Homeboy
raaseporin vapautusrintama
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Viime viikolla eräässä divarissa liikkeenharjoittaja totesi lähtiessäni: "Ensi kerralla kun tulet tänne sinun täytyy olla peseytynyt ja siistimmin pukeutunut tai minun täytyy antaa sinulle porttikielto" :lol:
Mikä siinä oli noin hauskaa?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Viime viikolla eräässä divarissa liikkeenharjoittaja totesi lähtiessäni: "Ensi kerralla kun tulet tänne sinun täytyy olla peseytynyt ja siistimmin pukeutunut tai minun täytyy antaa sinulle porttikielto" :lol:
Mikä siinä oli noin hauskaa?
No. Ei kai mikään. :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ai voiko nykyään saada porttarin kauppaan ulkoisen olemuksen perusteella? Hienoa, mikähän divari mahtoi olla kyseessä? Tarttee varoa, etten mene sinne ikinä koskaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin