Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti: Kokemuksen syvä rintaääni varoittaa: Jos et ennen oluitasi syö reippaasti lisää, et tule voimaan hyvin.
Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää :barf:
Edith

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää :barf:
Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää :barf:
Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.
Sama virsi darling.
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aamiainen: hot dog ja 0,591 litran Dr. Pepper
Paivallinen: kanan rintaa, perunoita, papuja, yksi siivu leipaa paallaan siivu kinkkua, 4 lasillista passion-guavamehua ja kuppi teeta, 2 minttupastillia.
Iltapala: vetta (katso ylla).
Toinen iltapala: 0,5 litraa eviania.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 27.08.2005 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
Aito_Johanna

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tänään tähän mennessä:

aamu: puoli purkillista bulgarianjogurttia + runsaasti tuoreita puolukoita + vähän muromysliä, 2 paahdettua sekaleipäviipaletta + kinkkuleikettä + kurkkua, 2 kuppia kahvia + rasvatonta maitoa

lounas: 2 yrttitäytteistä ahvenfilerullaa (itse kokkailtua), 3 pienehköä keitettyä perunaa, runsaasti vihersalaattia, sekaleipäviipale, rasvatonta maitoa

jälkiruoka uunissa: sellaista juttua, jossa on omenalohkoja ja niiden päällä voista, sokerista ja kaurahiutaleista sekoitettua murua. Sen kanssa aion syödä vaniljajäätelöä ja juoda kahvia.

Ruokalistan tarkkaavainen lukija ehkä huomaa, että nyt on viikonloppu ja voi ja sokeri ovat ilmestyneet AJ:n menyyseen. Maanantaina siirryn taas jyrkkäterveelliselle linjalle :)
Lutka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

aamulla
ei mitään

lounas
125 g maitorahkaa
125 g vaniljavanukas 0,1%
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

viili (1%), vähän mysliä, persikka-Pilttiä

nektariini

kuivattuja luumuja muutama

loppupäivä; keitettyä kukkakaalia, kaalia, linssejä, kasvissosekeittoa, raejuustoa, pinaattilättyjä, broilerileikkelettä, maitorahkaa, jugurttia, hedelmiä

vaniljajäätelöä (4,5%)

paljon

..krapulanpoikasta
tää tyttö kuntoon -projekti taitaa lihottaa mut melkosiin mittoihin :roll:
Gina

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Gina »

mä lähden aamiaiselle nyt. Aion syödä kasviskeittoa
Aito_Johanna

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

irmelianneli kirjoitti:..krapulanpoikasta
tää tyttö kuntoon -projekti taitaa lihottaa mut melkosiin mittoihin :roll:
Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihota :shock:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aito_Johanna kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:..krapulanpoikasta
tää tyttö kuntoon -projekti taitaa lihottaa mut melkosiin mittoihin :roll:
Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihota :shock:
Näkisit ne määrät... :lol:
nypari

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja nypari »

- aamulla(päivällä): pari kinkkujuustoleipää, rahkaa ja muroja sekä kahvi
- lenkin jälkeen palautusjuoma
- kanasalaattia ja pirtelö
- kohta hernekeittoa ja leipiä
- illalla banaania, rahkaa, leipää ja Kinder suklaata(menee 1 päivässä)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-aamupala: 2 täysjyväpaahtista margariinilla ja juustolla, tomaatti, banaani, teetä, c-vitamiiniporetta
-lounas: kuppi kahvia ja iso lohisämpylä, kanapee-keksi
-kotona: maitorahkaa, vattuja, nektariini, salaattia, appelsiinikokista (lightia, toivottavasti tota saa jo Suomestakin) ja teetä
-illalla ravintolassa pitaleipää, lihaa, rehuja ja lasi Kriekiä
Aito_Johanna

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Loppupäivä: 4 paahdettua täysjyväleipäviipaletta + kinkkua + kurkkua, loput omenajälkkäristä, tuoreita luumuja (montamonta), noin 50 grammaa Fazerin tummaa suklaata, 2 lasia kuivaa valkoviiniä.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
Kävinpäs kiinalaisessa maistelemassa riisiä, friteerattuja katkiksia ja banskua jädellä. Ja nyt taidan tehdä 3 munan munakkaan mozzarellaraasteella.
RolloTomasi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aamiainen: kulho kasviskeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua tunnistamatonta makkaraa, latty siirapilla ja puolikkaalla (!) mansikalla, punaisia, vihreita ja keltaisia meloninpaloja, kolme lasia appelsiinimehua ja kaksi lasia teeta, minttukarkki.

Paivallinen: kaksi kulhollista lihakeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua paikallista vastinetta lauantaimakkaralle, kaksi lasillista vadelmajaateeta, punaisia, vihreita ja oranssinkeltaisia meloninpaloja, kaksi kuppia teeta ja minttukarkki
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 28.08.2005 7:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en ole syönyt yhtään mitään tänään.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aamiainen: kahvia, kauraleipä juustolla ja kurkulla, tomaatti, lasi maitoa.

Välipala: kauraleipä mini-lätalla ja meetvurstilla, pari hörppäystä spriteä.

Lounas: valkosipúliperunoita ja lihapullia (itse tehtyjä tietysti),lasi maitoa, pari siivua juustoa, tomaattia

Iltapala: varmaankin pala leipää sekä saunaolut.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 28.08.2005 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eilen:

Aamiainen: Puuroa, mustikkasoppaa, vitamiinipore ja yksi keksi.

Lounas: Fitness-muroja ja rasvatonta maitoa. Nektari.

Päivällinen: 3/4 opera special, 2 olutta, vähän irtokarkkeja

Ja päivän mittaan vettä.

Tänään:
Aamiainen: Puuroa, mustikkasoppaa, vitamiinipore ja nektari.

Välipala: Voileipägrillissä leipää: 2 siivua ruispaahtoleipää, vähän aurinkokuivattu tomaatti-tuorejuustoa, keittokinkkua, 17%-juustoa, punaista paprikaa ja oreganoa. Lasillinen (2dl) tervanmakuista limsaa.

Lounas/Päivällinen: Lihamureketta ja perunamuusia. Marjarahkaa jälkkäriksi.

Ennuste illalle:

Iltapala: 1 siivu ruisleipää, päällä kinkkua tai metukkaa ja juustoa ja kurkkua. 1 omena. Teetä.

Töiden jälkeen kotona nektari jos hiukoo.

Ja päivän mittaan juotu taas kahvia, teetä ja vettä x-kupillista.


Edit. Kotona vielä pikku nokare vaniljajäätelöä, ruokalusikallinen suklaakastiketta ja mariekeksi sekoitettuna keskenään.
Viimeksi muokannut Exsat, 28.08.2005 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lutka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

sokeriton redbull

puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light

2 persikkaa
Runkkis

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lutka kirjoitti:sokeriton redbull

puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light

2 persikkaa
Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).

Reilua!!!
Lutka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Runkkis kirjoitti:
Lutka kirjoitti:sokeriton redbull

puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light

2 persikkaa
Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).

Reilua!!!
hehehehehe :)

ihan oma pizzan tilasin ja jätin kesken. sisko otti sen dogibägissä mukaansa syödäkseen illalla. juustokakun tilasin myös itselleni, koska teki mieli maistaa. söin n. puolet ja loput jakoi siskoni ja toinen siskoni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aamulla kaksi kuppia mustaa kahvia ja kaksi palaa ruisleipää margariinin kera.

Lounaaksi Chicken Korma Tikkurilan Pikku Indiassa sekä pienen pieni Pepsi Max -mukillinen.

Ehkä vielä pari ruisleipää syön ja hieman teetä juon. Tää oli sit viikon mässäilypäivä
:roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Na

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Na »

Järkytän teidät kaikki kertomalla kuinka paljon 45-kiloinen ihminen voi syödä:

-n. puoli pellillistä itsetehtyä kasvispitsaa
-2 korvapuustia
-paketti kananuudeleita
-n. puolet nacho cheese balls-pussista
-irtokarkkeja
-3 perunaa, kasvispullia, vihersalaattia
-muutama porkkana

ja illalla luultavasti lisää pitsaa. Kunhan vatsa vähän laskee. :)

Huomautettakoon ettei tämä kuitenkaan ole ihan normipäivä minulle syömisen suhteen.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kun Naaaakin kehtaa niin minäkin, 10kg isompana. :]

Aamiainen: Ruispuuroo puolukoilla, pari sämpylää voilla ja kinkulla, iiiiso kaakao, 5dl maustamatonta jogurttia.
Välipala: Fazeriina-levy bussissa...
Lounas: Rosson pannupizza, alkupaloiks tietenkin mozzarellatikut JA supremeleivät, kannu limua, vaniljasuklaajäätelöä ja kahvia.
Välipala: 2 omppuu ja kahvii, kinkkua suoraan paketista...
Päivällinen: Pinaattikeitto (semmonen pakastekoko) ja 2 munaa, jälkkäriks 5dl maustamatonta jogurttia pakastepuolukoilla.

Pitkin iltaa nassuttanu viinirypäleitä ja salmiakkia, kovasti tekis mieli tehä pyttipannuakin vielä. Salettiin teenkin parin tunnin sisällä. Ja tää syöminen on taas ihan hormoneista johtuvaa, jep.

edit: Jos nyt siiderin avais.
Viimeksi muokannut Geetzu, 28.08.2005 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin