Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

^Ne säilyy vuosia.

Ja jos laitat kulutuksesi Finnairin Diners-kortille, saat jokaisesta eurosta 2 plussapistettä lisää.

Eli jos käyt ravintoloissa ja kaupoissa, joissa Diners-kelpaa - niin perusostokset antaa sulle vuodessa tuhansia ja tuhansia pisteitä.

Plus että kannattaa se Finnair Diners-kortti ottaa silloin kun niillä on joku hyvä tarjous. Otin sen uudestaan kun tuli tarjous että 2 upgradea sai liittymisbonuksena. Se kattaa mukavasti sen 25 euron vuosimaksun :-)
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Onko kellään muulla luukku-sähköpostia? Yli 10 vuotta toiminut satunnaisia katkoksia lukuunottamatta, mutta nyt on jähmännyt yli viikon. Tänään ei ole päästänyt edes lukemaan posteja, jumii ja jumii.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Joku unohtanut nuohota luukun.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ak »

NuoriDaavid kirjoitti:Se max 15 menopaluuta vuodessa on koko perheen liput. Eli 3 menopaluuta/ sierainpari. Sillä ei varmaan saa businestä koko perheelle? Säilyykö noi pisteet kuinka pitkään?
5 vuotta voimassa. Pisteet pitää ottaa mun käsityksen mukaan jokaisen perheenjäsenen omalle kortille, en ole varma saako noita jotenkin siirreltyä perheen sisällä, mutta luulen, että ei. Joku voi korjata, jos olen väärässä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

ak kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Se max 15 menopaluuta vuodessa on koko perheen liput. Eli 3 menopaluuta/ sierainpari. Sillä ei varmaan saa businestä koko perheelle? Säilyykö noi pisteet kuinka pitkään?
5 vuotta voimassa. Pisteet pitää ottaa mun käsityksen mukaan jokaisen perheenjäsenen omalle kortille, en ole varma saako noita jotenkin siirreltyä perheen sisällä, mutta luulen, että ei. Joku voi korjata, jos olen väärässä.
Saa siirtää, mutta se maksaa. KVG on aina oikea vastaus: http://www.finnair.com/FI/FI/finnair-pl ... nnair-plus
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mitä jänikselle voisi tarjota? Paitsi haulikkoa.
Pihallani asuu keskenkasvuinen rusakko. Juoksentelee, pomppii, ennen kaikkea syö koko ajan apilaa, voikukan lehtiä ja ruohoakin.

Joko lihottaakseni sitä paistiksi tai hyvää hyvyyttäni olen viikon verran yrittänyt tyrkyttää sille oikein paperilautasilla kaalia, porkkanaa ja omenaa pilkottuna. Alkuun ei kelvannut ollenkaan. Sitten söi kaalin ja omenan loppuun mutta nyt taas ei kelpaa. Porkkanaan ei koske ollenkaan, oliko Väiski Vemmelsääri väärää tietoa. Edit: Juuri nyt porkkana ensimmäistä kertaa maistuukin! Ikkunasta näen.

Mutta aika nirsoa on. Luulisi että nuo olisi vaihtelua pihakasveille. Ehkä vaativat totuttelua? Mitä lemmikkikaneille syötetään?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Mutta aika nirsoa on. Luulisi että nuo olisi vaihtelua pihakasveille. Ehkä vaativat totuttelua? Mitä lemmikkikaneille syötetään?
http://www.pesu.org/index.php/materiaal ... iden-hoito
Universaali disclaimer.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Paljonko teinitytölle annetaan rahaa rippilahjaksi, että on iloinen? Ehkä 40-50 euroa?
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:Paljonko teinitytölle annetaan rahaa rippilahjaksi, että on iloinen? Ehkä 40-50 euroa?
Stetson-Harrison: 50 minimi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti:
Fiona kirjoitti:Paljonko teinitytölle annetaan rahaa rippilahjaksi, että on iloinen? Ehkä 40-50 euroa?
Stetson-Harrison: 50 minimi.
Ok, kiitos. Hyvä tietää vähän missä hintaluokassa teinien lahjaodotukset liikkuvat.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Huntti tai et oo sukua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Osaisko joku suositella pätevää ja kohtuuhintaista firmaa pääkaupunkiseudulta hoitamaan parketin hiomisen ja lakkaamisen?
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ak »

Sleazoid kirjoitti:Osaisko joku suositella pätevää ja kohtuuhintaista firmaa pääkaupunkiseudulta hoitamaan parketin hiomisen ja lakkaamisen?
En osaa suositella mitän firmaa, mutta käytettiin omassa rempassa tommosta palvelua pariin eri urakkaan: http://kodinremontit.fi/

Kokemukset oli vähän vaihtelevat. Katon tasotukseen & maalaamiseen löytyi hyvä duunari joka päätyi sitten tekemään vähän muutakin. Lattian hionut firma alkoi vängätä hinnasta jälkikäteen yms.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^
1. Kts. video
2. Kts. video
3. Esim. "I know you want it".


Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

^Best. response. Ever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lol, problem solved ainakin vaatteiden osalta :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sisäinen perttini sanoo, että Robin saattaa olla vähän vanhempienkin mieleen...

http://www.iltalehti.fi/popstars/201308 ... 4_ps.shtml
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Veikkaan, että jos haet vaatteet tästä katalogista, niin tuskin menee kauheasti pieleen

http://www.hm.com/fi/subdepartment/KIDS?Nr=4294945037
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tässä on kyllä asennetta ja angstia: Yeah right plus seepralegginsit! Pakko saada.

http://www.hm.com/fi/product/14994?article=14994-A
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minua kun niin kiinnostaa nuorten naisten tirkistelyvídeot.... no en laita tähän niitä karumpia venäläisistä uimahalleista vaan tämän:

http://xhamster.com/movies/1987338/spyc ... _girl.html

...niin kysymykseeni: Tuontapaisista dokumenteista tai "dokumenteista" olen saanut vaikutelman, että naiset rasvailevat alastonta vartaloaan suihkun jälkeen. Miksi? En ole nähnyt miesten öljyävän itseään tuolloin, vaikka homoista en niin tiedä. Siis miksi naiset rasvaavat itseään? Onko siinä joku ero miehen ja naisen ihofysiologiassa? Laitetaanko sitä rasvaa ihan joka "paikkaan"? Millaista rasvaa?

Toisekseen kuten videolla, monet naiset ilmeisesti suihkun jälkeen kietovat pyyhkeestä jonkun ihme turbaanin päähänsä. Miksi? Opetetaanko niitä monimutkaisia kietomistekniikoita äidiltä tyttärelle tai jotain?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

1. En usko, että kaikki naiset rasvaavat koko kehoaan suihkun jälkeen. Itse voitelen naamarin ja kaulan ja tarvittaessa käsivarret ja sääret, jos on kuivakka olo. Vartalovoiteita on erilaisia, jotkut mukamas kiinteyttää jne.

2. Tukka kuivuu ja on poissa tieltä siellä turbaanissa sen aikaa, kun hoidellaan voitelu. Ei myöskään ole kiva, jos hiuksista ropisee pisaroita. Turbaania ei siis yleensä pidetä päässä kuin hetki (tai ainakaan minä en pidä, koska en halua että tukka ummehtuu siellä rätin sisällä).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sori vaihdoin quottien järjestystä.
Kreitsu kirjoitti: 2. Tukka kuivuu ja on poissa tieltä siellä turbaanissa sen aikaa, kun hoidellaan voitelu. Ei myöskään ole kiva, jos hiuksista ropisee pisaroita. Turbaania ei siis yleensä pidetä päässä kuin hetki (tai ainakaan minä en pidä, koska en halua että tukka ummehtuu siellä rätin sisällä).
Hmmm... Mutta eikös se tukka kuivuisi paremmin vapaassa ilmakuivatuksessa eikä turbaanin sisällä? Itse tunnustan, että koska oma tukkani kasvaa lähinnä paksuutta, ja harvemmin parturissa käyn... niin oikein paksuksi päästyä (harvoin) suihkussa käytyäni vedän paitsi käteen myös päähän tosi Tiukan pipon. En ihan Märkänä vaan Karvan vähän ilmakuivahdettua. Jota pipoa pidän yön ylikin. Litistää pehkoa. Vaikutelma tosin ei ole metroseksuaallisen viehättävä sittenkään. Kunhan saa ihmiset kauhistelemaan minua vähemmän, tai ainakin pilkkaamaan vähemmän avoimesti. Metroseksuaalit kai geelihipsivät, mikä on homoa.
Kreitsu kirjoitti:1. En usko, että kaikki naiset rasvaavat koko kehoaan suihkun jälkeen. Itse voitelen naamarin ja kaulan ja tarvittaessa käsivarret ja sääret, jos on kuivakka olo. Vartalovoiteita on erilaisia, jotkut mukamas kiinteyttää jne.
Mutkun miehistä muut kuin nykyiset metroseksuaalit (jaa jo, joita kai ne kaikki jo on) ei tunne tarvetta rasvailla itseään ellei ole ihan rohtuneita. Onko naisilla mukamas erilainen iho? Vai olisiko, että pesevät ihan liikaa nin että nahkansa kesii ja/tai kun aina käyttää rasvaa, iho addiktoituu sille keinotekoiselle kamalle eikä tuota enää omaa naarasöljyä? Tai jos naiset rasvaavat ulkonäkönsä takia, niin tekeekö nainen tuon voitelemisen:

a) Sen varalta että Mies tsekkailee alastonta vartaloaan? (niinkuin ihon kunnon nyanssit silloin olisivat tärkein asia eikä Pillu, hah)
Vai b) siksi että muut naiset tsekkailevat alastonta vartaloaan?
Vai c) (oikea virallinen vastaus?) itsensä takia?
Niin vaiko oikeasti d) Naiset hierovat vartaloaan rasvalla koska siten kokevat eroottista mielihyvää?

Suurkiitos muuten mielikuvasta!
Kai käsität, että juuri nyt ajattelen sinua pyyhe päässä mutta muuten ihan alastomana rasvaamassa Paikkojasi? Voisitko minun mielikseni seuraavan kerran hellästi hyväillen rasvata myös ne pikkupystytisusi ja myös sisäreitesi ja peppusi, varmasti muistaen että minä ajattelen juuri Sinun tekevän niin? Niisk. On tää siis niin herkkää!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Opettele lukemaan/ymmärtämään luettua. Suoraan sanottuna minuu ei kiinnosta, mitä sä siellä ajattelet. Voit ihan rauhassa kuvitella mua rasvaamassa vaikka perseenreikääni, ei paljon hetkauta elämääni.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:^Opettele lukemaan/ymmärtämään luettua. Suoraan sanottuna minuu ei kiinnosta, mitä sä siellä ajattelet. Voit ihan rauhassa kuvitella mua rasvaamassa vaikka perseenreikääni, ei paljon hetkauta elämääni.
No jopas sitä ollaan nohevana ja tuohtuneena!
Ilmiö vain kiinnostaa minua yleisesti tarpeettomuutensa takia ja toki koska se kiihoittaa minua. Joten totta kai ajatus sinustakin rasvailemassa alastonta vartaloasi on minusta viehättävä.

Tarkemmin muistellen sinullahan on se atooppinen iho, johon tarvitset rasvaa. Tuskin kaikilla naisilla sentään ja silti rasvailevat jopa tisunsa. Ehkäpä sinun kaltaisestasi rupikonnasta ei saakaan mitään aatelista edes pussaamalla saati rasvaamalla?

Ilkeästi sanottu.
Lohdutukseksi lahjoitan sinulle näin symbolisesti, hengessä, "Sähkötyö" -logolla varustetun suihkunjälkeispiponi sen turbaanin tilalle. Kiltti minä.
Vastaa Viestiin