Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eilinen aamupäivä meni taas esikoisen kanssa huutaessa, mutta iltapäivä olikin sit parempi. Esitin, että "jos autat isiä mopon pesussa, niin mennään sit vielä rantaan testaamaan sun uusia snorklausvehkeitä". Äijähän oli ihan intoa piukassa. Ei malttanut keskittyä uintiliikkeiden harjoituksiin, kun piti koko ajan "sukeltaa!" Paluumatkalla innostuttiin vielä hieman vinoilemaan toisillemme hyvässä hengessä. Tuli semmoinen olo, että "jaa se isyys voi olla tällaistakin!". Jos näistä merkeistä mitään voi päätellä, tosta jätkästä tulee sekä innokas laitesukeltaja että kohtalaisen kova vittuilija :)

Siunasin kyllä kaukonäköisyyttäni, kun en luukuttanut pitkää 3mm märkkäriä muiden kamojen mukana. Nippanappa parikytasteinen vesi ja kova tuuli on aika hyytävä yhdistelmä. Muutaman jälkikasvuaan uittavan vanhemman naamalla olin näkevinäni kateuden häivähdyksen.

Mopon sähköviat ilmeisesti tältä erää ok. Nyt vaan uusia iskareita tilaukseen vauhdissa auenneen (!) tilalle. Ottaako Hagonin perus vai Progressive Suspensionin progressiiviset (+150e). Enkä osaa päättää säädätänkö seokset ammattilaisella vai yritänkö itse. Just nyt ei kyllä napeksis yhtään enempää räpeltää tota vehjettä vaan AJAA sillä! On meinaan taas aika monta iltaa ollut mopo avattuna.

Aamupaino -7kg :)
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään olisi tiedossa 300km opel paskalla, selkä huutaa hoosiannaa jo etukäteen. Mutta nyt tärkeisiin juttuihin kuten kahvi ja puuro.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rimpuilen palvelupäivystyksessä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Työhaastatteluun pitäis vääntäytyä. Jos kuitenkin kupponen kahvia ja suihkuun ennen lähtöä. Hyvin onnistuin stressaan tästäkin koska heräsin viideltä tuijottaan kelloa, sitten puoli kuusi, kuudelta, vartin yli, puolelta... ja siihen luovutin nukkumisen ja katsoin pari jaksoa Bonesia koska läppäri päivitti itsensä juntturaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jahas, maanantaina töihin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Petolinnun perse parhaimpaan ripuliaikaan -torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Et sattumalta omista valkorunkoista maastopyörää? Luulen bongaani teikäläisen tänään, saattoi olla toki duplikaattikin.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin