Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oho, nythän tämä on mielenkiintoista

Renkaani ovat täällä

http://www.autopartner.fi/yritys-85

Ruosilantiellä.
Tulin just Ruosilantieltä. Jos olisin lukenut tekstisi aiemmin, olisin samalla hakenut renkaasi.
:)

Ensi vuonna järjestetään renkaiden vaihto treffit!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:^ Toi on tuollaista hommahenkistä uuskirjaimellisuutta. Et sä niihin sankareihin halua assosioitua. Kaikki tietää, että varkaudesta ei ole kysymys.
Mutta mun tarkoitushan on saada renkaani itselleni. Jos minä menen tekemään rikosilmoituksen, että renkaat on varastettu ja rikospaikka on se ja se, niin kait poliisin pitää jotain tehdä? Tarkoitus on yrittää aiheuttaa ko. toimijalle niin paljon harmia, että mielummin hankkivat renkaani mulle.
Kyllä mun visio on se, että aiheutat vain itsellesi harmia aiheettomalla rikosilmoituksella. Sen sijaan perusteltavissa olevien vahinkojen korvaaminen on yrittäjän arkea. Rekkuloita tulee ja ne hoidetaan. Jokainen yrittäjä tietää sen. Asiallisella reklamaatiolla ja rikosilmoituksella on luultavasti myös hyvin erilainen vastaanotto.

Toiseen kysymykseen:

Ravintolassa saatan kysyttäessä antaa palautetta jos en ole annokseen tyytyväinen, ts. en valehtele jos tarjoilija kysyy maistuiko. Jatkossa äänestän jaloillani. Jos siinä annoksessa oikeasti on sitten jotain vikaa, eli on raakaa, palanutta tms. niin lähetän sen takaisin keittöön ja pyydän säällisen annoksen tilalle tai pyydän laskun ilman. ko syömäkelvotonta annosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä annan ravintolassa palautetta, mutta oon siinä törkeen huono! Joko sanon sen niin ympäripyöreästi, ettei tarjoilija osaa ottaa sitä edes negatiivisena (esim. "annoksessa oli ihan valtavasti kastiketta" sai tarjoilijalta innostuneen vastauksen "Eikö olekin kiva että on soossia!"). Tai sitten lähden itse pehmittelemään, kuten silloin, kun naudan sisäfile maistui maksalta. Ilmoitin asiasta tarjoilijalle, joka vastasi, että "Joo, ne säilytetään samassa vetolaatikossa, maku on varmaan tarttunut". Tähän vastasin hämmentyneenä, että onneksi pidän maksan mausta ja söin pihvini loppuun.

Toisaalta mua ärsyttää myös sellaiset ihmiset, jotka valittaa aina ja joka asiasta vain siinä toivossa, että saisivat jotain hyvitystä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Palaute on lahja. Anna lahjoja silloin, kun koen sillä olevan minulle jotain merkitystä, eli aion joskus toistekin käyttää esim. kyseistä ravintolaa. Valitettavan usein lahjaa ei vaan osata ottaa vastaan, vaikka itse olen sen paketoinnissa ammattilainen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Palaute on lahja. Anna lahjoja silloin, kun koen sillä olevan minulle jotain merkitystä, eli aion joskus toistekin käyttää esim. kyseistä ravintolaa. Valitettavan usein lahjaa ei vaan osata ottaa vastaan, vaikka itse olen sen paketoinnissa ammattilainen.
Minä olen lahja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen Karzan, panomiesten kuningas.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Valitettavan usein lahjaa ei vaan osata ottaa vastaan, vaikka itse olen sen paketoinnissa ammattilainen.
Tämä on niin totta. Olen tainnut mainita siitä, kun tarjoilija kysyi "maistuiko" ja minä vastasin, että "ruoka oli tosi hyvää mutta viini oli kyllä lämmintä", niin tarjoilija veti herneen nokkaan ja sanoi, että ei kukaan muu ole kyllä valittanut ja että ihan ohjeen mukaan huoneenlämmössä säilytetään. Niin, huoneenlämpö oli jotain 24 astetta....

Lahja kannattaa muuten antaa ajoissa, eikä sitten kun viini on juotu. Otin tästä edellisestä opikseni ja toisen kerran annoin palautteen heti viinin maistamisen jälkeen (eri ravintola). Pätevä tarjoilija vei viinin jäähtymään. Sama ruuan kanssa; turha vinkua siinä vaiheessa, kun pihvi on jo syöty, että pihvin kypsyysaste ei ollut sopiva.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

annepa kirjoitti:Lahja kannattaa muuten antaa ajoissa, eikä sitten kun viini on juotu. Otin tästä edellisestä opikseni ja toisen kerran annoin palautteen heti viinin maistamisen jälkeen (eri ravintola). Pätevä tarjoilija vei viinin jäähtymään. Sama ruuan kanssa; turha vinkua siinä vaiheessa, kun pihvi on jo syöty, että pihvin kypsyysaste ei ollut sopiva.
Usein sitä ei vain usko ravintolan haluun parantaa. Silloin ei jaksa antaa palautetta, vaikka aikoisi tulla toistekin. Esim. Carusel kaivarissa on sellainen mesta. Tuonne tulee mentyä kun vaihtoehtoja rannoilla on niin niukasti. Lähes joka kerralla jää rima väpättämään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Olen Karzan, panomiesten kuningas.
Karzan kuulostaa Tarzanin kaupunkilaispikkuveljeltä (karza=katu toim.huom.), joka teiniangstissaan potkii lyhtypylväitä ja kampittaa mummoja ostarilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Kannattaisi aina googlata ennen kun alkaa spekuloimaan typeryyksiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tää ravintolakontekstiin siirtyminen aiheutti nyt sitten sen, että joudun myöntämään: olen sittenkin Elco.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Tää ravintolakontekstiin siirtyminen aiheutti nyt sitten sen, että joudun myöntämään: olen sittenkin Elco.
No nyt meni vielä jännemmäksi se eilinen keskustelu! :shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olen Karzan, panomiesten kuningas.
Karzan kuulostaa Tarzanin kaupunkilaispikkuveljeltä (karza=katu toim.huom.), joka teiniangstissaan potkii lyhtypylväitä ja kampittaa mummoja ostarilla.
Etkö tunne Karzania?!

Edit: elco tuli ensin.
edit2: kirotusvire
Viimeksi muokannut Vesper, 29.10.2013 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En tunne enkä ole kuullutkaan kazanista tai karzanista. Ehkä olen menettänyt jotain mitä en ole tiennyt olevan olemassakaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Masahan joskus noita taisi linkitellä täälläkin innostuneena, jos en ihan väärin muista. On siinäkin yksi sutija, roolimalleina raiskaileva viidakkosankari ja ystäviään murhaava sosiopaatti mafiapomo.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23525
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melkoisen iso porukka duunareita ja vain yksi vessa lähistöllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23525
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi rakennella kirjahylly, mutta ei autoa käytössä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kepulaisen kymmenen virhettä:

1. Kepulainen
2. Kepulainen
3. Kepulainen
4. Kepulainen
5. Kepulainen
6. Kepulainen
7. Kepulainen
8. Kepulainen
9. Kepulainen
10. Lehmien paneminen
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:^ Toim. huom. missä kohtaa pissasinkaan puuroosi? Kun toivoin talven loppua? :)
Eniten ärsyttää Cheekin kuva, ja talven loppumisen toivominen toimi kamelin selän katkaisijana.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Verisuoni räjähtää päästä ihan just. Helvetinperkele.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tänään pitäis jatkaa saman asian selvittelyä, joten oletan tunnelman palaavan. Eilen illalla vietin kulttuuritiistaita ystävien kanssa teatterissa ja Telakalla, joten helpotti vähän.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tilanne taisikin ratketa juuri melko onnellisesti. Alkuviikon oli työnalla yksi itsetuhoinen, huonosti jeesiä vastaanottava ja sittemmin kadonnut "asiakas", ja samaan aikaan Tammerkoskesta naarattu samaan ikäluokkaan kuuluva nuorimies. Kyseessä oli kuitenkin vaan surkea sattuma, ja tällä tutummalla kaverilla on taas hieman valoisampi vaihde päällä. Surku tietysti sukeltajan läheisille.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Taas postilatikossa tilaamaton Hesari. Prkl näitä jaksa koko ajan pois kantaa!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23525
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolme kirjainta: see gee ja ii.

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.