TiettySeTiistaikin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Reissailu jatkuu. Nyt menossa kohti Jyväskylään. Kuusi päivää Itä-Suomessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päivä alkanut huomattavasti valoisemmissa merkeissä kun eilinen kaaosmaanantai. Loma jeesi ainakin sen verran, että kroppa kesti eilen kohtuullisen hyvin jopa kolme kuppia kahvia, kun lomaa edeltävä maksimiannos oli puolitoista. Lisäksi taisin onnistua taltuttamaan alkavan VTI- oireilun c-vitamiinin yliannostuksella ja tolkuttomalla veden litkimisellä. Iltaohjelmakin kuulosti kovin lupaavalta, mutta pitänee tutkailla nämä työhommat ensin pois alta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Reissailu jatkuu. Nyt menossa kohti Jyväskylään. Kuusi päivää Itä-Suomessa.
Onko tämä joku Liexa, Liexa, Liexa kaipaan sinne perkeleesti, onko Eno kirosana tana? :)
Kolme yötä Vuokatissa ja pari Liexassa. Musta kirjasi täsmäsi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Googlasin ja ensimmäinen tulos oli "VTI oireet raskaus" ja pohdin jo, että... :)
Mä otin vähän oikotietä tähän hommaan ja siirryin katselemaan sellaisia valmiita pakettiratkaisuja lisääntymispaineen keventämiseksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Niba »

LOISTAVAA! Laihdutin väärin, tapasin lekurin ja sain välittömän passituksen terveydenhoitajalle jo iltapäiväksi! Fysioterapeutin tapaan 2.9.. Kiitos tuesta ja hyvistä neuvoista!
En saa laihduttaa enää kiloakaan!, tjoudun tyytymään siis 999 grammaan? :( :maanantai: :rofl: :finger: Tanssi läpi hautojen, Itku läpi kyynelten?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Reissailu jatkuu. Nyt menossa kohti Jyväskylään. Kuusi päivää Itä-Suomessa.
Onko tämä joku Liexa, Liexa, Liexa kaipaan sinne perkeleesti, onko Eno kirosana tana? :)
Kolme yötä Vuokatissa ja pari Liexassa. Musta kirjasi täsmäsi.
Kolme yötä selibaatissa ja sitten vielä kaksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Googlasin ja ensimmäinen tulos oli "VTI oireet raskaus" ja pohdin jo, että... :)
Mä otin vähän oikotietä tähän hommaan ja siirryin katselemaan sellaisia valmiita pakettiratkaisuja lisääntymispaineen keventämiseksi.
Paha äitipuoli!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nyt täytyy tunnustaa että taisin haukata isomman palan mitä osaan purra. OpenVPN-palvelun byggaaminen tohon nassiin... ei tu mitn. Ei kertakaikkiaan mitn.

Mikäli itseäni yhtään tunnen, niin tähän palataan vielä. Mulle ei tietokoneet v*ttuile!
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Tarkistin turhaan yv-boksini. :)
Sen verran mä katson vielä varaa nirsoiluun, että oon jättänyt vaimot ulos tästä pakettihommasta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oho mut soitettiin työhaastatteluun ens tiistaina!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toivottovasti ei kuitenkaan tähän puljuun.

Minä: Älä siirrä järjestelmän kelloa taaksepäin, se sotkee tietokannan.
Ylisuperjumala-aktuaari: Siirsin kelloa taaksepäin.

-> en tee mitään tänään kun järjestelmä näyttää henkistä goatsen kuvaa, isot pomot juoksee piirissä kirkuen ja pikkupomot harkitsevat isojen pomojen lahtaamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^ No enhän ois hakenu, jos ei ois mieluinen homma :D Se on semmonen pesti, missä yhdistyy kaikki ne osa-alueet, mitä oon tähän mennessä töissä tehny ja mistä tykkään. Unelmahomma siis. Eri asiahan on sitten se, onko se työympäristö unelmaa...

^Ei ole "tähän puljuun", siitä olen suht koht varma.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja KKK »

Voi Ristus että tämä jalka alkaa pikkuhiljaa vatuttaa! Huomenna tulee kaksi viikkoa täyteen kipuilua ja nilkutusta. Muutama päivä sitten oli vähän parempi, mutta taas tänään juilii niin maan perusteellisesti. Kauankohan tätä täytyy sietää?
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kolme yötä Vuokatissa ja pari Liexassa. Musta kirjasi täsmäsi.
Ei ole kirjaa, ko. paikkakunnalla on joku merkitys elämäni kululle. Kumpi on sieltä?
Vaimon setä. Me ollaan Tre/lähiseutu kotoisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TiettySeTiistaikin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Terkkari antoi uutta puhtia, nyt oli lopetettu mahdollisuus pihdata syömistä, sitten lihasmassan kehitykseen? Ihan hyvä pohja luustolihasprosentti 37,2 ja rasvaprosentti 21,2 ok lihasprossa uupuu vain kaksi prossaa korkeasta luustolihasprossasta, sisäelin vasvaa 9 eli jäänormaalin piiriiin, pitää vaan alkaa harrastaa liikuntaa 4 kertaa viikossa kaksi aerobista ja kaksi lihaskuntoa? Suositeltiin Joogaa(Astanga), tuntui välillä siltä että tantrajoogaa? No joo, mene ja tiedä kenen kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin